הורוסקופ יומי

הורוסקופ יומי: אסטרולוגיה יומית 09-06-2019

תחזית אסטרולוגית יומית למזלות – הורוסקופ יומי

טלה
אתם נכנסים לתלם. הפיזור והבלגן האופייניים לכם בזמן האחרון- נעלמים לאט לאט הודות לאווירת החג. התחושה הטובה מתחילה במספר מישורים. אתם מבדילים הרבה יותר טוב בין עיקר לטפל. ההארה הפנימית שמדגישה את הצדדים שצריך לטפל בהם, גורמת להרגשה טובה במיוחד. אדם העוסק בתחומים רוחניים ייתן לכם עצה חשובה, עליכם להקשיב וליישם. נראה שעבור ידידיכם אתם תמשיכו להיות יועצי חינם, אך אין סיבה שתנהגו כך כלפי זרים.

שור
מצבו של הבית השלישי במפה האסטרולוגית שלכם עלול לעורר בלבול מסוים בקטע חברתי. נסיעה מתוכננת מראש כמעט מתבטלת אבל בסופו של דבר יוצאת לפועל בשינויים קלים. פגישה מפתיעה צפויה באירוע חברתי חגיגי. מישהו שניסיתם להתקרב אליו כדי לעזור לו- מפנה לכם עורף. כדאי לשקול מחדש את צורת ההתנהלות שלכם מול חברים ומכרים ולצאת ממצב בו אתם עושים דברים רק כי לא נעים לכם.

תאומים
אירוח חברים אצלכם בבית, גורם לכם לתחושת מתח בגלל האנרגיות בבית השלישי שלכם, הבית החברתי. בסופו של דבר, הערב החגיגי יעבור בהצלחה רבה ואתם תופתעו מרמת הפרגון שתקבלו. האירוע הזה בא להזכיר לכם שיש לתת יותר אמון בבני אדם ובעיקר להדגיש לכם כי- הביקורת העצמית שלכם ממש מוגזמת. נסיעה מתוכננת מראש יוצאת לפועל אך בשינוי תאריך.

סרטן
הירח שליטכם מקיים יחסים יפים עם אלמנטים קוסמיים. אולי לחומריות זה יום טוב אבל בזוגיות- יש מקום לשיפור. אתם מרגישים טוב עם עצמכם ולא מעלים על הדעת שיכול להיות שאתם טועים או מרגיזים מישהו. כדאי לתרגל כישורי תקשורת ולנסות לברר בצורה אסרטיבית מה מצפים מכם. הודות לאווירת החג צפויה הפתעה נעימה בחברתי. יחול שיפור גם בתחום המשפחתי. לחבריכם שסובלים מבעיות בתחום המשפחתי, העניקו פנינה או מתנות בגוונים כסופים, המייצגות את הביתיות ואת המשפחתיות של מזל סרטן.

אריה
אנרגיות נפלאות מגיעות אליכם מגזרת מזל דלי הממוקם קוטבי לכם. יום חגיגי וטוב עובר עליכם. אתם חשים התעוררות גם בגלל מזג האוויר המשתנה המשפיע עליכם לטובה. נצלו את המרץ והאנרגיה החיובית בתחום האישי וכן בתחום החברתי. ישיבה בבית, מול הטלוויזיה, לא תוביל אתכם לשום מקום ממנו תוכלו לקדם את ענייניכם. מפגש חברתי חגיגי אליו תוזמנו –יפתיע והנאתכם מובטחת.

בתולה
היום צפוי לכם ביקור מרתק וחגיגי במקום חדש. חשיפה של רגשות תוביל לשיחה אינטימית עם מישהו שעומד להפוך לידיד קרוב במיוחד. כדאי לכם להתעדכן במספר פרטים בסיסיים וחשובים בנוגע למידת הדיסקרטיות של אותו אדם, עוד לפני שאתם פותחים את הלב. ההמלצה חד משמעית: היו כנים ואל תשחקו אותה אדישים. אין די בכך שאתם יודעים את ערככם האמיתי: אל תהססו לערוך לעצמכם מסע של יחסי ציבור.

