הורוסקופ יומי

הורוסקופ יומי: אסטרולוגיה יומית 16-06-2019

תחזית אסטרולוגית יומית למזלות – הורוסקופ יומי

טלה
היום יתחיל טוב אולם במהלכו תרגישו ירידה באנרגיות. הנטייה שלכם למצבי רוח מבוססת על הקשר ההדוק שאתם קושרים בין חיי היומיום לחיי הרגש. עליכם לעשות הפרדה כדי שתוכלו לתפקד טוב יותר. אל תמהרו לשרוף גשרים לפני שאתם בודקים היטב את כל האופציות שלכם, בין אם מדובר בתחום העבודה או התחום הרגשי. צפויה פגישה שמעוררת בכם שדים רדומים. מצד שני, כלל לא ברור כי כדאי לכם לחמוק מפניה.

שור
התארגנות מחודשת ותכנון יעיל של סדר היום, יתנו לכם את השקט הנפשי שאתם זקוקים לו. קחו פסק זמן, הפסיקו לנסות להרשים את כולם והקדישו זמן לעצמכם. היום אתם עומדים לקבל הצעה מפתה להרפתקה ממישהו שאינכם סומכים עליו לגמרי. בדקו את הנושא עד תומו. אל תתפתו ואל תנהגו בפזיזות. מתחדש קשר שהתגעגעתם אליו. עכשיו תוכלו לברר עד כמה טשטשתם את הגבול שבין חלום למציאות.

תאומים
אתם מרגישים צורך עז בחיזורים ובתשומת לב. אל תבזבזו אנרגיות על התקפי קנאה ודרישות ילדותיות. השקיעו במערכת הזוגית. תצטרכו להפנים כי על מנת לקבל יש לתת. בעבודה, יש לכם הזדמנות לפריצה קדימה. זה הזמן להציב מטרות ולהתחיל לפעול להגשמתן. שום דבר לא יגיע אליכם על מגש של כסף. זה נכון שהכוכבים מזרימים אליכם אנרגיה טובה, אך אין להסיק מכך כי מותר לכם לשבת באפס מעש ולצפות לניסים.

סרטן
היום אתם ממוקדים בעבודה. כדאי לנצל את הריכוז והיכולת שמגיעים לשיאים, דווקא היום, כדי להרשים את הממונים עליכם. מאבקי כוח הינם מיותרים בכל עת. הסירו את ההתנגדות הפנימית שיש לכם לאדם שבשמו מופיעה האות נ'. את האנרגיה שתשתחרר תוכלו לנצל לכיוון חדש. צפויה נסיעה – או פגישה – שמתנהלת בדרך שונה מזו שתכננתם. קחו בחשבון כי הכוכבים מעודדים פתיחות וספונטאניות. הקדישו את הערב למנוחה או לבילוי בחיק המשפחה.

אריה
אתם עסוקים בענייני זוגיות ורומנטיקה. למרות שבן הזוג האידיאלי לא בדיוק בהישג יד, אתם מצליחים לשמור על אופטימיות זהירה וטוב שכך. עליכם לעבור עוד כמה שלבים וללמוד עוד כמה דברים על עצמכם, כדי שתהיו בשלים באמת לבחור את הבחירה המתאימה. יש לאחד כוחות ולשתף פעולה עם אחרים, כדי לגבור על מכשול הניצב בדרככם. נופלת עליכם שיחה שאיכשהו השתדלתם לדחות את עיתויה. נראה כי יש מי שממש מתעקש לקיים אותה.

בתולה
יום סוער. אתם נסחפים לתוך גל של רחמים עצמיים. תחושת הבדידות מעמיקה ומחריפה ואינכם בטוחים מה לעשות עם הרגשות החזקים הללו. המזל מתעתע אבל זה רק עניין זמני שעומד להשתנות מהר מאוד. אתם עולים בקרוב על דרך חדשה וזאת בלי להתאמץ כלל. מה שיראה כמו צירוף מקרים, יביא לשינוי הנכסף. במצב של תוהו ובוהו יש להשכין תחילה סדר בין כל הגורמים המרכיבים אותו, ורק לאחר מכן ניתן להמשיך במעשה היצירה.

