הורוסקופ יומי

אסטרולוגיה יומית 11-02-2020

תחזית אסטרולוגית יומית למזלות – הורוסקופ יומי

מזל טלה
יש לכם הרגשה שלא שמים לב אליכם מספיק. חבל גם שאתם נוטים להסתגף וכאילו להעניש את עצמכם. יש מי שמציע לכם עזרה אבל אתם מסרבים באופן אוטומטי. האם אתם מנסים להפגין עצמאות או שאולי אינכם רוצים ליצור תלות באחרים? בכל מקרה, המחיר גדול מידי וחבל. הקלה בהרגשה הכבדה מסתמנת לקראת סוף היום. אנרגיה קוסמית רומזת על ישות עליונה השומרת עליכם מכל רע.
הורוסקופ שנתי מזל טלה
התאמת מזלות
קלף טארוט יומי
הורוסקופ אהבה יומי
הצטרפו אלינו באינסטגרם
קריסטל המזל שלך בקניון הרוחניות מבית אלטרנטיבלי

מזל שור
כדאי להקפיד על נושא ההוצאות ולא להיגרר אחרי אנשים שמנסים לפתות אתכם לבילוי יוצא דופן ויקר. אתם לא צריכים לנסות להרשים אף אחד. הרצון שלכם להיות חלק מהחבורה מובן וברור אבל אסור שיבוא על חשבון הכיס המשפחתי המשותף. לפנויים: במהלך השבוע, צפויה הרפתקה קצרה בתחום הרומנטי. אנרגיה קוסמית רומזת על הצורך בגישה נחשונית תוך כדי נקיטת יוזמה.
הורוסקופ שנתי מזל שור

מזל תאומים
יום של התחברות למקורות הידע. מידע חשוב מגיע אליכם בדרכים עקלקלות. חלה התפתחות של ממש ביחסי קירבה ואינטימיות עם בן/ת המין השני. שיתוף פעולה עסקי מעניין מתחיל להתפתח עם בן מזל סרטן. אל תעסיקו את עצמכם בדאגות מיותרות. תלמדו לשמוח במה שקורה לכם ותתמקדו בצד החיובי. הנומרולוגיה מבשרת על קשרים טובים וממוזלים ביניכם לבין אנשים אשר צירוף אותיות שמם או סכום ספרות תאריך לידתם, מסתכם במספר 4 [לאחר חיבור ספרות התוצאה].
הורוסקופ שנתי מזל תאומים
התאמת מזלות
קלף טארוט יומי
הורוסקופ אהבה יומי
הצטרפו אלינו באינסטגרם
קריסטל המזל שלך בקניון הרוחניות מבית אלטרנטיבלי

מזל סרטן
אם אתם מתכננים להוציא סכום כסף לא מבוטל על רכישה גדולה, כדאי לבדוק את מידת הנחיצות והדחיפות עוד לפני שתתחייבו. מלבד אינטואיציה מומלץ להפעיל גם שיקול דעת. יכולת המיקוד שלכם עולה. תבחרו מה לעשות ומתי על פי המצב בשטח. כדאי לפתח יותר אמון לאנשים קרובים, להקשיב אך בסופו של דבר לעשות את מה שנראה לכם נכון. הנומרולוגיה מבשרת על קשרים טובים וממוזלים ביניכם לבין אנשים אשר צירוף אותיות שמם או סכום ספרות תאריך לידתם, מסתכם במספר 6 [לאחר חיבור ספרות התוצאה].
הורוסקופ שנתי מזל סרטן

מזל אריה
מאמץ גדול שאתם מפעילים בכיוון של יוזמה חברתית לא עולה יפה. חבר/ה קרוב פוגע בכם בגלל סירוב להעביר מידע חיוני ואתם שוקלים לנתק את הקשר. העניין יצא מכלל פרופורציה ולמרות שעל פניו, אתם צודקים, לא כדאי לנקוט בצעדים פזיזים. חכו ותראו לאן מתפתחים העניינים. יש באירוע משהו סימבולי שעליכם ללמוד ממנו ולהסיק מסקנות. הנומרולוגיה מבשרת על קשרים טובים וממוזלים ביניכם לבין אנשים אשר צירוף אותיות שמם או סכום ספרות תאריך לידתם, מסתכם במספר 8 [לאחר חיבור ספרות התוצאה].
הורוסקופ שנתי מזל אריה
התאמת מזלות
קלף טארוט יומי
הורוסקופ אהבה יומי
הצטרפו אלינו באינסטגרם
קריסטל המזל שלך בקניון הרוחניות מבית אלטרנטיבלי

מזל בתולה
עניינים שקשורים לבית מעסיקים אתכם במשך חלק גדול מהיום. בני משפחה צעירים דורשים תשומת לב. אתם מרגישים כאילו כל העולם מעביר עליכם ביקורת. המשימה צריכה להיות שחרור מתחושות אלה כיוון שאין להן אחיזה של ממש במציאות. את הכעסים תצטרכו ללמוד לתעל ולפרק בדרכים אחרות מלבד להאשים אחרים. הנומרולוגיה מבשרת על קשרים טובים וממוזלים ביניכם לבין אנשים אשר צירוף אותיות שמם או סכום ספרות תאריך לידתם, מסתכם במספר 9 [לאחר חיבור ספרות התוצאה].
הורוסקופ שנתי מזל בתולה

