הורוסקופ יומי

הורוסוקופ יומי / אסטרולוגיה יומית 28-09-2020

כל המזלות. בעמוד הורוסקופ יומי תוכלו לקרוא מה צופים הכוכבים למזל שלכם בכל התחומים: אהבה, פרנסה, קריירה ועוד...

ברוכים הבאים להורוסקופ יומי ותחזית אסטרולוגית יומית לגלגל מזלות האסטרולוגיה

הורוסקופ מזל טלה

כיווני חשיבה שנתיים: הכוכבים מעודדים אתכם להתמקד בחשיבה מחוץ לקופסה בכל אורחות חייכם. גישה מקורית תתקבל בברכה ובהערכה. נסו לבחון דרכים ורעיונות שעד עתה הסתייגתם מהם. צפויים מזל וברכה לפנויים שביניכם השואפים לייצב ולמסד את חיי הזוגיות שלהם. צפויים הישגים והצלחות בנתיבים המושפעים ממיסטיקה, כמו גם ייעוץ והכוונה לזולת. צפויה הצלחה חומרית וגשמית המבליחה במפתיע וללא תכנון מראש.

התיקון של מזל טלה מבוסס על שבט יהודה שמזל טלה קשור בו על פי ילקוט שמעוני: יהודה היה ראש שבט אשר גילה גדלות נפש כלפי תמר כלתו, וזאת כאשר היה לאל ידו להרגה כדי שכלימתו לא תתגלה ברבים. התיקון של מזל טלה צריך להיות מבוסס על יכולתו להתעלות מעל לחשבונות אישיים ולראות לנגד עיניו את טובת זולתו.
הורוסקופ שנתי מזל טלה
התאמת מזלות
קלף טארוט יומי
הורוסקופ אהבה יומי
הצטרפו אלינו באינסטגרם
קריסטל המזל שלך בקניון הרוחניות מבית אלטרנטיבלי

הורוסקופ מזל שור

כיווני חשיבה שנתיים: הכוכבים מעודדים אתכם להתמקד באירועים המתרחשים בחו"ל. בשורת טובות שתתקבלנה ממחוזות אשר מעבר הים עשויים להשתלב בכל מישורי חייכם. צפויים מזל וברכה לאלה מכם המגלים פתיחות כלפי הרפתקאות רומנטיות מסתוריות. צפויים הצלחות והישגים בנתיבים המושפעים מעבודה אשר יש בה גוונים יצירתיים ואמנותיים. קיימים אותות וסימנים למצבורי כסף המגיעים בקלות ואף מתבזבזים באותה קלות עצמה.


התיקון של מזל שור מבוסס על שבט יששכר שמזל שור קשור בו על פי ילקוט שמעוני: אנשי שבט יששכר נחשבו לבקיאים וחכמים ושלטו ב"סוד העיבור", אשר בימים קדומים נחשב לסוד כמוס הידוע לאנשים מעטים בלבד היודעים לחשב את מועדה של "שנה מעוברת", כלומר כזו שנוסף לה חודש אחד כדי לשמור על תיאום בין הלוח ובין השנה האסטרונומית. התיקון של מזל שור צריך להיות בידע שהוא אוגר למען הכלל מתוך מניעים לא אנוכיים, ולא למען עצמו מתוך מניעים אנוכיים.
הורוסקופ שנתי מזל שור

הורוסקופ מזל תאומים

כיווני חשיבה שנתיים: הכוכבים מעודדים אתכם להתמקד ברעיונות אשר יש עימם תנועה, נסיעות וניידות. התסריט הזה מיטיב עם אלה מכם המוכנים לצאת מדלת אמותיהם ולזרום עם רעיונות אוניברסאליים, אתם יודעים, כאלה הדורשים ראש פתוח ונפש סקרנית. צפויים מזל וברכה לילידי מזל תאומים המוכנים להמר על שידוכים ופגישות עיוורות. צפויים הצלחות והישגים בנתיבים המושפעים מתחומי כלכלה ומנהל עסקים השזורים במעוף ודמיון יצירתי. קיימים אותות וסימנים לסכומי כסף מפתיעים המאפשרים רכישות שלרגעים היה נדמה כי נשמטו מידיכם.

