הורוסקופ יומי

הורוסקופ יומי: אסטרולוגיה יומית 28-05-2019

תחזית אסטרולוגית יומית למזלות – הורוסקופ יומי

טלה
אתם עושים המון דברים טובים למען אחרים והגיע הזמן להקדיש קצת יותר זמן למען עצמכם. מה שמאפיין אתכם זה הבנה עמוקה ורצון לעזור לזולת, לעיתים על חשבונכם ועל חשבון בני המשפחה האחרים. אם אתם רוצים לשנות את המאזן עליכם להיות מוכנים לסדר עדיפויות המתבקש מהמצבים הנוצרים בשטח. קצת יותר גמישות בבקשה. גם אם אתם מוצאים את עצמכם במצב אשר לפיו אתם נאלצים לחקות את מעשיו של אדם כלשהו, עדיין אין להסיק מכך כי אתם שוגים.

שור
עליכם לקחת בחשבון שינויים של הרגע האחרון שידרשו מכם גמישות מחשבתית ורצון למלא רווחים מפתיעים בזמן. צפויה נסיעה ליעד מרתק ובעקבותיה מסתמן שיפור במצב הכלכלי. רכישה גדולה שלא תכננתם עלולה להעמיד אתכם במבחן. מה שנראה לכם היום כמפחיד ואף מאיים- יגיע לסיומו החיובי תוך זמן קצר. אל תהססו לחשוף שיניים מול מתחריכם. עדינות יתירה מצידכם, עלולה להתפרש כחולשה.

תאומים
יש מצב לקטע רומנטי סוער שילך ויתפתח באופן טבעי. תשקיעו מעצמכם, זה לא יזיק אלא רק יועיל. בכלל, אתם בתקופה טובה. גייסו טונות של סבלנות. לא קל לכם אך גם לא קל איתכם. הריגושים כבר כאן אבל חשוב להשקיע קצת תכנון גם לעתיד. הימנעו מגילויי קנאה, זה לא מוסיף לכם קרדיט (גם אם זה טבעי). בכול מקרה, זה לא העיתוי הנכון להפגין בעלות שאינה במקומה. הרקיע מבשר על תקופה בה יש לעצור ולברר פרשיות רומנטיות המרחפות בחלל ללא מטרה מוגדרת. מומלץ לבחון דברים לעומק, גם אם יאשימו אתכם בגישה תכליתית וחסרת ספונטאניות.

סרטן
הכול בסדר, ומותר לכם ליהנות. קשה לכם לפרגן לעצמכם ובוודאי גם לא לבני משפחה. איך אפשר להתייסר כך ולשם מה? זה באמת לא שווה את המחיר. תחליטו שאתם משחררים את הרסן, תהיו בלתי צפויים, תזכרו איך זה היה פעם, ו'תפטרו' את עצמכם מתפקיד ה'שוטר/ת'. לכו עם מה שקורה בסטייל ובכיף. זה אפשרי. קצת מאמץ! יצירתיות תעזור לכם! הרקיע מבשר על תקופה המאופיינת ביציבות, קביעות, מסירות ונאמנות. הקלף מיטיב עם זוגיות ממוסדת, אך מתרה ומזהיר את ההרפתקנים שבחבורה.

אריה
מצד אחד אתם קצת מרחפים ולא ממש מתפקדים ביום יום. מצד שני, דווקא הלך רוח זה מביא עמו שלל רעיונות יצירתיים ומקוריים. יש מי שירצה לשמוע מה יש לכם להגיד ואפילו "לשים כסף", זאת במידה ותצליחו לשכנע בצד המעשי. יש לכך הזדמנות אמיתית לצאת מהבוץ. אל תפספסו אותה! הרקיע קובע כי זה הזמן להתפייס עם יריבים ומתחרים.

בתולה
יום לא קל. אתם צריכים להתמודד עם מישהו שמטיף לכם מוסר ונואם לכם נאומים ארוכים. אין לכם ברירה אלא להקשיב. אתם תלויים באדם זה ולא יכולים להרשות לעצמכם לשלוח אותו לכל הרוחות, למרות שזה בדיוק מה שבא לכם לעשות. בכלל, יש לכם קושי, להתמודד עם ביקורת והיום במיוחד. קשה, אבל- נסו לשמור על איפוק הרקיע קובע כי העיתוי בשל לעיסוקים במישור הרוחני, גם תמורת נטישת החומריות.

מאזניים
בעיה של מישהו מבני המשפחה יושבת לכם על הלב. אתם מתקשים להפריד בין החיים הפרטיים שלכם לבין ההתמודדויות של אחרים. אתם יודעים להאזין וגם לנתח מצבים ולכן במידה ותתבקשו תוכלו לתת עצה טובה. אל תערבו אלא אם כן התבקשתם באופן מפורש, על מנת שלא תמצאו את עצמכם 'אשמים' באם התוצאה לא תהיה תואמת לציפיות. האסטרולוגיה סבורה שאתם נמנעים מעימותים ומשתדלים להביא את הדברים לידי איזון, מקרינים חביבות ואהובים על כל הסובבים אתכם ובעלי חוש טבעי ליופי ולאמנות.

