הורוסקופ יומי

הורוסוקופ יומי / אסטרולוגיה יומית 23-08-2020

כל המזלות. בעמוד הורוסקופ יומי תוכלו לקרוא מה צופים הכוכבים למזל שלכם בכל התחומים: אהבה, פרנסה, קריירה ועוד...

ברוכים הבאים להורוסקופ יומי ותחזית אסטרולוגית יומית לגלגל מזלות האסטרולוגיה

הורוסקופ מזל טלה

אתם נבלמים מעט בשל אנרגיות מעכבות המגיעות אליכם מגרמי הרקיע. קשר רומנטי שמתחיל בקצב איטי אך מבטיח, נתקע משום מה. אתם מחכים שהצד השני יגלה יותר יוזמה אך לא קורה שום דבר. אל תעשו סצנות קנאה ואל תנסו לחנך או להטיף מוסר. יתכן כי אין זה הזמן המתאים. נסו לשמור על איזון ואל תוותרו על פעילויות שגרתיות שבהן אתם משתתפים במהלך השבוע. מה שיהיה יהיה. בינתיים אתם ממשיכים כרגיל.
כ-'טלאים' אמיתיים עליכם להתחבר עם האני האמיתי שלכם ולנצל את תכונותיכם הטבעיות שהן: אומץ, נחרצות ונדיבות – בדרך הזו אתם מושכים אליכם אנרגיות עם מזל.
הורוסקופ שנתי מזל טלה
התאמת מזלות
קלף טארוט יומי
הורוסקופ אהבה יומי
הצטרפו אלינו באינסטגרם
קריסטל המזל שלך בקניון הרוחניות מבית אלטרנטיבלי

הורוסקופ מזל שור

אתם חשים עייפים ומותשים נוכח העצבנות ופרצי הרגשות שמתרחשים אצל הסובבים אתכם. היו זהירים ודעו כי התעלמות מהבעיה איננה פתרון. גרמו להם להסתכל קצת על הצד השני, להבין את המורכבות, את הרגשות ואת הצרכים של אחרים. אם כולם ינסו להיות קצת יותר רגועים, עד סוף היום האווירה תהיה הרבה יותר נינוחה והאנרגיה – תזרום חופשי. מישהו שהנחיל לכם אכזבה כלשהי, משנה את פניו ופונה אל פיוס ופינוק.
כ-'שוורים' אמיתיים עליכם להתחבר עם האני האמיתי שלכם ולנצל את תכונותיכם הטבעיות שהן: נחישות, התמדה ועקביות – בדרך הזו אתם מושכים אליכם אנרגיות עם מזל.
הורוסקופ שנתי מזל שור

הורוסקופ מזל תאומים

קניה גדולה עומדת על הפרק. אתם מקבלים עזרה כספית ממישהו שלא ציפיתם ש-'יתגייס' לעזור לכם. חידושים בתחום הביתי גורמים לכם להרגיש נהדר. אתם עסוקים מאוד בכל מה שקשור לסביבתכם הקרובה. התחום החברתי על אש קטנה. את הבילויים וההשתוללויות- שמרו לסוף השבוע, ככה זה פשוט יותר מתאים. אין טעם לנסות לשנות את אופיו של אדם היקר לליבכם, נראה שמדובר בעסקה בה יש לקבל את הדבש עם העוקץ.
כ- 'תאומים' אמיתיים עליכם להתחבר עם האני האמיתי שלכם ולנצל את תכונותיכם הטבעיות שהן: תקשורתיות, ניידות, יכולת הבעה, חן וקסם אישי – בדרך הזו אתם מושכים אליכם אנרגיות עם מזל.
הורוסקופ שנתי מזל תאומים
התאמת מזלות
קלף טארוט יומי
הורוסקופ אהבה יומי
הצטרפו אלינו באינסטגרם
קריסטל המזל שלך בקניון הרוחניות מבית אלטרנטיבלי

הורוסקופ מזל סרטן

אדם סמכותי אך שתלטן מצליח להוציא אתכם מהכלים. העסיקו את עצמכם בשיקום וגיבוש היחסים עם בני הזוג. כל השאר יכול לחכות. אתם זקוקים לפסק זמן מההתרוצצויות בין בני המשפחה המורחבת. מצאו דרך לבלות זמן איכות אמיתי. יהיו לכם כמה הזדמנויות. אז אל תפספסו. צפויים מצבים לפיהם את מצליחים "לרקוד על שתי חתונות", כגון: שתי משרות במקביל או שני מקורות הכנסה.
כ-'סרטנים' אמיתיים עליכם להתחבר עם האני האמיתי שלכם ולנצל את תכונותיכם הטבעיות שהן: אכפתיות, חמימות ואהבת הזולת – בדרך הזו אתם מושכים אליכם אנרגיות עם מזל.
הורוסקופ שנתי מזל סרטן