התיקון של מזל תאומים מבוסס על שבט זבולון שמזל תאומים קשור בו על פי ילקוט שמעוני: אנשי שבט זבולון עסקו במסחר ימי ותפקידם היה לפרנס את אחיהם אנשי שבט יששכר אשר עסקו בתורה ובערכים מופשטים. התיקון של מזל תאומים צריך להיות קשור בהשלמת פערי השכלה ופילוס דרך בעולם הרוח, הידע והדעת.
הורוסקופ שנתי מזל תאומים
התאמת מזלות
קלף טארוט יומי
הורוסקופ אהבה יומי
הצטרפו אלינו באינסטגרם
קריסטל המזל שלך בקניון הרוחניות מבית אלטרנטיבלי

הורוסקופ מזל סרטן

כיווני חשיבה שנתיים: הכוכבים מעודדים אתכם להתמקד בילדים ובצעירים במשפחה. יש בדברים משום יותר מאשר רמז חיובי עבור אלה מכם אשר התקשו עד עתה בתחומים של פריון והולדה, כמו גם בשורה טובה ומרגיעה לקשיים (אם היו) באפיק האינטימי. צפויים מזל וברכה לסרטנים שמוכנים להקריב הרפתקאות לטובת חום ואהבה. צפויים הצלחות והישגים בנתיבים המושפעים מהמצאות מקוריות, כמו גם מעולם האלקטרוניקה ומסכי הפלסמה. קיימים אותות וסימנים להמרות של רכוש בסכומי כסף נזיל לצורכי רכישות ועסקים.

התיקון של מזל סרטן מבוסס על שבט ראובן שמזל סרטן קשור בו על פי ילקוט שמעוני: שבט ראובן מקושר לחודש תמוז בו החל החורבן, והוא מתאים לחוטא אשר סולק מן הבכורה אך עלה בידו לעשות תשובה. התיקון של מזל סרטן נעוץ ביכולתו להתמודד עם משקעים רגשיים, ולכפר על משוגות העבר.
הורוסקופ שנתי מזל סרטן

הורוסקופ מזל אריה

כיווני חשיבה שנתיים: הכוכבים מעודדים אתכם להתמקד באדם בעל חזון שמזה שנים רבות מבקש להיטיב עימכם. גם אם דעתכם אינה כדעתו, יש מקום להתייעץ עימו בכל צומת של הכרעות משמעותיות. צפויים מזל וברכה לאריות התרים אחר זוגיות השזורה בגוונים יצירתיים ואף אמנותיים. צפויים הצלחות והישגים בנתיבים המושפעים מאירועים המתרחשים מעבר הים, כמו גם לאלה מכם השואבים עידוד להרחבת אופקי השכלה וידע. קיימים אותות וסימנים להצלחה פיננסית שהיא תוצאה של החלטות נחרצות ואסרטיביות.

התיקון של מזל אריה מבוסס על שבט שמעון שמזל אריה קשור בו על פי ילקוט שמעוני: שמעון היה הרוח החיה במסע הענישה של ואת אנשי שכם, בגלל הפשע הנתעב אשר אנשים אלה ביצעו באחותו דינה. התיקון של מזל אריה צריך להיות ביכולתו לבודד ולהבחין בין רשע אשר פגע בו לבין חף מפשע שאין סיבה להענישו.
הורוסקופ שנתי מזל אריה
התאמת מזלות
קלף טארוט יומי
הורוסקופ אהבה יומי
הצטרפו אלינו באינסטגרם
קריסטל המזל שלך בקניון הרוחניות מבית אלטרנטיבלי

הורוסקופ מזל בתולה

כיווני חשיבה שנתיים: הכוכבים מעודדים אתכם להתמקד בניתוק כבלים רגשיים ולפרגן לעצמכם את האפשרות להפוך ליחידה כלכלית עצמאית. קחו בחשבון כי צעד מעין זה ישפיע לטובה (הפתעה, הפתעה) גם על מישור היחסים שבינו לבינה. צפויים מזל וברכה לאלה מכם החולמים על זוגיות מרטיטה המגשימה את עצמה על מדרגות הרבנות. צפויים הצלחות והישגים בנתיבים של מסחר ושיווק, כמו גם בתחומים הקשורים לפרסום וליחסי ציבור. קיימים אותות וסימנים המצביעים על צורך של הזרמת כספים אל תוכניות חיסכון אשר ישרתו אתכם בעתיד.

התיקון של מזל בתולה מבוסס על שבט גד שמזל בתולה קשור בו על פי ילקוט שמעוני: ברכת יעקב לבנו גד היא: "גד גדוד יגודנו והוא יגוד עקב", כלומר – כל מחנה שיחנה עליו, הוא יכרות את עקביו, כלומר – כל מי שיילחם בו, הוא [גד] ינצח אותו. התיקון של מזל בתולה צריך להיות בהיותו יוצא למלחמה [או מטה כתף למבצע כלשהו] שכם אל שכם עם אחיו.
הורוסקופ שנתי מזל בתולה

הורוסקופ מזל מאזניים

כיווני חשיבה שנתיים: הכוכבים מעודדים אתכם להתמקד בהענקת צביון יציב לחייכם גם במצבים בעלי אופי הרפתקני, מקורי ומחשמל. מילים אלו באות להדגיש כי אל לכם לפרוץ מסגרות לטובת רעיונות מקוריים אלא לשלבם בתוכן. צפויים מזל וברכה לילידי מזל מאזניים הכמהים לזוגיות בעלת גוונים מקוריים, מחשמלים ולא שגרתיים. צפויים הצלחות והישגים בנתיבים המושפעים מעבודה עם צעירים (גננות, מורות, מטפלות), כמו גם סיוע ותמיכה בזולת. קיימים אותות וסימנים להתפוגגותן של חרדות שנוצרו בשנה שחלפה בעטיים של קשיים פיננסיים.

