הורוסקופ יומי

הורוסקופ יומי: אסטרולוגיה יומית 28-07-2019

תחזית אסטרולוגית יומית למזלות – הורוסקופ יומי

טלה
אתם מתחילים פרויקט חדש שקשור לעבודה. תחום חדש, שקודם בכלל לא לקחתם בחשבון, עכשיו נראה יותר אטרקטיבי מאי פעם בעבר. החידוש קורץ לכם ואתם מגלים שלהרחיב את האופקים יכול להיות עסק די משתלם. ניסיון רציני מצדכם יניב הכנסה כספית מרשימה. אל תתקפו את יריביכם ביחידות, שגרו מסר רוחני שיגרום לידידיכם להיחלץ לעזרתכם.

שור
הרקיע משגר אנרגיות מתסיסות אל גזרת מזל שור. החל משעות הבוקר נראה כי אתם די עצבניים וגורמים לאחרים סביבכם להרגיש אשמה. החששות והדאגנות שלכם עומדים בסתירה לרצון שלכם לקבוע מה הכי נכון לעשות, גם כאשר העניין אינו נוגע לכם ישירות. גם אם אתם 'צודקים', זה פשוט לא עובד וככל שתקדימו להפנים את העניין, תחושו הקלה משמעותית.

תאומים
תופעה קוסמית בגזרת מזל תאומים, מעוררת אתכם לפעולות שבעבר הסתייגתם מהן: התבודדות ותגובה תוקפנית כלפי אנשים קרובים לכם, מבטאת את הרצון שלכם למרוד במוסכמות. הפתרון אינו קל כל כך ובוודאי שאינו נמצא בכיוון זה. הגיע הזמן לקבוע חוקים משחק חדשים במיוחד במישור האישי. כדי לטהר את האווירה וליצור מומנטום מתאים לתקשורת, מוטב להקדיש את שעות הערב למשפחה ולבית.

סרטן
בהשפעת הירח שליטכם מתחוללת תופעה קוסמית המכניסה אתכם למצב רוח לחוץ. מישהו מבקש מכם תשובות החלטיות ומדויקות והעניין מעצבן אתכם. האמת היא שלוקח לכם הרבה זמן לזוז מעמדותיכם, אבל מצד שני, כל עוד אתם מרגישים נוח, אין סיבה להילחץ. בפעם הבאה שמישהו יציע לכם פתרון לבעיה שאתם מציגים, תצהירו מראש שאינכם מתחייבים לבצע את העצות ולו הטובות ביותר במועד מוגדר מראש.

אריה
יום המאופיין בחוסר יציבות. מצב הרוח משתנה בהתאם לאירועים קטנים שמצליחים להוציא אתכם משיווי המשקל בגלל רגישות מוגזמת. אתם מחפשים בני ברית ומדברים יותר מידי עם יותר מידי אנשים, מה שרק מחריף ומקצין את הרגשתכם הגרועה. המצב מורכב מאוד ולא קל לצאת מהתסבוכת הרגשית והכספית. הסבלנות שלכם עומדת היום למבחן, בעיקר בחברת אנשים שאינם מבינים את הראש שלכם אך כוונתם טובה.

בתולה
אתם מרחיבים את האופקים. שפע של מידע חדש זורם אליכם היום על ידי אנשים חדשים שנכנסים לחייכם. האופטימיות וחוש ההומור המפותח שלכם יעזרו לכם להתמקם בכל מקום אליו תגיעו ולכבוש לבבות. מה שאתם מפנטזים עליו יכול להתגשם כי כמו שכוכבי המזל שלכם קובעים- העתיד נקבע על ידכם ותלוי בעיקר בנחישות שתגלו. אנרגיה קוסמית מייצגת הישג אינטלקטואלי שאתם ניצבים על מפתנו.

