הורוסקופ יומי

אסטרולוגיה יומית 15-03-2020

תחזית אסטרולוגית יומית למזלות – הורוסקופ יומי

מזל טלה
נראה כי מישהו שלא ממש סומך עליכם יופתע לטובה וגם יגיד לכם את זה, ישר בפנים. המחמאה תפתח פתח לשיחת נפש בה תגלו מידע מעניין במיוחד ביחס לאותו אדם. נסו לחשוב גם על אחרים ולא רק על עצמכם. לפעמים יש לכם נטייה לשכוח מהעולם מסביב. תחומי עיסוק ההולמים אתכם בתקופה זו של החיים צריכים להתמקד בחוק ובמשפט, כמו גם עסקים עם חו"ל.
הורוסקופ שנתי מזל טלה
התאמת מזלות
קלף טארוט יומי
הורוסקופ אהבה יומי
הצטרפו אלינו באינסטגרם
קריסטל המזל שלך בקניון הרוחניות מבית אלטרנטיבלי

מזל שור
אתם מגלים שאדם מסוים שבשמו מופיעה האות מ', מרכל עליכם. במקום להתעמת עם אותו אדם, כדאי להתעלם ולבדוק את מהות הקשר. באופן כללי, מומלץ לכם לגלות איפוק ולנהוג בצורה שקולה למרות האימפולסיביות שקפצה עליכם במפתיע. תוצאות צעדים פזיזים יעלו לכם ביוקר. תחומי עיסוק ההולמים אתכם בתקופה זו של החיים צריכים להתמקד בפסיכולוגיה או בעיסוק כספים, כגון: בורסה וביטוח.
הורוסקופ שנתי מזל שור

מזל תאומים
תחילת השבוע מהווה נקודת מפנה להתפתחויות חיוביות, בעיקר בתחום העבודה. מחמאות ועידוד מצד הממונים עליכם הם משהו שמאוד נחוץ לכם. הצורך באישור מחלחל גם לתחום היחסים האישיים. בן (בת) הזוג עומדים בציפיות הגבוהות שלכם. האהבה פורחת. למי שאינו נמצא בקשר- זה יום מתאים להיכרויות חדשות. תחומי עיסוק ההולמים אתכם בתקופה זו של החיים, צריכים להביא בחשבון את הפעלת הגוף, כגון: תנועה ומחול, כמו גם עיסוי, סטפס וספורט.
הורוסקופ שנתי מזל תאומים
התאמת מזלות
קלף טארוט יומי
הורוסקופ אהבה יומי
הצטרפו אלינו באינסטגרם
קריסטל המזל שלך בקניון הרוחניות מבית אלטרנטיבלי

מזל סרטן
היום אתם מרגישים נפלא. נצלו את המצב, תנו את המיטב שאתם יכולים, במיוחד כלפי בני משפחה שבזמן האחרון לא ממש גיליתם סבלנות כלפיהם. מישהו קרוב אליכם שבשמו מופיעה האות ר', מעיק עליכם מאוד בזמן האחרון. הציבו גבולות כדי שלא תרגישו מנוצלים. תחומי עיסוק שהולמים אתכם בתקופה זו של החיים, צריכים להביא בחשבון את היכולת שלכם לנהל משברים בצורה בוגרת ולשביעות רצון כל הצדדים, כמו גם את יכולות הניהול שלכם.
הורוסקופ שנתי מזל סרטן

מזל אריה
אתם מרגישים קצת עייפים. בבוקר- דחו את כל הסידורים ובמידת האפשר, דחו את הנסיעה לעבודה. קחו לעצמכם שעה קלה להתפנקות. במהלך היום, התחושה שלכם תשתפר מאוד בגלל שיחת טלפון מפתיעה ומשמחת. חלקו את זמנכם ביעילות בין העבודה למשפחה. מישהו מבני הבית זקוק למילה טובה, עצה ובעיקר-תשומת לב. תחומי עיסוק שהולמים אתכם בתקופה זו של החיים אתם צריכים להביא בחשבון ניהול, ייצוגיות וכישורים דרמטיים.
הורוסקופ שנתי מזל אריה
התאמת מזלות
קלף טארוט יומי
הורוסקופ אהבה יומי
הצטרפו אלינו באינסטגרם
קריסטל המזל שלך בקניון הרוחניות מבית אלטרנטיבלי

מזל בתולה
זהו יום אשר מתאים לבחון מצבים ולדפוק על דלתות חדשות. מדובר בתחום החברתי בעיקר. אתם שקועים עד צוואר במערכות יחסים וקשרים וותיקים, ולא נותנים לעצמכם מספיק הזדמנות לחקור ולבדוק משהו חדש. כאשר תחושת התסכול מתגברת, כדאי מאוד לצאת מהשגרה ולהיפתח למעגלים חדשים. כדאי שתענו להזמנה מפתיעה שתגיע אליכם. תחומי עיסוק שהולמים אתכם בתקופה זו של החיים צריכים להביא בחשבון את היכולת הגבוהה שלכם בניהול צוות עובדים.
הורוסקופ שנתי מזל בתולה

