הורוסקופ יומי

הורוסוקופ יומי / אסטרולוגיה יומית 26-09-2020

כל המזלות. בעמוד הורוסקופ יומי תוכלו לקרוא מה צופים הכוכבים למזל שלכם בכל התחומים: אהבה, פרנסה, קריירה ועוד...

ברוכים הבאים להורוסקופ יומי ותחזית אסטרולוגית יומית לגלגל מזלות האסטרולוגיה

הורוסקופ מזל טלה

הצורך הכפייתי שלכם להיות בשליטה ולהימנע משינויים גורם לכם לבלגן גדול ביחסים האישיים. צפויה חופשה ממנה אתם יכולים ליהנות במידה רבה, אם תצליחו להרגיע את עצמכם ולשנות גישה. נסו להימנע מעימותים וויכוחים מיותרים בעיקר בנושאים שכבר דובר עליהם בעבר- ללא תוצאות. פוטנציאל רומנטי טמון בפגישה שתתקיים במפתיע. לכו על זה.
בפריסת ניבוי וחיזוי שהתקיימה לכבודכם באמצעות חפיסת קלפי טארוט, עלה בגורלכם קלף ששמו השמש: הקלף מייצג מצב אשר לפיו צפויים לכם הישגים חומריים כבירים, הודות לנדיבות ליבו של גורם חיצוני.
הורוסקופ שנתי מזל טלה
התאמת מזלות
קלף טארוט יומי
הורוסקופ אהבה יומי
הצטרפו אלינו באינסטגרם
קריסטל המזל שלך בקניון הרוחניות מבית אלטרנטיבלי

הורוסקופ מזל שור

עדיין קשה לכם להשתחרר לגמרי מהרגשה של בדידות למרות שאתם מוקפים באנשים. האבסורד הוא שלמרות ההצלחה על פני השטח, אתם נוטים למופנמות ולהדחקות. יום מתאים להשקיע בתכנון השבוע הבא ולגבש תוכנית פעולה כללית לתקופה הקרובה. חידוש קשר עם מישהו שקשור לעבר הרחוק שלכם עשוי להיות המפתח. יש להיזהר מקשרים עם אנשים שנוטים לנצל את האחרים.
בפריסת ניבוי וחיזוי שהתקיימה לכבודכם באמצעות חפיסת קלפי טארוט, עלה בגורלכם קלף ששמו הקיסר: הקלף מייצג מצב אשר לפיו דמות גברים בעלת סמכות עומדת להיטיב את מצבכם.
הורוסקופ שנתי מזל שור

הורוסקופ מזל תאומים

שיחה אישית עם אדם קרוב תעלה על פני השטח אירוע מהעבר, עליו יש לכם עדיין חילוקי דעות. עדיף לא לנבור במה שהיה אלא להתרכז בהווה. יום מתאים להתבוננות באופק. הצורך להתחדש הוא גם פיסי וגם נפשי- רגשי. על מנת לעשות סדר בדברים, עליכם לגלות ספונטאניות וליישם אותה בצורה תכליתית. מגיע אליכם מסר הקשור לדבר מה שאינכם מודעים לו, או למזל לא צפוי.
בתקשור שהתקיים עבורכם באמצעות מערכת של סמלים מבשרים, עלתה בגורלכם צורה של עדת ברבורים: הסמל מייצג מצב אשר לפיו אתם טובים, יפים וראויים הרבה מעבר לאשר אתם מפרגנים לעצמכם.
הורוסקופ שנתי מזל תאומים
התאמת מזלות
קלף טארוט יומי
הורוסקופ אהבה יומי
הצטרפו אלינו באינסטגרם
קריסטל המזל שלך בקניון הרוחניות מבית אלטרנטיבלי

הורוסקופ מזל סרטן

פגישות לא צפויות ולא מתוכננות עלולות לגרור אתכם למצבים לא נעימים. נושא הזוגיות מקבל ממדים משמעותיים יותר מאשר בעבר וייתכן שהיוזמה לליבון קשר, לפחות מבחינה רגשית, יבוא מכם. חשוב לדבר בפתיחות ובגילוי לב בעניין זה כדי לא לבנות ציפיות לא ריאליות שיפגעו בצד השני. הפיוס שאתם משליטים בין אנשים, תורם להאדרת שימכם.
בתקשור שהתקיים עבורכם באמצעות מערכת של סמלים מבשרים, עלתה בגורלכם צורה של מחרוזת פנינים: הסמל מייצג מצב אשר לפיו האמת נמצאת במעמקים חבויים, אך עליכם לצלול אל תוך עצמכם על מנת לחשוף אותה.
הורוסקופ שנתי מזל סרטן

