הורוסקופ יומי

הורוסוקופ יומי / אסטרולוגיה יומית 25-09-2020

כל המזלות. בעמוד הורוסקופ יומי תוכלו לקרוא מה צופים הכוכבים למזל שלכם בכל התחומים: אהבה, פרנסה, קריירה ועוד...

ברוכים הבאים להורוסקופ יומי ותחזית אסטרולוגית יומית לגלגל מזלות האסטרולוגיה

הורוסקופ מזל טלה

אתם מנסים להתחבר לקרקע של המציאות על מנת לקבל החלטות חשובות אבל למרות הכול מתקשים להחליט. יותר מידי רעיונות מופשטים מסתובבים לכם בראש. לעיתים קרובות יש לכם את ההרגשה שאתם נמצאים בצומת דרכים ולא בטוחים שזה הכיוון הנכון. אסור לאבד את הסבלנות. הפסיקו עם הביקורת העצמית. מידע חשוב עשוי לעזור לכם להשיג את מבוקשכם בפגישה הצפויה להתקיים בקרוב.
בתקשור רוחני שהתקיים עבורכם באמצעות קלפי טוטם-החיות, עלתה בגורלכם דמות של זאב: המסר הוא – זו תקופה טובה לעבודת צוות ולשיתוף פעולה עם עמיתיכם. לעצמאיים שביניכם, מומלצות שותפויות. התמקדו במספרים 1 ו – 1. המסר הוא- אל תעכבו החלטה חשובה, החליטו מיד.
הורוסקופ שנתי מזל טלה
התאמת מזלות
קלף טארוט יומי
הורוסקופ אהבה יומי
הצטרפו אלינו באינסטגרם
קריסטל המזל שלך בקניון הרוחניות מבית אלטרנטיבלי

הורוסקופ מזל שור

אחרי ימים ארוכים של יציבות ושקט נפשי יחסי אתם מרגישים במערבולת רגשית. לפתע יש מישהו שאתם מעוניינים בו, שיוצר קשר ומערער את תחושת המיקוד והריכוז שלכם. בתחום הגשמי נראה כי אין זה יום מתאים לחתימת הסכמים מחייבים מכל סוג שהוא. אל תסגרו שום דבר עד לתחילת השבוע הבא. תכנון קפדני של הדברים יניב את התוצאות המקוות. הרקיע מבשר על הגשמת הפסוק מעז ייצא מתוק.
בתקשור רוחני שהתקיים עבורכם באמצעות קלפי טוטם-החיות, עלתה בגורלכם דמות של צב: המסר הוא – אם היו לכם חרדות הנוגע למצבכם הפיסי, הן צפויות להתפוגג. הצב ניחן באריכות ימים. התמקדו במספרים 6 ו 5. המסר הוא – ההצלחה תושג הודות להתערבותו של אדם המחבב אתכם.
הורוסקופ שנתי מזל שור

הורוסקופ מזל תאומים

נראה כי אתם מודאגים לגבי מצבו הנפשי של אדם קרוב. נסו לאסוף כמה שיותר מידע בעניין זה כדי להוריד אצלכם את מפלס החרדה. החששות והלחצים האישיים בתחום הזוגיות גורמים לכם לתפקוד לקוי. לא נעים אך לא נורא. יש גם ימים כאלה. הקוסמוס מציע לכם ליטול לעצמכם פסק-זמן להתבודדות ולמחשבה על אודות הישגיכם עד כה, מתוך ציפייה להשקעה שתביא את הפרי המיוחל.
בפתיחת חיזוי עתיד שהתקיימה לכבודכם באמצעות אבנים סקנדינביות, התקבל עבורכם המסר הבא על-פי אבן שמספרה 8: אם אתם חשים תקופים רגשי אשמה והרהורי חרטה, כדאי שתפטרו מכל אלה באמצעותו של גורם שלישי.
הורוסקופ שנתי מזל תאומים
התאמת מזלות
קלף טארוט יומי
הורוסקופ אהבה יומי
הצטרפו אלינו באינסטגרם
קריסטל המזל שלך בקניון הרוחניות מבית אלטרנטיבלי

הורוסקופ מזל סרטן

יום ידידותי. היום אתם פופולאריים במיוחד ונראה שכול מה שאתם 'מוכרים', 'נרכש' בהתלהבות על ידי הסביבה. הנוסחה הקלאסית שגורסת כי יש לשכנע את הסובבים מה באמת חשוב להם- עובדת. ואתם באמת מצליחים לשכנע. היום צפוי לכם הרבה סיפוק רוחני. ההשקפות שלכם על החיים מקבלות עתה חיזוק של ממש מאדם קרוב. הרקיע רומז על קשר חדש עם אדם אשר מצליח לקרוא את מחשבותיכם, מבלי לשפוט אותן לכף זכות או חובה.
בפתיחת חיזוי עתיד שהתקיימה לכבודכם באמצעות אבנים סקנדינביות, התקבל עבורכם המסר הבא על-פי אבן שמספרה 5: המזל הטוב ממתין לכם במרחבים הפתוחים, כמו גם במדינות שמעבר לים. אין צורך לנסוע לשם, הדברים הטובים זורמים אליכם במקום בו אתם שוהים.
הורוסקופ שנתי מזל סרטן

