לוח ארועי גופ-נפש-רוח

יוסי גולד-לימודי מוח אחד-קורס קינסיולוגיה ברחובות

מיקום: רחובות
בתאריך: 27.11.19
בשעה 18:00

בואו לשדרג לעצמכם ולסביבה את החיים דרך לימודי: קורס מוח אחד, קורס קינסיולוגיה, קורס רפואה משלימה.
מיוחד- *שיחת פתיחה ללא התחייבות*
הקורס שישנה לכם את החיים מבחינה רגשית יקדם את הבנתכם לסביבה ויציע לכם מקצוע חדש לחיים.
1.מה זה בכלל מוח אחד?
מוח אחד, קינסיולוגיה זו שיטה ברפואה משלימה שבה עובדים דרך הגוף על מנת לתקן חסימות ובעיות שנוצרו בעבר וחוסמות ולא מאפשרות לנו להצליח להגיע אל מטרותינו בכל התחומים הן בצד הלימודי, הן בזוגיות הן בבריאות ומחלות והן בלמצוא עבודה ולהתפרנס היטב. חסימות אלו הן אבני נגף שמעקבים אותנו מלהתקדם בחיים ולהצליח לממש את עצמנו. במוח אחד אנו עובדים דרך הגוף ובדיקת שריר על מנת לאתר את החסימות בחיינו ולשחרר אותן דרך תרגילים פשוטים וקלים.
2. מה מציעים בקורס?
אנו לומדים בלימודי מוח אחד את השיטה תהליכי עבודה ותיקון על פי שיטת מוח אחד קינסיולוגיה. לומדים לבדוק שריר ואת תהליך העבודה, ירידה בגיל דמיון מודרך עבודה עם התמכרויות וכו' תוך כדי הקורס אנו נחשפים לשיטה חדשה ומהפכנית מטפלים במודעות שלנו ובעצמנו על מנת לשחרר חסימות היום ומהעבר, לנוע אל עבר חיים טובין ושלמים יותר.
3. איך מתבצע הלימוד?
בתהליך הלימוד כל מפגש לומדים ומתרגלים משהו חדש. לימוד קצר, הדגמה ותרגול אחד על השני בזוגות על מנת לתפוס את בדיקת השריר ואת תהליך העבודה. במהלך המפגש מתרגלים, וככל שמתרגלים עוד ועוד גם שלא במסגרת הקורס היכולת לבדוק בשריר נלמדת, מתורגלת, ונהייה קל לתפיסה וביצוע על מנת להכשיר את הלומד לעבודה יעילה וטובה בתחום. חלק מהלימוד הוא קורס בהקשבה פנימית, לדעת להקשיב לעצמנו ולאחרים ולא לשפוט ולתת עצות. הכלים שנקבל במהלך הקורס הם כלים לחיים טובים מכילים, על מנת לחיות חיים שמחים וטובים.
4. איזה כלים יש לנו בסוף הקורסים?
בסוף כל שלב מקבלים תעודה מטעם מרכז מוח אחד בארצות הברית. בכדי להיות מטפל רצוי לעבור את שני החלקים חלק ראשון שלבים 1-4 וחלק שני שלבים 5-7. כל חלק הוא 30 מפגשים של 4 שעות.
5. ומבחינה רגשית מה קורה בקורס?
תהליך הלימוד הוא תהליך משמעותי מבחינה רגשית, קודם כל התפיסה והתורה של מוח אחד זוהי דרך משנה חיים והסתכלות על החיים. במהלך הלמידה כמו שנזכר למעלה אנו מדגימים על מתנדב תהליך שאנו לומדים ומתרגלים אחד על השני כך שבעצם במהלך המפגש כל אחד עובר טיפול. כמובן שגם לקבוצה יש כוח ועצם הלימוד בקבוצה שכל אחד בוחר לשתף את קשייו ואתגריו עוזר מאד לאדם להשתחרר ולהגיע אל מקום חזק יותר, שלם יותר, טוב יותר עם עצמו ועם הסביבה.
6. לכל אחד זה מתאים?
הלימוד מתאים לכל אחד מעל גיל 17 ועד עיסוק להסבת מקצוע ולפנסיה. אין מגבלה כלשהי כל מי שרוצה ומעוניין יכול להצטרף לקורס. לא צריכים הכשרה מוקדמת את ההכשרה נקבל במהלך הקורס.
מתאים מאד למי שמטפל ברפואה משלימה או בכל שיטה אחרת על מנת להוסיף כלי משמעותי ביותר לארגז הכלים שלו. מוח אחד בעזרת בדיקת שריר מגיע למקומות חשובים ואפשר להיעזר בכלים אלו גם בשיטות אחרות כגון דיקור, רפלקסולוגיה, אבחון אלרגיות ותוספות מזון חיוביות, כולל טיפולים קונבנציונאליים כגון פסיכולוגיה ועוד.
7. כל אחד יכול לטפל?
כל אחד יכול להגיע להיות מטפל עם לימוד עמוק ותרגול רב. המפתח להיות מטפל טוב זה תרגול גם במהלך המפגשים וגם מחוץ למפגשים. ככל שהתרגול יהיה יותר משמעותי הכלי של העבודה ישב אצלנו יותר טוב.
8. להיות מטפל.
בכדי להיות מטפל טוב כמו שאמרנו זה מחייב תרגול רב ובעיקר תוך כדי הלימודים רצוי להתחיל לבנות קהל לקוחות שיביעו עוד ועוד לקוחות, בהתחלה אפשר להתנדב על מנת לאמץ את הטכניקה וכך נבנה מסד לקוחות נרחב. שיטת מוח אחד קינסיולוגיה לא מוכרת בקופות חולים או במשרד החינוך למרות שיש כאלו שיוכלו להכניס את זה מהצד לבתי ספר.
9. על המורה: יוסי גולד.
יוסי גולד הוא מורה ותיק בשיטת מוח אחד קינסיולוגיה. מתעסק בשיטה כבר 30 שנים ומורה מאז שנת 2000 העמיד תלמידים הרבה מי שבחר להתפרנס מתפרנס מהעבודה במוח אחד והשאר חוו התקדמות רבה בחייהם.

לפרטים: יוסי גולד
ליצירת קשר חייגו עכשיו לטלפון (שיחת חינם): 072-2285909

קישור לפרטים נוספים על יוסי גולד:
http://index.alternativli.co.il/769.html

נשמח לראותכם!

* הקורסים והסדנאות באחריות המטפל / מנחה הסדנא / מכללה. הסדנאות בלוח ארועי גוף – נפש – רוח בישראל מתעדכנות באופן שוטף. נשמח אם תעשו לייק לעמוד, כך תוכלו להשאר מעודכנים בכל האירועים הקרובים. תשתפו עם החברים שלכם כדי שגם הם יוכלו ליהנות מהעצמה אישית ויעשירו את חייהם באנרגיות טובות ובכלים שימושיים.

Back to top button