הורוסקופ יומי

הורוסוקופ יומי / אסטרולוגיה יומית 04-05-2020

הורוסקופ יומי מעודכן לכל המזלות. בעמוד הורוסקופ יומי תוכלו לקרוא מה צופים הכוכבים למזל שלכם בכל התחומים: אהבה, פרנסה, קריירה ועוד...

ברוכים הבאים להורוסקופ יומי ותחזית אסטרולוגית יומית לגלגל מזלות האסטרולוגיה

הורוסקופ מזל טלה

אתם מרגישים צורך לעשות שינוי. זהו יום טוב לשנות הרגלים שמזיקים לבריאות. נסו לא להיעלב מכל מילה שאומרים לכם. המצב החברתי שלכם מושפע בגלל מישהו קרוב שמעורב מאוד בחיים שלכם. בגלל חוסר הסבלנות שלכם אתם עלולים לנקוט בצעד דרסטי. המלצה: לא למהר ולא להגיב בקיצוניות. הרקיע רומז על כך שאתם נכנסים לתקופה של שינוי, התפתחות ומודעות עצמית גבוהה יותר.
מסר יומי: אם תחליטו להמר על המזל הקוטבי והמשלים שלכם על גלגל-המזלות, דעו לכם כי טלה עם מאזניים הוא שילוב מנצח. המאזניים הוא טיפוס מתחשב, עדין ומפייס. נראה שהוא בדיוק תרופת ההרגעה לה זקוק הטלה המסתער.
הורוסקופ שנתי מזל טלה
התאמת מזלות
קלף טארוט יומי
הורוסקופ אהבה יומי
הצטרפו אלינו באינסטגרם
קריסטל המזל שלך בקניון הרוחניות מבית אלטרנטיבלי

הורוסקופ מזל שור

בא לכם להוכיח לכל העולם שאתם לא ממש דופקים חשבון לאף אחד. חיי החברה שלכם מושפעים ישירות מהחלטה זאת. בזוגיות קיים בלבול מסוים שיתפוגג בקרוב. נסו לזרום עם הדברים ולא להחליט מראש. אותו הכלל נכון גם בענייני עבודה, וגם אם אתם מנהלים עסק עצמאי. הרקיע מעודד את הסבלנות לשלוט בזרימה החופשית של המרץ הפיסי והשכלי. אל תכעסו על ידיד שמותח עליכם ביקורת, אך כדאי לכם לחשוד במתחרה שלפתע שופע חיוכים.
מסר יומי: אם תחליטו להמר על המזל הקוטבי והמשלים שלכם על גלגל-המזלות, דעו לכם כי שור עם עקרב הוא שילוב מרתק. העקרב יתרום לקשר הזה את חושניותו, את תבונתו ואת עוצמתו האישית. אוי, איך שהשור יאהב את זה.
הורוסקופ שנתי מזל שור

הורוסקופ מזל תאומים

יום טוב (לפחות בחציו הראשון). אתם מרגישים טוב באופן כללי ומתמודדים יפה עם בעיות. בחלקו השני של היום צפוי להתעורר ויכוח עם מישהו קרוב. אתם זקוקים למרחב וחופש ויש מי שמנסה לקבוע עובדות בשטח. העניין מעורר אצלכם רגשות כעס חזקים מאוד. נסו להגיב באיפוק ולא להתפרץ. התגובה שלכם לא בפרופורציה למה שמתרחש במציאות. הרקיע שם דגש על סודיות הקשורה לעולם הנסתר ואפילו לטקס השבעה על-טבעי.
מסר יומי: אם תחליטו להמר על המזל הקוטבי והמשלים שלכם על גלגל-המזלות, דעו לכם כי תאומים עם קשת הוא שילוב מדהים. הקשת הוא טיפוס חובב מרחבים וחופש וזהו בדיוק הפרטנר שהתאומים זקוק לו.
הורוסקופ שנתי מזל תאומים
התאמת מזלות
קלף טארוט יומי
הורוסקופ אהבה יומי
הצטרפו אלינו באינסטגרם
קריסטל המזל שלך בקניון הרוחניות מבית אלטרנטיבלי

