ריפוי בצבעים אורה-סומארפואה משלימה

אורה סומא ומשמעות הצבעים בגלגל המזלות

תמציות אורה סומא וחודש הלידה שלך

מזל טלה – 40 B- אדום/זהב
המזל הראשון בגלגל המזלות וסמלו אייל.הרעיון הבסיסי " אני הנני". נוגע לסוגיות של קרקוע ולגוף הפיזי. הגוף הפיזי הוא הכלי המוביל את המאוויים ואת ההשפעות של הגופים האחרים ומגשים אותם. הוא קשור קשר הדוק לגוף האתרי, שהוא גוף החיסון השומר על חיוניות התאים. הגוף הפיזי הוא מור הולדתם של כוח הרצון ושל תת – ההכרה. מייצג את הכוח המנטלי ואלמנט האש.

מזל שור – 6 B- אדום/אדום
המזל השני בגלגל והרעיון המרכזי הוא, " יש לי ". מייצג בטחון וחומרנות. אדום הוא גם האנרגיה הבסיסית של אהבה וגם אהבה והערכה חושנית של הדברים החומריים בחיים. כוחו של השור מציין שכוח סבל וכוח פיזי הם נושאים אדומים. שור שייך למזל אדמה אשר מייצג את כוח היצירה של החיים, את העוצמה ואת הדחף אשר אין לעמוד בפניהם. השור הוא אמא אדמה אשר מזינה כל חי.לחיות בעולמו ובמחיצתו של שור פירושו לחוות את החיים במלוא עוצמת החושים ולהשתעבד לתשוקות הגוף והחומר.

מזל תאומים – 20 – B כחול/ורוד
המזל השלישי בגלגל והרעיון המרכזי הוא " אני חושב ". מחוזם של תאומים הם המחשבה ומערכת העצבים.תאומים הוא מזל דואלי וקוטבי, מייצג את עולם ההפכים. שייך למזלות האוויר ומייצג את רוח האדם. לתאומים ישנה היכולת למסור אינפורמציה, לחבר ולשדר את כל שהפנים בנתיב חייו אל היקום.

מזל סרטן – 13 – B שקוף/ירוק
המזל הרבעי בגלגל והרעיון המרכזי הוא " אני מרגיש ". השילוב של הצבעים זורק אור על סוגיות הלב ועל כל הצד הרגשי של החיים. הסרטנים חשופים מאד לרגשות הזורמות מתוך קבוצות ורגישים מאד לנעשה סביבם. שייך לאלמנט המים. מזל סרטן מצביע על ההבנה העמוקה הנרכשת מניסיון החיים בתוך עולם החומר על פני כדור – הארץ. הסרטן מסמל את ניצחון האור על החושך, בגלל שבעונה של השנה שבו הוא נמצא מתארכים הימים לעומת הלילות. הסרטנים זקוקים למקום שירגישו בבית מבחינת הצרכים הבסיסיים, האינטימיות והאווירה החמה הכללית.

מזל אריה – 5 – B צהוב/אדום
המזל החמישי בגלגל והרעיון הוא " אני יוצר ". השילוב של הצבעים הוא להביא את הדברים על פני הקרקע, לקרקע את החזונות והחלומות שלנו. שייך לאלמנט האש. ישנם שתי אנרגיות הפועלות יחדיו – אנרגית הפרט ואנרגית האש. האריות אוהבים להיות במרכז תשומת הלב, הם אנשים יוצרים בתחומים רבים כגון: פרויקטים , אומנות, ילדים…. לאריות ישנם תכונות של מנהיגות, הצהוב/אדום הוא האנרגיה במרכז תשומת הלב. האריות ניחנו בעוצמת רגשות ובמשמעת עצמית מלאת חיים.

