הורוסקופ יומי

הורוסקופ יומי: אסטרולוגיה יומית 27-01-2019

תחזית אסטרולוגית יומית למזלות – הורוסקופ יומי

הורוסקופ מזל טלה: עליכם להשתמש קצת יותר באינטואיציה ופחות ב'הגיון'. לא תצליחו להבין את מי שלא הבנתם עד עכשיו. חוש ה'צדק' האבסולוטי, המפותח בהגזמה, של בן/ת הזוג שלכם, פועל בכיוונים שאתם לא רואים בכלל כאופציה. נסו לזרום עם מה שקורה מסביב בלי לנתח את התוצאות ואת המשמעות הנסתרת. יש לכם יכולת מדהימה לשרוד ולהתחדש, אל תחששו מפני שינויים.
בהפלת גורלות לחיזוי עתיד וקבלת מסרים שהתקיימה לכבודכם באמצעות קריאה במטוטלת של אבני-מזל, עלה בגורלכם המסר הבא: יש להתייחס בקלילות למצבים הפכפכים, ייתכן שדווקא בהם מצפה לכם המזל הטוב.

הורוסקופ מזל שור: גישה קיצונית לא תביא את התוצאה לה קיוויתם. יש מי שמגיב בקיצוניות להתפתחויות. אין סיבה לדאגה. תוכלו להסתדר מצוין גם בלי שמישהו יחלק לכם אישורים וציונים על תפקודכם. ההיפך הוא הנכון. הקפידו על שמירת עצמאות ומרחב פעולה בכל מחיר. נטרול פחדים הכרחי להמשך הדרך. בכל הנוגע לתחום שבינו לבינה תצטרכו ללמוד כיצד ליהנות מבלי לתכנן תוכניות לטווח הרחוק.
בהפלת גורלות לחיזוי עתיד וקבלת מסרים שהתקיימה לכבודכם באמצעות קריאה במטוטלת של אבני מזל, עלה בגורלכם המסר הבא: אתם צריכים להתעלם ממשקעים אישיים ולהתרכז אך ורק במה שטוב עבורכם.מ

הורוסקופ מזל תאומים: אתם שוקלים לחדש קשר עם אדם שפגע בכם בעבר. הרעיון עצמו נראה לכם מופרך מיסודו אך יש לא מעט לחצים חברתיים לשקול בחיוב. יתכן ותחליטו בסופו של דבר ללכת על זה, עקב הנסיבות המיוחדות שנוצרו. שיקלו יותר מפעם אחת מה הסיכויים והסיכונים הטמונים מאחורי המעשה האצילי לכאורה. אם החלטתם לבצע שינוי משמעותי בחייכם, עשו זאת בהדרגה ולא בהינף יד. הצבע המאפיין אתכם הוא צהוב, אבן המזל היא אגת, המתכת היא כספית, הצמחים הם שושנת העמקים ואזובית, המזל המשלים הוא קשת, מספר המזל שלכם הוא 5 הקלף הוא נסיך עלה ובעל החיים הוא פרפר.
בהפלת גורלות לחיזוי עתיד וקבלת מסרים שהתקיימה לכבודכם באמצעות קריאה במטוטלת של אבני-מזל, עלה בגורלכם המסר הבא: שאפתנות עלולה להיפגע מעודף זהירות, יש לקפוץ על עגלת-ההזדמנויות ללא חשש.

הורוסקופ מזל סרטן: מתאים לכם לנוח או לבלות את הזמן בפעילות שקטה. מדיטציה או עיסוי יכולים להיות רעיון מעולה ממש, הרבה מעבר לפינוק סתמי. העייפות הנפשית גורמת לכם לדאגות מיותרות. אל תנסו להרשים אחרים או לגלות יותר מידי מה מתרחש אצלכם בלב. שמרו על פרופיל נמוך ונסו להשתחרר מרעשים חיצוניים ופנימיים. מטבעכם אתם בעלי מגע אישי חם ואוהד. אם שקלתם שינויים במסלול הקריירה, כדאי שתבחנו אפיקים העוסקים בסיעוד וסיוע לזולת.
בהפלת גורלות לחיזוי עתיד וקבלת מסרים שהתקיימה לכבודכם באמצעות קריאה במטוטלת של אבני-מזל, עלה בגורלכם המסר הבא: יש לכבד את האינטואיציה, חישובים קרים והגיוניים עלולים להתברר כשגויים.