הורוסקופ מזל אריה

באופן טבעי וכמעט מובן מאליו, נראה לכם שרומן אהבה הוא עניין שאו טו טו מתרחש. אל תיקחו את הדברים בפשטנות יתרה כי אתם עלולים להתאכזב. השאפתנות שלכם היא בהחלט במקומה, אך אתם מסוגלים להרבה יותר ממה שאתם עושים כעת. יהיה עליכם למצוא את הדרך הנכונה לבצע את המהלכים הדרושים להגשמת המטרה. אתם יודעים כי חשיבה ברקית ומקורית מובילה אל גילויים מרנינים.
בפתיחת חיזוי העתיד וקבלת מסרים על-פי 22 האותיות העבריות, עלתה בגורלכם האות ג: האותיות רומזות על סוד עסיסי אשר ישפיע על מהלך הדברים.
הורוסקופ שנתי מזל אריה
התאמת מזלות
קלף טארוט יומי
הורוסקופ אהבה יומי
הצטרפו אלינו באינסטגרם
קריסטל המזל שלך בקניון הרוחניות מבית אלטרנטיבלי

הורוסקופ מזל בתולה

אנרגיה נפלאה שורה על גזרת מזל בתולה ותורמת ליום מוצלח במיוחד. צפויה לכם הצלחה בתחומים רבים. הפוטנציאל שלכם גבוה מאוד בימיים אלה ואתם יכולים לנצל את המומנטום כדי ליצור קשרים חדשים עם אנשים ומקומות בילוי אפשריים. הרצון החזק להתקדם, השאפתנות וכושר השיחה – ייתנו לכם 'פוש' של ממש ברגע המתאים.
בפתיחת חיזוי העתיד וקבלת מסרים על-פי 22 האותיות העבריות, עלתה בגורלכם האות צ: האותיות חוזות מצב אופטימי, אבל עדיין צריך "לסגור" משהו כדי להצליח.
הורוסקופ שנתי מזל בתולה

הורוסקופ מזל מאזניים

דפוסי המחשבה והגישה שלכם עוברים שינוי ולמרות שעניין מגיע ביוזמתכם ולשביעות רצונכם, נראה שלא קל לכם. אל תצטערו יותר מידי ואל תלחצו. נראה כי כל שינוי מערער את השגרה והתגובה שלכם טבעית ביותר. התהליך כבר התחיל מזמן ורק עכשיו אתם מפנימים את העובדות. האנרגיה הקוסמית מתגלגלת אל תקופה של אושר ופריחה.
בפתיחת חיזוי העתיד וקבלת מסרים על-פי 22 האותיות העבריות, עלתה בגורלכם האות נ: האותיות צופות התחדשות אדירה ושינוי מדהים לטובה.
הורוסקופ שנתי מזל מאזניים
התאמת מזלות
קלף טארוט יומי
הורוסקופ אהבה יומי
הצטרפו אלינו באינסטגרם
קריסטל המזל שלך בקניון הרוחניות מבית אלטרנטיבלי

הורוסקופ מזל עקרב

אתם מתוסכלים בגלל קטע מעצבן בזוגיות ומשלמים על זה במצב רוח ירוד. האווירה תשתפר לקראת הערב. תיהנו מאוד באירוע חברתי אליו תוזמנו. נסו להפגין רגשות כלפי בני הזוג וגם כלפי בני המשפחה. צפויות התגלויות שתגענה אליכם בעת התבודדות עם עצמכם, אך אל תתעכבו במחשבות על חשבונות בלתי סגורים או 'פנקסנות'. תנו אהבה בלי חשבון. יש לכם את הכוח.
בפריסת קלפי טוטם-החיות לצורך קבלת מסרים וייעוץ, עלה בגורלכם קלף התאו: המסר הוא – תפילה ומדיטציה יביאו לכם מזל וברכה. אל תזלזלו בכוחות עליונים הנסתרים מן העין. אין הברכה שורה, אלא בסמוי מן העין.
הורוסקופ שנתי מזל עקרב

הורוסקופ מזל קשת

יום נהדר בו יש לכם הרגשה שאתם מקבלים מהחיים את מה שמגיע לכם. צפויה תחושה של הרמוניה ואינטימיות. אתם שואבים כוחות חדשים ומתעודדים מבן/ת הזוג וגם מבני המשפחה. הסיטואציה החדשה מחזקת אתכם להמשיך במאבק ההישרדות בו אתם נמצאים בתקופה האחרונה. יותר מכול את זקוקים לידידות, נדיבות ושמחה הנובעות מזוגיות טובה.
בפריסת קלפי טוטם-החיות לצורך קבלת מסרים וייעוץ, עלה בגורלכם קלף הזאב: המסר הוא – גם אם מטבעכם אתם מעדיפים להתבודד, הרי שעכשיו מומלץ לכם להגשים את עצמכם בשיתוף פעולה ובעבודת צוות.
הורוסקופ שנתי מזל קשת
התאמת מזלות
קלף טארוט יומי
הורוסקופ אהבה יומי
הצטרפו אלינו באינסטגרם
קריסטל המזל שלך בקניון הרוחניות מבית אלטרנטיבלי

