הורוסקופ יומי

הורוסוקופ יומי / אסטרולוגיה יומית 25-11-2020

כל המזלות. בעמוד הורוסקופ יומי תוכלו לקרוא מה צופים הכוכבים למזל שלכם בכל התחומים: אהבה, פרנסה, קריירה ועוד...

ברוכים הבאים להורוסקופ יומי ותחזית אסטרולוגית יומית לגלגל מזלות האסטרולוגיה

הורוסקופ מזל טלה

אתם נהנים מתחושת שייכות והקשרים החברתיים בעבודה מתהדקים. חשוב לכם להיות מקובלים למרות שכלפי חוץ תעשו הכול לשכנע את כולם שכלום לא מזיז לכם. למי שיש חושים חדים יבחין מהר מאוד שאתם בכלל לא אדישים, אבל משחקים אותה. הגיע הזמן לתפוס אומץ, לגלות שגם לכם יש רגשות ואפילו אם זה במחיר של פגיעה אפשרית.
בקריאת העתיד שבוצעה למענכם בעזרת משקע של עלי תה, עלתה בגורלכם צללית המזכירה בצורתה דמות של ציפור דרור: המסר הוא – ההצלחה הצפויה לכם קשורה במשהו עונתי, אתם יודעים, כזה שיש לו קשר ישיר עם תקופת הקיץ.
הורוסקופ שנתי מזל טלה
התאמת מזלות
קלף טארוט יומי
הורוסקופ אהבה יומי
הצטרפו אלינו באינסטגרם
קריסטל המזל שלך בקניון הרוחניות מבית אלטרנטיבלי

הורוסקופ מזל שור

עושה רושם כי בהשפעת מצב הכוכבים החוש השישי שלכם מתפתח והיכולות המיסטיות שלכם באות לידי ביטוי. אתם פשוט יודעים מה אנשים אחרים חושבים. הדבר מועיל במיוחד בתחום העבודה. נראה שמישהו שסמכתם עליו מאכזב ולעומת זאת אחרים, שנראו לכם פחות מפרגנים- דווקא מכבדים ומעריכים את מה שאתם עושים. זה הזמן להיערכות והערכה מחודשים.
בקריאת העתיד שבוצעה למענכם בעזרת משקע של עלי תה, עלתה בגורלכם צללית המזכירה בצורתה דמות של נמר: המסר הוא – אל תתפשרו עם המצוי, אלא צאו להשיג את הרצוי. מה ששווה באמת וראוי, יש עליו מתחרים רבים. רק נטול הערך אינו מוקף מתחרים.
הורוסקופ שנתי מזל שור

הורוסקופ מזל תאומים

ברור לכם לגמרי מה אתם צריכים לעשות ובכל זאת יש משהו שמונע מכם את התקדמותכם בעניין. נדמה לכם שאתם עושים את מקסימום המאמצים אבל למעשה אתם מסתובבים סחור סחור במעגלים בלי כיוון מוגדר. לבעיה שאתם מתלבטים בה יש יותר מאשר פתרון אחד, אל תנעלו את עצמכם. התרחקו מאנשים שמציעים לכם כביכול, שותפויות, שכרוכות בהשקעה שלכם בלבד.
בפריסת חיזוי וייעוץ שהתקיימה לכבודכם בקלפי טארוט עלה בגורלכם קלף מלך החרבות: הקלף מבשר על תקופה שופעת הרמוניה ואיזון. השאלות שהתלבטתם בהן יצטיירו לכם עתה בפרספקטיבה הרבה יותר מציאותית מבעבר.
הורוסקופ שנתי מזל תאומים
התאמת מזלות
קלף טארוט יומי
הורוסקופ אהבה יומי
הצטרפו אלינו באינסטגרם
קריסטל המזל שלך בקניון הרוחניות מבית אלטרנטיבלי

הורוסקופ מזל סרטן

הבוקר יתחיל בתחושה של מועקה בשל מצבו של הרקיע שמעליכם. אם תעזו להודות בחולשתכם הזמנית ולשתף חבר קרוב ברגשותיכם- תרוויחו. זאת לא בושה ובהחלט כדאי לכם, היום, כשאתם מרגישים בדידות וחוסר יכולת להחליט לבד, לבקש קצת עידוד ועצה ממישהו קרוב אשר לא היה מהסס לפנות אליכם במצב דומה. לקראת הערב, הרגשתכם תשתפר ללא היכר.
בפריסת חיזוי וייעוץ שהתקיימה לכבודכם בקלפי טארוט עלה בגורלכם קלף מלכת המטבעות: הקלף מבשר על תקופה נפלאה להסרת מכשולים שהכבידו בתחום הביתי והמשפחתי. כמו כן הוא נושא בשורה טובה ליצירתיים ולאמנים שביניכם.
הורוסקופ שנתי מזל סרטן