הורוסקופ מזל אריה: יציאה לבילוי משותף עם חברים לא עולה בקנה אחד עם הציפיות. הדרישות שמציבים לכם נראות לכם לא מוצדקות ואתם מתמרמרים על חוסר האיזון ביחסים. ממש לא בא לכם להיכנס למצב של עימות ובירורים מעיקים אולם התחמקות בתירוצים, רק תחמיר את המצב. דברו ישירות על הרגשתכם. לפנויים- אל תאיצו תהליכים ואל תמהרו להציב אולטימאטום לבני המין השני. הרקיע מייצג תקופה בה כדאי להרהר בהרחבת המשפחה ומכל מקום, צפויה אנרגיה חמימה ומפנקת. זה הזמן להתכרבל בזרועותיו של בן/בת הזוג.
בהפלת גורלות לחיזוי עתיד וקבלת מסרים שהתקיימה לכבודכם באמצעות קריאה במטוטלת של אבני-מזל, עלה בגורלכם המסר הבא: אם אדם זר משפיע על חייכם, עשו הכול כדי לגלות את מניעיו הנסתרים.

מזל בתולה: קשר רומנטי הופך להיות משמעותי יותר לאחר בילוי של יום ארוך ביחד. אינכם חייבים לפצוח בהצהרות אהבה דרמטיות אבל יהיה נחמד אם תגלו במידה מסוימת את הרגשתכם. התחום הרגשי שלכם פגוע במידה מסוימת ואתם פוחדים להתאכזב. מצד שני, אם לא תיקחו את הסיכון- לעולם לא תדעו מה חושב הצד השני. הרקיע מייצג תקופה של עבודת צוות ועסקות המבוססות על שותפויות. כמו כן הוא מייצג תשואות נכבדות הנובעות מהשקעות שבוצעו בעבר.
בהפלת גורלות לחיזוי עתיד וקבלת מסרים שהתקיימה לכבודכם באמצעות קריאה במטוטלת של אבני-מזל, עלה בגורלכם המסר הבא: אם קשר כלשהו מכביד עליכם, הרי שרק פעולה חדה ונחרצת תחלץ אתכם ממנו.

הורוסקופ מזל מאזניים: ברור לכם לגמרי שעליכם לפעול לבד על מנת להשיג את מה שרצוי. אין מי שמבין את מה שקורה לכם בתוך הנשמה יותר טוב מכם. למרות שהדרך ארוכה, הרי שהכיוון נכון ואתם יכולים להירגע, לפחות מבחינה עקרונית. התחום האישי והרגשי כרוכים אצלכם, זה בזה והיה טוב לו הייתם לומדים להפריד ביניהם. הרקיע מייצג תקופה בה יש להפעיל כוח ועוצמה, ואין מקום למהלכים עדינים המושפעים מטאקט או מדיפלומאטיות.
בהפלת גורלות לחיזוי עתיד וקבלת מסרים שהתקיימה לכבודכם באמצעות קריאה במטוטלת של אבני-מזל, עלה בגורלכם המסר הבא: לבעיה שאתם מתלבטים בה יש יותר מאשר פתרון אחד, אל תנעלו את עצמכם.

הורוסקופ מזל עקרב: הפן המשפחתי מנחה אתכם ושולט במעשיכם. אתם מבלים זמן רב מהרגיל עם מישהו שזקוק לכם ביותר. למרות החששות, מעט תשומת הלב ושיחה טובה משפרים את המצב לאין ערוך, והמתח שהיה קיים – מתפוגג. אתם מרגישים מרוצים מההתפתחויות, במיוחד לאור העובדה ששני הצדדים משדרים שביעות רצון מהפעילות המשותפת. אינטליגנציה בתוספת תחכום, יוצרים אצלכם כישרון טבעי לגלגל כסף. נסו את כוחכם בנתיבים, כגון. ביטוח וייעוץ השקעות. גם פסיכולוגיה עשויה לבוא בחשבון.
בהפלת גורלות לחיזוי עתיד וקבלת מסרים שהתקיימה לכבודכם באמצעות קריאה במטוטלת של אבני-מזל, עלה בגורלכם המסר הבא: יהיה זה מן התבונה לנהוג בזהירות, אבל ביקורת עצמית יתירה עלולה להוביל אל קיפאון.

