הורוסקופ יומי

הורוסקופ יומי: אסטרולוגיה יומית 07-03-2019

תחזית אסטרולוגית יומית למזלות – הורוסקופ יומי

טלה
יום עמוס באירועים חיוביים. הרבה התרגשות בתחום הרומנטי עקב מפגשים בעלי פוטנציאל. את התוכניות שלכם שמרו לעצמכם ואל תפריזו במידת האמון שאתם רוחשים לחברים. לא כול מי שנראה כאילו הוא דורש טובתכם אכן כזה. ענו בחיוב לכול הזמנה לבילוי שתגיע היום. הרקיע רומז על הצורך להישמר מנוכלים ומהבטחות שווא. הוא מזהיר מפני טיפוח אשליות.

שור
הגיע הזמן שתפרגנו לעצמכם באיזה מסג' טוב או טיפול אלטרנטיבי אחר. אם תצליחו להירגע, צפוי לכם יום טוב. תקשורת טובה וכנה תפתח פתח לרבדים חדשים בזוגיות. קצת תשומי מצד בן/ת הזוג תשלים את תהליך ההחלמה שלכם, ללא ספק. זהו עיתוי מבורך. הוא קשור בהרגשה נפלאה שבאה בעקבות שחרור מדאגה. למרות עיכובים ושיבושים אתם מצליחים להוציא אל הפועל מיזם מרגש. כל עכבה לטובה, אתם יודעים.

תאומים
צפוי יום המאופיין בשיבושים ותקלות מסוגים שונים. קשיי התמודדות עלולים לגרום לכם להרגיש תסכול. עדיף להוריד פרופיל. בעתיד הקרוב המזל יאיר לכם יותר את פניו, החלטות חשובות יכולות לחכות. בן/ת זוג מרגישים צורך להתרחק כיוון שאתם לא מובנים. אל תגיבו בחריפות ותנו לזמן לעשות את שלו. זה הזמן להשקיע בקיים מבלי להיגרר לרעיונות הרפתקניים. בדרככם יצוצו טיפוסים שינסו לשכנע אתכם אחרת.

סרטן
צפוי יום לא ברור ואפילו מעורפל. מידע סותר שמגיע אליכם גורם לכם לבלבול. עייפות גורמת לכם לאבד את יכולת הניתוח הבהירה והברורה שלכם. אתם עלולים לקבל החלטות שגויות ולכן מומלץ להתייעץ עם אדם קרוב בקשר לעניינים הרי גורל. בתחום העבודה תקבלו הצעה מעניינת אולם נראה שבסופו של דבר בגלל עיתוי לא מתאים- תדחו אותה. מישהו מנסה ללכוד את תשומת ליבכם באמצעות עקיצות מילוליות. אם תזרקו לו מילה טובה, הוא ירד מזה.

אריה
במהלך הסוף שבוע תהיינה לכם מספר הזדמנויות להגדיר לעצמכם ולאחרים מה באמת אתם מרגישים. המסגרת המשפחתית תומכת בכם ומה שתגידו יתקבל במידה רבה של הסכמה. הגיע הזמן שתלמדו לסמוך על אחרים וכן, אפילו לבקש עזרה אם צריך. עולה על הפרק אפשרויות להחלפת הרכב. המסר היומי קורא לכם להימנע מלעורר את חמתה של אישיות בעלת אנרגיות זועמות.

בתולה
בדרך כלל ההרגשה שזקוקים לכם ותלויים בכם, די מעלה לכם את מפלס העצבנות אבל הפעם- זה שונה. אתם נהנים מאוד מהקטע המשפחתי. התכונות של טוב לב ונתינה- בשיאן. הקסם האישי גם כן פועל לא רע ואתם מתרפקים על ים של אהבה. בעבר לא השקעתם הרבה תחום הזה, ועכשיו אתם מופתעים לגלות עד כמה סיפוק יש בזה עבורכם. המסר היומי רומז על הצלחה וחיבור לתחומים מיסטיים וסודיים.