הורוסקופ מזל אריה

יהיה לכם קשה להתיישב ולסיים דברים דחופים שהתחייבתם לעשות. קשה ליישם את הרצון והצורך להיות קצת יותר מעשיים ולא להתחבר בכל הזדמנות לעולם שמעל ומעבר. יחד עם זה, אתם יכולים להפוך את הנטיות הטבעיות שלכם לכלי פעולה, אם תפנו את מרצכם לעיסוקים הקשורים לתחום הרוחני. בהחלט שווה בדיקה. הקוסמוס רומז על תחרות כלשהי שאתם נוטלים בה חלק, וקובע כי מותר לכם לגלות אמפתיה רק לאחר הניצחון על היריבים.
בפריסת קלפי טארוט שהתקיימה לכבודכם תוך כדי שימוש ב – 22 הקלפים בעלי העוצמה הופיע בגורלכם קלף ששמו השטן [אגב, לא נחשב לקלף רע בטארוט]: המסר הוא – אל תנסו לעמוד בדרכו של כוח הפיתוי, אלא נסו לפייס אותו ולהסיח בכך את דעתו מכם.
הורוסקופ שנתי מזל אריה
התאמת מזלות
קלף טארוט יומי
הורוסקופ אהבה יומי
הצטרפו אלינו באינסטגרם
קריסטל המזל שלך בקניון הרוחניות מבית אלטרנטיבלי

הורוסקופ מזל בתולה

יום של ניגודים. ספר או סרט טוב וארוחה טעימה יכולים בהחלט לספק לכם את מנת האושר היומית. רגשות עזים מתעוררים בכם דווקא על רקע השקט היחסי, לאחר כמה ימים של פעילות חברתית סוערת. בערב, אתם שוב נכנסים למצב תזזיתי המעורר צורך לעשות טלפונים וליזום מפגש חברתי. לא קרה כלום. מותר לכם! התרחשויות המושפעות מתחרותיות עלולות לגבות מחיר יקר: הדרך הטובה ביותר להיחלץ מהסיפור הזה היא באמצעות שיחות והבהרות.
בפריסת קלפי טארוט שהתקיימה לכבודכם תוך כדי שימוש ב – 22 הקלפים בעלי העוצמה הופיע בגורלכם קלף גלגל המזל: המסר הוא – אתם עשויים להיכנס אל מעגל-חיים חדש ומכל מקום, צפוי סיומה של תקופה בעיתית.
הורוסקופ שנתי מזל בתולה

הורוסקופ מזל מאזניים

היום הזה מאופיין בתחושה של סטטיות ותקיעות ודרושה תנועה פיסית כדי לשחרר את ה-'פקק' שנוצר מבחינה אנרגטית. הדבר הכי טוב שאתם יכולים לעשות למען עצמכם הוא לפצוח בשגרה של פעילות גופנית. הזמן הנכון הוא עכשיו. אתם משקיעים יותר מידי אנרגיה במחשבות ובתכנונים שלא יוצאים אל הפועל. נצלו את זמנכם למנוחה או לבילוי שקט עם חברים.
בפריסת ניבוי שהתקיימה לכבודכם באמצעות משקע של גרגרי קפה, עלתה בגורלכם צורה של קן-ציפורים: הצורה מייצגת מצבים טובים וחמימים בתחום האנשים אשר יקרים לליבכם. תיתכן אף הרחבת המשפחה.
הורוסקופ שנתי מזל מאזניים
התאמת מזלות
קלף טארוט יומי
הורוסקופ אהבה יומי
הצטרפו אלינו באינסטגרם
קריסטל המזל שלך בקניון הרוחניות מבית אלטרנטיבלי

הורוסקופ מזל עקרב

אתם חווים מתח למרות שיש ניסיונות ממשיים להרגיע את הרוחות. המצב די תקוע ודרושה פעולה דרסטית כדי להתחיל להזיז את הגלגלים לכיוון של שינוי מהותי. נושאים חדשים עולים על הפרק אבל אתם חוששים שלא תוכלו ליישם אותם. חזקו את הביטחון העצמי, זאת הדרך! אם כך תעשו, יגיעו אליכם הכבוד והתהילה. הרקיע רומז על צורך במעט יותר ספונטאניות.
בפריסת ניבוי שהתקיימה לכבודכם באמצעות משקע של גרגרי קפה, עלתה בגורלכם צורה של כלי-מיתר: הצורה מייצגת מצב אשר לפיו אתם זקוקים ליד מכוונת בתחום עיסוק שרק לאחרונה התוודעתם אליו.
הורוסקופ שנתי מזל עקרב