מזל מאזניים
בא לכם להתרחק מכולם ופשוט להסתגר. אין לכם אפשרות לבצע זאת ולכן מצב הרוח לא בשיאו. הפערים בין המצוי לרצוי מתסכלים, תצטרכו להצטייד במידה גדושה של סבלנות כדי לעבור את היום הזה. דווקא בשעת משבר תגלו מי החברים האמיתיים שלכם. יש לכם הזדמנות לקדם את התחום הזוגי היום. הנומרולוגיה מבשרת על קשרים טובים וממוזלים ביניכם לבין אנשים אשר צירוף אותיות שמם או סכום ספרות תאריך לידתם, מסתכם במספר 2 [לאחר חיבור ספרות התוצאה].
הורוסקופ שנתי מזל מאזניים
התאמת מזלות
קלף טארוט יומי
הורוסקופ אהבה יומי
הצטרפו אלינו באינסטגרם
קריסטל המזל שלך בקניון הרוחניות מבית אלטרנטיבלי

מזל עקרב
יחסי זוגיות יכולים להתפתח רק במקום בו יש תקשורת מלאה וכנה. המתח שאתם מרגישים, נוצר בגלל הרבה עניינים לא סגורים. במקום לשתוק ולאכול את הלב, הגיע הזמן לפתוח את הפה. אדם אשר בשמו מופיעה האות 'מם' מנסה לנצל אתכם. אל תשתפו פעולה. אל תתנו לאחרים יותר ממה שאתם מוכנים באמת, בלב נקי. הנומרולוגיה מבשרת על קשרים טובים וממוזלים ביניכם לבין אנשים אשר צירוף אותיות שמם או סכום ספרות תאריך לידתם, מסתכם במספר 11 [מבלי לחבר את ספרות התוצאה].
הורוסקופ שנתי מזל עקרב

מזל קשת
אתם מתאכזבים מאירוע בו אתם משתתפים. שיבושים נוספים עלולים להתרחש היום. אתם צריכים להתעלם ממה שקורה מסביב ולנסות להתקדם הלאה לקראת המטרות שהצבתם לעצמכם. התחילו בארגון הזמן הפנוי שלכם. הגישה שלכם נכונה. התמידו! מגיע לכם להצליח וזה עומד לקרות. הנומרולוגיה מבשרת על קשרים טובים וממוזלים ביניכם לבין אנשים אשר צירוף אותיות שמם או סכום ספרות תאריך לידתם, מסתכם במספר 44 [מבלי לחבר את ספרות התוצאה].
הורוסקופ שנתי מזל קשת
התאמת מזלות
קלף טארוט יומי
הורוסקופ אהבה יומי
הצטרפו אלינו באינסטגרם
קריסטל המזל שלך בקניון הרוחניות מבית אלטרנטיבלי

מזל גדי
תקשורת יעילה מאפשרת סוף סוף העמקה של קשר אישי שהתחיל ואך התנהל בעצלתיים בשבועות האחרונים. מישהו שעושה עליכם רושם של אדם אדיש יגלה את פניו האמיתיות באופן מפתיע. לאחר שיפנה אליכם בבקשה לעזרה תוכלו לנווט את המערכת לכיוון הרצוי לכם. שמרו על פרופיל נמוך. אל תאיצו תהליכים לפני שאת בטוחים בכול מאת האחוזים שזה הצעד הנכון. כיפת השמיים מייצגת ידידות, אהבה ואושר.
הורוסקופ שנתי מזל גדי

מזל דלי
אתם מגלים עניין בנושאים של רוחניות. תחום לא חדש אבל מוזנח לאחרונה. זהו כיוון טוב אם אתם מחפשים דרך ליציאה מן השגרה בלי לשבור מסגרות קיימות. שתפו את החברים הקרובים ובני משפחה ברגשותיכם. תופתעו לשמוע שתקבלו תמיכה גם במקומות הלא צפויים ביותר. כיפת השמיים מייצגת מודעות רוחנית ברמה גבוהה. יותר מכל אתם זקוקים עתה לתמיכה מצד הסביבה. יש מי שמתנדב ליחצן אתכם או לשדך לכם.
הורוסקופ שנתי מזל דלי
התאמת מזלות
קלף טארוט יומי
הורוסקופ אהבה יומי
הצטרפו אלינו באינסטגרם
קריסטל המזל שלך בקניון הרוחניות מבית אלטרנטיבלי

מזל דגים
הגיע הזמן לצאת מהפנטזיות ולהתחבר למציאות. הבחירה כולה שלכם. כיפת השמיים מייצגת הצלחה בהתגברות על מכשול בנתיב הרומנטי. אל תיכנסו לעימות רק כדי להוכיח עיקרון כלשהו. שיקולים של רווח מול הפסד יוכיחו כי כדאי לכם להבליג. מישהו מותח ביקורת על הדרך בה התמודדתם עם אירוע כלשהו, אך כל רצונו הוא מעט תשומת לב. אתם תזכו במענה חיובי לבקשה שהגשתם, למרות שהצד המשיב יערוך שינויים בבקשתכם המקורית.
הורוסקופ שנתי מזל דגים

Back to top button