הורוסקופ יומי

הורוסקופ יומי: אסטרולוגיה יומית 10-03-2019

תחזית אסטרולוגית יומית למזלות – הורוסקופ יומי

טלה
התרחשות קוסמית שנוצרה ברקיע עלולה להוליד מצבי רוח הפכפכים. עול האחריות שרובצת עליכם מכביד ואתם שוקעים למצב רוח מדוכדך. המציאות לא מסבירה לכם פנים וגם במקומות בהם אתם מצפים לפרגון ותמיכה, זה לא ממש קורה. בכל זאת, למרות שאתם חשים מועקה, אתם מצליחים לתפקד לא רע. זה לא הזמן לחיטוטים פנימיים או להתחשבנויות עם אחרים. תתמקדו בעבודה.

שור
גרמי שמיים משגרים אנרגיות מתסיסות הישר אל גזרת מזל שור. צפוי יום סוער. כדאי שתמנעו מוויכוחים ועימותים, גם אם אתם בטוחים שעמדתכם צודקת ללא עוררין. מרוב דיבורים אתם מאבדים כוחות ולא נשארת לכם יותר מידי אנרגיה כדי לבצע את המטלות הנדרשות מכם. חשוב לקחת בחשבון שיקולים קרים בבחירת אנשים שאתם בוחרים להתחבר אליהם. בתקופה האחרונה, בחירות לא נכונות גרמו לכם לבזבוז זמן נוראי.

תאומים
צפוי יום של אנרגיה ממוזלת. רעיון שנראה לקוח מסיפורי אגדות, עשוי להכניס לשפר את מאזן הבנק שלכם. אתם עלולים להתרפק על פרשייה שלא עלתה יפה. אם התנאים והנסיבות נותרו בעינם, אל תצפו לגדולות. דווקא כאשר נושבת בגבכם רוח הרפתקנית, מופיע אדם שעשוי לייצב את חייכם. אל תחמיצו את ההזדמנות. הכוכבים מעודדים אתכם להתקלף מביישנותכם ולערוך לעצמכם יחסי ציבור. כך בקריירה וכך גם בנתיב החיזורים.

סרטן
יום שמתאים במיוחד לתוכניות הקשורות לנושא לימודים. עליכם למצוא את השילוב הנכון והמתאים בדיוק לכם, על מנת להשלים את הידע בתחומים רלוונטיים לעבודתכם. העיסוק האובססיבי שלכם בפרטים הקטנים, גורם לכם לבזבוז זמן משמעותי. לבני מזל קשת תהיה השפעה משמעותית על החלטותיכם. מסר רוחני רומז לכם כי האדם הרוחני באמת הוא זה שנהיה מודע לחוסר הטעם שבהשתוקקות, והוא מפנים שאי אפשר לרכוש משהו בעולם הזה או בעולם הבא.

אריה
היום כל מה שתעשו וכמה שתנסו-העניינים עלולים רק להסתבך. שום דבר לא הולך כמו שצריך. נחמה מסוימת אתם מוצאים בעובדה שמישהו מבני המשפחה מגלה אמפטיה וסימפטיה שמפתיעה אתכם. בעקבות כך, האווירה הביתית טובה יותר מאשר בעבר. אנרגיה קוסמית צופה הסתודדויות מאחורי הקלעים. צפויה הפוגה בעימות שיש לכם עם אדם קרוב. עכשיו אתם שואלים את עצמכם אם מדובר בחוזה שלום או בשביתת נשק.

בתולה
יחסים טובים שוררים היום ביניכם ובין התרחשות קוסמית האחראית על האהבה. חשוב לכם לשלוט במה שקורה סביב, ומצד שני אתם נהנים להתמכר לתחושה של ריחוף וסוג של חוסר אונים. אתם מצליחים להקסים את בני המין השני ומי שלא נמצא במערכת יחסים יכול בהחלט לבנות על רומן שיגיע בקרוב. בתחום העבודה, יש מי שמצפה מכם לביצועים. תנו אמון בזולת. זה יוכיח את עצמו בעתיד.

