הורוסקופ יומי

הורוסקופ יומי: אסטרולוגיה יומית 27-02-2019

תחזית אסטרולוגית יומית למזלות – הורוסקופ יומי

טלה
תופעות קוסמיות יוצרות מצב לחוץ במקצת. אתם תחוו עומס בעבודה. אולם נקודת האור בכל העניין הזה היא שתגלו אפשרויות חדשות לעשות כסף. אפשרויות עסקיות נמצאות בכל פינה. עליכם רק לגלות ערנות ולהעז. תמיד אפשר למצוא תירוצים למה לא לנסות משהו חדש. הדינאמיקה הזאת אינה תורמת לכם שום דבר, מלבד רגשות תסכול.

שור
מצב האנרגיות בבית העבודה שלכם מותיר רושם טוב, אך למרות שאתם משתדלים מאוד, הלחץ בעבודה והתוצאות- נותנים בכם את אותותיהם. אתם לא מרוצים ממהלך העניינים ונוטים להוציא את הלחץ בבית. לבני המשפחה שלכם נמאס מהביקורת והתוצאה- מתח. קחו לעצמכם פסק זמן. עשו חשבון קר ונוקב עם עצמכם בהקשר לשינויים אפשריים. לא כל מחשבה חייבת לקבל ביטוי מילולי. נסו להתאפק!

תאומים
צפוי יום מוצלח מבחינה כלכלית. יש לכם הזדמנות לעשות עסקה טובה. אתם אפילו לא צריכים להתאמץ יותר מידי. זה פשוט יקרה כמעט מאליו. בתחום האישי צפוי קשר חדש שמתפתח ומקבל משמעות רומנטית. לא בטוח כלל שזה מתאים לכם וייתכן שתמצאו את עצמכם מופתעים למדי. קחו את הזמן לחשוב מה אתם רוצים לעשות במצב החדש שנוצר. הרקיע רומז על הצורך להתקדם בנתיב המיסטי, גם אם השעה דוחקת לגבי עניינים חומריים.

סרטן
כישורי המנהיגות שלכם באים לידי ביטוי אל פני השטח. אתם מצליחים להניע אנשים לעשות את מה שדרוש לכם בצורה נעימה אך סמכותית. המשיכו כך. בשעות אחר הצהרים תחושת החיוניות חוזרת אליכם ובגדול. צפויה פריצת דרך והתקדמות לעבר מטרה שאתם נלחמים עליה כבר זמן רב. הרקיע מזהיר מפני רגשנות שעלולה להוליד אשליות שווא. הוא ממליץ להקשיב לרציו ולא לאמוציות.

אריה
ייתכנו חששות בעקבות אירוע מסוים בעבודה שגורם לכם להרגיש שאתם פועלים כנגד כל הסיכויים. חשוב שתתמידו גם אם התוצאה לא נראית בשלב זה בעלת סיכוי גבוה להצלחה. נסו להתחבר עם העולם הפנימי שלכם באמצעות מדיטציה או תקשור. מסרים מהתת מודע יעזרו לכם להחליט מה הכי כדאי לעשות. הרקיע רומז על אירוע או סדרת התרחשויות, אשר יש בכוחם להקנות לכם ביטחון כלכלי ושלווה פנימית.

בתולה
יום טוב עובר עליכם וזה בגלל שהצלחתם להשתחרר מדאגות היום יום ולהתחבר לשלווה הפנימית. יציאה לבילוי עם חברים תפתיע ברמת החוויה. סוף היום יהיה מענג עד כדי כך שתנסו לשחזר את החוויה פעם נוספת. אנשים חדשים שהתחברתם איתם לאחרונה מתגלים כנאמנים ואכפתיים יותר מהצפוי. צפויות לכם הזדמנויות העוסקות בעולם התקשורת. שיווק, פרסום, יחסי ציבור וכל אשר מושפע מאמנות המשא ומתן.

מאזניים
יום מתאים לטיולים רומנטיים. סוף סוף הצלחתם לבצע תוכנית שחלמתם עליה זמן רב. היום תגלו רבדים חדשים אצל בן/ת הזוג בנסיבות שונות מהרגיל. צפויה נסיעה שבמהלכה תבקרו במקום חדש בו לא הייתם קודם לכן. לפנויים זה יום מומלץ לבילוי חברתי. יש לסגור קצוות באשר למיזמים הנגררים זמן רב. אם הגעתם למצב בו אתם נאלצים להציג אולטימאטום, עשו כן ללא נקיפות מצפון.

עקרב
מצב הרוח סובל מנפילה משמעותית. החרדות והחששות שלכם לא קשורות לאירועים חיצוניים. אתם מודעים לעניין אך בכל זאת נסחפים למלכודת. כדאי לבצע הפרדה ואפילו לרשום לעצמכם מה באמת מפריע לכם. זאת כדי שתוכלו לתפקד. קשר רומנטי ישן שמעולם לא התאים לכם, חייב להסתיים סופית. כל תחום המתמקד בעובדות, כמויות ומספרים – ייהנה כעת מברכת הכוכבים.

קשת
נוצרים ברקיע מאבקי כוחות. הגישה הלוחמנית שלכם מיותרת. יש מי שמעיר לכם הערות עוקצניות אולם אין ספק שאתם מתייחסים לעניין ברצינות תהומית. מוותרים בקלות רבה מידי במקרים מסוימים. ונכנסים ל'מלחמת עולם' של ממש במקרים אחרים. על אסרטיביות שמעתם? אתם חייבים ללמוד להתמודד בדרך אחרת, ולא תתישו את עצמכם לחלוטין. צפויים קטעים טובים למעצבים שביניכם.

גדי
ה'רף' שאתם מציבים לעצמכם גבוה מאוד. אתם מעמידים את עצמכם במבחנים שוב ושוב, שלא לצורך. לשם מה? אם רע לכם- פשוט קומו ותלכו הלאה. בלי להסתבך יותר מידי בשיקולים כדאיות. אין לכם יותר מידי מה להפסיד. גלו הערכה למי שתומך בכם ואל תתייחסו למה שקורה סביב כמובן מאליו. מצבו של כוכב סטורן שליטכם רומז על תקופה שופעת הצלחה עבור אלה מכם העוסקים במקצועות כגון. כלכלה או מנהל-עסקים.

דלי
בעיקרון זה יום טוב. עיקר הזמן שלכם מוקדש לתחום הרומנטי שחלים בו התפתחויות חיוביות מואצות. אתם עסוקים בעבודה ומתפקדים נהדר. יש מי שתופס טרמפ עליכם וינסה בכל דרך אפשרית לסחוט כספים. כדאי שתלמדו מהר לומר לא. אנשים סביבכם רגילים לטוב לב, נדיבות ופזרנות שלכם. הגיע הזמן לשים גבולות. אתם זונחים את המסכות שליוו אתכם עד כה, ולכן גם עומדים להציג את פניכם האמיתיות: אנשים יאהבו את זה.

דגים
אם תיקחו את העניינים לידיים יש לכם היום הזדמנות של ממש לקשר רומנטי חוויתי ומעניין. היכרות חדשה טומנת בחובה גרעין של פריחה זוגית. עליכם להתנהל בסבלנות ומתוך כבוד הדדי. אל תתעקשו לשלוט ולקבוע כל צעד ושעל. חדשות טובות צפויות גם בתחום הקריירה. יהיה עליכם להפוך לאובייקטיבים לחלוטין, וזאת גם אם מדובר ביריביכם.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button