הורוסקופ מזל אריה

פתרון מספר בעיות העומדות על הפרק הוא הנושא שמעסיק אתכם כל היום. חשוב להבין כי לא תמיד הפתרונות נמצאים בהישג יד ומתרחשים בלחיצת כפתור. מצב הכוכבים עלול להוליד פזיזות מיותרת. השגת המטרה חשובה, אך לא פחות חשוב הוא התהליך שבלעדיו לא תחול התקדמות של ממש. לא תוכלו להתמודד עם כל כך הרבה, בבת אחת. שיטה שנמצאה יעילה היא לכתוב על דף את כל הנושאים שעומדים על הפרק, ולמספר אותם לפי סדר העדיפויות.
בשיטת קבלת מסרים ממישורים עליונים באמצעות אבני רונים קלטיות, עלה בגורלכם רון שמספרו 7: זהו רון מוצלח ביותר המנבא הצלחה הודות לשותפות פורייה של עבודת צוות. זהו אינו רון של ה"זאב הבודד"
הורוסקופ שנתי מזל אריה
התאמת מזלות
קלף טארוט יומי
הורוסקופ אהבה יומי
הצטרפו אלינו באינסטגרם
קריסטל המזל שלך בקניון הרוחניות מבית אלטרנטיבלי

הורוסקופ מזל בתולה

מישהו שהבטיח הבטחות גדולות ונצורות, בתחום החברתי, מאכזב וזאת לא הפעם הראשונה. הגיע הזמן שתלמדו להתייחס לדיבורים של אנשים בצורה בוגרת יותר. אין להיתלות במילים אלא לחכות לאקשן בשטח. מעשים ולא מלל הם שיקבעו את היחס המתאים. תחליטו מה מתאים לכם לעשות לגבי המשך הקשר עם גורמים לא אחראים. אל תתעלמו מאדם המבקש לחלץ אתכם ממצוקתכם, גם אם טרם הבנתם את מניעיו.
בשיטת קבלת מסרים ממישורים עליונים באמצעות אבני רונים קלטיות, עלה בגורלכם רון שמספרו 23: זהו רון המעניק לכם הזדמנות נוספת בתחומים בהם שבעתם אכזבות. זהו רון של מות הישן והולדת החדש.
הורוסקופ שנתי מזל בתולה

הורוסקופ מזל מאזניים

אתם משתפים אנשים בסודות הכמוסים שלכם ומצפים להבנה, פירגון ותמיכה. זה לא ממש קורה כי בפועל אינכם באמת רוצים עצה אלא רק אוזן קשבת. המידע המעיק הזה הזורם לכל הכיוונים מוצא את דרכו גם למקומות הלא נכונים. אתם עלולים למצוא את עצמכם במצב לא נעים. עדיף ללמוד לשמור על דיסקרטיות. מישהו נדיב כלפיכם באופן תמוה. נסו להבין מה מסתתר מאחורי טוב ליבו.
בפריסת קלפי טארוט נומרולוגיים שהתקיימה לכבודכם לצורך חיזוי וקבלת מסרים, עלה בגורלכם קלף שמספרו 36: הקלף רומז על תחרות כלשהי שאתם נוטלים בה חלק, וקובע כי מותר לכם לגלות רחמים רק לאחר הניצחון על היריבים.
הורוסקופ שנתי מזל מאזניים
התאמת מזלות
קלף טארוט יומי
הורוסקופ אהבה יומי
הצטרפו אלינו באינסטגרם
קריסטל המזל שלך בקניון הרוחניות מבית אלטרנטיבלי

הורוסקופ מזל עקרב

אתם בהחלט יכולים לטפוח לעצמכם על השכם. כושר השכנוע והביטוי שלכם מביאים לכם שפע של הצעות. מסרים אמינים שאתם שולחים לאדם מסוים ינבטו בבוא הזמן. אין טעם ללחוץ על מי שאינו מוכן עדיין. בינתיים, המשיכו לפעול ללא לאות בכיוונים האישיים שלכם והשאירו את כל האפשרויות פתוחות. צפויה לכם בשורה נפלאה הקשורה במשפחה.
בפריסת קלפי טארוט נומרולוגיים שהתקיימה לכבודכם לצורך חיזוי וקבלת מסרים, עלה בגורלכם קלף שמספרו 21: הקלף מבשר את חיוכה של אלת המזל ועל כן, זה הזמן לבצע הימור גדול בתחום שבינו לבינה.
הורוסקופ שנתי מזל עקרב

