הורוסקופ יומי

הורוסקופ יומי: אסטרולוגיה יומית 26-05-2019

תחזית אסטרולוגית יומית למזלות – הורוסקופ יומי

מזל טלה
יש לכם צורך להתבלט ולהרשים אי אלו אנשים. אתם מרגישים טוב, ואין ספק שתצליחו במשימה שלקחתם על עצמכם. זה יקרה באופן טבעי ותזכו לקבל לא מעט מחמאות והצעות לשיתוף פעולה. עליכם לבדוק בשבע עיניים שהפרגון לא עולה לכם לראש ומשבש את כושר השיפוט שלכם. הרקיע מבשר על תקופה בה ניתן לממש תוכניות אשר בכל סיטואציה אחרת נראות תקועות ואבודות.

מזל שור
שינויים רבים צפויים להתרחש היום ובקושי תוכלו לעקוב אחרי קצב הדברים. ציפיות של אחרים מכבידות עליכם וגורמות לכם לרצות 'לשבור את הכלים'. האווירה לא הכי נעימה. מאמצים גדולים לשיפור התקשורת נעשים על ידי אדם קרוב, מומלץ לא להתחפר בעמדות אלא לנסות לשתף פעולה לטובת כל הנוגעים בדבר. הרקיע מבשר על תקופה בה יש לתעל את הדברים אל נתיב קונפורמי ושמרני, ולהימנע מסיכונים, הימורים וצעדים לא שקולים.

תאומים
אתגר מקצועי שיעמוד מולכם מכניס אתכם לתחושת לחץ. אתם יודעים שזה הזמן לפעול, פשוט-אין ברירה. עליכם להקדיש את כל מה שיש לכם כדי להצליח ולהתרחק ממחשבות שליליות. אתם יכולים לעמוד במשימה בצורה הטובה ביותר. אין בכלל ספק בכך. רק תאמינו בעצמכם ואם יש צורך, שתפו אדם קרוב, כדי שתוכלו לקבל עוד מנה של עידוד. הרקיע מבשר על תקופה בה צפויה התנהגות קיצונית בכל התחומים, הן לחיוב והן לשלילה.

סרטן
תחושת חיוניות מציפה אתכם ואתם מרגישים מאושרים ונינוחים. יום טוב ופורה מבחינת עבודה. גם התחום החברתי מתעורר לחיים ונראה שאתם מצליחים לפתוח את עצמכם לסביבה באופן שונה ומוצלח יותר מאשר בעבר. בן משפחה מאכזב אתכם אבל אתם מצליחים לקחת את העניין בצורה פילוסופית ולא להיפגע יותר מידי. הרקיע מבשר על תקופה בה הרומנטיקה תתנהל בערוצים חוגגים וצוהלים אך אין לצפות מכם לעודף רצינות או נטילת אחריות כלשהי. בקיצור, השמיים הם הגבול.

אריה
למרות שאתם מתכננים את השבוע בקפדנות, התוכניות ישתנו בגלל בן/ת הזוג שיעבור פאזה ויודע הודעה מפתיעה. כדאי לאמץ גישה סולידית וותרנית כדי לא להיכנס לוויכוח סרק. תנו לדברים לזרום בקצב הטבעי שלהם. שיחת טלפון שתגיע במפתיע תגרום לכם לשקוע במחשבות הקשורות לעבר הרחוק. נסו להתנתק מהזיכרונות שרק מעציבים אתכם. האסטרולוגיה סבורה שאתם מרשימים ובולטים על רקע סביבתכם. משדרים ביטחון עצמי. דרמטיים ובעלי כשרון משחק גם בחיי היומיום. אינכם מתחשבים במוסכמות.

בתולה
היום תהיה לכם הזדמנות אמיתית לנוח ולהירגע. פרידה זמנית מאדם קרוב נותנת לכם צ'אנס לנקות את הראש. בני הבית ישתפו פעולה ויאפשרו לכם להתנתק. ספר טוב ושינה ימלאו את המצברים הריקים. בערב, תוכלו להחליט ביתר קלות אם בא לכם לצאת לבלות או להמשיך את הערב בנעלי בית. האסטרולוגיה סבורה שאתם מאורגנים, מסודרים, נבונים, דייקנים וחרוצים, בעלי ביקורת ושליטה עצמית, טהורים בגופכם ובנפשכם. חייבים לוודא ולברר גם את הפרט הקטן ביותר עוד לפני שאתם פועלים.