הורוסקופ מזל סרטן

אתם חווים חוסר שקט ומנסים לברוח מהרגשה זאת על ידי התרוצצות בלתי פוסקת. מחשבות על פרידה אפשרית מעיקות עליכם ועוד יותר מחריפות את המצב. קחו את החיים קצת יותר בקלות ואל תתמקדו בחצי הכוס הריקה. הנטייה שלכם להתפלסף ולהתבונן בדברים לעומק יכולה לסייע בנקודת זמן זאת. הרקיע מודיע כי אין להתיר לתחושות עמוקות להכניע אותנו או לשלוט בנו.
מסר יומי: אם תחליטו להמר על המזל הקוטבי והמשלים שלכם על גלגל-המזלות, דעו לכם כי סרטן עם גדי הוא שילוב חלומי. הגדי יביא עימו תכונות כגון: יציבות, אחריות, שאפתנות והתמדה שאלה הן התכונות המשלימות את מזל סרטן.
הורוסקופ שנתי מזל סרטן

הורוסקופ מזל אריה

מתח רב מורגש בבית. אתם מגיבים בתקיפות ובתוקפנות כלפי אדם קרוב. תגובה מהצד השני לא מאחרת לבוא. בקיצור- אקשן של ממש מתרחש ואתם מתקשים להתרכז בעבודה או בכל דבר אחר. כדאי לנסות ולהרגיע את האווירה בטרם ננקטים צעדים נוספים. הרקיע מודיע כי החשיכה נעלמה ומובטחים לכם "אור", הישגים ושגשוג. פרשייה חדשה מאפשרת לכם להתנתק מזיכרונות העבר. השאלה היא עד כמה אתם פתוחים לקראתה.
מסר יומי: אם תחליטו להמר על המזל הקוטבי והמשלים שלכם על גלגל-המזלות, דעו לכם כי אריה עם דלי הוא שילוב נפלא. הדלי הוא טיפוס מקורי ובעל נטיות פילוסופיות ובעצם, הוא עשוי להגשים את חלומותיו המלכותיים של האריה.
הורוסקופ שנתי מזל אריה
התאמת מזלות
קלף טארוט יומי
הורוסקופ אהבה יומי
הצטרפו אלינו באינסטגרם
קריסטל המזל שלך בקניון הרוחניות מבית אלטרנטיבלי

הורוסקופ מזל בתולה

אתם מתנהגים, משום מה, בצורה לא עקבית, שגורמת לאחרים להיות מבולבלים במיוחד. כל הנוגעים בדבר מרגישים מתוסכלים. כדאי מאוד לקחת פסק זמן, להגדיר לעצמכם מה אתם רוצים ואחר כך לומר זאת לצד השני. הזוגיות במצב מעורפל. היזהרו לא לנתק אלא אם כן אתם בטוחים בצעד. הרקיע מסמל שמחה, כוח ופריון. רמז להרחבת המשפחה. מישהו רומז כי אתם עושים את ההיפך מכפי שייעצם לו. ייתכן כי הוא לא מבין את השוני בין מצבכם למצבו.
מסר יומי: אם תחליטו להמר על המזל הקוטבי והמשלים שלכם על גלגל-המזלות, דעו לכם כי בתולה עם דגים הוא שילוב מרשים. הדגים הוא טיפוס רומנטי וחולמני, נסחף ומשתפך ונראה שהוא עשוי להצהיל ולשמח את הבתולה הרצינית.
הורוסקופ שנתי מזל בתולה