הורוסקופ מזל אריה

בעבר כבר דחיתם מטלות מעיקות לסוף השבוע, וזה בדיוק מה שאתם עושים היום. הפיתוי לצאת מהבית ולשכוח את כל מה שמחכה לכם- גדול. לא כדאי לעשות את זה כיוון שהכל יחכה לכם ותאלצו לשלם את המחיר למחרת. אתם יכולים למצוא פשרה הוגנת בכך שתבקשו עזרה מאנשים שלא מהססים לפנות אליכם במצבים דומים. צפויים אירועים בהם אתם בטוחים ומוגנים מכל רע, אך גורם חיצוני כלשהו הוא זה אשר מכתיב את כללי המשחק.
כ-'אריות' אמיתיים עליכם להתחבר עם האני האמיתי שלכם ולנצל את תכונותיכם הטבעיות שהן: כריזמה, דרמטיות ומנהיגות- בדרך הזו אתם מושכים אליכם אנרגיות עם מזל.
הורוסקופ שנתי מזל אריה
התאמת מזלות
קלף טארוט יומי
הורוסקופ אהבה יומי
הצטרפו אלינו באינסטגרם
קריסטל המזל שלך בקניון הרוחניות מבית אלטרנטיבלי

הורוסקופ מזל בתולה

איפה חוש ההומור הנהדר שלכם? לאן הוא נעלם? קחו את עצמכם קצת יותר בקלות. קורים לכם היום כל מיני דברים משונים והדרך היחידה להתייחס לאירועים האלה היא לצחוק על המצב. לא קרה שום דבר נורא. מצבכם הכספי לא משהו אבל מצד שני ההתחייבות שלכם לא גבוהות. לא יזיק לכם, בינתיים, לשמור על ארנק סגור. זו תקופה בה אין לסמוך על המזל העיוור או לשגות באשליות, ההצלחה תושג באמצעות השקעות עקביות ונחרצות.
כ-'בתולות' אמיתיים עליכם להתחבר עם האני האמיתי שלכם ולנצל את תכונותיכם הטבעיות שהן: סדר, ארגון, דייקנות ומשמעת עצמית- בדרך הזו אתם מושכים אליכם אנרגיות עם מזל.
הורוסקופ שנתי מזל בתולה

הורוסקופ מזל מאזניים

יום זה מוצא אתכם במצב של מודעות עולה בכיוון של חיבור לגוף ולצרכיו, וזה גורם לכם להגיע להחלטות הקשורות בשינוי אורח חיים. זה הזמן המתאים להירשם לסדנת יוגה או מכון כושר. ניתן לומר שכל מסגרת אשר תעלה את רמת הכושר הגופני ותוריד את המתח הפנימי- תתאים. במקביל, ייתכן כי מישהו מנסה למכור לכם חלומות במקום מעשים. אל תלכו שולל אחר מילים מתוקות.
כ'-מאזניים' אמיתיים עליכם להתחבר עם האני האמיתי שלכם ולנצל את תכונותיכם הטבעיות שהן: פייסנות, הרמוניה וחינניות- בדרך הזו אתם מושכים אליכם אנרגיות עם מזל.|
הורוסקופ שנתי מזל מאזניים
התאמת מזלות
קלף טארוט יומי
הורוסקופ אהבה יומי
הצטרפו אלינו באינסטגרם
קריסטל המזל שלך בקניון הרוחניות מבית אלטרנטיבלי

הורוסקופ מזל עקרב

אתם מרגישים עצבניים ועייפים. יש גם מידה מסוימת של דאגה במכלול הרגשות השליליים שמציפים אתכם. יתכן ואתם מושפעים יותר מידי מאדם קרוב שעוטף אתכם בענן של אנרגיות שליליות ובדיבורים מייאשים. חשוב להבחין ובמקביל לדעת להתנתק. הבהירו לכל מי שנמצא סביבכם שאתם פשוט לא מעוניינים לשמוע סיפורי זוועה וחדשות רעות. נקודה.
בשיטת קבלת מסרים מרובדים עליונים באמצעות סמלים של חלומות, הופיעה לטובתכם דמות של אדם מתבונן בטלסקופ: המסר הוא – הזוגיות שלכם זקוקה להתחדשות, אל תקפאו על השמרים בכל אשר נוגע לרעיונות מקוריים.
הורוסקופ שנתי מזל עקרב

