הורוסקופ יומי

הורוסקופ יומי: אסטרולוגיה יומית 31-01-2019

תחזית אסטרולוגית יומית למזלות – הורוסקופ יומי

מזל טלה: אתם מרבים להתלונן על אחרים ובעיקר על מי שקרוב אליכם ביותר. ציפיות, ציפיות… אינכם קוראים נכון את המפה. נשלחים אליכם מסרים מאוד ברורים וממוקדים. אל תחפשו משמעויות נסתרות- הן פשוט לא קיימות. כאשר יש מי שמסרבים להיפגש איתכם באופן עקבי, אין הדבר אומר שהם משחקים אותה קשה להשגה. ייתכן כי הם פשוט לא מעוניינים. אם החלטתם לקחת שותפים לחייכם, זה עדיין לא אומר שאתם צריכים לוותר על חופש הפעולה שלכם ועל ייחודיותכם.
בפריסת קלפים מתוך הסדרה המרכזית של הטארוט, עלה בגורלכם קלף הקיסר: המסר הוא – זה הזמן שלכם להתמקד בעניינים העוסקים בעולם החומרי והגשמי.

מזל שור: סוף השבוע מתחיל בסימן של עליה בכוחות הפנימיים. התוכניות זורמות ומתגבשות ואתם מתחילים לנתב את עצמכם להגשמתן. אנשים רבים בסביבה הקרובה גורמים לכם לחשוב שאתם הולכים נגד הזרם. אין בכך כל רע- להיפך, המקוריות והיצירתיות שלכם תבאנה אתכם למקומות בהם יעריכו אתכם יותר. הצבע המאפיין אתכם הוא ורוד, אבן המזל היא ספיר, המתכת היא נחושת, הצמחים הם ורד ואפונה ריחנית, המזל המשלים הוא עקרב, מספר המזל שלכם הוא 6 הקלף הוא מלכה יהלום ובעל החיים הוא שור.
בפריסת קלפים מתוך הסדרה המרכזית של הטארוט, עלה בגורלכם קלף הנזיר: המסר הוא – זה הזמן להתעלם מדברים ארציים ולהתמקד רק במה שהינו נצחי.

מזל תאומים: מפגשים צפופים מידי עם אנשים רבים גורמים לכם 'לאבד את הצפון'. יש מי שמאשימים אתכם בחוסר שיתוף פעולה, אולם אתם מצליחים להסביר את המניעים שלכם בצורה משביעת רצון. אל תתחייבו להשתתף בשום דבר שלא נוח לכם. כמו שכבר למדתם מניסיון העבר, אין טעם לעשות זאת אלא אם כן אתם פועלים בלב שלם. מה שאתם לא בטוחים בו-פשוט אל תבטיחו ואל תעשו. לא כדאי להיכנע ללחצים גם אם הם מגיעים במסווה של בקשה. צפויה התלבטות בין ההיגיון לבין הרגש. צפויים קשרים יוצאי דופן עם אדם שבשמו מופיעה האות ל'.
בפריסת קלפים מתוך הסדרה המרכזית של הטארוט, עלה בגורלכם קלף המיזוג: המסר הוא – אתם תוכלו להגיע להתפתחות רוחנית ביום בו תציבו אדם אחר על המדרגה אשר עליה אתם ניצבים.

מזל סרטן: אתם נוטים לנהוג בכוחניות מול אנשים שלא שייכים ל'ליגה שלכם' ולא מתמודדים איתכם בהצלחה. המצב עלול לגרום לצבירת כעסים וטינה שיתפרצו במועד מאוחר יותר ועלולים להפתיע אתכם בעוצמתם. חלוקת הכוחות הלא נכונה עלולה לגרום לכם לרגשות מעורבים ולתשישות. התקדמו בזהירות ובלי לסכן את מה שבניתם בעמל רב. כל האפשרויות פתוחות והכול לטובה. צפויים קשרים יוצאי דופן עם אדם שבשמו מופיעה האות "אלף".
בפריסת קלפים מתוך הסדרה המרכזית של הטארוט, עלה בגורלכם קלף הכוח: המסר הוא – האהבה היא עוצמה שאין טובה ממנה, עשו הכול כדי להשיגה.

מזל אריה: נראה שמצבכם אכן הולך ומשתפר בהתמדה. אל תחפשו פיצוי על מה שקרה פעם ובמקומות שכבר אינם רלוונטיים. עכשיו אתם נמצאים בהווה, על כול המשמעויות של העניין, לטוב ולרע. האווירה משתפרת ויש תחושה שכולם רוצים להתחיל בדף חדש. שתפו פעולה. זאת בהחלט הדרך הנכונה עבורכם. יש ליטול פסק זמן להתבודדות ולמחשבה על אודות נושא שאתם מתלבטים בו. צפויים קשרים יוצאי דופן עם אדם שבשמו מופיעה האות "יוד".
בפריסת קלפים מתוך הסדרה המרכזית של הטארוט, עלה בגורלכם קלף הצדק: המסר הוא – לאחר שכבשתם וניצחתם, עשו משהו טוב גם למען יריביכם.

מזל בתולה: אתם לא ממש מפרגנים לעצמכם. פתאום נתקפתם רגשי אשמה ונראה לכם שמגיע לכם עונש. החיים האמיתיים מתחילים במקום בו נגמרים הרגשות השליליים שאתם ממציאים לעצמכם כדי להימנע מפעולה קונקרטית. בשלב הנוכחי חשוב שתקפידו על ראש נקי והגיון בריא ופשוט תמשיכו לעשות את מה שהחלטתם. צפויה הצלחה בנושא המכיל שני מרכיבים המנוגדים זה לזה. צפויים קשרים יוצאי דופן עם אדם שבשמו מופיעה האות ס'.
בפריסת קלפים מתוך הסדרה המרכזית של הטארוט, עלה בגורלכם קלף הכוהנת-הגדולה: המסר הוא – אל תסגירו סודות בידי אלה שאינם ראויים לזה.