הורוסקופ מזל גדי

אתם עוברים תהליך רוחני-רגשי וסוף השבוע הוא בדיוק הזמן הדרוש לכם כדי לאסוף את עצמכם מחדש. המזל הטוב ישיג אתכם ברגע בו תאמינו כי מגיע לכם לקבל את אשר מופיע בחלומותיכם. אדם מרתק מפרגן ועוזר לכם להתקדם מבחינה חברתית. אל תפעילו לחצים על אנשים שהכרתם בזמן האחרון. רוצים יותר עומק ותדירות בקשר? תיזמו ותציעו אבל בעדינות!
בתקשור רוחני לצורך קבלת מסרים, חיזוי וייעוץ, עלתה בגורלכם צורה של צבוע: המסר הוא – חוש הומור והיכולת לצחוק על אודות עצמכם, עשויים לחלץ אתכם מכל מכשול ופגע. נסו זאת בפעם הבאה שאתם משוחחים עם המושכים בחוטים.
הורוסקופ שנתי מזל גדי

הורוסקופ מזל דלי

יום קליל שמאופיין בתחושת חופש או לפחות רצון לטייל ולבלות. קשה לכם להיות ממוקדים מכיוון שיש מספר החלטות שעומדות על הפרק. אתם מעדיפים להתלבט ולא לקבל החלטה חד משמעית שתדרוש מכם וויתורים נכבדים. נסיעה אל מקום אקזוטי ופגישה עם אדם אשר בשמו מופיעה האות י', עשויות לקדם אתכם. ייתכן כי תצטרכו להעלים דבר מה מעיני הסובבים אתכם.
בתקשור רוחני לצורך קבלת מסרים, חיזוי וייעוץ, עלתה בגורלכם צורה של זיקית: המסר הוא – ייתכן כי אנשים כלשהם שאתם רואים בהם את ידידיכם, אינם כה נפלאים כפי שנדמה ואילו אלה הנחשבים ליריביכם – עשויים להתגלות כמי שמסוגלים לעזור לכם.
הורוסקופ שנתי מזל דלי
התאמת מזלות
קלף טארוט יומי
הורוסקופ אהבה יומי
הצטרפו אלינו באינסטגרם
קריסטל המזל שלך בקניון הרוחניות מבית אלטרנטיבלי

הורוסקופ מזל דגים

אתם מתקשים לתקשר עם אחרים. חשוב לכם לממש את עצמכם אבל אתם מרגישים כבולים. נדמה לכם שגורמים חיצוניים בבית וגם מחוצה לו, מנסים להכתיב לכם דרכי פעולה. התחושה הזאת אינה נכונה. אתם פשוט בלחץ. אל תחמיצו הזדמנויות בגלל כעסים מיותרים. הסובבים אתכם מצפים מכם ליטול יוזמה. אל תחששו להיות הנחשונים.
בתקשור רוחני לצורך קבלת מסרים, חיזוי וייעוץ, עלתה בגורלכם צורה של לביאה: המסר הוא – מקדו את תשומת-ליבכם באפשרויות הצפונות בתוך המכשולים וזכרו כי בכל רע הכרחי טמון זרע גדול של הטוב והאור.
הורוסקופ שנתי מזל דגים


אנחנו מקווים שנהנתם לקרוא הורוסקופ יומי שהוכן על ידי אסטרולוגים מומלצים. עמוד זה מעודכן עבור כל מי שאוהב לקרוא הורוסקופ יומי, אסטרולוגיה, התאמת מזלות, התאמה אסטרולוגית, הורוסקופ שבועי, הורוסקופ מזלות יומי, אסטרולוגיה הורוסקופ יומי, הורוסקופ תחזית יומית, הורוסקופ מזל עקרב, הורוסקופ מזל טלה, גלגל המזלות, הורוסקופ מזל תאומים, הורוסקופ מזל שור, הורוסקופ מזל בתולה, הורוסקופ מזל גדי, הורוסקופ מזל דלי, הורוסקופ מזל דגים, הורוסקופ מזל מאזניים ועוד.


Back to top button