הורוסקופ יומי

הורוסוקופ יומי / אסטרולוגיה יומית 25-06-2020

כל המזלות. בעמוד הורוסקופ יומי תוכלו לקרוא מה צופים הכוכבים למזל שלכם בכל התחומים: אהבה, פרנסה, קריירה ועוד...

ברוכים הבאים להורוסקופ יומי ותחזית אסטרולוגית יומית לגלגל מזלות האסטרולוגיה

הורוסקופ מזל טלה

פעילות חריגה מהרגיל תגרום לכם להרגיש טוב במיוחד. אתם זקוקים להמון מרחב וזמן איכות עם עצמכם. חשוב להקפיד לא לקפח את בני המשפחה ואת בני הזוג שמרגישים לעיתים קרובות ובמיוחד בימים כמו היום- מבודדים ומתוסכלים. לפנויים שביניכם, היום זה לא העיתוי בעל הסיכוי הכי גבוה להיכרות חדשה. עם זאת, תמיד שווה לנסות. צפויים לכם אירועים מהנים הקשורים במוסיקה ובכלי נגינה.
בפריסת קלפי טוטם-החיות לצורך קבלת מסרים וייעוץ, עלה בגורלכם קלף הנחש: המסר הוא – אין די בתפניות קטנות שאתם מבצעים בחייכם: אם רצונכם בשינוי מהותי, תצטרכו להמר על התחדשות טוטאלית.
הורוסקופ שנתי מזל טלה
התאמת מזלות
קלף טארוט יומי
הורוסקופ אהבה יומי
הצטרפו אלינו באינסטגרם
קריסטל המזל שלך בקניון הרוחניות מבית אלטרנטיבלי

הורוסקופ מזל שור

אם מצב הרוח שלכם בשפל, ייתכן כי זאת תוצאה של רגשות תסכול וכעסים עמוקים מאוד שמעורר בכם מישהו שיש ביניכם חשבון פתוח. האווירה המשפחתית טובה אולם נדרשת מכם יותר הקשבה לאחרים. הזוגיות גם היא במצב טוב, באופן יחסי. היום מחכה לכם נסיעה לא מתוכננת שתגרום לכם להנאה רבה בניגוד לציפיות הנמוכות שלכם. הקוסמוס מעודד אתכם להמר על בילוי בחיק הטבע.
בפריסת קלפי טוטם-החיות לצורך קבלת מסרים וייעוץ, עלה בגורלכם קלף הברבור: המסר הוא – הגיע הזמן שתסלחו לעצמכם. נראה כי הרהורי חרטה רק מעכירים את איכות חייכם. לא אתם בראתם את העולם, ועל-כן לא אתם צריכים לדאוג לו.
הורוסקופ שנתי מזל שור

הורוסקופ מזל תאומים

המצב הכלכלי דורש שיפור ודווקא היום יש משהו שגורם לכם להרגיש לחץ. אתם חשים שספקות כבדים מתגנבים אל הלב ואתם מאבדים לפתע את הביטחון באנרגיות הגבוהות שיש לכם בדרך כלל. פגישה בשעת לילה מאוחרת, תניב מהלך מפתיע. במקביל, הרקיע צופה לכם הצלחה חומרית ומדגיש את היבטיו הגשמיים של הניצחון. מתנות בגוונים צהובים, כמו גם אבן מזל ששמה אגת – העניקו לאלה שחסרה להם הקלילות האופיינית למזל תאומים.
בקריאת העתיד שבוצעה למענכם בעזרת משקע של עלי תה, עלתה בגורלכם צללית המזכירה בצורתה דמות של כתר מלכותי: המסר הוא – זה הזמן להשקיע בנתיב ההגשמה והמימוש העצמי, גם אם הדברים באים על חשבון הנתיב הרומנטי.
הורוסקופ שנתי מזל תאומים
התאמת מזלות
קלף טארוט יומי
הורוסקופ אהבה יומי
הצטרפו אלינו באינסטגרם
קריסטל המזל שלך בקניון הרוחניות מבית אלטרנטיבלי

הורוסקופ מזל סרטן

יש לא מעט קשיים שנערמים בדרככם אבל אין הדבר אומר שמישהו מתנכל לכם. אל תתרווחו בנוחות בכורסה עם קופסת מטפחות כדי למחות את הדמעות ולהתמרמר על גורלכם הקשה. קומו, קחו את הנייד, קבעו פגישות, צאו מהבית, דברו עם אנשים. לא בטוח שתראו תוצאות כבר היום אבל התנועה עצמה תזרים לכם את האדרנלין, כמו שצריך והכי חשוב: שמרו על אופטימיות. היקום מבשר על הצלחות לאלה מכם העוסקים בענייני צבא ובטחון.
בקריאת העתיד שבוצעה למענכם בעזרת משקע של עלי תה, עלתה בגורלכם צללית המזכירה בצורתה דמות של ציפור דואה: המסר הוא – ככל שתרחיבו את פעילותכם בעולם הרוחני, כך גם ילכו ויתפחו האוצרות השמורים עבורכם בעולם הגשמי.
הורוסקופ שנתי מזל סרטן

