לוח ארועי גופ-נפש-רוח

תמרה אור סלילת – סדנת לימוד הילינג במרחבי ריפוי

מיקום: איסר הראל 6, אור עקיבא

כל הפרטים על תמרה אור סלילת – סדנת לימוד הילינג במרחבי ריפוי באור עקיבא. לפרטים נוספים על הקורס והסדנא, פרטים נוספים בטלפון: תמרה אור סלילת – 072-2285855בתאריך: 12.4.2019
בשעה: 09:00 – 15:00

האם אתם רוצים לשפר את איכות חייכם וחייהם של בני משפחתכם? האם אתם רוצים לעזור לעצמכם וליקיריכם להתגבר על מחלות, תקיעויות וחסימות? האם אתם רוצים להגשים את מה שתמיד חלמתם לעשות?

"מרחבי ריפוי" הוא שיטת הילינג חדשה שפיתחתי לאחר 30 שנים של לימוד וחקירת השיטות הקיימות. זוהי שיטה פשוטה להפליא, ויחד עם זאת עוצמתית ומדויקת. כל אחד יכול ללמוד, גם אם לא העביר הילינג מעולם, אך מטפלים שכבר התנסו בשיטות אחרות יפיקו מהקורס תועלת מרבית.
בגישה שאני מלמדת אין צורך בלימוד גוף ידע גדול! אין צורך בקורס ארוך או בשלבים. ניתן ללמוד את כל השיטה ביום אחד והיא קלה ללימוד ויישום! זוהי גישה יצירתית העושה שימוש בכל היש כולו!
והמחיר? גם פה התחשבתי בכם. המחיר לסדנה של 6 שעות הוא 680 ש"ח בלבד.

המלצות מהמשתתפים בסדנה:
השתתפתי בסדנה שהסתיימה השבוע. היה מדהים!!!! מומלץ!
יהודה לבנה

הסדנה הזו פתחה אותי לעולם חדש וקסום שלא הכרתי. הגעתי עם ספקות, אבל עם רצון להתנסות. האווירה המיוחדת, המשתתפים וההנחיה של תמרה עזרו לי להתמסר ולהיפתח, ולהרגיש דברים שלא חשתי בקיומם לפני כן. זה מפתח רגישויות ותשומת לב לדברים שמקיפים אותנו ביומיום, ומביא המון שלווה וריפוי. מומלץ בחום, לכאלה שמכירים וגם למי שבחיים לא נגע בזה.
א.ב.

אני מאוד ממליצה. תמרה מעבירה בפשטות ועוצמה חניכה וידע שהעניק לי קפיצה ביכולת הריפוי והתקשור עדיין מהדהד בי וממשיך ולהעצים אותי.
תודה 🙂
סיון ארבל

קצת על תמרה אור סלילת:
מטפלת ברפואה משלימה ומתקשרת המתמחה בהילינג בערוץ פתוח.
הניסיון והוותק שלי הוא מעל ל- 25 שנים. מלמדת קורסים ב"הילינג בערוץ פתוח".

האם אתם מרגישים תקועים בשלב זה של חייכם?
אני יכולה לעזור לכם להתכוונן לתוכנית האלוהית של חייכם, כדי שתוכלו למצות את מלוא הפוטנציאל שלכם ותחיו את חייכם בתשוקה ובאהבה, כפי שנועדתם לחיות אותם.


טלפון (שיחת ישירה): 072-2285855

קישור לפרטים נוספים על תמרה אור סלילת:
https://index.alternativli.co.il/1126.html

נשמח לראותכם!

* הקורסים והסדנאות באחריות המטפל / מנחה הסדנא / מכללה. הסדנאות בעמוד הפייסבוק של לוח ארועי גוף – נפש – רוח בישראל מתעדכנות באופן שוטף. נשמח אם תעשו לייק לעמוד, כך תוכלו להשאר מעודכנים בכל האירועים הקרובים. תשתפו עם החברים שלכם כדי שגם הם יוכלו ליהנות מהעצמה אישית ויעשירו את חייהם באנרגיות טובות ובכלים שימושיים.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button