הורוסקופ יומי

הורוסקופ יומי: אסטרולוגיה יומית 19-10-2019

תחזית אסטרולוגית יומית למזלות – הורוסקופ יומי

טלה
אתם מציגים חזות נחושה, אחידה וחזקה כלפי חוץ אבל בפנים המצב לא מזהיר. העומס גובה מכם מחיר יקר ונראה שעליכם לקחת את העניין ברצינות יותר גדולה ממה שעשיתם עד היום. אל תתפלאו על הקרירות שאתם מרגישים בקשרים אישיים וחברתיים. אם יש לכם הרגשה שאין לכם זמן- כדאי שתשנו את סדר העדיפויות שלכם. אנרגיות קוסמיות מאפשרות לכם לנתק קשרים שהתחילו להעיק. כל סיום הוא אות להתחלה חדשה.

שור
יום נהדר בו אתם מבלים חלק נכבד מן הזמן בחיק הטבע, מה שעושה נפלאות למצב הרוח. התחושה של שליטה בחיים וידיעה ברורה מה מתאים לכם ומה לא, גורמת לכם להרגיש טוב יותר מכפי שהרגשתם מזה זמן רב. אל תתאמצו להרשים אנשים זרים. יש לכם מספיק 'מעריצים' כרגע. כדאי לשמור על שלווה פנימית. אתם משקיעים באדם שכלל לא ברור כי הוא מוקיר את שאתם עושים למענו. כזה הוא, לא משהו אישי.

תאומים
ייתכן כי היום אינכם על הגובה. יש מצב כי יש לכם תחושה לא נעימה ונדמה לכם ששום דבר לא הולך כמו שצריך. אתם חשים מאוכזבים? בן/ת הזוג שלכם לא ממש מתחבר להרגשה הפנימית שלכם? אל תהפכו מישהו אחר לאחראי. יום מתאים לחשבון נפש ולבדיקה פנימית. תנו לעצמכם זמן לחשוב. אדם מופנם מוכן לספר לכם את אשר אינו מספר לאחרים. קחו את הדברים כהוכחה לאמון שהוא רוחש לכם.

סרטן
הערות לא מחמיאות אינן תורמות דבר לקשרים בינאישיים גם אם הן נאמרות בשם הכנות. לא יזיק לכם לתרגל קצת דיפלומטיות. זה לא אומר שאתם צריכים לשפוט את עצמכם לפי קנה מידה של אנשים אחרים אך מצד שני לא הכי חכם להוציא מהפה כול מחשבה שחולפת לכם במוח. ממש מיותר. אדם שלא חיבבתם עושה משהו שמשנה לטובה את דעתכם עליו. ייתכן כי בעבר התבססתם על מידע שגוי.

אריה
יתכן כי הנסיבות גורמות לכם 'להירדם בשמירה'. נדמה לכם שאין לכם תחליף וזה גורם לכם לא להשקיע יותר מידי במקומות הנכונים. אין טעם להיכנס למאבקי כוח אולם מאמץ קטן, ללא ספק, יכול לשפר את המצב. גם אם אתם בטוחים שאתם צודקים, עדיין יש מקום לשיפור היחס כלפי מי שמרגיש פגוע וזנוח. מישהו ממשיך להתלבט בנוגע להצעה שהצגתם לו. הוא שוקל את הדברים במונחים של רווח לעומת הפסד.

בתולה
נדמה לכם שעליתם על אותו 'משהו' שמעיב על אושרכם. נראה שאתם חולמים על שלמות. אך הגיע הזמן להתאפס ולהתפשר. נכון, זה קשה. מצד שני, אתם לא אשמים במה שקורה אבל תצטרכו לעשות עוד מאמץ קטן ולמצוא את שביל הזהב המחבר בין מציאות ודמיון וליישם את העקרונות הללו בחיי היומיום. שיחה עם אדם נבון מאפשרת לכם לנתח קשר שהסתיים. נראה כי היא שופכת אור על אשר נסתר מעיניכם.