הורוסקופ מזל אריה

נראה שהגיע הזמן לבצע שינוי משמעותי או לפחות להתחיל לחשוב על אחד כזה ביתר רצינות. יש מישהו שבהרגשה שלכם 'מקצץ' לכם את הכנפיים ומונע מכם את ההתקדמות שאתם חולמים עליה. שמרו מרחק מאדם זה. אולי המחשבות והתוכניות הן המקסימום האפשרי מבחינתכם לתקופה זאת אבל הן ממלאות תפקיד חשוב אז נא לא לזלזל. הקוסמוס מבשר על הצלחות לאלה מכם העוסקים בכלכלה ומנהל עסקים.
בפריסת ניבוי וקבלת מסרים בשיטה המבוססת על "ספר התמורות" הסיני, עלה בגורלכם מסר מספר 34: המסר אומר כי גם בשעה שאתם מתכתשים עם יריביכם, אל לכם לאבד ערכים של מוסר ומצפון.
הורוסקופ שנתי מזל אריה
התאמת מזלות
קלף טארוט יומי
הורוסקופ אהבה יומי
הצטרפו אלינו באינסטגרם
קריסטל המזל שלך בקניון הרוחניות מבית אלטרנטיבלי

הורוסקופ מזל בתולה

סוף השבוע בפתח והגיע הזמן שתפנימו את העובדה שתוכניות פנים משפחתיות עושים ביחד ולא כל אחד לחוד. הכוונות הטובות שלכם לא מספיקות ולא מספקות. אם ממש מתחשק לכם לעשות משהו לבד, כדאי שתכינו מראש הסבר משכנע ומפורט עם מי אתם הולכים ולמה. הסבלנות של הסובבים אתכם הגיעה לקיצה. יחד עם זה, זו תקופה נפלאה לכל אלה מכם המוצאים את פרנסתם בחקלאות או בבניין או בכל תחום אחר הקשור לתוצרת האדמה.
בפריסת ניבוי וקבלת מסרים בשיטה המבוססת על "ספר התמורות" הסיני, עלה בגורלכם מסר מספר 52: המסר אומר כי אל לכם לשגות באשליות שאינן הולמות את יכולותיכם ואת כישוריכם, אלא לפתח את אשר קיים בכם ממילא.
הורוסקופ שנתי מזל בתולה

הורוסקופ מזל מאזניים

מצב רוח מוזר תוקף אתכם היום. עולה גל של נוסטלגיה בנוגע לקשר שהיה בעבר. דפדוף באלבום התמונות המשותפות מעלה זיכרונות גם הוא. אתם מתלבטים אם ליצור קשר מחדש. לפני אתם שולחים את היד לטלפון, חשבו פעמיים וכדאי שתגדירו לעצמכם מה הסיבה שהקשר הסתיים. ועכשיו- תחליטו. כל סיום מהווה פתח לקשר חדש. הפרשיה הבאה תזרום במצב רוח מרומם. צפויים לכם הישגים בחברת בני ובנות מזל טלה.
בפתיחת ייעוץ וקבלת מסרים רוחניים שהתקיימה לכבודכם בסמלים המבוססים על תורת הזן, התקבל עבורכם המסר הבא: אל תהיו שבויים בעקרונותיכם. עקרונות נועדו כדי לשרת אתכם, ולא כדי שאתם תשרתו אותם.
הורוסקופ שנתי מזל מאזניים
התאמת מזלות
קלף טארוט יומי
הורוסקופ אהבה יומי
הצטרפו אלינו באינסטגרם
קריסטל המזל שלך בקניון הרוחניות מבית אלטרנטיבלי

הורוסקופ מזל עקרב

כוכב פלוטו שליטכם מקיים יחסים יפים עם אלמנטים קוסמיים חומריים. אולי לעסקים זה יום טוב אבל בזוגיות- יש מקום לשיפור. אתם מרגישים טוב עם עצמכם ולא מעלים על הדעת שיכול להיות שאתם טועים או מרגיזים מישהו עצבני. כדאי לתרגל כישורי תקשורת ולנסות לברר בצורה אסרטיבית מה מצפים מכם. צפויה הפתעה נעימה בעבודה. בימים אלה יחול שיפור גם בתחום המשפחתי.
בפתיחת ייעוץ וקבלת מסרים רוחניים שהתקיימה לכבודכם בסמלים המבוססים על תורת הזן, התקבל עבורכם המסר הבא: אל תתייחסו אל הקרובים לכם כאילו היו רכושכם. התייחסו אליהם כאל פיקדון שהופקד בידיכם.
הורוסקופ שנתי מזל עקרב