הורוסקופ מזל קשת

התחום האישי מעסיק אתכם גם היום. מחשבות ועוד מחשבות… נסו להשתחרר לעסוק בעניינים אחרים. תקשורת בין אישית חשובה לכם מאוד וכדאי שתקדישו זמן ותובילו את המיקוד למקום הזה. שינויים בבית עשויים לשפר את מצב הרוח, במיוחד כשמדובר על שילוב של חפצים מעוררי השראה ואווירה. אל תחפזו לדלג על שלבים ברעיון שאתם עומדים להגשים. רק השקעה אינטנסיבית תוביל אל תוצאות מיוחלות.
בפריסת ניבוי וחיזוי שהתקיימה לכבודכם באמצעות אבני-מזל נומרולוגיות, עלה בגורלכם המספר 54: מספר זה מדגיש את חשיבותם של ערכים כגון – אומץ, הסתערות, נדיבות, ילדותיות, פריצה והתחדשות.
הורוסקופ שנתי מזל קשת
התאמת מזלות
קלף טארוט יומי
הורוסקופ אהבה יומי
הצטרפו אלינו באינסטגרם
קריסטל המזל שלך בקניון הרוחניות מבית אלטרנטיבלי

הורוסקופ מזל גדי

אתם חייבים לגלות את הפחדים החבויים שעוצרים אתכם. תחושת העייפות היא בעיקר רגשית. נדמה לכם שאתם זקוקים למנוחה ומה שהכי בא לכם זה להגיף את התריסים ולהתכרבל עם עצמכם מול הטלוויזיה. האמת היא שמה שיעשה לכם הכי טוב על הנשמה, זה לצאת החוצה ולפגוש אנשים שבאמת בראש שלכם. אז למה אתם מחכים? הקשיבו היטב לדבריו של אדם שאתם רוצים בו, משום שמילותיו מקפלות בחובן רמזים משמעותיים.
בפריסת ניבוי וחיזוי שהתקיימה לכבודכם באמצעות אבני-מזל נומרולוגיות, עלה בגורלכם המספר 12: מספר זה מדגיש את חשיבותם של ערכים כגון – הרפתקנות, מזל, הימורים, חופש ועצמאות.
הורוסקופ שנתי מזל גדי

הורוסקופ מזל דלי

התחושה שמצבכם הכספי עומד להשתפר עלולה לגרום לכם לבזבוזים מיותרים. אל תנסו לחקות אחרים וכדאי לתת את הדגש בחייכם על כיוונים רוחניים ולא להתמקד רק בחומר. ענייני חברה וקהילה עשויים להעסיק אתכם יותר מן הרגיל. צפויה מעין תחושה של שליחות לפעילויות בעלות אופי של סיוע לזולת. נראה שאתם נהנים מן העיסוק החדש.
בקריאת עתיד שהתקיימה לכבודכם במשקע של גרגרי קפה, עלתה בגורלכם צורה של ערמונים: המסר הוא – חילופי עונות משפיעים לטובה על המתרחש איתכם בנתיב הרומנטי.
הורוסקופ שנתי מזל דלי
התאמת מזלות
קלף טארוט יומי
הורוסקופ אהבה יומי
הצטרפו אלינו באינסטגרם
קריסטל המזל שלך בקניון הרוחניות מבית אלטרנטיבלי

הורוסקופ מזל דגים

נראה כי אתם שואלים את עצמכם אם יש סיכוי ליחסים שעברו תהפוכות רבות כל כך. הכל תלוי בסגנון המערכת שאתם בעצם מחפשים. היו כנים עם עצמכם ואל תבואו בטענות לאחרים על משהו שבעצם אתם לא באמת רוצים בו. בא לכם לקבל תשומת לב, פינוקים בלי סוף ומתנות. האמת היא שקצת קשה לעמוד בקצב שלכם. גלו נחמדות כלפי מתחריכם משום שבדרך הזו הם יחשפו בפניכם את נקודות התורפה שלהם.
בקריאת עתיד שהתקיימה לכבודכם במשקע של גרגרי קפה, עלתה בגורלכם צורה של אייל: המסר הוא – צפוי רכוש רב או רכישה של נכס יקר.
הורוסקופ שנתי מזל דגים


אנחנו מקווים שנהנתם לקרוא הורוסקופ יומי שהוכן על ידי אסטרולוגים מומלצים. עמוד זה מעודכן עבור כל מי שאוהב לקרוא הורוסקופ יומי, אסטרולוגיה, התאמת מזלות, התאמה אסטרולוגית, הורוסקופ שבועי, הורוסקופ מזלות יומי, אסטרולוגיה הורוסקופ יומי, הורוסקופ תחזית יומית, הורוסקופ מזל עקרב, הורוסקופ מזל טלה, גלגל המזלות, הורוסקופ מזל תאומים, הורוסקופ מזל שור, הורוסקופ מזל בתולה, הורוסקופ מזל גדי, הורוסקופ מזל דלי, הורוסקופ מזל דגים, הורוסקופ מזל מאזניים ועוד.


Back to top button