מאזניים
מצב הרוח מרומם במיוחד. צפוי שיפור משמעותי ביחסים עם אנשים שבעבר לא ממש הסתדרתם איתם. לא קל לכם אבל ברגע שתוותרו על הטינה ומשקעי העבר, הדרך תהיה עניין של מה בכך. במהלך השבוע תוכלו ליישם את התוצאות במפגש ידידותי ומספק. תנו לעצמכם צ'אנס ליהנות מה-"כאן ועכשיו" בלי להעלות זיכרונות מעיקים. אין כל פסול בהתנהגות ילדותית ורעננה, אך יש לזכור כי חוסר בשלות מצביע על הצורך במורה רוחני.

עקרב
הגעתם לאן שרציתם ועכשיו אתם מרגישים קצת אבודים… התאזרו בסבלנות. הפתרונות יבואו כמו מאליהם. אתם פשוט מתאמצים יותר מידי. מבחינה רגשית, טוב לכם כרגע, אז אל תנסו לתפוס יותר ממה שאתם יכולים לבלוע. קחו את הזמן. השינוי יבוא בקצב שלו. בלי לחץ! שימרו על מרחק וריחוק מאנשים שאינם ראויים, ממש באותו האופן בו השמיים שומרים מרחק מפסגת ההר. הנדיבות שניחנתם בה היא תכונה נעלה אך עלולה גם להכשיל. שימו לב למי שמנצל את טוב ליבכם.

קשת
יום טוב להתפתחות של רומן חדש או להעמקת קשר קיים. המודעות לצורך הפנימי שיש לכם, בתחום החיים האישיים בכלל וחיי האהבה בפרט- מתגברת. אתם מרגישים שלעיתים אתם לא מבטאים את עצמכם בצורה מדויקת מה שגורם לקצרים בתקשורת, למרות הכוונות הטובות. מה לעשות? להתנסות! במקביל, הרקיע מציע לכם ליהנות מן הקיים ולא לחקור במופלא ובנסתר מן העין.

גדי
צפוי יום בסימן של הגשמת חלומות. מישהו מפרגן לכם בגדול ועושה הכל כדי לרצות אתכם ולפצות על זמן אבוד. אין פלא שההרגשה שלכם גובלת באקסטזה. אפשר להתחיל לחשוב אחרת ולהפליג על כנפי הדמיון למחוזות נחשקים. תפרגנו לעצמכם עד הסוף. יום מתאים לאהבה! יש מי שמעביר אליכם מסרים באמצעות ידידיכם. קחו בחשבון כי 'טלפון שבור' עלול לשבש את תוכן ההודעות. כאשר תגיעו אל הפסגה תתברר לכם הבדידות השוררת בה, על כן אל יגבה ליבכם.

דלי
לא מתאים לכם לפנות את מרכז הבמה משום שאתם אוהבים מאוד להיות בעניינים ובשליטה מלאה, אולם נראה שזה בדיוק מה שעומד לקרות היום. לעיתים אתם מגזימים והמנהיגות שלכם הופכת למעמסה על אחרים. נראה שתקלעו לנסיבות שיפעילו אצלכם את כל הפיוזים אבל תאלצו להסתפק בתגובה מינורית. זכרו כי האושר שבלב טוב עשרת מונים מכל עושר חומרי שהוא: איזהו עשיר? – השמח בחלקו!

דגים
יום מתאים לשינויים בבית. נצלו את האנרגיה התזזיתית לתמורות חיוביות כמו עיצוב החדרים, סידור מחדש ואפילו צביעה. צפויות לכם הפתעות, במיוחד בכל הנוגע לתגובות מסביב. חברים מהעבר הרחוק יצרו קשר ובמידה ו"תרימו את הכפפה" תהיה לכם הזדמנות להעלות זיכרונות ולהתמכר לנוסטלגיה. גם אם לא בראש שלכם להשתתף באירוע אחר שהולך וקרב, נראה כי תאלצו להבליג ופשוט לזרום איתו. במקביל, הרקיע מייצג התפתחות רוחנית.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button