מזל בתולה – 11 – B שקוף/ורוד
המזל השישי בגלגל והרעיון המרכזי של מזל הבתולה הוא "אני משרת".הבתוליות מתבטאת בצורה מושלמת בטוהר ובתמימות ובנשיות. האהבה הטהורה המבטאת עצמה כאור לעולם. לבני המזל ישנה רגישות מיוחדת לפרטים בגלל שאיפתם לשלמות. הורוד של האכפתיות המביא כל דבר אל זרקור תשומת הלב.
שייך ליסוד האדמה, והוא מסמל את תחושת האובייקטיביות. בתולה מייצג את עולם העבודה וכל הקשור בו.יש בהם את היכולת להגיש עזרה וסיוע לזולת ומעמיד עצמו לשירות הזולת – תחומי הרפואה לכל מגווניה, נכון יהיה לומר קונבנציונאלית ומשלימה.

מזל מאזניים – 59 – B צהוב בהיר/ורוד בהיר
המזל השביעי בגלגל והרעיון המרכזי " אני מאזן ". לאדם שתי נטיות: האחת מושכת אותו אל החומר ואל משאלות הגוף והשנייה השואפת לטוהר, לשלמות ולהתפתחות הרוח. שייך לאלמנט האוויר. מאזניים מייצגים את החברה במלוא יופייה, את המסורת ואת המנהגים, את החוקה והמשפט, את הזוגיות והנישואים. המאזניים נעים בין החברתי לאישי, ישנה בהם השאיפה להרמוניה ביחסי אנוש.
הצבעים של המאזניים מבטאת את המפגש של האחד עם האחר, התחלת הקשר שלנו עם העולם הרחב.
כאן היופי בצבעים המבטאים עצמם במפגשים וקשרים עם אחרים שבו האור זוהר עלינו וכתוצאה אנו עשויים להכיר את עצמנו טוב יותר. יש בצבעים את הבקשה להבחנה מעודנת על ידי רחמים, במחילה לאחרים אנו סולחים גם עצמנו. מאזניים הוא תחילת הסתיו וזוהי שעה שבה הימים שווים באורכם ללילות, זוהי שעה אשר גרמי השמים מאפשרים פתיחת שער לחשבון הנפש והסליחות. האדם מבקש ללמוד מניסיונו ומרגשותיו, עורך בדק בית – פנימי וחיצוני, השלכת המיותר וטובת המועיל, ועל ידי כך משפר את איכות חייו ומחזק את שליטתו בהם.

מזל עקרב – 78 – B סגול/מג'נטה (ארגמן) כהה
המזל השמיני בגלגל והרעיון המרכזי הוא " אני משנה ".יש עוצמה מאד גבוהה בצבעים אלה. במאזניים פגשנו את הזולת , בעקרב אנו מתייחדים עימו. מזווית ראיה שונה אפשר לומר שבמעשה זה, יש מן המוות של עצמנו כיחידים. כאן ישנה כניעה מ"אני" ל"אנחנו".עקרב זהו מזל המאפשר להתמודד עם הצללים שבתוכנו. כוחו המופלא של העקרב הוא ביכולתו למות כדי להיוולד מחדש. יש בעקרבים דרישה לתשומת לב ולחום מהסובבים אותו. יש בעקרבים מידה רבה של אינטואיציה ולא נרתע מקשיים, אומץ והמכשולים מחשלים אותם. העקרב הוא הביטוי הטוב ביותר למושג העזה ויש בו עוצמת רגשות עצומה.

מזל קשת – 27 – B אדום/ירוק
המזל התשיעי בגלגל והרעיון המרכזי הוא " אני מאמין ".הביטוי המופלא הבא לידי ביטוי בקשת היא היכולת לבטא את האמת מן הלב. הקשת יוצר פילוסופיה רחבה וכוללת אשר על פיה מושתתים חייו.
שייך לאלמנט האש. ישנם לבני מזל קשת שפע של תעצומות נפש, התלהבות, כוח רצון, דינמיות וקלות תנועה. מזל המייצג את עולם האידיאות, ההשראה, חזון הנבואה והמסעות. יש בו אופטימיות, התלהבות ומעוף ומחשבה בהירה. הקשתים הם אנשי החזון אשר מציבים לעצמם אתגרים ונלחמים באמונה שלמה על אמונתם.