מזל מאזניים
יום טוב שמתאפיין בתחושות של מרץ וחיוניות. חבל לבזבז את כל היום לעבודה שסוחבת אתכם אל תוכה. צאו מוקדם ככל האפשר ולכו לבלות. בין אם מדובר במפגש חברתי או במפגש זוגי- הכל יצליח ויגרום לכם הנאה מרובה. אתם זקוקים לבילוי של כמה שעות באווירה רגועה ובחברה טובה כדי למלא את המצברים. תחומי עיסוק שיעשו לכם טוב בתקופה זו של החיים צריכים להיות שזורים בקורטוב של יחצנות, פרסום, שיווק ותקשורת.
הורוסקופ שנתי מזל מאזניים
התאמת מזלות
קלף טארוט יומי
הורוסקופ אהבה יומי
הצטרפו אלינו באינסטגרם
קריסטל המזל שלך בקניון הרוחניות מבית אלטרנטיבלי

מזל עקרב
היום כדאי לכם מאוד לעבור על הררי הניירת שהצטברו ולסדרם מחדש. יש סיכוי גבוה שתודו לעצמכם בעוד מספר ימים כאשר תתבקשו לשלוף מסמך ששוכב אצלכם כבר הרבה זמן. בתחום הזוגי צפוי שינוי לטובה. למרות שקשה לכם להיפתח לשיחה, אתם יודעים שהבעיות לא ייעלמו מעצמן ואין לדחות שוב ושוב את המפגש. תחומי עיסוק שתמצאו איתם שפה משותפת בתקופה זו של החיים צריכים להתמקד בעיצוב ובהענקת צורה למופשט.
הורוסקופ שנתי מזל עקרב

מזל קשת
אתם מתבקשים על ידי מישהו קרוב לכם לקבל החלטה הקשורה לחייכם האישיים. הדבר קשה לכם מאוד כי תחום הקריירה עלול להתערבב עם הרגשות. התעלמות ודחייה נוספת רק יגבירו את המתח שגם כך כבר מגיע לרמה גבוה מהדרוש. קחו אחריות על עצמכם והפסיקו להטיל את ה"עבודה השחורה" על אחרים. אל תעשו מחר מה שאתם יכולים לעשות היום. תחומי עיסוק ההולמים אתכם בתקופה זו של החיים צריכים להביא בחשבון יצירתיות ויכולת אמנותית.
הורוסקופ שנתי מזל קשת
התאמת מזלות
קלף טארוט יומי
הורוסקופ אהבה יומי
הצטרפו אלינו באינסטגרם
קריסטל המזל שלך בקניון הרוחניות מבית אלטרנטיבלי

מזל גדי
למרות שאתם מצטיינים בדרך כלל כאנשי שיווק או מכירות, אתם מתקשים לשווק את עצמכם במקומות הנדרשים לכם ביותר. משהו גורם לכם ליפול, כל פעם מחדש. היום תהיה לכם הזדמנות לשיחה עם מישהו שיעודד אתכם מאוד וימקד את השברים. התעלמו מביקורת שמגיעה מצד אדם כפייתי במסווה של דאגנות וקחו את הזמן למחשבה. תחומי עיסוק ההולמים אתכם בתקופה זו של החיים צריכים להביא בחשבון שאתם זקוקים לפריקה אינטנסיבית של אנרגיה פיסית.
הורוסקופ שנתי מזל גדי

מזל דלי
היום תהיה להם הזדמנות אמיתית לשיחת נפש עם מישהו שמצפה לזה כבר הרבה זמן. בדיקה פנימית שלכם, ביניכם ובין עצמכם, תגלה ממצאים מפתיעים. למרות שאולי תרגישו נבוכים משפע הרגשות שיציפו אתכם במהלך היום, כדאי שתדברו על זה. מומלץ לעשות זאת עם מישהו קרוב, בלי להתייחס למבוכה שתוקפת אתכם ברגעים כאלה. תחומי עיסוק ההולמים אתכם בתקופה זו של החיים צריכים להביא בחשבון מחשבים ואינטרנט.
הורוסקופ שנתי מזל דלי
התאמת מזלות
קלף טארוט יומי
הורוסקופ אהבה יומי
הצטרפו אלינו באינסטגרם
קריסטל המזל שלך בקניון הרוחניות מבית אלטרנטיבלי

מזל דגים
צפוי לכם יום נעים אך עמוס מאוד בתחום העבודה. שעות העבודה הארוכות דורשות מכם מאמץ גדול במיוחד עקב העובדה שאתם נאלצים להישאר במקום אחד בין ארבע קירות. אל תוותרו בשום פנים ואופן על ארוחת צהריים. ההפסקה דרושה לכם וכמו כן, אל תשכחו שאתם לא מתפקידם הכי טוב על בטן ריקה. תחומי עיסוק ההולמים אתכם בתקופה זו של החיים צריכים להתמקד בכלכלה ובמנהל עסקים או בכל תחום הזקוק ליכולת ניהולית.
הורוסקופ שנתי מזל דגים

Back to top button