התיקון של מזל מאזניים מבוסס על שבט אפרים שמזל מאזניים קשור בו על פי ילקוט שמעוני: למרות שאפרים היה בנו הצעיר של יוסף, הרי שסבו יעקב העדיף אותו על פני הבן הבכור מנשה והעניק לו את ברכתו. התיקון של מזל מאזניים מבוסס על יכולתו לחלוק עם אחרים את השפע אשר ניתן לו.
הורוסקופ שנתי מזל מאזניים
התאמת מזלות
קלף טארוט יומי
הורוסקופ אהבה יומי
הצטרפו אלינו באינסטגרם
קריסטל המזל שלך בקניון הרוחניות מבית אלטרנטיבלי

הורוסקופ מזל עקרב

כיווני חשיבה שנתיים: הכוכבים מעודדים אתכם להתמקד באהבה שאינה תלויה בדבר אלא אך ורק בנטיות ליבכם. יתר על כן, כל אשר נאמר ונרמז באשר לאהבה, כוחו יפה גם כאשר אתם באים לבחון את נתיב הקריירה שלכם. צפויים מזל וברכה לעקרבים שהרהיבו עוז בנפשם להמתין בסבלנות ובאיפוק לנסיכי ונסיכות ליבם, מבלי לדחוק במתרחש. צפויים הצלחות והישגים בנתיבים אשר יש עימם מידה לא מבוטלת של הימור, כמו גם תכשיטנות ועיצוב מוצרים. קיימים אותות וסימנים לצבירת כספים הודות למוצרים כלשהם שאתם יוצרים במו ידיכם.

התיקון של מזל עקרב מבוסס על שבט מנשה שמזל עקרב קשור בו על פי ילקוט שמעוני: מנשה היה הבכור לאביו יוסף ונכד לסבו יעקב, אשר העדיף על פניו את אחיו הצעיר אפרים ונתן לו את ברכתו. התיקון של מזל עקרב צריך להיות בהתגברו על משקעים של כבוד, מתוך כוונה לשמירה על ערכי אהבת אחים ומשפחה.
הורוסקופ שנתי מזל עקרב

הורוסקופ מזל קשת

כיווני חשיבה שנתיים: הכוכבים מעודדים אתכם להתמקד בכל אשר יש ביכולתו לחלץ אתכם ממצבי בדידות שחוויתם בעבר. הדבר האחרון שאתם רשאים להרשות לעצמכם כרוך בהסתגרות. צפויים מזל וברכה עבור מפגשים והכרויות המבזיקים במפתיע, במקומות אקזוטיים, בחברת הפרטנרים הכי פחות צפויים. צפויים הצלחות והישגים בנתיבים המושפעים מצורכי ביטחון (כגון שוטרים וחיילים), כמו גם מוצרי מזון ובריאות. קיימים אותות וסימנים לכספים המגיעים אליכם הודות להשקעה נבונה במניות ובניירות ערך.

התיקון של מזל קשת מבוסס על שבט בנימין שמזל קשת קשור בו על פי ילקוט שמעוני: שבט בנימין כמעט שהושמד על ידי יתר השבטים, וזאת בשל הפרשה המקראית ששמה "פילגש בגבעה". התיקון של מזל קשת צריך להיות מבוסס על יכולתו שלא להוציא את עצמו מן הכלל אלא להיפך, לראות את עצמו כחלק מן הכלל.
הורוסקופ שנתי מזל קשת
התאמת מזלות
קלף טארוט יומי
הורוסקופ אהבה יומי
הצטרפו אלינו באינסטגרם
קריסטל המזל שלך בקניון הרוחניות מבית אלטרנטיבלי

הורוסקופ מזל גדי

כיווני חשיבה שנתיים: הכוכבים מעודדים אתכם להתמקד בעונג מסתורי שממתין לכם בקפליה של החשיבה הרוחנית. נתיב זה מתפתל בתוך נוף אשר משובצים בו יוגה, מדיטציה, פילוסופיה ואפילו תחומים העוסקים בחיזוי עתיד. צפויים מזל וברכה לגדיים החפצים להקים בית ומשפחה בשותפות עם בני זוג שניחנו במקוריות ובשאר רוח. צפויים הצלחות והישגים בנתיבים המושפעים מעבודה הדורשת התמקדות בעובדות, מספרים ונתונים מדויקים. קיימים אותות וסימנים להצלחה פיננסית הנובעת ממה שמכונה 'עסקי נשים', כגון בגדים ותמרוקים.

