הומאופתיהרפואה משלימה

טיפול טבעי בהשמנה בעזרת הומאופתיה

כיצד ניתן לשלב הומאופתיה כטיפול טבעי בהשמנה עם הורמון HCG.

דיאטה טבעית בשילוב עם הורמון HCG יכולה להיות תשובה למיליונים ברחבי העולם אשר מענים את גופם ואת נפשם כדי להשיג ירידה במשקל, בדיאטות שמתבססות על הפחתת מזון ושמירה על כושר גופני ולמעשה על מה שנראה לעין – על המשקל ועל המראה החיצוני. רובנו פוצחים בדיאטה אחר דיאטה, נכשלים שוב ושוב ולפעמים אפילו מעלים במשקל יותר משהיה לפני הדיאטה. רובן של הדיאטות הללו נכשלות משום שהן אינן מטפלות בסיבה האמיתית לעליה במשקל ובקושי לרזות. הניסיון הנפוץ להתייחס למשקל עצמו ואל אכילת היתר כבעיה, מהווה בעצמו בעיה.

השמנה היא בעיה שהולכת ומתעצמת בזמננו.

סיבות נפוצות להשמנת יתר

  • תזונה לקויה, יותר מידי אוכל ויותר מידי מתוק.
  • מעורבות מוגברת של הורמונים בתזונה, במים, בבשר וברפואה
  • חוסר איזון שנוצר כתוצאה מנסיבות החיים וירידה כללית בבריאות.
  • מעבר לכך, סובלות נשים רבות מהשמנה ככל שגילן מתקדם.

בנסיבות הראשונות ניתן לטפל על ידי איזון התזונה, הפחתת כמויות ודיאטה. ניתן לשמור [בקושי רב] על תזונה אורגנית, מים מטוהרים ואורח חיים נקי מתרופות והורמונים ובחוסר האיזון שנוצר מנסיבות החיים ניתן לטפל בהומאופתיה רק באופן אינדיווידואלי: כל אדם מקבל את הטיפול המתאים לו ולמערכת האישית שלו. לשם כך נחוץ הומאופט מומחה

אולם לפעמים כל מה שאנו רוצים זו דיאטה טובה. וכאן אנו מוצאים עצמנו נאבקים שנים במשקל, מנסים דיאטה ושוב משמינים, מורידים במשקל ומעלים וכבר נמאס לספור קלוריות !
לאחר מכן מגיע השלב שדיאטות אינן מועילות. חוסר האיזון ההורמונלי מתגבר וכל שנה מוסיפים עוד ועוד במשקל.

האם להומאופתיה יש תשובה? אכן כן!

אמנם אין זה ריפוי מהותי, אולם במפתיע נמצא שדיאטה בסיוע מיהול הומאופתי של ההורמון- HCG יכול לסייע להורדת משקל במהירות, ביעילות וללא תופעות לוואי.

HCG הוא הורמון, שבשנות ה 50 כבר נמצא כגורם מאיץ לפרוק שומנים מיותרים בגוף. אכן הונהג בקליניקות יקרות להרזיה. הבעיה הייתה שהטיפול היה יקר ביותר והיה כרוך במתן זריקות יומי – לא נעים. בשנים האחרונות מצאו שמיהול הומאופתי של החומר, כשהוא ניתן במיהול הנכון ומינון הנכון-יכול, להביא לתוצאות דומות, ללא תופעות לוואי, הרבה יותר בזול – וללא צורך במעורבות רפואית. כך ניתן בשילוב HCG הומאופתי ודיאטה מיוחדת להוריד הרבה משקל, ומהר – תוך 3-4 שבועות. ממש רואים כיצד השומן מתמוסס מיום ליום.

לאחר הדיאטה חוזרים לאורח חיים רגיל בו יש לאכול במידה, מבלי לספור קלוריות – והמשקל נשמר. הדיאטה מיוחדת בכך שהיא לא גורמת לתופעת היו יו שמתרחשת בדרך כלל לאחר רוב הדיאטות.

ליצירת קשר ופרטים מלאים על מיכל יקיר

לרשימת מטפלים בהומאופתיה לחצו על הקישור

Back to top button