הורוסקופ יומי

הורוסקופ יומי: אסטרולוגיה יומית 07-04-2019

תחזית אסטרולוגית יומית למזלות – הורוסקופ יומי

טלה
אתם ניגשים ישר ולעניין ומביכים אדם שלא היה מוכן לישירות מסוג כזה כפי שאתם מציגים. צפויים להתגלגל אירועים שמחזירים לכם את האמון בנפש האנושית. פשוט אנשים טובים באמצע הדרך. האנרגיות הקוסמיות צופנות יום של חיוכים וצחוק. כדאי גם למדוכדכים שביניכם לזרום עם בשורת הכוכבים. יש מי שמוכן לגשר ביניכם לבין אדם שחתול שחור חצה את דרככם. קבלו את זה כקצה חוט להיחלץ מבלגאן.

שור
במקום העבודה יש מי שמעריך ומכבד אתכם מאוד. זה מחזק אתכם מאוד ומסייע להתמודד עם הבעיות שצצות בבית. למרות שהגישה המומלצת אינה אדישות או שוויון נפש, הרי שפעולה דרסטית אינה מומלצת כרגע. בחרו באופציה הפחות גרועה שאינה כרוכה במהפכות של ממש. יש לכם עוד עבודת הכנה. נראה כי הרקיע מזרים אליכם אנרגיות בעלות אופי מסתורי ומניפולטיבי. האינטואיציה שלכם תהיה חדה כתער.

תאומים
יום קליל אך אתם עסוקים יותר מידי עם עצמכם. התמקדו בצד המעשי של החיים. את הרעיונות הגרנדיוזיים והפרשנויות השאירו למועד אחר. אתגר שעליו אתם חושבים מהווה הזדמנות כלכלית. אל תפספסו! אם תצליחו להשתחרר מפחדים וחרדות- הדרך פתוחה וההצלחה מעבר לפינה. אי הבהירות לגבי העתיד תתפוגג אם רק תפסיקו לדאוג. הרקיע מעצים את קשריכם עם בני ובנות מזל אריה, כמו גם צופה הצלחות בתחומים הדורשים מנהיגות וייצוגיות.

סרטן
עניינים שהזנחתם ידרשו את מלוא תשומת הלב. תפסיקו לדבר על ו… תתחילו לפעול. היום נראה כאילו עברתם שלב של התבגרות והתפכחות. הסביבה תגיב בהתאם ויהיו כאלה שממש לא יאהבו את התקיפות שאתם מגלים. הכיוון שלכם נכון. אל תוותרו! עוד היום תתחילו לקטוף את הפירות של הגישה החדשה! צפויה להתגבש פשרה בעניין שכבר נואשתם ממנו. נראה כי איש לא יצא מן הסיפור הזה כשמלוא תאוותו בידו.

אריה
יופי של יום. אתם מרגישים מצוין. עיתוי מתאים לעסקה שמגיעה מאדם בן מזל דגים. הקסם האישי שלכם מפעיל אחרים וגורם להם לעשות את מה שאתם רוצים. אל תתפתו למניפולציות שיגרמו בסופו של דבר לנזק יותר מאשר לתועלת. בתחום המשפחתי צפויה הודעה משמחת. אנרגיה קוסמית רומזת על הצלחה המושגת כתוצאה מנאמנות למסורת ולמורשת המשפחתית.

בתולה
טוב לב מוגזם שגובל באיבוד העצמי הפנימי, גורם לכם היום לחוש כאב ואכזבה. יש מי שתופס טרמפ עליכם ומנסה לנצל אתכם בכל דרך אפשרית. אם לא תלמדו – לומר לא, המצב ילך ויעשה יותר גרוע. אם תיקחו את הנושא ברצינות יחול שיפור גם בתחום הזוגי. לפנויים: היכרות חדשה באופק. אנרגיה קוסמית רומזת על יריבים הסמויים מן העין.

מאזניים
קשה לכם להציב גבולות. התקף של חריצות גורם לכם לעבוד קשה במקום לנוח ולתת לעצמכם צ'אנס של ממש להתאושש. המחויבויות שיש לכם כלפי המשפחה גורמות לכם לייסורי מצפון. העניין הוא שיש להבדיל בין אגואיזם צרוף ובין וויתור מוחלט על הצרכים האישיים. אל תכפו את עצמכם על איש, הותירו את דרך הנסיגה פתוחה בפני כל.

עקרב
חיי הרגש שלכם נמצאים במערבולת. חוסר הבהירות אינו תורם למצב הרוח וזאת בלשון המעטה. אתם מפצים את עצמכם על ידי קניות אינסופיות. יום טוב להתכנסות פנימית ולתכנון העתיד, בכל התחומים. סיכוי טוב להחלטות חדשות ואמיצות כגון שינוי מהותי במקום העבודה שיביא בעקבותיו הצלחה גדולה. הרקיע מייצג מצבים של חסך כלשהו בכל תחום שיעלה על הדעת. הרקיע מייעץ לפעול על מנת לבטל את החסך.

קשת
אתם מושפעים היום מן האנרגיות של מזל מאזניים ושל כוכב אהבה ששמו ונוס. כדאי לכם להמר על פגישות עיוורות. הרקיע מייצג מצבים של אהבה ושיתוף פעולה מצד הסובבים. בעצם, זהו עיתוי של אהבה ועל כן אפשר לבנות עליו כאשר מדובר בתחום שבינו לבינה. יחד עם זה, אתם עשויים למצוא את עצמכם בויכוח שכלל לא קשור בכם. אל תזדרזו להגן על אינטרסים לא לכם.

גדי
תחושת שעמום קלה משתלטת עליכם היום. שגרה היא הדבר האחרון עלי אדמות שאתם רוצים או יכולים לסבול. כדי 'לחמם קצת את האווירה', אתם עלולים ליזום ויכוח או מריבה. נסו להיות חיוביים. עדיף לצאת לבילוי או לתכנן חופשה קצרצרה שתפיח רוח חיים בנתיב הלב והרגש. הרקיע מייצג מצבים הנחשבים לנפלאים וטובים מן ההיבט המשפחתי. כמו כן הוא עשוי לבשר על הצלחתם של עסקים בתחום המשפחה.

דלי
יופי של יום. אתם מצליחים להתארגן ול-'סדר' את הראש וגם את הבית. נוצרות נסיבות חדשות ואתם נהנים מהחידושים. בני משפחה וחברים מגיעים לבקר ואתם מוצאים את עצמכם במרכז העניינים והפעילות. הדברים זורמים להם בכיף. תחילת השבוע מתחילה בנימה אופטימית ועם חיוך. השתמשו בגוונים כתומים בלבושכם על מנת להיטיב עם הדימוי העצמי שלכם. הנומרולוגיה מעודדת אתכם למגורים ולנסיעות בבתים ובמכוניות שמופיעים בהם המספרים [על פי הסדר ]: 22 ו 11 או צמצומם ל 4 ו 2.

דגים
פחות חשדנות כלפי הסביבה ובעיקר כלפי המקורבים לכם, הייתה יכולה לגרום להרגשת הקלה ולאווירה נינוחה יותר. חוסר ביטחון שאין לו כלל ביסוס במציאות גורם לכם המון נזק במישור המשפחתי והחברתי. גלו קצת יותר יושר פנימי כלפי עצמכם והאחרים. אל תחפשו תירוצים להתנהגויות לא מקובלות שלכם. חולשה אנושית- כן, מותר גם לכם. למזל, להצלחה ובכלל להרגשה טובה – ענדו קמע אשר משובצת בו אבן מסוג אמטיסט.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button