הורוסקופ מזל קשת

היום מאוד מתאים לכם לצאת לקניות. עם זאת, רצוי לעשות סקר שוק כדי שלא יעבדו עליכם. זה מה שאתם עושים בדרך כלל, ממילא, ומתבקשים לא לשנות היום. לא להשתולל למרות התקף הספונטאניות שתקף אתכם במידה יוצאת דופן. מה קורה? מישהו זקוק למנת יתר של תשומת לב וחמימות? פניה אל בן/ת הזוג תיענה בחיוב ואפילו בהתלהבות. הקוסמוס מכריז על הצלחות בחברת ילידי מזלות המים שהם עקרב, דגים וסרטן.
בתקשור רוחני שהתקיים עבורכם באמצעות סמליו של חכם סיני ששמו קונפוציוס עלה בגורלכם המסר הבא – אדם רוחני אינו מתייאש לעולם ואינו מניח לנסיבות חיצוניות להפריע לו בביצוע משימותיו. הוא יודע כי רק הוא עצמו אחראי לגורלו.
הורוסקופ שנתי מזל קשת
התאמת מזלות
קלף טארוט יומי
הורוסקופ אהבה יומי
הצטרפו אלינו באינסטגרם
קריסטל המזל שלך בקניון הרוחניות מבית אלטרנטיבלי

הורוסקופ מזל גדי

אתם באמת משתדלים ומשקיעים מאמצים בכיוון של פרנסה טובה. במקביל, אתם עומדים למצוא את עצמכם במצב מביך בגלל נטייה שקפצה עליכם לדברנות יתר. אל תנסו להתגונן ולהמציא תירוצים שממילא לא ישכנעו אף אחד. אין ברירה! הפעם פישלתם. הודו ב-'אשמה' והתנצלו. פעלתנות כפייתית והתרוצצות מיותרת גורמת לכם לתשישות. נסו לסגור את כל ההתחייבויות בשעה מוקדמת והקדישו את שארית היום למנוחה.
בתקשור רוחני שהתקיים עבורכם באמצעות סמליו של חכם סיני ששמו קונפוציוס, עלה בגורלכם המסר הבא – הגשמה של מטרות גדולות נעשית תוך כדי התקדמות ונחרצות: במצב של נסיגה, ניתן להגשים "עניינים פעוטים" בלבד.
הורוסקופ שנתי מזל גדי

הורוסקופ מזל דלי

מצבו של כוכב אוראנוס שליטכם עלול לעורר בלבול מסוים. נסיעה מתוכננת מראש מתבטלת כמעט, אבל בסופו של דבר יוצאת לפועל בשינויים קלים. פגישה מפתיעה צפויה באירוע חברתי. מישהו שניסיתם להתקרב אליו כדי לעזור לו- מפנה לכם עורף. כדאי לשקול מחדש את צורת ההתנהלות שלכם מול חברים ומכרים ולצאת ממצב בו אתם עושים דברים רק כי לא נעים לכם.
בתקשור רוחני שהתקיים עבורכם באמצעות סמלים מעולם ה"פנג-שואי", עלה בגורלכם המסר הבא – הכנות הינה בראש ובראשונה מצב פנימי: זה הדובר בכנות יזכה בהיענות ולא הודות לקולו הרם, אלא בזכות העומק אשר יש לו להציע.
הורוסקופ שנתי מזל דלי
התאמת מזלות
קלף טארוט יומי
הורוסקופ אהבה יומי
הצטרפו אלינו באינסטגרם
קריסטל המזל שלך בקניון הרוחניות מבית אלטרנטיבלי

הורוסקופ מזל דגים

כוכב נפטון שליטכם נע בגלגל המזלות וסופג אנרגיות מהסוג הנדוש והשגרתי. זה אומר כי היום תשקיעו זמן רב בבית. נדרש סידור של מסמכים וארונות. אתם לא מצליחים למצוא שום דבר והדבר מפריע לכם בתפקוד היומיומי. ההרגשה של פיזור ובלבול תתפוגג לקראת הערב. צפוי בילוי נעים ושקט עם בן (בת הזוג). רצוי לתכנן, עוד היום, תוכנית מוגדרת לבילויי סוף השבוע.
בתקשור רוחני שהתקיים עבורכם באמצעות סמלים מעולם ה"פנג-שואי", עלה בגורלכם המסר הבא – אדם המחפש את אושרו באנשים אחרים ולא בכנותו הפנימית, הופך להיות תלוי במצבי רוחם המחלפים.
הורוסקופ שנתי מזל דגים


אנחנו מקווים שנהנתם לקרוא הורוסקופ יומי שהוכן על ידי אסטרולוגים מומלצים. עמוד זה מעודכן עבור כל מי שאוהב לקרוא הורוסקופ יומי, אסטרולוגיה, התאמת מזלות, התאמה אסטרולוגית, הורוסקופ שבועי, הורוסקופ מזלות יומי, אסטרולוגיה הורוסקופ יומי, הורוסקופ תחזית יומית, הורוסקופ מזל עקרב, הורוסקופ מזל טלה, גלגל המזלות, הורוסקופ מזל תאומים, הורוסקופ מזל שור, הורוסקופ מזל בתולה, הורוסקופ מזל גדי, הורוסקופ מזל דלי, הורוסקופ מזל דגים, הורוסקופ מזל מאזניים ועוד.


Back to top button