מאזניים
יום מוזר למדי עובר עליכם. אתם מצהירים שאתם בסך הכל מחפשים קצת נחת, אך נראה שהיום משתבש ודברים אינם מתפתחים על פי הציפיות. אתם צפויים ליום שמתחיל אומנם בצורה אופטימית אך מהר מאוד דועך והופך למשהו מאוס למדי שנסחב עוד ועוד. אינכם מרוצים מהעבודה וגם לא מהתפנית שמתרחשת ביחסים האישיים. אנרגיה קוסמית מייצגת הצלחה בהתגברות על מכשול בנתיב הרומנטי.

עקרב
כוכב פלוטו השולט בכם נהנה משפע של אנרגיות חריגות ויוצאות דופן: למרות הקשיים, אין ספק שאתם מתקדמים. אל תשכחו להעניק לעצמכם חיזוקים. סיטואציות חדשות שאיתן אתם מתמודדים בהצלחה, מעידים על בגרות ובשלות רגשית. מה שבעבר היה מכשול וגרם לכם להיות מנותקים מהמציאות המתאימה לגילכם, יכול להיות היום נכס של ממש. הרגישות הגבוהה הופכת אתכם לאנשי מקצוע מעולים בתחום הטיפולי. המסע הפנימי שלכם יסתיים בניצחון.

קשת
אתם נהנים מיום פורה בעבודה וגם בבית. אל תיקחו שום דבר ואף אחד כ"מובן מאליו". לעיתים קרובות מדי, אתם עוברים מקיצוניות לקיצוניות. או שאתם מאשימים את עצמכם על חוסר השלמות או שאתם מאשימים אחרים. אתם יכולים, מן הסתם, למצוא איזון עדין בין השניים. עניין אינטלקטואלי חדש ומאתגר יספק לכם את הצורך בריגושים פנימיים. הגדירו את הרצוי ואז תוכלו לחיות עם המצוי.

גדי
מצבו של סטורן כוכבכם עשוי להעניק לכם פרספקטיבה טובה ויציבה לגבי המציאות. על מנת לצאת מהמקום הישן והנוח של ה"האאוט סיידר" שאליו אתם נוטים להיסחף לעיתים קרובות מידי, כדאי למצוא דרך לאהוב ולקבל את עצמכם כפי שאתם. השוני הוא גם יתרון ולא רק חיסרון כפי שזה אולי נראה לכם היום. הגדרת סדר עדיפויות יעזור והרבה, האם אתם מספיק שאפתניים ללכת על כול הקופה? את זה תצטרכו לבדוק טוב טוב בטרם תצאו לדרך.

דלי
הכוכבים משגרים אנרגיות טובות אל כוכב אוראנוס שליטכם, ומעודדים אתכם להתפכח מאשליות. הפרטים והדקויות הם אלה שקובעים את איכות היום. כושר האבחנה שלכם "מציל" אתכם ממלכודות שטומנים לכם גם כאלה שמתיימרים להיות אוהבים. תרומה הדדית במקרה שלכם, הינה ברובה השקעה חד צדדית. יחסים וקשרים לא מנהלים רק בגלל אינטרסים, אבל צריכה להיות מינימום של הדדיות. הגיע הזמן להתעורר. אל תהיו כול כך נאיביים. זה גובל בניצול!

דגים
גרמי הרקיע מרעיפים אנרגיות של אהבה על כוכב נפטון השולט בכם: חברים קרובים שלא ממש סמכתם עליהם 'מתייצבים' לעזור לכם. אתם מצליחים להתחבר למספר רב של אנשים, מה שמשפר את הפוטנציאל העסקי והחברתי שלכם, כאחד. הפגינו ביטחון אך אל תציפו במידע מיותר. אל תתנו לעצמכם להיסחף יותר מידי! בררו את המילים. שתיקה שווה זהב, במיוחד כאשר היא מגיעה במינון הנכון. בשעות הערב האופטימיות בעליה- שמרו על איפוק רגשי.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button