הורוסקופ מזל מאזניים

יום מתאים לחופשה או לבילוי בחיק הטבע. אתם לא ממש אוהבים לעשות דברים לבד, אך גם אם זאת הדרך אתם מתקשים להציב גבולות ויש תמיד מי שמנצל את הפרצה. הדברים האלה מתסכלים אתכם קשות כיוון שהכוונות שלכם טובות. מן הראוי לסיים קשרים ישנים שמבוססים על חוסר איזון. קשה לשנות 'חוזה' קיים. בעתיד נסו לנהוג אחרת. במקום לקוות שמישהו יבין אתכם, אמרו ואפילו שימו על הכתב את כל הדרישות והציפיות, במיוחד כשמדובר בעבודה. הרקיע מודיע כי אנוכיות עלולה להרוס את כל סוגי השותפויות.
מסר יומי: אם תחליטו להמר על המזל הקוטבי והמשלים שלכם על גלגל-המזלות, דעו לכם כי מאזניים עם טלה הוא שילוב מהמם. הטלה הוא טיפוס סוער וגועש, מסתער וכובש ונראה שהוא עשוי להיות הפתרון ההולם למאזניים הביישנים והעדינים.
הורוסקופ שנתי מזל מאזניים
התאמת מזלות
קלף טארוט יומי
הורוסקופ אהבה יומי
הצטרפו אלינו באינסטגרם
קריסטל המזל שלך בקניון הרוחניות מבית אלטרנטיבלי

הורוסקופ מזל עקרב

צפוי לכם יום טוב בעבודה. אתם מרגישים שיש לכם 'מילה' ויש מי ששם לב למאמצים האדירים שאתם משקיעים ובתמורה שמתקבלת. בשעות הערב יתאים לכם לצאת לבילוי. מישהו מהעבר יצור קשר ופגישה משותפת תגרום לכם נחת רוח רבה. הרומנטיקה זורמת אבל אתם מתקשים לקבל דעות קיצוניות שהצד השני מתעקש להשמיע לכם. הרקיע מזהיר מפני אנרגיות שליליות ומפני כישוף.
מסר יומי: אם תחליטו להמר על המזל הקוטבי והמשלים שלכם על גלגל-המזלות, דעו לכם כי עקרב עם שור הוא שילוב פנטסטי. השור הוא טיפוס שמבסוט מהחיים, הולך בתלם, משתדל ליהנות ואינו דורך על יבלותיו של האחר. זהו מתכון בדוק להצלחה עם בן מזל עקרב.
הורוסקופ שנתי מזל עקרב

הורוסקופ מזל קשת

חוש הצדק המפותח שלכם גורם לכם לעלות על בריקאדות ולהילחם על עקרונות שאתם מאמינים בהם. צפויה מחלוקת בנושא עקרוני עם מישהו שממונה עליכם בעבודה. אתם הופכים להיות חסרי סבלנות לחלוטין כאשר נידמה לכם שמישהו מנסה לכפות עליכם את רצונו. הרקיע מעודד פסק-זמן לצורך שיקול דעת זהיר ומחושב. יש מי שרומז כי הגיע הזמן שתיקחו לידיכם את שרביט המנהיגות. כגודל התהילה כך גם גודל האחריות.
מסר יומי: אם תחליטו להמר על המזל הקוטבי והמשלים שלכם על גלגל-המזלות, דעו לכם כי קשת עם תאומים הוא שילוב מהסרטים. התאומים הוא טיפוס קליל ומבדר שאינו מעיק, אינו מתעלק ואינו מנג'ס. זהו מתכון מנצח לזוגיות עם בן/בת ממזל קשת.
הורוסקופ שנתי מזל קשת
התאמת מזלות
קלף טארוט יומי
הורוסקופ אהבה יומי
הצטרפו אלינו באינסטגרם
קריסטל המזל שלך בקניון הרוחניות מבית אלטרנטיבלי

