לוח ארועי גופ-נפש-רוח

וולדה תאיר- סדנת עוררות המהות המקודשת של הכוהנת העתיקה

האירוע יתקיים ב-25/11/19
מיקום: כפר מל"ל

הכוהנת שבי – קורס ייחודי המאפשר לך ידע עתיק תוך העצמה פנימית נשית, לחידוד הכוח המאגי המרפא. זהו זמן בו נהיה קל יותר להתעורר להיזכר ולהתחבר לאישה שאת יכולה להיות ולכוחות האמיתיים העצומים שמבקשים לצאת מתוכך.
מתוך עבודה פנימית עמוקה נוצר תהליך המתאים לכל אישה, לפגוש את עצמה ואת העוצמות שקיימות בה.
זהו זמן להזכיר לעצמך את המורשת המפוארת ממנה הגעת , את קיומך העתיק והמקודש ולדעת מהו הכוח שלכן במרחב האישי, הטבע והיקום ההיזכרות יכולה לעזור לעלות את רמת תדרי הריפוי המיוחדים בך.
בזמן זה עולה התדר של כדור הארץ והאנושות נמצאת במצב קבלה והכלה. האנרגיה הנשית החכמה אשר דוכאה מאד במהלך דורות רבים חוזרת אט אט למלוכה.
אנרגיה נשית אלוהית, כוהנת האלה, היא כוח עצום החזק ביותר על פני האדמה אשר נמצא בירח, באדמה, באבנים, בעונות השנה, באלמנטים של הטבע בהולדה ושפע.
זהו וכח מעגלי מחזורי אנרגיה שמניעה מזרימה יוצרת בונה ומכילה.
לך יש כעת את היכולת להבין כיצד לחיות במלוא הפוטנציאל! להשיב לעצמך את הכוחות שלך.
הכוהנת שבך- הוויה המכילה אנרגיה נשית מאגית עוצמתית לריפוי, ליצירת שלמות פנימית ואיזון. היא לוהטת, מתגברת ומאיצה תהליכים אצל מי שמתמקדת בפריצת דרך ומוכנה להתקדמות אישית.
למי שמוכנה להיפגש עם כוח עוצמתי וגדול בתוכה -הכוהנת.
הזמנה לכל אישה לסדנת ***הכוהנת שבי***
סדנה ייחודית שתאפשר לכל אישה להכיר ולהרגיש את עצמה מתוך היזכרות עמוקה ועתיקה של הזמנים – נשים חכמות היו מתאספות יחד כדי ללמוד להכיל את המציאות .
זוהי בתקופה בה ההיזכרות בחוכמה העתיקה מתעוררת בכל אישה ונוצרת יכולת הקשבה לקול הלב וההדרכה הנשית בחיים.

בסדנה – נעורר את התשוקה הנשית מתוך הקשבה עמוקה וחווייתית דרך טקסים שיחברו אותנו עמוק ללב.
טקס ירח, קקאו, אדמה ורחם, איזון בין הזכרי והנשי שבי, צלילים, תנועה וריקוד שיפתחו לנו מרחב לעורר את הכוהנת שבכל אישה שוכנת.
המסלול מיועד לכל אישה שבוחרת, רוצה ושומעת את הקריאה מליבה ליצור שינוי בחייה, להחזיר את העוצמה הפנימית של ידיעה פנימית שורשית, לפתוח את המודעות הפנימית והקשר הפנימי עם עצמה.

8 מפגשים, אחד לשבוע.
ימי שני בין השעות 19-22
בכתובת – עין חי 49 מושב כפר מל"ל
מתחילות ב- 25.11.2019

וולדה תאיר
טלפון שלי (שיחת חינם): 072-2285896

קישור לפרטים נוספים עליי:
https://index.alternativli.co.il/697.html

נשמח לראותכם!

* הקורסים והסדנאות באחריות המטפל / מנחה הסדנא / מכללה. הסדנאות בלוח ארועי גוף – נפש – רוח בישראל מתעדכנות באופן שוטף. נשמח אם תעשו לייק לעמוד, כך תוכלו להשאר מעודכנים בכל האירועים הקרובים. תשתפו עם החברים שלכם כדי שגם הם יוכלו ליהנות מהעצמה אישית ויעשירו את חייהם באנרגיות טובות ובכלים שימושיים.

 

Back to top button