הורוסקופ יומי

הורוסקופ יומי: אסטרולוגיה יומית 05-07-2019

תחזית אסטרולוגית יומית למזלות – הורוסקופ יומי

טלה
היום מצב הרוח שלכם משתפר. התחושה שיש מישהו שמבין בדיוק על מה אתם מדברים, מתחזקת ומעלה את מפלס הביטחון העצמי. חלוקת תפקידים מחודשת וברורה תשפר התפקוד בבית. בתחום הזוגי צפוי שיפור, זאת בתנאי שתקדישו זמן להקשבה לצד השני. משהו דחוף הקשור לבית יעסיק אתכם בחציו השני של היום. למרות עיכובים ושיבושים אתם מצליחים להוציא אל הפועל מיזם מרגש. כל עכבה לטובה, אתם יודעים.

שור
מישהו שהבטיח הבטחות גדולות ונצורות, בתחום החברתי, מאכזב, וזאת לא הפעם הראשונה. הגיע הזמן שתלמדו להתייחס לדיבורים של אנשים בצורה בוגרת יותר. אין להיתלות במילים אלא לחכות לאקשן בשטח. מעשים ולא מלל הם שיקבעו את היחס המתאים. תחליטו מה מתאים לכם לעשות לגבי המשך הקשר עם גורמים לא אחראים. אל תתעלמו מאדם המבקש לחלץ אתכם ממצוקתכם, זאת גם אם טרם הבנתם את מניעיו.

תאומים
כדאי שתפסיקו עם השיחות ותתחילו עם המעשים. כדי לשפר את הלך הרוחות עליכם לעשות משהו בנידון. צאו מהבית, קבעו עם חברים או השתלבו בכל פעילות אחרת שבא לכם. העיקר, להחזיר לעצמכם את תחושת השליטה על מה שקורה. צפויה לכם פרשיה רומנטית חדשה המבוססת על מניעים רגשיים, מבלי לערב בעניין מניעים תועלתניים. דווקא כאשר נושבת בגבכם רוח הרפתקנית, מופיע אדם שעשוי לייצב את חייכם. אל תחמיצו את ההזדמנות.

סרטן
המצב בתחום התעסוקתי משתפר להפליא. הדרישות והלחצים יורדים וגם יחסי האנוש עוברים מטמורפוזה. הדבר דורש מכם מאמץ והשקעה לא מבוטלת של זמן. ככל שהסערה הפנימית נרגעת, כך יש לכם יותר ויותר אנרגיות להחצין ולאפשר לאחרים ליהנות מהצדדים היותר אטרקטיביים שלכם. אל תחששו ללחוץ על מי שצריך ולהפעיל החלטיות, נחרצות ואסרטיביות. פגישה שתליתם בה תקוות עלולה להתברר כבזבוז של זמן. נראה כי הצד השני לא ממש סגור על עצמו.

אריה
אתם צפויים לקבל מתנה ממישהו שמחפש דרך למשוך את תשומת ליבכם. דבר מה שהתגלה לכם באורח אקראי מתחיל לככב בחייכם. גם תכניותיכם עומדות להשתנות עקב כך. טיפוס מעצבן ממטיר עליכם שלל עצות, אך הפעם, לשם שינוי, אתם לא מזלזלים בחוות דעתו. מישהו מנסה למשוך זמן בנוגע לחוב שהוא חב לכם. גם אם אתם כועסים, זה לא העיתוי להתווכח איתו. אתם בכיוון הנכון.

בתולה
המתח הפנימי שלכם נראה לעין, חברים וגם בני משפחה מעירים לכם על כך. אתם לא ישנים מספיק, סובלים ממתח ומתלבטים במספר בעיות בעת ובעונה אחת. מומלץ לקחת פסק זמן, להוריד הילוך ולהניח לדברים להתפתח בקצב משלהם. תופתעו לגלות עד כמה מעט ממה שצפיתם בעצם מתרחש במציאות. לא חבל על האנרגיה המבוזבזת? הצלחתכם נמצאת בהישג יד, אך תהיה זו טעות לנקוט בהרפתקנות כדי לזרזה.

