הורוסקופ יומי

הורוסקופ יומי: אסטרולוגיה יומית 30-07-2019

תחזית אסטרולוגית יומית למזלות – הורוסקופ יומי

טלה
התוצאה שופעת ביתיות ומשפחתיות. אתם מרגישים שהגיע הזמן לעשות חשבון נפש קצרצר. העומס בעבודה אינו מתחלק בצורה הוגנת והזמן לדבר על כך הוא היום. התייעלות יכולה לשפר את האווירה ואת התפקוד הכללי ואתם עשויים להיות מופתעים לטובה ובגדול. הרבה מאוד תלוי בצורה בה תציגו את הדברים. לכן כדאי לתכנן מראש את המהלכים. ניצחונכם מובטח בתחרות מול יריביכם, אך יהיה עליכם להתעמת עימם בעיתוי ובמקום הנוחים לכם ולא להם.

שור
התוצאה רוויה ברוחניות. האנרגיות של יסוד האש מצליחות להבקיע סדק בחומה הבצורה של קשיחותכם. ויתורים על עקרונות מסוימים יביאו לפריצת דרך בתחום האישי. עליכם לשנות גישה ולהתגמש, למרות שלא ממש בא לכם. להתנהגות שלכם תהיינה השלכות רחוקות טווח, אז כדאי שתימנעו מתגובות לא מחושבות שמגיעות מהבטן. שמרו על אופן התבטאות שמכבד אתכם וגם את הזולת במידה שווה. כדאי שבכל מקרה, השאירו פתח מילוט למקרה שתשנו את דעתכם.

תאומים
התוצאה מרעיפה מזל וברכה. תופעה קוסמית שמימית מעניקה לכם שפע והצלחה. יש לכם הזדמנות לנסיעה ארוכה שתאפשר לכם להתאוורר וגם לבלות עם אנשים נעימים במיוחד. מנה גדושה של תשומת לב תסיט את המשקל ממחלוקת ישנה לכיוונים חיוביים. למרות שאולי העיתוי לא נראה לכם הכי מתאים, אמצו יחס של עדינות ורכות כלפי הסובבים אתכם. אל תגיבו להתגרויותיהם של אלה המקנאים בכם. כל שאתם צריכים הוא להותיר רושם טוב על מקבלי ההחלטות.

סרטן
התוצאה שופעת הרמוניה ואיזון. אתם מגיעים לעבודה רק כדי לגלות שינויים רבים שלא ברור לכם איך להתייחס אליהם. נכון שיש גבול למה שאתם יכולים לעשות, אבל עליכם לנהוג באסרטיביות ולא לוותר על פי נטיית הלב שלכם. לא בטוח שהמצב יתגלגל לרעתכם, למרות, שעל פניו, הדברים אינם נראים טוב במיוחד. צפו להפתעות. אנרגיה קוסמית מייצגת התקדמות בפרויקט חשוב.

אריה
התוצאה צופנת תקשורתיות וניידות. לא קל לכם. אתם מותשים למדי מקטע שעבר עליכם בהשקעה רגשית ופיסית גדולה, שלא קיבלה מספיק הערכה. אתם נתונים בלחצים גם מתחום הקריירה. קשה לכם לעכל את העובדה שלמרות שאתם ממלאים את חלקכם בהסכמים בלתי כתובים, אנשים אחרים פשוט מפשלים ומאכזבים לכול אורך הדרך בלי להניד עפעף. אנרגיה קוסמית רומזת על כוחות על טבעיים שניחנתם בהם – הסתייעו בהם.

בתולה
התוצאה מרעיפה מזל וברכה. נראה שחוויתם פרשייה שהותירה אתכם בתחושת חוסר שליטה. אתם מחפשים דרך לשנות דברים ולגייס את העוצמה הפנימית. ההצלחה נמצאת מעבר לפינה, הרבה יותר קרובה ממה שאתם חושבים. לכן, חשוב שתתמקדו ולא תתנו לאירועים שוליים ולאנשים שליליים להשפיע עליכם לרעה. אנרגיה קוסמית מייצגת הצלחה הנופלת עליכם במפתיע. דווקא אדם שהרגיז אתכם עשוי לשדך לכם אנשים שאתם זקוקים להם. זו עסקת חבילה, הדבש עם העוקץ.