מאזניים
שינוי מקום מגורים מהווה נושא שיחה המעיק על זוגיות קיימת. אצל הפנויים נפתחות אופציות חדשות שלא נראו אפשריות עד כה. אתם נמצאים בלחצים פנימיים וקשה לכם למצוא מנוחה. התשובה, בכל מקרה, נמצאת בידיים שלכם. בכלל, אתם עוברים תקופה לא קלה עבורכם למרות שמבחינה אובייקטיבית אין על מה להתלונן. הרקיע צופה מצב שהוא טוב בכללו אך יהיה עליכם להתגבר על מכשלה כלשהי הטמונה בו.

עקרב
אתם מרגישים מצוין ויתכן אפילו שתוכלו להתחבר לזמן מה להרגשה שהייתה לכם מזמן, כשהכול עוד היה אפשרי. תחושות אלה מעצימות אתכם ומן הראוי לבדוק אם המציאות תואמת את הפנטזיות שאתם מתחילים לפתח. מישהו שהכרתם בעבר מזמין אתכם לחדש את הקשר. היו מנומסים אך הקפידו לומר את אשר על ליבכם. נראה כי זמן רב עשיתם למען הכיס ועתה יש לעשות למען הנפש. הצטרפו אל חוג יצירתי שהולם את כישרונותיכם.

קשת
יום של מבחן לסבלנות שלכם. בני המשפחה צריכים ללמוד להסתדר לבד. הגיע הזמן לבלות ביחידות עם בן/ת הזוג. אם לא תעשו את זה אל תתפלאו שיהיה מי שיפתח תסכולים ויגלוש לעימותים. קחו זמן לעצמכם. יום מתאים במיוחד לבילוי בבית מלון מחוץ לעיר. רצוי מאוד לשלב פעילות כל שהיא בחיק הטבע. הרקיע מבשר את תחילתה של דרך חדשה המושפעת משיקולים רגשיים ויצירתיים.

גדי
מצב הרוח עולה. ההרגשה הטובה מבוססת על תחושה פנימית של תקווה והתעוררות. אתם יכולים לעשות הרבה מאוד דברים למען עצמכם ולמען הקריירה שלכם. כדאי לנצל את תחילת השבוע להתייעצות עם בן/ת הזוג שלאחרונה נאלצו לקלוט מכם המון אנרגיות שליליות. צפוי רווח כספי. גם האנרגיה הקוסמית מבשרת על הצלחות בתחומים הקשורים בגלגול כספים.

דלי
יום מתאים לפעולה בתחום החברתי. אתם טועמים מכאן, בורחים לשם ולא מתמקדים. כל הדיבורים על רצון לזוגיות ולקשר הם כנראה הרבה אוויר חם. אנרגיה ממוזלת שורה על הפנויים והפנויות שביניכם. הכוכבים מיטיבים עם אלה מכם שבדידותם נמאסה עליהם. הגיע הזמן שתתבגרו או שתוותרו. בעיקרון, הגישה הזאת של חוסר מחויבות רגשית היא שטחית מאוד ומבטיחה הרבה אקשן ללא עומק. הרקיע מבשר על מפגשים עם דמויות מן העבר שהתגעגעתם אליהן.

דגים
קשרים ישנים מתרופפים, גם בגלל שאתם עסוקים יותר מהרגיל. יום טוב שאת רובו אתם מבלים עם בן/ת הזוג. חברות חדשה מקבלת משמעות שונה ממה שחשבתם. אתם נהנים מאנרגיות מפנקות. יש לכם צ'אנס ממשי לחדש אנרגיות. בעיות שוליות שצצות בבית, מוצאות את פתרונן בעזרת חברים. הרקיע הרומז על קשר כלשהו עם אדם שטרם סגר את חשבונותיו עם קשריו הקודמים.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button