הורוסקופ יומי

אסטרולוגיה יומית: 14-12-2019

תחזית אסטרולוגית יומית למזלות – הורוסקופ יומי

מזל טלה
דפוסי המחשבה והגישה שלכם עוברים שינוי ולמרות שהעניין מגיע ביוזמתכם ולשביעות רצונכם, נראה שלא קל לכם. אל תצטערו יותר מידי ואל תלחצו. כל שינוי מערער את השגרה והתגובה שלכם טבעית ביותר. התהליך כבר התחיל מזמן ורק עכשיו אתם מפנימים את העובדות. בהצלחה. צפויה אנרגיה קוסמית המבשרת על תקופה של אושר ופריחה.

מזל שור
בדרך כלל ההרגשה שזקוקים לכם ותלויים בכם, די מעלה לכם את מפלס העצבנות אבל הפעם- זה שונה. אתם נהנים מאוד מהקטע המשפחתי. התכונות של טוב לב ונתינה- בשיאן. הקסם האישי גם כן פועל לא רע ואתם מתרפקים על ים של אהבה. בעבר לא השקעתם הרבה תחום הזה ועכשיו אתם מופתעים לגלות כמה סיפוק יש בזה עבורכם. הרקיע רומז על הצלחה וחיבור לתחומים מיסטיים וסודיים.

מזל תאומים
יום חביב למדי עובר עליכם. קחו לכם כמה שעות זמינות לבילוי רומנטי שדרוש לכם כמו אוויר לנשימה. היצירתיות שלכם תעזור לכם למצוא את הדרך לרגעי החסד. בקשר לסובבים אתכם ? שלא כהרגלכם גלו יותר אסרטיביות והשמיעו את קולכם ברמה- יהיה מי שיקשיב. קחו טיפ גדול מן המסר הבא: אל תחושו רגשי אשם בשל שאיפתכם לזכות בהגנה ובביטחון.

מזל סרטן
אירועים בעלי משמעות רוחנית יתרחשו היום. אלמנטים אלה מגיעים כדי לבשר על פתיחת תהליך שיוביל אתכם למקום טוב יותר מבחינה אישית ומודעת. למרות הנטייה הרציונאלית שבאה לידי ביטוי ביום יום שלכם, אל תחפשו הסבר לכל דבר. קבלו את הדברים כמו שהם ואל תשקעו בהסברים מסובכים לגבי משמעותם הנסתרת. קחו טיפ גדול מן המסר הבא- תשואות ושבחים יפנו את תשומת ליבכם אל האנשים הנכונים.

מזל אריה
אתגרים חדשים עולם על הפרק. משימה שכבר מזמן תכננתם לבצע, מגיעה לידי סיומה המוצלח. משהו שניסתם להסתיר זמן רב – מתגלה! האמת שהסתתרה מתחת לפני השטח אינה גורמת לריקושטים חזקים כפי שחששתם. כדאי ללמוד לקח ולהסיק מסקנות. קחו טיפ גדול מן המסר הבא- אל תחושו מבוכה בשל האנרגיה הרומנטית שקפצה עליכם לאחרונה.

מזל בתולה
עשיתם את זה. סוף סוף אמרתם למי שמציק לכם כבר הרבה זמן, את כל האמת בפנים. העולם לא נחרב והשמיים לא נפלו. התוצאה היחידה היא שההרגשה שלכם השתפרה לעין ערוך. להיום זה מספיק. שמרו על פרופיל נמוך. לא צריך להיסחף ולהגזים גם בכיוונים חיוביים. סגרתם 'חשבון'. עכשיו, תפסיקו לחשוב על זה ולכו הלאה. צאו לבלות. הרקיע רומז על פרשיות רומנטיות בעלות מוטיבים עסיסיים.

מזל מאזניים
יום של חוסר מנוחה. נדמה לכם שהדברים שאתם מנסים להעביר לאחרים הם מובנים מאליהם, אבל זה לא מתקבל בצורה קלה אלא מעורר התנגדות. יש לכם הרגשה שמשהו מתפספס בגדול אבל קשה לשים על זה את האצבע. כיוון שהמקור לא מאותר יהיה לא קל לפתור או להתמודד עם הבעיה. חכו למחר. קחו טיפ גדול מן המסר הבא- הבדידות אינה רעה בהכרח, כל עוד אתם מנצלים אותה לתכנון העתיד.

מזל עקרב
כל מעשיכם מיועדים לתת ביטוי לרגשות שיש לכם בפנים, אבל איך שהוא, הדברים לא יוצאים כפי שתכננתם. הבחירה בידיכם: להמשיך לפעול, להתלונן ולרטון או 'לפתוח את הקלפים'. באמת נראה כי הגיע הזמן לבצע שינוי משמעותי ואז תיווכחו כי החששות שלכם מיותרים והתגובות שתקבלו תהינה חיוביות. קחו טיפ גדול מן המסר הבא- צפויה פריצת דרך שתתבצע בסגנון סוחף, פורץ וכובש.

מזל קשת
למען האמת הנטייה הטבעית שלכם להתעסק היום רק עם מה שמוכרחים. איך שהוא יש לכם הרגשה שאתם לא נמצאים במקום הנכון. היום מתנהל בעצלתיים עד שאתם מוצאים סיבה להחיש את העניינים. אתם רק צריכים סיבה להחיש את זרימת האדרנלין. הפעם זה עניין רומנטי שמזמן רציתם לממש, לכו עם זה עד הסוף. מה כבר יכול לקרות? אל תחששו, אתם נצחיים. אתם טיפה מתוך האור הגדול של האל ומכיוון שהוא עצמו נצחי, הרי שכך גם אתם.

מזל גדי
פרשייה מסתורית לוקחת אתכם אל מקומות שכלל לא התכוונתם לדרוך בהם. אם תפגינו ספונטאניות, תרוויחו. נראה כי אתם מנסים לרענן קשר שהתחיל לשעמם אתכם. בסיפור הזה אין מצבי ביניים, או הכול או לא כלום. נראה כי אתם יוצאים מגדרכם כדי להשביע את רצונה של דמות מסוימת. כדאי שתשאלו את עצמכם אם היא שווה את זה.

מזל דלי
קצב החיים שלכם מהיר מידי אפילו בשבילכם ואתם מתקשים לעמוד בעומס. קחו את היום למנוחה רבתי. מגיע לכם להתפנק קצת אחרי ימים של מאמץ רב. הרקיע קובע כי האושר והעושר בהישג יד, אבל השגתם תלויה בגישה רכה ועדינה יותר. האירו את עצמכם ואל תדאגו לאחרים. אם אתם תהיו מוארים, הם כבר יבואו להסתופף בנגוהות האור אשר תבקענה מכם.

מזל דגים
בדיקה פשוטה וקצרה תגלה לכם את המקור לעוגמת הנפש ששורה עליכם מאז שעות הבוקר. מבחינה פסיכולוגית נראה שעייפתם ועליכם רק להיות ערניים לעובדה זאת. אל תרפו עכשיו. לעיתים מתעורר בכם יצר הרס עצמי שעלול לטרוף את כול הקלפים ולהוריד לטמיון את כול העבודה הקשה שהשקעתם בבניית הביטחון העצמי. זהו עיתוי של הצלחה ואושר אך יש להישמר מפני התנשאות ושחצנות.

Back to top button