הורוסקופ יומי

הורוסוקופ יומי / אסטרולוגיה יומית 07-05-2020

הורוסקופ יומי מעודכן לכל המזלות. בעמוד הורוסקופ יומי תוכלו לקרוא מה צופים הכוכבים למזל שלכם בכל התחומים: אהבה, פרנסה, קריירה ועוד...

ברוכים הבאים להורוסקופ יומי ותחזית אסטרולוגית יומית לגלגל מזלות האסטרולוגיה

הורוסקופ מזל טלה

כוכב מרס השולט בכם מושפע מכוכב נפטון המייצג אהבה ורגשות רומנטיים. נראה כאילו נפתח אצלכם מעגל חדש. לא מעט אנשים חדשים נכנסים לחיים שלכם. כדאי לשמור על קשרים חדשים אלה שעשויים להוביל לשינויים מרחיקי לכת לא רק בתחום החברתי. עליכם לשנות דפוסים והרגלים ולהיות עוד יותר פעילים אם אתם רוצים למצוא זוגיות אמיתית. יש לתת דגש על המודעות העצמית ועל מידת הרגש שאתם מוכנים להשקיע.
תיקשור יומי: בתקשור רוחני שהתקיים עבורכם באמצעות קלפי טוטם-החיות, עלתה בגורלכם דמות של פרפר: המסר הוא: אם החלטתם לבצע שינוי משמעותי בחייכם, עשו זאת בהדרגה ולא בהינף יד.
הורוסקופ שנתי מזל טלה
התאמת מזלות
קלף טארוט יומי
הורוסקופ אהבה יומי
הצטרפו אלינו באינסטגרם
קריסטל המזל שלך בקניון הרוחניות מבית אלטרנטיבלי

הורוסקופ מזל שור

כוכב ונוס השולט בכם מתמלא באנרגיות ממוזלות המגיעות אליו מן הרקיע. הקריירה שלכם תופסת תפנית. יחסים עם אנשים שעובדים אתכם וגם עם הבוסים שלכם- משתפרים בגלל שינוי לטובה בגישה. עליכם לגלות ערנות לאפשרויות שעשויות להיפתח בעקבות ההתפתחויות. מתעוררת אפשרות לפגישה מרחוק. למרות חוסר הנוחות – עדיף להסכים להצעה. אתם מגלים תמימות כשמדובר בעסקים. אם זה מה שקורה, כדאי שתיכנסו לתחום כשאתם מלווים באדם בעל ניסיון.
תיקשור יומי: בתקשור רוחני שהתקיים עבורכם באמצעות קלפי טוטם-החיות, עלתה בגורלכם דמות של פומה: המסר הוא: אדיבות ועדינות מצידכם, עלולות להתפרש כחולשה בעיני יריביכם. אל תהססו להפגין את עוצמתכם.
הורוסקופ שנתי מזל שור

הורוסקופ מזל תאומים

כוכב מרקורי השולט בכם מנהל מאבקים קוסמיים. הרגשתכם הרעה אינה מבוססת על אירוע יוצא דופן אלא דווקא נובעת בגלל שלא קורה שום דבר משמעותי בחיי הרגש. אתם לא רק מאוכזבים ומתוסכלים מניסיונות סרק אלא שגם אין לכם שום רעיון מרענן בנידון. טיפ: להרחיב את המעגל החברתי שלא בצורה מגמתית. פשוט לצאת לבילויים ולא לצפות לכלום. נראה כי אתם נכנסים אל תחום שאין לכם ניסיון בו. לפני הכול, קחו בחשבון כי כל ההתחלות קשות.
תיקשור יומי: בתקשור רוחני שהתקיים עבורכם באמצעות קלפי טוטם-החיות, עלתה בגורלכם דמות של זאב: המסר הוא: זו תקופה טובה לעבודת צוות ולשיתוף פעולה עם עמיתיכם. לעצמאיים שביניכם, מומלצות שותפויות.
הורוסקופ שנתי מזל תאומים
התאמת מזלות
קלף טארוט יומי
הורוסקופ אהבה יומי
הצטרפו אלינו באינסטגרם
קריסטל המזל שלך בקניון הרוחניות מבית אלטרנטיבלי

הורוסקופ מזל סרטן

הירח השולט בכם סופג היום אנרגיות מבלבלות וסותרות. מתעוררות בעיות במישור הביתי. היחסים העכורים משפיעים על כולם כאשר בעצם המיקוד הוא עליכם מול מישהו ממזל אריה. מאבק הכוחות גורם למתיחות רבה ולחוסר שקט. עדיף להניח לדברים להירגע במקצת ולדון בפתרונות בשלב מאוחר יותר. מישהו מנסה לעזור לכם בדרך מקורית. קחו את הזמן להחליט מה מתאים לכם.
תיקשור יומי: בתקשור רוחני שהתקיים עבורכם באמצעות קלפי טוטם-החיות, עלתה בגורלכם דמות של עורב: המסר הוא: זה הזמן לחזר אחרי מי שאתם רוצים בו – ולא להתפשר עם המצוי והמשעמם.
הורוסקופ שנתי מזל סרטן