מאזניים
חדשות טובות מגיעות אליכם ממישהו שנמצא רחוק מכם, והצעה עסקית מגיעה זמן קצר לאחר מכן. לפני שאתם מתחילים לפנטז יותר מידי, כדאי לבדוק פרטים גם ממקורות אחרים ולהצליב מידע כדי לא ליפול בפח. מה שנשמע יותר מידי טוב- הוא כנראה כזה. אל תנהגו בפזיזות ואל תאמינו לכל דבר שמספרים לכם, רק כי אתם רוצים להאמין. הרקיע קובע כי גם אם אתם מוצאים את עצמכם בתסבוכת כלשהי, הרי שיש לראות בה מעין קרש קפיצה לעתיד מזהיר וורוד.

עקרב
אנשים בני מזל דגים מצליחים לתרום להרגשה הטובה שלכם בלי לגרום לכם לתחושה של ביקורת. כדאי לשמר מערכות יחסים אלה על ידי מפגשים תכופים. אתם תופסים שלווה וטוב לכם במסגרת אוהדת ותומכת. מצד שני, אל תכנסו לשאננות, הקשרים הללו אינם מהווים תחליף לזוגיות אמיתית שעדיין חסרה לכם מאוד. הרקיע רומז על עימות כלשהו שההיחלצות ממנו דורשת מכם וויתורים ופשרות. הרקיע מעודד גישה פייסנית.

קשת
יום בסימן של נוסטלגיה. אתם נזכרים באירועים ובאנשים מעברכם ומוצפים בגל נוסטלגי. המשקעים מהעבר מכאיבים ויוצרים תחושה של צער. גם האובדן והפספוס הכרוכים בצעדים לא נכונים מעכירים את מצב הרוח. בשעות הצהריים תהיה לכם הזדמנות לפרוק את התחושות ולהירגע. רק אחרי שתתרוקנו תוכלו להמשיך את היום ביתר קלות. המסר היומי הוא – אתם עוברים תהליך של שינוי מן החומר אל הרוח, אך גם כאן צפויים לכם רווחים גשמיים.

גדי
ממילא אתם לא טיפוסים הרפתקנים אבל במיוחד היום עליכם להיזהר לא לקחת סיכונים מיותרים. אתם לא ממש מאופסים ואם לא תשמרו על ריכוז ומיקוד, בסוף היום אתם עלולים לגלות שאיבדתם משהו יקר ערך. הבלבול גולש בעיקר לתחום העבודה. זה לא יום מתאים להתחיל במשימות חדשות. המסר היומי הוא – למרות שהאמת היא עלומה ופנימית, גם למראה חיצוני יש חשיבות משלו.

דלי
תחום הקריירה מתחזק. אתם זוכים למחמאות ולהצעות. אל תתחייבו לשום דבר לפני שתבדקו לעומק מה באמת מצפים מכם. התבטאות לא מחושבת עלולה לגרום לנזקים. אז חישבו פעמיים לפני כל מילה. בערב, תרשו לעצמכם להתפנק במסגרת חברתית. אתם זקוקים לחום ותשומת לב, ללא תנאים מוקדמים. המסר היומי הוא – אדם בעל ניסיון משתדל להדריך אתכם, אל תחששו לאמץ לעצמכם את שיטותיו.

דגים
כוכב נפטון השולט בכם 'נלחץ' היום בין אנרגיות סותרות המגיעות אליו מן הרקיע. הנסיבות מלחיצות ואתם מרגישים צורך עז לעזוב הכל ולברוח. תסכולים צפים על פני השטח ולא ברור לכם איך אפשר לפתור את הבעיות המעיקות עליכם. אדם שנהג להכשיל אתכם משנה את התנהגותו ברגע בו הוא קולט כי מישהו הלעיט אותו במידע כוזב. אנרגיה טובה מאפשרת לכם להיחלץ מבעיה כספית. נסו להימנע מביקורתיות כאשר ההזדמנות תופיע.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button