הורוסקופ מזל קשת

תוכניות עלולות להתבטל בגלל שינוי בתכונותיו של אדם קרוב. ייקח לכם קצת זמן להתגבר אבל אין מקום לדאגה. עליכם להתאים את עצמכם לתנאים החדשים שנוצרו. יתכן שתקבלו תשובה מאכזבת ממקום בו אתם מצפים לפירגון. מישהו מנסה להקל עליכם. אל תסרבו בנימוס. מציעים לכם עזרה? תיקחו. מגיע לכם! צפוי לכם מזל בפגישות עיוורות.
בפריסת קלפי טוטם-החיות לצורך קבלת מסרים וייעוץ, עלה בגורלכם קלף הלוטרה: המסר הוא – אתם חייבים לפרגן לעצמכם בילוי פורק כעסים ומשקעים, וזאת גם אם מישהו יטען שאתם נוהגים בקלות דעת ובילדותיות.
הורוסקופ שנתי מזל קשת
התאמת מזלות
קלף טארוט יומי
הורוסקופ אהבה יומי
הצטרפו אלינו באינסטגרם
קריסטל המזל שלך בקניון הרוחניות מבית אלטרנטיבלי

הורוסקופ מזל גדי

צפוי שיפור של ממש בתחום הרגשי והנפשי. אתם מאפשרים לעצמכם לזרום וקורים לכם דברים נפלאים. היכולות שלכם נמצאות בטווח נגיעה ומחכות שתשחררו את המחסומים שעוצרים אתכם. מישהו שאוהב אתכם ממתין ממש מעבר לפינה. תמצאו זמן למה שחשוב לכם. את הדברים הפחות חשובים פשוט תדחו ליום אחר. כל עוד לא הגיע הזמן לפעול, יש להתכונן תוך טיפוח הסגולות הפנימיות והדרך בה הן באות לידי ביטוי חיצוני.
בפריסת קלפי טוטם-החיות לצורך קבלת מסרים וייעוץ, עלה בגורלכם קלף הפרפר: המסר הוא – אל תחפזו לדלג על שלבים בתחום שאתם מתמחים בו. רק השקעה אינטנסיבית, תוביל אל תוצאות מיוחלות.
הורוסקופ שנתי מזל גדי

הורוסקופ מזל דלי

קיימת הזדמנות נהדרת למצות את היכולת הרומנטית שלכם ולהקסים כל מי נמצא ברדיוס קרוב. כל מה שאתם צריכים ללמוד לעשות זה לתכנן טוב יותר את זמנכם ולא להתפזר על מאה ואחד תחומים בו זמנית. הרושם אתם יוצרים אצל אחרים לא מממש עוזר לכם להתקדם. מיקוד וריכוז ישנו את פני התמונה כולה. צפויה לכם עזרה נדיבה מצד גורם המושך בחוטים.
בהפלת גורלות שהתקיימה לכבודכם באמצעות קלפים להתפתחות רוחנית, עלה בגורלכם המסר הבא: אנשים המתעלמים מן העולם החומרי המקיף אותם, הם צבועים ומתחסדים. אנשים רוחניים משתמשים בחומריות על-מנת להביא מזור וסיוע לנזקקים.
הורוסקופ שנתי מזל דלי
התאמת מזלות
קלף טארוט יומי
הורוסקופ אהבה יומי
הצטרפו אלינו באינסטגרם
קריסטל המזל שלך בקניון הרוחניות מבית אלטרנטיבלי

הורוסקופ מזל דגים

הקשר הרומנטי שאתם בודקים נראה אולי מבטיח אך יידרש עוד זמן כדי לוודא את רצינותם של נוגעים בדבר. קחו את העניינים בפרופורציות המתאימות. לתת אמון זה נפלא אולם אל תתחייבו לשום דבר. סמכו על כושר האבחנה שלכם ומצד שני הקשיבו גם לעצה אחת או שתיים של אנשים שקשורים אליכם ושאתם מעריכים את דעתם. השקיעו לב ונשמה בעבודתכם ואל תכרתו את הענף שאתם יושבים עליו.
בהפלת גורלות שהתקיימה לכבודכם באמצעות קלפים להתפתחות רוחנית, עלה בגורלכם המסר הבא: הדור הבא, כלומר – הצעירים, אינם שלכם ואינם רכושכם. הם הופקדו בידיכם למשמרת, וכך בדיוק יש להתייחס אליהם.
הורוסקופ שנתי מזל דגים


אנחנו מקווים שנהנתם לקרוא הורוסקופ יומי שהוכן על ידי אסטרולוגים מומלצים. עמוד זה מעודכן עבור כל מי שאוהב לקרוא הורוסקופ יומי, אסטרולוגיה, התאמת מזלות, התאמה אסטרולוגית, הורוסקופ שבועי, הורוסקופ מזלות יומי, אסטרולוגיה הורוסקופ יומי, הורוסקופ תחזית יומית, הורוסקופ מזל עקרב, הורוסקופ מזל טלה, גלגל המזלות, הורוסקופ מזל תאומים, הורוסקופ מזל שור, הורוסקופ מזל בתולה, הורוסקופ מזל גדי, הורוסקופ מזל דלי, הורוסקופ מזל דגים, הורוסקופ מזל מאזניים ועוד.


Back to top button