הורוסקופ מזל אריה

דווקא כשאתם מניחים לדברים לזרום מעצמם מגיעות התוצאות הכי טובות. יש לכם כמה עניינים לא סגורים ואתם מנסים לטפל בנושא אחד רגיש במיוחד הקשור אל זיכרונות העבר שלכם. הגיע הזמן להגיע לפתרון תכליתי ולהפסיק לקטר ולדבר על זה. חלק מהבעיות יצטרכו לחכות לשבוע הבא. מישהו רומז כי אתם גונבים לו את ההצגה. אם מדובר באירוע שהוא עצמו יזם, ייתכן שכדאי לכם להקשיב לו.
תיקשור יומי: בתקשור רוחני שהתקיים עבורכם באמצעות קלפי טוטם-החיות, עלתה בגורלכם דמות של תאו: המסר הוא: גם אם ניחנתם בסגולות רוחניות, אל תבוזו לחומרי ולגשמי. זה הזמן לצאת להשיגם.
הורוסקופ שנתי מזל אריה
התאמת מזלות
קלף טארוט יומי
הורוסקופ אהבה יומי
הצטרפו אלינו באינסטגרם
קריסטל המזל שלך בקניון הרוחניות מבית אלטרנטיבלי

הורוסקופ מזל בתולה

כוכב מרקורי השולט בכם מציב בפניכם מצבים מאתגרים. הצעה רומנטית מגיעה מכיוונו של אדם מרתק. מה שנראה לכם מכביד בעבר, נראה אטרקטיבי יותר בשלב זה. אתם מסגלים לעצמכם סוג תקשורת יעילה וברורה, מה שיוצר פתיחות וזרימה טבעית יותר של הדברים. עליכם לדון באופן ישיר בנושאים שנויים במחלוקת דווקא בעיתוי הנוכחי. צפויה לכם פרשייה שיוצרת מהומה רגשית. השתדלו להתענג על הטוב שבה ונסו להתעלם מכל שאינו כזה.
תיקשור יומי: בתקשור רוחני שהתקיים עבורכם באמצעות קלפי טוטם-החיות, עלתה בגורלכם דמות של חתול בר: המסר הוא: עליכם לפתח את כישוריכם המיסטיים: זה הזמן ללמוד את הנושא בדרך ממוסדת.
הורוסקופ שנתי מזל בתולה

הורוסקופ מזל מאזניים

כוכב ונוס השולט בכם סופג היום אנרגיות תוססות המושפעות מיסוד האש: התופעה ברוכה, אך עלולה להוביל לאימפולסיביות. אתם מקבלים הצעה עסקית שקוסמת לכם מאוד ומתלבטים איך להבטיח את עצמכם ולמזער סיכונים. הפיתוי לקחת את האתגר המוצע לכם, גדול במיוחד ואתם מבינים שמדובר בעסקה של פעם בחיים. קחו כמה שעות כדי להתייעץ עם מבינים דבר. במידה ותחליטו בחיוב- לכו באמונה שלמה שהדבר אכן יצליח.
תיקשור יומי: בתקשור רוחני שהתקיים עבורכם באמצעות קלפי טוטם-החיות, עלתה בגורלכם דמות של נחש: המסר הוא: אתם צריכים לפתח את יכולת הריפוי שניחנתם בה, לתועלת הסובבים אתכם.
הורוסקופ שנתי מזל מאזניים
התאמת מזלות
קלף טארוט יומי
הורוסקופ אהבה יומי
הצטרפו אלינו באינסטגרם
קריסטל המזל שלך בקניון הרוחניות מבית אלטרנטיבלי

הורוסקופ מזל עקרב

אל תחשפו רגשות כלפי אנשים שאינכם בוטחים בהם לגמרי. הרצון שלכם לקשר רומנטי עלול לסבך אתכם בצרות. שמרו על גישה ספונטאנית אך מפוכחת. אף אחד לא מכריח אתכם להיכנס מיד למערכת יחסים מחייבת. קחו את הכול לאט ובסבלנות. היכרות חדשה תורמת למצב רוח מרומם ולהתקף מרץ בלתי נדלה. ייתכן כי הגיע הזמן להציג אולטימאטום לאדם שאינו מבין רמזים. כך או אחרת, נראה כי אין לכם מה להפסיד.
תיקשור יומי: בתקשור רוחני שהתקיים עבורכם באמצעות קלפי טוטם-החיות, עלתה בגורלכם דמות של זאב ערבות: המסר הוא: זה הזמן להסיר את הכפפות ולהשתמש בתחבולות על-מנת להביס את יריביכם.
הורוסקופ שנתי מזל עקרב