הורוסקופ מזל גדי

ויכוחים בעניינים כספיים עלולים להתדרדר לנקודת אל חזור. קחו את העניין בחשבון לפני שאתם פותחים יותר מידי את הפה. למצוא מקום עבודה חדש, זה משהו שהיה יכול להרים לכם מאוד את המורל אבל לא קל לביצוע. חפשו מסגרת מתאימה ואז, ורק אז, תוכלו לעזוב את המקום שכבר לא ממש מתאים לכם. הרקיע שם דגש על השגת מטרות בעזרת התלהבות ואופטימיות.
מסר יומי: אם תחליטו להמר על המזל הקוטבי והמשלים שלכם על גלגל-המזלות, דעו לכם כי גדי עם סרטן הוא שילוב אלוהי. הסרטן הוא טיפוס רומנטי, יצירתי, רגיש, עדין, חם ואוהב. זהו מתכון אולטימטיבי להצלחה עם בני מזל גדי.
הורוסקופ שנתי מזל גדי

הורוסקופ מזל דלי

הסובבים אתכם תומכים בכם למרות חילוקי דעות שמתגלים בשטח. עוטפים אתכם באהבה, נותנים לכם ידידים וחברים קרובים מתקשים למנסים לקבוע פעילות משותפת. כל מה שדרוש מכם זה לומר כן. שיפור רב מתרחש בחיי החברה. הזוגיות עומדת למבחן בגלל היעדרות של בן/ת הזוג. אתם מותשים למרות שהשבוע רק בתחילתו. דחו ליום יומיים את ההזמנות לבילוי. הרקיע רומז על תקופה אשר יש ליהנות ממנה במלואה. מתגלגלת אליכם ידיעה כי יש מי שמהלל אתכם במקומות הנכונים. כאשר זה מתרחש אל תנסו לפשפש במניעיו.
מסר יומי: אם תחליטו להמר על המזל הקוטבי והמשלים שלכם על גלגל-המזלות, דעו לכם כי דלי עם אריה הוא שילוב גאוני. האריה הוא טיפוס מרשים, מדהים, מלכותי, גאה, סמכותי ואציל נפש. הדלי יאהב את המיזוג הזה.
הורוסקופ שנתי מזל דלי
התאמת מזלות
קלף טארוט יומי
הורוסקופ אהבה יומי
הצטרפו אלינו באינסטגרם
קריסטל המזל שלך בקניון הרוחניות מבית אלטרנטיבלי

הורוסקופ מזל דגים

השבוע בתחילתו ואתם צפויים ליום נפלא! קשר חדש ולא מחייב מתפתח לאיטו. תנו צ'אנס ואל תמהרו לפסול, למרות שיש דברים שמפריעים לכם. הקדישו זמן לתחום החברתי ומצד שני, אל תשכחו את עצמכם. אתם זקוקים למרחב נשימה ולמנוחה. אל תסמכו על חברים יותר מאשר אתם סומכים על עצמכם. החלטות חשובות מקבלים לבד. הרקיע מעודד אתכם לנסיעות המדיפות ניחוח של עסקים.
מסר יומי: אם תחליטו להמר על המזל הקוטבי והמשלים שלכם על גלגל-המזלות, דעו לכם כי דגים עם בתולה הוא שילוב שאין עליו. הבתולה היא טיפוס מאורגן, מסודר, יציב, הגיוני ועקבי ועשויה להוות פתרון הולם לחולמניותו הרומנטית של הדגים.
הורוסקופ שנתי מזל דגים


אנחנו מקווים שנהנתם לקרוא הורוסקופ יומי שהוכן על ידי אסטרולוגים מומלצים. עמוד זה מעודכן עבור כל מי שאוהב לקרוא הורוסקופ יומי, אסטרולוגיה, התאמת מזלות, התאמה אסטרולוגית, הורוסקופ שבועי, הורוסקופ מזלות יומי, אסטרולוגיה הורוסקופ יומי, הורוסקופ תחזית יומית, הורוסקופ מזל עקרב, הורוסקופ מזל טלה, גלגל המזלות, הורוסקופ מזל תאומים, הורוסקופ מזל שור, הורוסקופ מזל בתולה, הורוסקופ מזל גדי, הורוסקופ מזל דלי, הורוסקופ מזל דגים, הורוסקופ מזל מאזניים ועוד.


Back to top button