מזל גדי – 19 – B אדום/סגול
המזל העשירי בגלגל והרעיון הוא "אני משתמש ". הגדי שייך לאלמנט האדמה. למזל גדי יש את הפוטנציאל להינשא לממדי החומר והרוח של החיים. הצבעים החזקים של אדום וסגול מהדהדים את נושא: רוח המונחת ביסוד החומר, ענייני החומר נותנים הזדמנות לדבוק ביעדים הרוחניים. הצבעים מייצגים את ההישג הגבוה ביותר במונחים גשמיים וגם את הנקודה בה הארץ קרובה לשמש.

הגדי מייצג את חיי החברה הציבוריים. החברה מעריכה את הפרט על פי כישרונותיו, מיומנויותיו, בקיאותו ומעשיו. הגדיים הם מסודרים, מאורגנים ומתוכננים בצורה מופלאה. אינו בורח מאחריות ומהתחייבות שלקח על עצמו. על פי הצבעים יש בו כושר הסתגלות מופלא ואינו נרתע מקשיים. מטבעו מציב לעצמו משימות והשאיפה היא תמיד להתרומם ולהתפתח טבועה בטבע האנושי.

מזל דלי – 43 -B טורקיז/טורקיז
המזל האחד – עשר בגלגל והרעיון המרכזי הוא " אני יודע ". שייך לאלמנט האוויר. אפשר לומר על גדי שהנושא המלווה אותו הוא – " אחד בשביל כולם וכולם בשביל אחד".
צבעו של הדלי מדבר על תקשורת מאחד לרבים.תקשורת עם המדיה, תקשורת המונים, טכנולוגיות חדשות, כגון מחשבים, אינטרנט ודואר אלקטרוני.
ישנה בדלי הידיעה הנובעת מגישה למימדים העמוקים של העצמי וליצירת קשר עם המורה הפנימי וזה המסר מהצבע הטורקיז. הדלי מייצג שיתוף פעולה, אחווה וההתנתקות מעולם החומר למען משהו נעלה יותר. הדלי מכיל בתוכו מים חיים אווריריים ושקופים המוליכים את האנרגיה המיוחדת של מזל דלי בגלים. אלו הם מי האינטליגנציה האינטואיטיבית המחלחלים בעולם ומשחררים את הנשמה מכבדותו של החומר המרווים את צימאונו של מי ששואף להתרוממות הנפש ולאידיאלים נשגבים.

מזל דגים – 3 – B כחול/ירוק
דגים הוא המזל האחרון ברצף של גלגל המזלות. הרעיון המרכזי הוא " אני מבין ". מזל דגים מרמז על סופו של עולם ושחרו של עולם חדש. בדומה לטבע מאפשרים לאנרגיה להתפוגג על מנת שתוכל להיוולד שנית ולהתגשם בצורה שלמה יותר. דגים חיים בים ואפשר לראות זאת כסיום של מסע, כמו טיפת מים היורדת על פני האדמה, שלבסוף חוזרת דרך זרמי פלגים ונחלים כדי להתמוסס שוב אל הים ממנו היא באה. הים הזה הוא ים הרוח יותר מאשר ים הרגשות .הצבעים של הכחול/ירוק מאפשרים לנו לשחרר את כל הרגשות שבליבנו ולא לעצור בעדן.
הלב הוא המקום בו אנו צועדים מעבר לתודעת העצמיות האישית שלנו ואנו נפתחים לדברים הגדולים באמת. יש בדגים קו מקשר שמזכיר לנו שלמרות חיפושיהם המנוגדים קיימת בתוכם יכולת להישאר מחוברים זה לזה מבפנים ולגשר בין שני העולמות, הישן והחדש.
הקו המנחה באופיים של דגים, הוא יכולתם לחלחל לעומקם של דברים, שולט בתוכם הרגש האינטואיטיבי, הם אוהבים וזקוקים להרבה מגע, לתמיכה ולהרבה רכות ויש ביכולתם לבטא רגש זה חזרה.

ליצירת קשר ופרטים מלאים על שולמית רונן

Back to top button