מאזניים
התוצאה רוויה ברוחניות. מצב הרוח שלכם מעולה. כוכבי מרום עזרו לכם למלא את המצברים ולעבוד על פרויקטים שבזמנים רגילים אינכם מתפנים אליהם. אירוח חברים, גם הוא גרם לכם לנחת רוח, מה שמוכיח שכשאתם מקפידים על החברה המתאימה, הדברים מסתדרים נפלא. יש שיפור בתחום הזוגי, מה שמתחיל כידידות עשוי להתפתח לרומן חביב. אנרגיה קוסמית מייצגת מצב בו אתם צריכים לשקול בזהירות כל מהלך פיננסי ולהתייעץ עם אנשים בעלי ניסיון.

עקרב
התוצאה מניבה רוחניות. כוכב פלוטו שליטכם מתחיל לספוג אנרגיות הרמוניות, והיכולת שלכם להזדהות עם אנשים אחרים הופכת אתכם למה שאתם. למדתם להגיב אחרת, ללא כוחניות וללא ויכוחים. יש לכם המון מה לומר ואתם רק צריכים את המסגרת המתאימה. אל תתכחשו להיותכם אינדיבידואליסטים- זאת לא מילה גסה. תמיד הלכתם בדרך בה הולכים רק אמיצי הלב ואין סיבה שתפסיקו עכשיו. מומלץ לשמור על פרופורציות. אפשר לוותר אך עד גבול מסוים.

קשת
התוצאה צופנת מסתורין וחושניות. בגלל בלגאנים שאינם תלויים בכם, מצבכם הרגשי אינו בשיאו. אתם מנסים ליישר את ההדורים על ידי יצירתיות וגישה חיובית, אולם אין ספק שעובר עליכם יום לא קל. יש התעוררות לטובה בתחום התעסוקה שגורמת לכם להיות יותר אופטימיים והמוטיבציה שלכם גבוהה מתמיד. אתם מנסים להסתיר קשר רומנטי שנרקם ביניכם ובין אדם שלא ממש נראה לכם מתאים. אם זה לא מתאים- אז למה להמשיך בכלל?

גדי
התוצאה מיטיבה עם ביתיות ומשפחתיות. נראה שתאלצו לוותר על חלק מהרצונות שלכם כדי להתקבל ל'מועדון' החברתי אליו אתם שואפים להיכנס. זאת דרך בטוחה להגיע לשם, גם אם אינכם שבעי רצון לחלוטין מהוויתור שעליכם לעשות. אדם בעל השפעה, שאיתו אתם חולקים משימה חשובה, מאפשר לכם להגשים חלום ישן נושן. צאו מהלחץ, סובלנות היא הדרך המובילה להרמוניה וזה באמת מה שאתם צריכים.

דלי
התוצאה מעודדת התפייסות. כוכב אוראנוס שליטכם סופג אנרגיות טובות ורומנטיות, אך נאלץ להתמודד עם אנרגיות מתישות. אתם חושבים כל היום על אהבה אולם לא פחות חשוב לכם הביטחון הכלכלי. ההנאות הקטנות (והגדולות) של החיים אינן עניין של מה בכך עבורכם. הבעיות שלכם הרבה יותר מורכבות ממה שנראה לעין. ממש כמו קרחון שרק קצהו הקטן בולט מעל פני המים. שריינו לעצמכם דרך פתרון לסיטואציה במהלכה תצטרכו לשלם סכום כסף גדול בבת אחת. ענייני הזוגיות נדחקים לקרן זווית.

דגים
התוצאה צופנת רז ומסתורין. אתם נסחפים אל חופים אבודים הודות [או בגלל] השפעותיהם של יסוד המים ושל כוכב נפטון. כוכבים שמיטיבים עימכם בלילה, עלולים להתגלות כבעייתיים עם שחר. קונפליקטים המתעוררים מול שותפים לעשייה, מעכירים את האווירה. הדרך לפתרון הבעיה היא חלוקת תפקידים מוגדרת. הימנעו מניסיון לעשות הכול בעצמכם, זה לא יכול לעבוד. רצון טוב בלבד אינו מספיק לבצע משימות בלתי אפשריות.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button