הורוסקופ מזל קשת

יום אינטנסיבי ועמוס בו אתם עובדים יותר מידי קשה. יש מי שרומז כי אתם נהנים לא לבלות יותר מידי זמן בבית. הוא ממשיך ורומז כי ענייני המשפחה מייגעים אתכם ואתם מעדיפים להיות במשרד. הפתרון האמיתי אינו טמון בבריחה מתמדת. אם יש לכם אינטרס אמיתי לפתור בעיות וקשיים, צריך למצוא דרך אחרת. פניה לאיש מקצוע – רעיון יעיל.
כ-'קשתים' אמיתיים עליכם להתחבר עם האני האמיתי שלכם ולנצל את תכונותיכם הטבעיות שהן: נאורות, פתיחות ועצמאות- בדרך הזו אתם מושכים אליכם אנרגיות עם מזל.
הורוסקופ שנתי מזל קשת
התאמת מזלות
קלף טארוט יומי
הורוסקופ אהבה יומי
הצטרפו אלינו באינסטגרם
קריסטל המזל שלך בקניון הרוחניות מבית אלטרנטיבלי

הורוסקופ מזל גדי

זהו יום מוצלח לקבלת החלטות, וזאת למרות שאתם מתחמקים מהצעה שממתינה לכם מזה זמן רב. מצב הרוח שלכם צפוי להשתפר בעקבות שיחת טלפון מעניינת. בהמשך צפוי לכם בילוי מרתק עם חברים. במקום הבילוי תהיה לכם הזדמנות להתבלט ולהרשים כמה אנשים חדשים. ההיבט המאתגר שנפתח ברקיע עשוי לרמוז על הצלחות אצל אלה מכם העוסקים בסיעוד.
כ-'גדיים' אמיתיים עליכם להתחבר עם האני האמיתי שלכם ולנצל את תכונותיכם הטבעיות שהן: שאפתנות, הישגיות ועקשנות- בדרך הזו אתם מושכים אליכם אנרגיות עם מזל.
הורוסקופ שנתי מזל גדי

הורוסקופ מזל דלי

אם אתם חשים תקועים בפרשיה רגשית, כדאי שתדעו כי דברים הקשורים באגו משפיעים על העניין. מיזם שאתם מובילים מתפתח באיטיות שאינה לטעמכם. אם בא לכם להזניקו, עשו לעצמכם יחסי ציבור. פגישה שהייתה אמורה להיות רומנטית, זורמת בכיוון שלא ציפיתם לו. מצד שני, נראה כי אין לכם מה להפסיד. רבים מכם פונים עתה אל נתיב עסקי כלשהו. הכוכבים מציעים לכם להימנע מתחומים שלא רכשתם בהם ידע או ניסיון.
כ-'דליים' אמיתיים עליכם להתחבר עם האני האמיתי שלכם ולנצל את תכונותיכם הטבעיות שהן: מקוריות, פשטות והומור- בדרך הזו אתם מושכים אליכם אנרגיות עם מזל.
הורוסקופ שנתי מזל דלי
התאמת מזלות
קלף טארוט יומי
הורוסקופ אהבה יומי
הצטרפו אלינו באינסטגרם
קריסטל המזל שלך בקניון הרוחניות מבית אלטרנטיבלי

הורוסקופ מזל דגים

למרות שאתם במצב רוח רגשני במיוחד, אתם נוטים לשחק אותה קשוחים, כדי לעזור לעצמכם ולאחרים להתמודד עם מצבים קשים. כמעט את הכל ניתן לתקן ולפתור באמצעות אהבה. למה שלא תנסו להחצין קצת יותר ממה שקורה אצלכם בלב, במיוחד לאלה הקרובים אליכם וזקוקים לתשומת ליבכם? גלו אופטימיות בקשר לעתיד. אדם צבוע לוחש רכילויות שקריות. הוא אינו חף מאינטרסים אישיים.
כ-'דגים' אמיתיים עליכם להתחבר עם האני האמיתי שלכם ולנצל את תכונותיכם הטבעיות שהן: יצירתיות, רומנטיות ומסתורין- בדרך הזו אתם מושכים אליכם אנרגיות עם מזל.
הורוסקופ שנתי מזל דגים


אנחנו מקווים שנהנתם לקרוא הורוסקופ יומי שהוכן על ידי אסטרולוגים מומלצים. עמוד זה מעודכן עבור כל מי שאוהב לקרוא הורוסקופ יומי, אסטרולוגיה, התאמת מזלות, התאמה אסטרולוגית, הורוסקופ שבועי, הורוסקופ מזלות יומי, אסטרולוגיה הורוסקופ יומי, הורוסקופ תחזית יומית, הורוסקופ מזל עקרב, הורוסקופ מזל טלה, גלגל המזלות, הורוסקופ מזל תאומים, הורוסקופ מזל שור, הורוסקופ מזל בתולה, הורוסקופ מזל גדי, הורוסקופ מזל דלי, הורוסקופ מזל דגים, הורוסקופ מזל מאזניים ועוד.


Back to top button