ריפוי בצבעים אורה-סומארפואה משלימה

אורה סומא – תרפיה בצבעים

אורה-סומא היא תרפיה בצבעים שהוענקה לעולם בעידן הנוכחי.

אורה סומא היא תרפיה בצבעים שהוענקה לעולם בעידן הנוכחי. האורה-סומא נולדה באמצעות ויקי וול ז"ל, רוקחת ומרפאה בעלת וותק של למעלה מארבעים שנה, אשר הקדישה את חייה לרוח ולשירות למען אחרים. האורה-סומא הוענקה לה במחזור של חזיונות של גלי צבע, אותם הצליחה לבסס בלילה השלישי – כאשר היא יצרה את סדרת האיזון. כשכל זה נולד איש לא ידע, כולל ויקי, מה מטרתו.

במשך עשר השנים שעברו מאז הולדתם, סדרת האיזון והאורה-סומא הוכיחו שהם הרבה יותר מאשר סתם שמנים ליופי. הם חלק של מערכת חיה, נושמת ומתפתחת והפותחת את שעריה לריפוי ומודעות.

האורה-סומא היא אודות ריפוי הוליסטי. היא נוגעת בריפוי הגוף, הנפש והרוח, לא רק מהיבט אחד. היא תרפית-נשמה בלתי מתערבת – בלתי מתערבת כי זו פעם הראשונה שבמערכת ריפוי כלשהי המטופל הוא הבוחר את הריפוי לעצמו. סדרת-האיזון מספקת הזדמנות לבטא מי אנחנו, ולא מה שיש לנו. היא אינה תלויה בסימפטומים אך מאפשרת למודעות-העל להתייחס לסיבות המונחות ביסודה של המחלה. באמצעות שפת הצבע, הנשמה מסוגלת לזהות את תבניות החיים העמוקות ביותר.

ויקי רצתה לקרוא לספר שלה המראָה והנס. המראה מדברת על האפשרות להכיר באמיתוּת שלנו דרך שפת הצבע. הנס מושתת בעובדה שסדרת-האיזון מספק את ההזדמנות לנקוט בפעולה כדי לרפא את צלקות הנפש, וכך לאפשר לצבעים האמיתיים שלנו לזרוח הלאה. בתמיכת האנרגיות של צמחים וקריסטלים אפשר לשים את הצבע על הגוף כדי לשקם, להחיות ולאזן את עצמנו מחדש בכל המישורים. כמו בכל דבר אחר באורה-סומא, אפילו לשם יש מסר.

Aura
פירושה אור, האור המקיף את הגוף, השדה האלקטרו-מגנטי.

Soma
פירושה הגוף (ביוונית), או קיום (בארמית), או אנרגיות חיים (בסנסקריט).

האורה-סומא מקשרת את האור עם הגוף; היא מדברת על קיום האור מבפנים ועל אנרגיות אור המתקיימות מסביבנו.

סדרת-האיזון משלבת את מסורות הריפוי בצבע – כפי שהונהגו במקדשים של מצרים העתיקה, יוון, סין והודו – עם תמציות צמחים ושמנים אתריים בשילוב של אנרגיות מקריסטלים ומינרלים. כאשר נשאלה איך היא הגיעה למערכת הזו, ויקי אמרה: "אני חיפשתי וחקרתי אל תוך מעמקי הזמן והבאתי משהו שנשכח מזמן, אשר היה צריך להיוולד מחדש לעת חדשה".

האורה-סומא איננה שיטה חדשה, אלא חוכמה עתיקה לעדון חדש. היא יין עתיק בבקבוקים חדשים.

ליצירת קשר ופרטים מלאים על שולמית רונן

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button