התיקון של מזל גדי מבוסס על שבט דן שמזל גדי קשור בו על פי ילקוט שמעוני: ברכת יעקב לדן הייתה – "יהי דן נחש עלי דרך שפיפון עלי אורח". הנחש הינו סמל למאגיה וריפוי. התיקון של מזל גדי צריך להיות מבוסס על רכישת ידע בעולמות רוחניים ופיסיים, על מנת להביא מרפא לאחיו בני האדם.
הורוסקופ שנתי מזל גדי

הורוסקופ מזל דלי

כיווני חשיבה שנתיים: הכוכבים מעודדים אתכם להתמקד ברעיונות לא שגרתיים אשר רבים וטובים ניבאו להם כישלון. יש בכוחו של נפטון להפוך חלומות למציאות. אל תלכו בדרכם של אנשים מקובעים. הקשיבו לדבריהם אך עשו את אשר התכוונתם לעשות. צפויים מזל וברכה לדליים המשתוקקים לזוגיות איתנה אשר יש בה ניצוצות של השפעה מיטיבה גם על מצבם החומרי. צפויים הצלחות והישגים בנתיבים המושפעים מנפש הזולת (כגון פסיכולוגיה), כמו גם בעולם החוק והמשפט. קיימים אותות וסימנים לזינוק פיננסי מטאורי שתחילתו ברעיון יצירתי שטיפחתם והשקעתם בו.

התיקון של מזל דלי מבוסס על שבט אשר שמזל דלי קשור בו על פי ילקוט שמעוני: שבט אשר מזוהה עם חודש שבט ועם סמל עץ הזית, כמו גם עם ט"ו בשבט [חג הצומח] אשר חל בתקופה זו. התיקון של מזל דלי מבוסס על יכולתו להתחבר עם יסוד האדמה כדי לחשוף סודות של ריפוי הצפונים בצמחי מרפא.
הורוסקופ שנתי מזל דלי
התאמת מזלות
קלף טארוט יומי
הורוסקופ אהבה יומי
הצטרפו אלינו באינסטגרם
קריסטל המזל שלך בקניון הרוחניות מבית אלטרנטיבלי

הורוסקופ מזל דגים

כיווני חשיבה שנתיים: הכוכבים מעודדים אתכם להתמקד בלשון המאזניים השברירית הנעה בין עולם הרוח לבין עולם החומר. קחו בחשבון כי רוחניות אינה חלומות בהקיץ אלא אורח חיים המושתת על התבוננות שלווה ביקום תוך כדי הסקת מסקנות והפקת לקחים. צפויים מזל וברכה לאלה מכם המייחלים לזוגיות אבירית בנוסח 'הנסיך על הסוס הלבן'. צפויים הצלחות והישגים בנתיבים המושפעים מאופנה, קוסמטיקה, צמחי מרפא, כתיבה יוצרת, ציור ומוסיקה. קיימים אותות וסימנים לסכומי כסף שלא בניתם עליהם אך תמכתם באדם שגרם להם להיווצר ולהתהוות.

התיקון של מזל דגים מבוסס על שבט נפתלי שמזל דגים קשור בו על פי ילקוט שמעוני: סמלו של שבט נפתלי הינו איילה שלוחה והוא מייצג [על-פי הרמב"ן] את רוח השבט האצה להפיץ ברבים את תורת השם. התיקון של מזל דגים צריך להיות מבוסס על יכולתו להפיץ ברבים אנרגיות רוחניות.
הורוסקופ שנתי מזל דגים


אנחנו מקווים שנהנתם לקרוא הורוסקופ יומי שהוכן על ידי אסטרולוגים מומלצים. עמוד זה מעודכן עבור כל מי שאוהב לקרוא הורוסקופ יומי, אסטרולוגיה, התאמת מזלות, התאמה אסטרולוגית, הורוסקופ שבועי, הורוסקופ מזלות יומי, אסטרולוגיה הורוסקופ יומי, הורוסקופ תחזית יומית, הורוסקופ מזל עקרב, הורוסקופ מזל טלה, גלגל המזלות, הורוסקופ מזל תאומים, הורוסקופ מזל שור, הורוסקופ מזל בתולה, הורוסקופ מזל גדי, הורוסקופ מזל דלי, הורוסקופ מזל דגים, הורוסקופ מזל מאזניים ועוד.


Back to top button