מזל מאזניים: אתם משקיעים אנרגיה במקומות הלא נכונים. זאת עובדה וכל הניסיונות לטייח את מה שקורה הם בזבוז זמן מוחלט. את המקום שאין בו תוצאות, צריך לעזוב אחרי זמן קצר ובוודאי לא להישאר דבוקים למטרה שברור לחלוטין לכולם חוץ מכם, שמובילה אתכם ל'רחוב ללא מוצא'. ככול שתקדימו להפנים את המסר המגיע אליכם מהיקום -יהיה לכם טוב יותר. הרקיע מעודד צורת חשיבה יציבה, מאורגנת, יסודית, קפדנית, יעילה ומסודרת.
בפריסת קלפים מתוך הסדרה המרכזית של הטארוט, עלה בגורלכם קלף המרכבה: המסר הוא – אוצרות שצברתם בעבר עשויים לשמש אתכם כקרש קפיצה אל עתיד וורוד.

מזל עקרב: יום מתאים לרומנטיקה. השרמנטיות, וכושר הדיבור שלכם, יכולים להוציא אתכם מכל צרה שתסתבכו בה. צפו להפתעה בעבודה. בתחום האישי תגלו מידע הקשור למישהו מן העבר. כדאי לברר את העניין ולא להיכנס לסרטים מיותרים. מישהו שבשמו מופיעה האות למד יפתיע אתכם ביחס חם במיוחד. אתם יכולים לסמוך על חברים שלא רק רוחשים לכם הרבה כבוד אלא מוכנים להוכיח את כוונותיהם במעשים. חשוב להיעזר באנשים נוספים.
בפריסת קלפים מתוך הסדרה המרכזית של הטארוט, עלה בגורלכם קלף גלגל-המזל: המסר הוא – אינכם צריכים לתכנן דבר, הניחו לגלי החיים להוביל אתכם אל מחוז חפצכם.

מזל קשת: אתם מתרוצצים יותר מידי ומרגישים מותשים. מיקוד ותכנון קפדני הכרחיים בשלב זה. הרומנטיקה פורחת למרות הקשיים, מה שמוכיח שכשרוצים- הכול אפשרי. מישהו שבשמו מופיעה אות ד' מפתיע אתכם. אתם שוקלים לבצע רכישה גדולה למרות שמצבכם אינו מאפשר זאת. חשבו פעמיים. נראה שכול העולם מעצבן אתכם ואתם מרגישים לחלוטין לא מובנים. זאת כמובן תוצאה של תחושה פנימית שלכם.
בפריסת קלפים מתוך הסדרה המרכזית של הטארוט, עלה בגורלכם קלף המלאך המכונף: המסר הוא – עוצמתכם האישית מאפשרת לכם להפוך אנרגיות שליליות לאנרגיות חיוביות.

מזל גדי: יום מוצלח. אתם מרגישים נפלא מבחינה גופנית ונפשית. זה יום ממוזל. צפויה נסיעה שבסופה תקבלו בשורה משמחת. המצב בתחום החברתי משופר. מישהו שבשמו מופיעה האות ר' מודיע על נסיעה, מה שישפיע על התחום הרומנטי. קשר חברתי חדש קורם עור וגידים. תנו לעצמכם זמן להתרשם לעומק ואל תמהרו לקבוע דעה בשלב זה. צפויה לכם הפתעה משמעותית אם רק תהיה לכם מספיק סבלנות.
בפריסת קלפים מתוך הסדרה המרכזית של הטארוט, עלה בגורלכם קלף ההתפכחות: המסר הוא – הארה רוחנית עשויה לסלק מכשולים במישור החומרי.

מזל דלי: מישהו מנסה להשתלט עליכם וזה גורם לכם להרגשה רעה במיוחד. צפויים עימותים. גם בתחום הזוגי אתם חשים לחוצים. כדאי לבדוק אם זה אמיתי. המצב לא פשוט והפתרון נתון לשיקולכם. לא בטוח ששיחה תעזור כאן. איזון ושלווה הן מילות המפתח להיום. זה מפתיע שאתם נוטים להתעקש לכול אורך הדרך, כאשר די ברור לכם שאינכם יכולים להרשות זאת לעצמכם.
בפריסת קלפים מתוך הסדרה המרכזית של הטארוט, עלה בגורלכם קלף הקוסם: המסר הוא – יש בידיכם את הכוח לשלוט בסובבים אתכם.

מזל דגים: יציבות בתחום הרומנטי עלולה להתערער בגלל החלטות שגויות. שינויים מהותיים בקשר הזוגי יובילו להקצנה. אתם חולמים ומתכננים רכישה גדולה שכרוכה בהוצאה כספית גדולה במיוחד. יש לשקול צעדים מסוג זה ברצינות וביסודיות. אל תמהרו. שמרו על איזון ושיקול דעת. במידה ויש לכם בן/ת זוג כדאי שתתייעצו ותקבלו החלטה ביחד. הרקיע מבשר על מזל והצלחות במקומות ובעיתויים הפחות צפויים.
בפריסת קלפים מתוך הסדרה המרכזית של הטארוט, עלה בגורלכם קלף הקיסרית: המסר הוא – דמיון מודרך יסייע לכם להתחבר עם אוצרות הצפונים בתוך הפנימיות שלכם.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button