טיפולים ברפואה משלימהרפואה משלימה

תרפיית ביו רזוננס / רפואת תדרים

תרפיית הקאנטום ביורזוננס היא שיטת טיפול אנרגטית חדשנית ביותר אשר מאתרת בעזרת תוכנה ממוחשבת אי התאמות אנרגטיות הטמונות בגופו של המטופל.

מהי תרפיית ביו רזוננס / רפואת תדרים?

השדה האנרגטי סביב גופנו מכיל בתוכו מידע בנוגע לבריאותו הפיזית, הנפשית והרגשית של האדם.
תרפיית הקאנטום ביורזוננס היא שיטת טיפול אנרגטית חדשנית ביותר אשר מאתרת בעזרת תוכנה ממוחשבת אי התאמות אנרגטיות הטמונות בגופו של המטופל.

מה זה תרפיית ביו רזוננס / רפואת תדרים

הקואנטום ביורזוננס כולל בתוכו מגוון רחב של תוכניות טיפול והבחירה של התוכניות נעשית לפי תוצאות בדיקה של שלוש דקות בה נמדדות תגובות אנרגטיות של המטופל לאלפי פריטים.
שיטת טיפול ביו רזוננס ורפואת התדרים עוזרת לטפל בשורש הבעיה ולא רק בסימטומים של המחלה הנובעים מחוסר איזון אנרגטי והיא מגבירה את יכולת הריפוי העצמי של הגוף.

האנרגיה החשמלית הקיימת בגופנו יוצאת מכלל איזון הרבה לפני שמרגישים בסימטומים של המחלה ולכן שיטה זו מתאימה לא רק למצבים אקוטים אלא מומלצת במיוחד גם כדי למנוע מחלות.
הדבקה במיקרואורגניזמים ופרזיטים היא תופעה נפוצה בזמן שמערכת החיסון מוחלשת. תוכנית הטיפול כוללת גם הרס של אותם הפתוגנים בעזרת תדרים אלקטרו-מגנטיים מסויימים יחד עם המשך טיפול באמצעות מכשור מיוחד בבית המטופל. הטיפול נמשך בין שבוע לשבועיים.

בנוסף הטיפול בעזרת רפואת תדרים וביו רזוננס כולל התאמת תפריט בשילוב צמחי מרפא ושמנים ארומתיים, כאשר הכל מותאם אישית למצבו הבריאותי של המטופל.

Back to top button