מאזניים
הרקיע מושפע מאנרגיות חלומיות וכל זה מתרחש בבית השלישי במפה האסטרולוגית שלכם, הבית החברתי: יום נעים וחגיגי המלווה בגל של מרץ ואנרגיה חיובית. נצלו את היום או לפחות את חלקו, כדי לבלות בחיק הטבע עם מישהו קרוב לכם. הנאה מובטחת. גם בערב אתם צפויים לבלות בחבורה של אנשים שמחים. תהיו 'מסמר הערב' ותיהנו מהעובדה שאתם במרכז העניינים. המשיכו עם הגישה החיובית !

עקרב
הפוקוס היום הוא על בני הבית. אל תשכחו פרט חשוב שקשור לאחד מבני המשפחה. עליכם להשקיע בבני הדור הצעיר הזקוקים לתשומת לב רבה במיוחד. אינכם פועלי בחלל ריק כפי שנדמה לכם לפעמים. האנרגיות הקוסמיות תובעות מכם לעשות שימוש בכישרונכם היצירתי, אל תבזבזו את אשר טבוע בטבעכם האמיתי. צפויה שיחה אישית בה הצד השני מציג לכם שאלות פרובוקטיביות. במקום להיכנס למגננה כדאי שתציעו לו הצעה שלא יוכל לסרב לה.

קשת
אתם יודעים בדיוק מה עליכם לעשות ביום החגיגי הזה אבל, משום מה, למרות שקיבלתם החלטות, לא קורה שום דבר בשטח. כל דחייה נוספת רק מחריפה את המצב וגורמת לכם להרגיש מתוסכלים. עליכם להתמקד בעשייה ולא בדיבורים על הדברים הטפלים. כ"קשתים" אמיתיים עליכם להתנער מאחרים ולנצל את תכונותיכם הטבעיות שהן: נאורות, פתיחות ועצמאות- בדרך הזו אתם מושכים אליכם אנרגיות עם מזל.

גדי
אנרגיה רבה מדי עלולה להתבזבז על מישהו שפשוט אינו ראוי לכם. אז מילא שהוא מספר לכם סיפורים, אבל אתם לא ממש חייבים להאמין לו. הקטע הזה עלול לעורר דכדוך מסוים. מצב הרוח שלכם צונח בהתאם. אם תתאמצו קצת, תוכלו לארגן לעצמכם יום נחמד וחגיגי. נצלו את אשר קורה לטובת שדרוג מצבכם האישי. כ"גדיים" אמיתיים עליכם להתנער מאחרים ולנצל את תכונותיכם הטבעיות שהן: שאפתנות, הישגיות ועקשנות- בדרך הזו אתם מושכים אליכם אנרגיות עם מזל.

דלי
ווידוי רגשני עושה לכם טוב על הלב. סוף-סוף צפויה לכם שפה משותפת עם יצירתיים כמוכם. קשרים מיוחדים צפויים לכם עם אנשים שניחנו בכישרון כתיבה. גמישות מחשבתית תועיל לכם היום. הטיפ להיום: הפסיקו לשחק אותה תמימים והיו כנים עם עצמכם. אל תגנבו את ההצגה מאדם שהיה אמור לעמוד במרכזה. כ"דליים" אמיתיים עליכם להתנער מאחרים ולנצל את תכונותיכם הטבעיות שהן: מקוריות, פשטות והומור- בדרך הזו אתם מושכים אליכם אנרגיות עם מזל.

דגים
עקשנות וקיבעון מחשבתי עלולים להכניס אתכם לבלגאנים ולמצבים שקשה לצאת מהם. אם בני הזוג קצת משועממים ואם זה תחום שחשוב לכם, במקום להתווכח, כדאי שתחשבו על משהו מקורי ויצירתי לעשות למען השני. אין כמו מעט התכווננות ורצון טוב כדי לפתוח את המחסומים האנרגטיים. מסרים מרתקים צפויים לכם דווקא ממישהו המפורסם במעלליו ההרפתקניים.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button