הורוסקופ מזל קשת: נדמה לכם שאתם עומדים לאבד אהבה גדולה ומצד שני, אתם לא ממהרים לשנות יותר מידי כדי לשמור עליה. כדאי לעשות סדר בסולם העדיפויות שלכם ולהחליט מה הכי חשוב לכם. התנהגות מתונה והתבטאויות שקולות יותר ישפרו את המצב. מומלץ להירגע ולהימנע מתוקפנות מילולית. ידיעותיו המקצועיות של מישהו בסביבתכם, מרשימות אתכם. זו סיבה טובה להיצמד אליו מבלי לבקר את אישיותו.
בהפלת גורלות לחיזוי עתיד וקבלת מסרים שהתקיימה לכבודכם באמצעות קריאה במטוטלת של אבני-מזל, עלה בגורלכם המסר הבא: כסף שמושקע מתוך דחף רגעי, עשוי להאיר את מזלכם הטוב.

הורוסקופ מזל גדי: קצב החיים עולה ואתם מוצאים את עצמכם חוגגים בלי הפסקה. אתם מאמינים שתוכלו 'לבלוע' את כל ההצעות ולמצות מהחיים את מה שהפסדתם או פספסתם בעבר. הקדישו חלק מהיום הזה לזוגיות שלכם. במידה ואין לכם כרגע קשר קבוע, תתחילו להיות מודעים יותר לאנשים מתאימים שנמצאים בסביבה הקרובה שלכם. קצת יוזמה מצידכם רק תועיל. צפויה הצלחה בהימורים או בעסקים המושפעים מעונתיות. צפויים קשרים יוצאי דופן עם אדם שבשמו מופיעה האות כ'.
בהפלת גורלות לחיזוי עתיד וקבלת מסרים שהתקיימה לכבודכם באמצעות קריאה במטוטלת של אבני-מזל, עלה בגורלכם המסר הבא: כאשר מתעורר צורך עז בשותפות, אין לתת אמון עיוור בצד השני.

הורוסקופ מזל דלי: נראה לכם שמישהו מנסה לטמון לכם פח, אולם לא מצליח. יחד עם זאת, גם אם יש 'תפוח רקוב אחד', אין זאת סיבה להסתובב בהרגשה שכל העולם מנסה להכשיל אתכם ולחשוד בכול צל שזז. עליכם להתגבר על החששות והפחדים הפנימיים. גם הפרת אמון מצד אדם אחד אינה בהכרח הכרזת מלחמה שאין ממנה חזרה. נסו לברר את המניעים הנסתרים.
בהפלת גורלות לחיזוי עתיד וקבלת מסרים שהתקיימה לכבודכם באמצעות קריאה במטוטלת של אבני-מזל, עלה בגורלכם המסר הבא: שלום בכל מחיר – הוא רק לעיתים רחוקות פתרון טוב לבעיה כלשהי.

הורוסקופ מזל דגים: מישהו קרוב אליכם מצליח להוציא אתכם מהכלים. אתם מנסים להתאפק מלהגיב בחריפות אך התחושה הלא נוחה גולשת החוצה ומתפרשת לא נכון. במקום שתיקה רועמת עדיף לדבר ולומר מה אתם מרגישים ומה מתאים לכם. ביטויים נשגבים ומעורפלים והגדרות בומבסטיות לא יעשו את העבודה. במקרה הזה, כמו בדרך כלל- הכי פשוט זה הכי טוב. הרקיע רומז על הגשמה עצמית בתחומים המעניקים צורה למופשט, כגון: עיצוב ואדריכלות.
בהפלת גורלות לחיזוי עתיד וקבלת מסרים שהתקיימה לכבודכם באמצעות קריאה במטוטלת של אבני-מזל, עלה בגורלכם המסר הבא: העובדה שלקיחת סיכונים לפעמים משתלמת, אינה צריכה לסנוור את עיניכם מפני המכשולים הטמונים בה.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button