מאזניים
מצבו המעורפל של הרקיע יוצר מצב של חוסר יציבות בתחום הזוגי. עליכם לשפר את המצב על ידי שינוי גישה והרגלים שמושרשים חזק ועמוק. מקוריות ויצירתיות יוציאו את העוקץ מהמצבים שאתם מנסים להתמודד איתם. קחו אחריות אך תנו גם לאחרים לעשות חלק מהעבודה. תפקיד "הקורבן" כבר מזמן לא מתאים לכם. נראה שאתם נסחפים לבצע דברים רק כדי לזכות בתשומת ליבו של מישהו, עימו יש לכם קשר מעורפל.

עקרב
יש לכם המון מזל ולא מעט הזדמנויות של אנשים טובים באמצע הדרך שמוכנים להושיט יד לעזרה. צריך לעשות שינוי. ההמתנה היא בעוכריכם. צאו מהבית ועשו את מה שצריך לעשותו. מה שעוצר אתכם זה פחדים פנימיים וחששות. השד לא נורא כל כך כמו שאתם חושבים. ברגע שתתחילו תגלו שהתהליך זורם כמעט מעצמו. זו תקופה חשובה ואתם עומדים להיכנס אל נתיב אשר יתקיים זמן רב בחייכם, דווקא משום כך כדאי שתגלו זהירות בהחלטותיכם.

קשת
אתם עסוקים מאוד בתוכניות לעתיד. יש לכם הרגשה שמשכנעים אתכם ללכת לכיוון שאתם לא ממש בטוחים בו. יחד עם זה, למרות מצב הרוח הרציני והכבד, הזוגיות הפורחת נותנת לכם המון שמחה ואדרנלין. אל תתנו לתחום הרגשי לבלבל אתכם. צריך ללמוד להפריד בין הדברים. החלטות חשובות יש לדחות לשבוע הבא. מישהו שאוהב אתכם, עלול לדרוש יותר מכפי שאתם מסוגלים להעניק. ייתכן שהוא מבקש יותר מדי.

גדי
יש מי שכועס עליכם ולא בלי סיבה. יש לכם לעיתים קרובות נטייה לקצר תהליכים ולמצוא דרכים פתלתלות לבצע משימות ולהגיע למטרות. הדבר גורם לאנשים אחרים לחוש שאתם לא מדייקים ולא תמיד אומרים את האמת לאמיתה. כדי להחזיר את הביטחון האבוד והאמונה בכם, יהיה עליכם לנקוט בצעד דרסטי. אדם שלא ממש הערצתם את תבונתו, מתברר כשנון ופיקח יותר מכפי ששיערתם.

דלי
התסכול שמלווה אתכם החל משעות הבוקר המוקדמות יחלוף לקראת הצהריים, לאחר שיחה שתבהיר סיטואציה שמטרידה אתכם. מישהו שנראה כאילו הוא מעוניין בקשר- עלול לאכזב. מצד שני, אם תתגברו על הנטייה הטבעית שיש לכם להתכרבל מתחת לשמיכה ולרחם על עצמכם-צפוי לכם יום נהדר. זה הזמן להרעיף מילים חמות על אנשים שעמדו לצידכם בשנה שחלפה. לא נורא אם גם תגזימו מעט.

דגים
מישהו קרוב שאתם מספרים לו את הסודות הכי כמוסים שלכם, עלול לשנות כיוון. מידע שמגיע אליכם גורם לכם להרגיש מרומים. כדאי לכם לספור עד עשר לפני שאתם מקימים מהומה גדולה. בירור מעמיק יותר יגלה שאתם צריכים להיות זהירים יותר אבל, בעצם, המצב אינו נורא כל כך כפי שזה נראה לכם בהתחלה. צפויה לכם שיחה עם אדם שתמיד 'מצליח' להלחיץ אתכם. ייתכן כי לא כדאי לכם לספר לו על כך.

Back to top button