מאזניים
הדרך הנכונה להשתמש באנרגיה של היקום היא להיות נדיבים ולא לעסוק "בקטנות". העניקו אהבה מתוך הלב וזה מה שתקבלו בחזרה. אתם מרגישים שזהו עיתוי אפשרי לנסות לנהוג אחרת. שתפו את הקרובים לכם בעומק הדברים ובמה שעובר עליכם. תפרגנו גם למי שלא ממש מבין אתכם. הדאגה תתברר כחשש שווא. שיחה עם אדם קרוב גורמת לכם להשקיף על הדברים מנקודת מבט סלחנית יותר מזו שאימצתם עד עתה.

עקרב
יום אופטימי. הפנו את האהבה והרוך שלכם כלפי האנשים המתאימים, במיוחד אלה שעומדים לצידכם לאורך כל הדרך. נסיבות החיים מאפשרות לכם לבחור ועליכם לעשות זאת בזהירות ומתוך ראיה רחבה של הדברים. תתפלאו אבל, יהיה לכם קל יחסית להחליט החלטות ולהיות אסרטיביים. כפי שהבנתכם כבר, זהו יום עם בהירות מחשבתית יוצאת מן הכלל. העימותים שאתם ניצבים בפניהם דורשים הליכה בדרך הזהירה, כך תשיגו את המזל הטוב.

קשת
קחו מנוחה ממצב הרוח הסוער שתקף אתכם. חוסר היציבות דוחף אתכם לעשות מעשים שעלולים לסבך אתכם בצרות במיוחד בתחום האישי. אל תיכנעו ליצר ההרס העצמי שלפעמים מניע אתכם. סוף השבוע מבטיח בילויים מרתקים. שמרו על עצמכם והיו דיסקרטיים. החשיפה האישית, במידה המתאימה, תביא להקלה רגשית. אל תנסו לפצח את צפונותיו של מי אשר הפנה לכם עורף. זכרו את הכלל שלפיו אין אדם שאי אפשר בלעדיו.

גדי
זהו יום טוב שהוא עיתוי מתאים לבטא כישורי ארגון חברתיים. הפתרון של מספר בעיות מוטל על כף המאזניים ומשום מה, כל המעורבים מחכים ליוזמה שלכם כדי להתקדם. עשו זאת בקלילות ובצורה היעילה ביותר. בטח שאתם יכולים. קטן עליכם! צפויות שמועות על התפתחויות חיוביות בתחום העבודה שתתרחשנה ממש בימים הקרובים. יש לכם סיבה להתחיל לחגוג! צפוי רווח משתלם בעסקה בוסרית.

דלי
המישור האישי צופן הרמוניה אך פליטת פה מעצבנת עלולה לקלקל. כדאי למנות בלב עד עשר עוד לפני שמדברים. רעיון שנראה לקוח מסיפורי אגדות, עשוי לשפר את מאזן הבנק שלכם. אתם קוצרים הצלחות בתחום שחששתם מפניו. בדרך מופלאה נראה כי הדברים ישפיעו לטובה גם על נתיב הזוגיות. מישהו מנסה לחלץ מכם הבטחה שאינכם מעוניינים להעניק לו. אי נעימות אינה סיבה להתקפל.

דגים
בדרך כלל אתם לא בדיוק ביקורתיים אבל היום קורה לכם משהו שונה מהרגיל. בעקבות הסערה שמתחוללת בפנים, אתם נתקלים בבעיות בתחום החברתי. קצרים בתקשורת והתפרצויות הם חלק בלתי נפרד מהיום הזה. נסו למצוא זמן לפעילות גופנית כלשהי, כמו עיסוי מרגיע או יציאה למועדון ריקודים. כל דבר שיאפשר לכם להירגע ולהוציא קצת עצבים החוצה בצורה לא מזיקה. הצלחתכם תלך ותגבר ככל שתמהרו להתנער מאנשים המלעיטים אתכם באנרגיות שליליות.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button