הורוסקופ יומי

הורוסקופ יומי: אסטרולוגיה יומית 14-03-2019

תחזית אסטרולוגית יומית למזלות – הורוסקופ יומי

טלה
חבל לבזבז את האנרגיות הטובות המגיעות היום אליכם. אתם נלחמים בכול הכוח על כל מיני דברים שוליים שאינם מהווים חלק חשוב או בעל השפעה על אספקטים חשובים באמת בחיים שלכם. בזבוז אנרגיה יקרה עלול לגרום לכם לתשישות גופנית ולעייפות נפשית. יום מצוין להתחיל להשקיע בעצמכם בכל התחומים. שקלו ברצינות להתחיל לימודים בתחום הרוחני.

שור
ההיבטים המאתגרים שנוצרו ברקיע מובילים אל מטלות רבות מדי שאתם נוטלים על עצמכם. עומס רב גורם לכם לתחושה של חולשה וחוסר אונים. בחציו השני של היום, אתם מצליחים להתאושש. שיחת מוטיבציה בנושא אישי שמאתגר אתכם, גורמת לכם להתאמץ לרדת לשורש העניין. מיקוד וריכוז לעומק, מאפשרים התמודדות טובה יותר בפרויקט בעבודה. בבית אתם מקבלים תמיכה, מה שעוזר לכם להתמודד עם קשיי היום יום.

תאומים
אתם עושים לא מעט טעויות, בדרך בה אתם מתייחסים לסביבה. חוסר ההערכה וכפיות התודה שאתם חשים, מהווים מן הסתם, מראה להתנהגות שלכם כלפי אחרים, בזמן כזה או אחר. במקום לכעוס על אותו אדם שגורם היום למהומה רבה, נסו לברר מה מסתתר מאחורי הכעס. מצד שני, תלמדו לומר לא כשאתם לא רוצים לבצע משימה שנראית לכם לא הוגנת. הרקיע רומז על צורך בנטילת פסק-זמן לצורך בחינה מחדש של בעיה סבוכה.

סרטן
הירח השולט בכם מקיים היום קשרים ענפים עם אנרגיות רבות, אולי רבות מדי לטעמכם. אתם סובלים מעומס יתר בעבודה אבל מתקשים להעמיד את הדברים ואת האנשים האחראים-על מקומם. השאיפה שלכם להתקדם, נתקלת במכשולים לא מעטים. תוכלו להתגבר על המצב בזכות יוזמה אישית וגילויי יצירתיות שירשימו את מי שצריך להחליט על העתיד המקצועי שלכם.

אריה
ייסורי מצפון שהציקו לכם במשך זמן רב נעלמים לפתע. צפויה הקלה משמעותית בהרגשה. היחסים הקרובים שיש לכם עם בן/ת המין השני יעברו שינוי. גם מול בני המשפחה אתם מתייצבים פתאום בצורה אחרת לגמרי וטוב שכך. הגיע הזמן לשנות דברים ולא לשכוח בצד את האגו המוזנח שלכם. מסר רוחני רומז לכם כי רק מה שכבר ישנו יכול להיות שלכם. כל השתוקקות היא השתוקקות להבלים, היא מביאה עימה רק תסכול.

בתולה
יום זה מלווה בקצרים בתקשורת ותקלות בלי סוף. כדאי שתנסו להתרכז ולשמור על חפצים אישיים שנמצאים היום בסכנת היעלמות. אתם לא ממש יעילים היום ורמת הריכוז ירודה. מצב הרוח בהתאם. ייתכנו מריבות וויכוחים. נסו להוריד הילוך ואם אפשר לקחת יום חופש. מה שהיה ממש עוזר זה בילוי של כמה שעות לבד, רצוי על שפת הים. אנרגיה קוסמית צופה עצה טובה מידיד או מסגרת חיים חדשה.

מאזניים
החלטתם לקחת על עצמכם משימה ולעשות מעשה. ואכן, יש ניצנים חדשים המעידים על שיפור . מדובר כמובן על היחסים עם אדם שאתם מעריצים- נושא שחשוב לכם מאוד. יום עמוס מאוד בעבודה אבל בכל זאת, אתם מוצאים זמן לבלות בבית עם המשפחה ואפילו לקיים שיחה בארבע עיניים עם מישהו שמבקש תשומת לב. אנרגיה קוסמית צופה מזל גדול.

עקרב
יום שמאופיין בבלבול ובלגן אטומי. יש לכם יותר מדי משימות וגם כך אתם מתקשים לעמוד בעומס ובלוח זמנים מדויק. אתם מאבדים קצת את הצפון וגם את הפרספקטיבה הנכונה. כדאי ליזום שיחה עם מישהו שבשמו מופיעה האות דלת. אדם זה לא רק שהתברך באישיות מרגיעה ובחשיבה לוגית, אלא גם איכפת לו באמת מה קורה. אנרגיה קוסמית מזהירה מפני פחדים כמוסים.

קשת
אנרגיה תוססת ואימפולסיבית נוחתת היום על גזרת מזל קשת, והצורך שלכם בשינוי גורם לכם להרגיש חוסר מנוחה. תמיד בא לכם לשנות ולהפוך, לבסס סדרים חדשים ולמצוא דרכים טובות יותר לבצע דברים. הקביעות והשגרה הם הדברים שהכי מפחידים ומשעממים אתכם ואז אתם מרגישים כמו דג מחוץ למים. החופש האמיתי לממש את עצמכם אינו תלוי בנסיבות. אין תירוצים. הכל תלוי בכם.

גדי
אנרגיות מעודדות אך הרפתקניות, זורמות היום אל כוכב סטורן שליטכם המנסה 'לבלוע' כוכבים רבים בבת אחת. אתם מחפשים דרכים קלות להסתדר. נוח לכם מאוד כשיש לכם ארנק מלא ושכל התנאים הם בדיוק איך שאתם אוהבים. העולם החומרי קורץ ואתם שוכחים שיש גם כמה דברים מעבר. שימו לב מה קורה מול בן/ת הזוג. האם אתם מעבירים מסר שהחומרי חשוב יותר מהקשר ? נסו למצוא ביטחון ואושר גם במקומות שבהם אין צורך להפגין עושר.

דלי
יום מלא דאגות וחששות. אתם מוטרדים בגין שטויות שאחרים היו מדלגים עליהן בקלילות. משום מה אתם חשים שעליכם להתערב התערבות אישית לוחצת כדי לסובב את הגלגל לכיוונים הנכונים. יתכן כי תיאלצו לקבל עזרה מצד אדם שניסיתם בכל הכוחות להוציא מהתמונה. הפעילו דיפלומטיות וטאקט. מותר לכם להאמין כי אי אפשר בלעדיכם, אך אל תעמידו דברים במבחן.

דגים
יום מתאים לשיפור יחסים בתוך המשפחה ובכלל בתחום החברתי. אתם מצליחים להכניס משמעות ותוכן חדשים לתוך קשרים ישנים. הרעיונות המקוריים והמפתיעים שלכם ירשימו את כולם. אתם עומדים ליהנות מיציבות בתוך המשפחה ולהרגיש שלמרות שיש קשיים פה ושם, אתם עדיין בשליטה. הרקיע צופה לכם עתיד של אהבה יפה, טהורה, תמימה וזכה – כמו גם שותפות מוצלחת.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button