עקרב
בת/ן הזוג זקוקים למילה טובה ולהרבה מאוד תשומת לב. המתינו לסוף השבוע שיהווה הזדמנות מתאימה לבילוי זמן איכות ולשיחה על כל מה שמטריד אתכם. הגיע הזמן לפתוח את הקלפים ולהפסיק להסתתר מאחורי חומות של שתיקה. תגובה חכמה תביא לתוצאות מדהימות באווירה. בילוי רומנטי שתיזמו יצליח מעל ומעבר למשוער ויעלה את היחסים בעשר דרגות למעלה. האסטרולוגיה סבורה שאתם רומנטיים, עמוקים, חכמים ומסתוריים, מגנטיים ובעלי כוח משיכה. משיגים את שלהם גם אם צריך להפעיל שיטות מתוחכמות, בעלי שליטה עצמית ויכולת עמידה בפני קשיים.

קשת
יכולת העמידות שלכם מפתיעה. אתם לא סומכים על עצמכם מספיק והנה מגיע היום הזה ומוכיח לכם שאתם חזקים הרבה יותר מאחרים. לנוכח האתגרים הניצבים בפניכם, אתם מפגינים אחריות ויעילות בלתי נלאים. מודעות עצמית מסייעת לכם להתארגן היטב. שמרו על עצמכם והמשיכו באותו קצב גם בעתיד. חבל שאינכם משתמשים במידע המגיע לידיכם. ממילא, יש מי שיעשה בו שימוש בעתיד. הנומרולוגיה היומית מבשרת על אנרגיות טובות וברוכות אשר צפויות לזרום ביניכם לבין אנשים אשר צירוף אותיות שמם או סכום ספרות תאריך לידתם, מסתכם במספר 5 [לאחר חיבור ספרות התוצאה] לדוגמה: 32=3+2=5

גדי
לקחתם על עצמכם משימה לא קלה. תחושת העומס אמיתית ועליכם לקחת בחשבון שתהיינה 'נקודות שבירה'. תצטרכו להתאזר בסבלנות ולדעת שבתקופה זאת אתם נתונים במגבלות מסוימות. יש מי שמנסים לנצל את מעמדכם לטובתם האישית. בזמן הנוכחי לא רק שהצביעות שלהם מתגלה אלא שהם הופכים ל'בדיחה'. נסו להתעלם ולעבור לסדר היום. זה בדיוק הדבר הנכון לעשותו. הנומרולוגיה היומית מבשרת על אנרגיות טובות וברוכות אשר צפויות לזרום ביניכם לבין אנשים אשר צירוף אותיות שמם או סכום ספרות תאריך לידתם, מסתכם במספר 6 [לאחר חיבור ספרות התוצאה] לדוגמה: 24=2+4=6

דלי
אדם חכם שמעניק לכם עצה טובה בעיתוי מדויק, נותן בידכם כוח רב. אל תשתמשו בטקטיקה לא ישירה, זה עלול להתגלות ולהעמיד אתכם במצב לא סימפטי- צדקתכם תצא לאור במועד מאוחר יותר. בשלב זה, העניינים הכספיים שלכם אינם מעניינים את אף אחד… גם לא את בני המשפחה המורחבת. הבעיה נעוצה בגישה שמישהו חייב לעזור לכם תמיד. מאיפה הבאתם את זה? הנומרולוגיה היומית מבשרת על אנרגיות טובות וברוכות אשר צפויות לזרום ביניכם לבין אנשים אשר צירוף אותיות שמם או סכום ספרות תאריך לידתם, מסתכם במספר 9 [לאחר חיבור ספרות התוצאה] לדוגמה: 45=4+5=9

דגים
היום אתם מרגישים מלאי מרץ ויש לכם מצב רוח אופטימי שכדאי לנצל לטיולים ובילויים עם בן/ת הזוג. תשאירו מרחב מחיה לאחרים שאינם רוצים להשתתף בחגיגות שלכם. יש מי שעדיין אינו בשל לקבל את הנתינה שלכם. הרפו מהלחץ, כיוון שהרצון הטוב שלכם עלול להתפרש כתוקפנות. תופעה קוסמית מעניקה עכשיו אנרגיה יצירתית לכל האמנים והיוצרים שביניכם. התופעה נחשבת לברוכה, אך במקביל לתכונותיה החביבות היא עלולה גם לשבש את נכונותכם לשקול בהגיון. מתברר שהזייתיות עשויה להיות טובה לאמנות, אך עלולה להזיק לעסקים.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button