הורוסקופ יומי

הורוסקופ יומי: אסטרולוגיה יומית 04-06-2019

תחזית אסטרולוגית יומית למזלות – הורוסקופ יומי

טלה
זה יום בו יש לכם צורך עז להוכיח לכל העולם שאתם יכולים להרשות לעצמכם את מה שאחרים יכולים רק לחלום עליו. יש מי שטוען נגדכם כי מאוד חשוב לכם הרושם החיצוני ואתם נוטים לבזבז יותר מדיי כספים כדי להיות במרכז העניינים. היום תפגינו קבל עם ועדה את הנטייה שלכם לחופש אישי ומרחב. יהיה מי שיגיב בכעס, אז תהיו מוכנים.

שור
השאיפות שלכם מתמקדות ומתייצבות. יש לכם בסיס איתן ממנו אתם יכולים לצאת לעולם ולהמציא את עצמכם מחדש. הרצון שלכם להתפנק ולקבל חיזוקים מהסביבה יתגשם, לפחות בחלקו, אולם עליכם לתרום את חלקכם. שימו לב למשפט-"הרצון- אנושי. הסבלנות – תכונה אלוהית", כלומר עליכם לחכות לזמן המתאים. מה שאתם צריכים בחיים יגיע אליכם בעיתוי הכי נכון עבורכם.

תאומים
אתם עסוקים בחשבון נפש ומספר מסקנות שהגעתם אליהן, מעוררות אצלכם חששות. מעבר אל מקום חדש כורך בתוכו הוצאות והסתגלות מחודשת ולא בטוח שאתם מוכנים לוותר על העצמאות שיש לכם כעת, גם אם היא מספקת אתכם רק באופן חלקי. המצב אכן סבוך למדי ועושה רושם שאין זאת תקופה מתאימה לשינויים דרסטיים. יש לכם תחושת דה-ז'וו ? מתי בפעם האחרונה הייתם בדיוק באותו מצב?

סרטן
חברים טובים מפתיעים אתכם. אתם שופכים את הלב ומצפים לסימפטיה אך יש מי שמעדיף לתפוס מרחק. אין לכם מה להיעלב. תבדקו האם אתם הייתם זמינים עבורם במצב דומה. מודעות אישית תסייע לכם 'לקחת פיקוד' מחדש. בינתיים כדאי לחשוב פעמיים למה העניינים החשובים באמת, לא בדיוק מתקדמים. את הסוגיות הקשורות לחברים שלכם תוכלו לברר ביום אחר.

אריה
יום מוצלח במיוחד. מצב הרוח הירוד נעלם כמו בלון שפרח לשמיים. הניסיון לשיפור התדמית החיצונית עולה יפה הרבה מעל המשוער. הביטחון העצמי עולה והספונטאניות חוגגת. הזמנה ראשונה שתגיע בטלפון והנה …בלי להסס רגע אחד, אתם יוצאים לבלות במקום חדש ולא מוכר. צפוי ערב מ ה מ ם.

בתולה
אתם מתחברים עם "מחשבות אסורות", אך עלולים להיות מוצפים ברגשי אשמה. ייתכנו פיתויים שלא העזתם להרהר בהם, אך גם חששות מפני הנורמות המקובלות. הדרך הטובה ביותר לפתרון הבעיה היא באמצעות התחדשות בתוך המסגרת – מבלי לסדוק אותה. כדאי להביא את הריגוש אל תוך מערכת היחסים, ולא להיפך. הזדמנויות חדשות עלולות להיות מוחמצות בשל היסוסים מיותרים.

מאזניים
לפעמים אתם חושבים שאין גבול ליכולות שלכם ולעיתים נראה לכם שכול משימה ולו הקטנה ביותר היא יותר מידי. אז היום הוא אחד מאותם ימים בהם אין לכם כוחות נפש לעשות את מה שנחוץ. נסו לשמור על פרופיל נמוך ואל תעשו את מה שאינו חיוני לכם. אל תתנו לאנשים שכוונותיהם אינן ברורות, להתערב לכם בחיים. הפנימו את הרעיון הקובע כי עזרה הדדית בין אנשים היא אבן היסוד להצלחתכם: אל תהססו לפנות אל שותפויות ועבודת צוות.

עקרב
צפויה התפייסות עם אדם שלא הייתם איתו בקשר זמן רב. הצד הנעים והרך מאשר התפתחות קשרים חברתיים מצוינים. אין לכם מה לדאוג לגבי מצבכם הכלכלי. שיפור צפוי בקרוב. יש לכם את הכישרון והאינטליגנציה להתאים את עצמכם למצבים, במיוחד בתחום העבודה. אז עוד מאמץ קטן ואתם על הסוס. הפנימו את הרעיון הקובע כי אדם רוחני שומר על כבודו והגינותו לכל אורך הדרך ואינו משנה את אופיו גם בנסיבות קשות. כך הוא זוכה בהערצת הסובבים אותו על אצילותו.

קשת
יש לכם משאלות ומחשבות שנתקלות בהתנגדותם של הסובבים אתכם. ההמלצה היא להקשיב לקולות הפנימיים ולאינטואיציה ולעשות את מה שאתם מרגישים שהכי נכון לכם. הדבר נוגע לתחום הרומנטי והאישי וכן לעבודה. המשיכו בכיוון שנראה לכם. בתחום הרומנטי כדאי לכם לעשות מאמץ ולהפגין קצת יותר את הרגשות שלכם. זהו עיתוי ממוזל לאלה מכם שאינם חוששים להמר על כל הקופה.

גדי
אתם מתחילים את היום ברגל ימין. מספר אפשרויות בחירה יעמדו בפניכם ומידת ההצלחה תלויה כמובן ביכולת שלכם לשפוט ולקלוט את התמונה הכללית, להסיק מסקנות ולפעול במהירות. איטיות ודחייה של ביצוע מטלות תגרומנה לכם להפסיד. בתחום האישי עלול להתפתח עימות שיעכיר את האווירה במערכת היחסים הקיימת ויפריע להתפתחות הקשר.

דלי
הנטייה שלכם לפעול רק תחת לחץ גורמת לסובבים אתכם לאבד את הסבלנות. למרות שבגדול אתם אנשים נוחים, לעיתים הדרישות שלכם מאחרים- ממש מוגזמות. זה הזמן להציג שאלות שרק אצילותכם מנעה מכם להציגן, אל תמתינו לצד השני עד שיואיל להתרצות.

דגים
החריצות שלכם בשילוב עם העובדה שיש לכם 'ראש גדול' מזמנת עבורכם קידום משמעותי בתחום העבודה. יש לא מעט הזדמנויות וכל מה שאתם צריכים לעשות זה לקבל החלטה ברורה לאיזה כיוון ללכת. חוסר בטחון ופחדים ששייכים לעבר הרחוק עלולים להפריע למהלך התקין של הדברים. נסו להעלות את רמת המודעות העצמית. תופעה קוסמית מעניקה לכם הזדמנויות רומנטיות שהתקנאתם בהן בעבר.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button