מאזניים
שמרו על איזון עדין בין עבודה לשעות הפנאי. אתם נותנים לעצמכם לשקוע בתוך עיסוקים צדדים שאינם מאפשרים תפקוד מתאים. ההרמוניה המושלמת שאתם מחפשים נמצאת רק בספרים, וכבר היה מי שאמר ש"טוב ציפור אחת ביד מאשר שתי ציפורים על העץ". בססו את עצמכם בעבודה ובזמנכם הפנוי תעשו את מה שאתם אוהבים. יחד עם זאת, אל תסתגרו בבית יותר מידי. הנומרולוגיה היומית מבשרת על אנרגיות טובות וברוכות אשר צפויות לזרום ביניכם לבין אנשים אשר צירוף אותיות שמם או סכום ספרות תאריך לידתם, מסתכם במספר 4 [לאחר חיבור ספרות התוצאה] לדוגמה: 22=2+2=4

עקרב
תשובה לשאלה בה התלבטתם זמן רב, מגיעה ממקור לא צפוי. אתם מנסים ל'הצדיק' את קיומכם מול אדם שגם כך מרגיש שאתם 'חייבים לו' ובגדול. מצב דיס-הרמוני זה יכול להגיע לידי עימות. שמרו על האינטרסים שלכם. למרות שיש לכם הרגשה שאתם עושים את המקסימום זה בכלל לא נכון. אתם לא חייבים להיות במקומות, בהם נמצאים אנשים שאינם מכבדים אתכם. זאת בחירה כמו כול דבר אחר בחיים. הנומרולוגיה היומית מבשרת על אנרגיות טובות וברוכות אשר צפויות לזרום ביניכם לבין אנשים אשר צירוף אותיות שמם או סכום ספרות תאריך לידתם, מסתכם במספר 1 [לאחר חיבור ספרות התוצאה] לדוגמה: 10=0+ 1 =1

קשת
כמו במקרים רבים, גם היום אתם עסוקים בענייני משפחה ושוכחים בדרך את עצמכם. הימנעו מפעילות גופנית מאומצת ושמרו על רמת אנרגיה סבירה שתאפשר לכם למלא את המטלות הביתיות שהחלטתם לבצע היום. מישהו שבשמו מופיעה האות ע' מנסה להפעיל אתכם באמצעות רגשות אשמה. אל תסחפו לכיוונים שאינם מתאימים לכם. הרקיע מעניק קביעות ויציבות למשרות שנחשבו ארעיות.

גדי
כדי לא להתאהב ומיד לאחר מכן-להתאכזב, מומלץ לנקוט באמצעי זהירות, במיוחד לאור הרגישות הגבוהה שלכם וניסיונכם בעבר. יש לכם הזדמנות מצוינת לתרגל אסרטיביות ולנהל את העניינים על פי קצב המתאים לכם בלי להיכנע לתכתיבים של אחרים ובוודאי לא בכול מחיר. זה הזמן להשקיע בתחומים המאפשרים לכם לפרוק אנרגיה גופנית, כגון: ספורט ומחול.

דלי
יש לא מעט מתחים בבית ונראה שקשה מאוד להשיב את הסדר והשקט על כנו. גם בתחומים האחרים הקשורים לרומנטיקה ולעבודה יש מאבקי כוח וחיכוכים. בקיצור, יום לא קל שכדאי לנסות ולעבור אותו במהירות האפשרית. יש לכם הרגשה שכל מה שתעשו תמיד אתם במקום האחרון. זה לא היום למהפכות. הרקיע קובע כי צפויה הצלחה לאלה מכם השואפים לקריירה המתבצעת תחת אור הזרקורים.

דגים
תחילת השבוע תופסת אתכם שוב במצב של דכדוך ותסכול. אתם מנסים לשלב בין העבודה וחיי חברה אך ללא הצלחה. יש אווירה של דאגה וחוסר וודאות בתחום הזוגי למרות שלכאורה הכול בסדר. יש לכם הרגשה שלא ממש מבינים אתכם וגם לא ממש מתעניינים. הרקיע קובע כי יש להוביל את האהבה אל תלם יציב וממוסד, כמו גם צופה הצלחה בעניינים חומריים.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button