הורוסקופ מזל קשת

כוכב יופיטר השולט בכם סופג אנרגיות נפלאות מתופעה קוסמית ייחודית, אך מצוי בעימות עם תופעה קוסמית מתחרה: נכון שהיום יש לכם הצלחות בתחום העבודה ואתם גם יכולים להיות גאים בהישגים במישורים אחרים, אבל אתם לא מרוצים. איך שהוא לאחרונה באופן מיוחד, תמיד חסר לכם כסף ואתם מוצאים את עצמכם מתוסכלים. הפעם המיקוד הוא בני משפחה שמלחיצים ודורשים עוד ועוד…. הגיע הזמן לגלולת אסרטיביות ולומר: לא.
תיקשור יומי: בתקשור רוחני שהתקיים עבורכם באמצעות קלפי טוטם-החיות, עלתה בגורלכם דמות של צב: המסר הוא: אם היו לכם חרדות הנוגע למצבכם הפיסי, הן צפויות להתפוגג. הצב ניחן באריכות ימים.
הורוסקופ שנתי מזל קשת
התאמת מזלות
קלף טארוט יומי
הורוסקופ אהבה יומי
הצטרפו אלינו באינסטגרם
קריסטל המזל שלך בקניון הרוחניות מבית אלטרנטיבלי

הורוסקופ מזל גדי

כוכב סטורן השולט בכם מצליח להתמודד עם ההיבטים המאתגרים שנוצרו בינו לבין שאר הכוכבים. השאפתנות והתחרותיות דוחפות אתכם לכיוונים חדשים, הן בתחום העבודה והן בתחום הלימודים. סך הכול הרעיון חיובי אולם זה אומר שתבלו עוד פחות זמן בבית. בדקו עם בן/ת הזוג מה דעתם על העניין. אל תחליטו באופן שרירותי. שמרו על ערוצי תקשורת פתוחים עם כל בני המשפחה והקשיבו היטב למה שאומרים לכם.
תיקשור יומי: בתקשור רוחני שהתקיים עבורכם באמצעות קלפי טוטם-החיות, עלתה בגורלכם דמות של דוב: המסר הוא: נצלו את תקופת האביב כדי להתעורר מתרדמת החורף שלכם, זה הזמן ליזום ולא לשבת בחיבוק ידיים.
הורוסקופ שנתי מזל גדי

הורוסקופ מזל דלי

כוכב אוראנוס השולט בכם מתעתד לפגוש את האנרגיה הרומנטית המשוגרת לעברו הישר מליבה של תופעה קוסמית ייחודית. אתם נראים במיטבכם ועושה רושם שבכל מקום שאתם מגיעים אליו אתם קוצרים הצלחה. הרצון ליזום, לצאת ולבלות בעיצומו וזה עושה לכם טוב. תחושת שליטה בחיים מעודדת אתכם. אתם זקוקים לתשומת לב ופינוקים. הקדישו קצת זמן לעצמכם למרות שאתם עסוקים מאוד בעבודה.
תיקשור יומי: בתקשור רוחני שהתקיים עבורכם באמצעות קלפי טוטם-החיות, עלתה בגורלכם דמות של תנין: המסר הוא: יש לכם יכולת מדהימה לשרוד ולהתחדש, אל תחששו מפני שינויים.
הורוסקופ שנתי מזל דלי
התאמת מזלות
קלף טארוט יומי
הורוסקופ אהבה יומי
הצטרפו אלינו באינסטגרם
קריסטל המזל שלך בקניון הרוחניות מבית אלטרנטיבלי

הורוסקופ מזל דגים

תופעה קוסמית יוצאת דופן עלולה להתיש ולגזול וויטאליות. ירידה אנרגטית גורמת לכם לאכזב מישהו קרוב אליכם. מתגבשת עסקה שבראש שלכם ליטול בה חלק. אם זה מה שקורה, אל תהססו להיות בין מארגניה. מישהו מצפה מכם למסר או תשובה שהבטחתם לו. ייתכן כי מדובר במשוב ומכל מקום, אל תאחרו לשגרו. למרות שלא קל לכם הגיע הזמן להתאפס. במקום להתפלסף ולמרוח את הזמן- התחילו לגלות חריצות והתמדה יותר מאשר בעבר.
תיקשור יומי: בתקשור רוחני שהתקיים עבורכם באמצעות קלפי טוטם-החיות, עלתה בגורלכם דמות של דרבן: המסר הוא: בכל הנוגע לתחום שבינו לבינה תצטרכו ללמוד כיצד ליהנות מבלי לתכנן תוכניות לטווח הרחוק.
הורוסקופ שנתי מזל דגים


אנחנו מקווים שנהנתם לקרוא הורוסקופ יומי שהוכן על ידי אסטרולוגים מומלצים. עמוד זה מעודכן עבור כל מי שאוהב לקרוא הורוסקופ יומי, אסטרולוגיה, התאמת מזלות, התאמה אסטרולוגית, הורוסקופ שבועי, הורוסקופ מזלות יומי, אסטרולוגיה הורוסקופ יומי, הורוסקופ תחזית יומית, הורוסקופ מזל עקרב, הורוסקופ מזל טלה, גלגל המזלות, הורוסקופ מזל תאומים, הורוסקופ מזל שור, הורוסקופ מזל בתולה, הורוסקופ מזל גדי, הורוסקופ מזל דלי, הורוסקופ מזל דגים, הורוסקופ מזל מאזניים ועוד.


Back to top button