הורוסקופ יומי

הורוסקופ יומי: אסטרולוגיה יומית 25-02-2019

תחזית אסטרולוגית יומית למזלות – הורוסקופ יומי

טלה
המאמצים שלכם פונים לכיוון ספציפי שבו אתם עלולים להתאכזב. אל תסמכו על כיוון אחד אלא פצלו את ההשקעה שלכם בכמה כיוונים על מנת להפחית את הסיכונים. הברקה מחשבתית מקורית, תביא לרווח כספי ניכר. שימו לב, אדם במזל שור שיגיע אליכם מרחוק, יציע הצעה עסקית מעניינת שכדאי לשקול ברצינות. הרקיע צופה רווחים כספיים הודות להארה כלשהי או הברקה של רגע.

שור
הבית החמישי שלכם, בית הפנאי והבילויים, חוגג וצוהל באנרגיות ברוכות ונפלאות. למרות שאתם מתחילים את הבוקר, בעבודה, ברגל שמאל, לקראת הצהרים צפויה התפתחות חיובית. מפגש מקרי יוביל לשיחה מעניינת ולאפשרות של שיתוף פעולה. תפגשו אדם מעניין שבשמו מופיעה האות ש'. אותו אדם, הינו בעל כוונות טובות אך לא בטוח שהקצב שלכם- תואם. בדקו את העניין עוד לפני שאתם מתחייבים.

תאומים
צפויה הקלה משמעותית בלחצים אשר חוויתם לאחרונה. עולה היכולת שלכם להשליט הרמוניה ושלווה, בעיקר בתחום הביתי. חוויות מעניינות צפויות לכם אם רק תאפשרו לעצמכם לזרום עם מה שקורה ולא תעצרו. יחסים שעלו על שרטון בתקופה האחרונה מקבלים תפנית לטובה, אך גם כאן תידרשו לגלות גמישות ורצון להתחשבות רבה באחרים. זהו עיתוי נפלא עבור אלה מכם העוסקים בהוראה או ברפואה חלופית. במקביל, הרקיע רומז על חשיבותם של שורשים משפחתיים.

סרטן
עובר עליכם יום טוב בתחום זוגיות. נסו לגלות הבנה כלפי בן/ת הזוג במקום ביקורת. מישהו רומז לכם כי רוב הזמן אתם עסוקים ברישום דמיוני של תכונות שליליות. זה גורם לכם ולאחרים להרגיש רע. התמקדו בחצי הכוס המלאה. התוקפנות החבויה בכם והכעס הפנימי, לעיתים יוצאים מכלל שליטה וגורמים לכם להרגיש בטחון מופרז ולזלזל באחרים.

אריה
יום מעניין ומלא תנועה, המשלב בתוכו נסיעות ומפגש עם חברים. אתם מרגישים נהדר ומן הסתם מתחזקת הזוגיות. אתם מגלים יכולות נתינה חדשות. זרימת האנרגיה החיובית עוזרת לממש חלומות שבעבר רק יכולתם לחלום עליהם. לפנויים זה יום מתאים במיוחד לפעילות חברתית. אדם אשר בשמו מופיעה האות א' יזמין אתכם לאירוע בו כדאי לכם מאוד להשתתף.

בתולה
תיתכן התפתחות בלתי צפויה של מתח בעבודה על רקע של שינויים צפויים. מומלץ לנקוט בצעדים, לקחת יוזמה ולהפגין נוכחות. זה עדיף מאשר להיות במצב של פסיביות, פחד וחרדה מפני הנחתות שמגיעות מלמעלה. עם זאת, יש לפעול בטאקט, עדינות וסבלנות כדי להשיג את המטרות הרצויות. מישהו מנסה למשוך זמן בנוגע לחוב שהוא חב לכם. גם אם אתם כועסים, זה לא העיתוי להתווכח איתו.

מאזניים
יום חשוב בעבודה ובקריירה בכלל. אדם מבוגר ובעל השפעה היוצר אתכם קשר עשוי להפוך לדמות מפתח ולהשפיע על כמה תחומים חשובים בחייכם. חשיבה יצירתית ואומץ לב יפתחו דלתות חדשות. יש צורך לתכנן את העתיד, אך גם להשאיר מקום לספונטאניות ולהתפתחויות בלתי צפויות. כוכב ונוס מעניק עכשיו אנרגיה יצירתית לכל האמנים והיוצרים שביניכם.

עקרב
היום תקיימו שיחה חשובה במיוחד, הנוגעת לעניינים כספיים, עם מישהו קרוב אליכם במיוחד. יש לקבל החלטות הכרוכות בין היתר במעבר ושינוי מקום מגורים. אתם מתקשים להחליט, קחו את הזמן למחשבה ובינתיים אספו נתונים. המידע יסייע לכם להגיע להחלטה מוכנים יותר. כדאי שתקבלו על עצמכם אחריות מסוימת [מטלה נוספת], שהצלחתם לחמוק ממנה עד כה.

קשת
הדעות שלכם קיצוניות מאוד ונדמה שלא רבים מסכימים איתכם. למה אתם מצפים? במהלך היום המתוח הזה, יש סיכוי לוויכוחים ועימותים בנושאים אישיים. הציפיות שלכם לא מעשיות ולמען האמת גם לא הגיוניות. תכל'ס, אתם מפריזים ונוטים לקיצוניות. יש מי שממש מסרב להקשיב לתירוצים. התנדבות חברתית תיזקף לזכותכם ביום בו ידונו על קידום ושכר. במקביל, למישהו בסביבתכם יש קשרים עסקיים, שכדאי לכם לנצל לטובתכם.

גדי
יום מתיש. יש לכם הרגשה שצריך להספיק המון ולשנות דברים. אין לכם סבלנות ואתם לא מוכנים לדחות שום דבר. יום די מעצבן. אתם אוכלים יותר מידי וכועסים על עצמכם. הירידה באנרגיה והתנודות במצב הרוח גורמות לעייפות. תתנחמו בעובדה שמחר זה יום חדש. הקול הפנימי המלווה אתכם, הופך לחשוב בהרבה מכל השבחים המגיעים אליכם מן החוץ.

דלי
העקשנות והאגו שלכם משחקים תפקיד מכובד ביום הדרמטי הזה. מוטב להיזהר! ההתבטאות התוקפנית שלכם עלולה להביא אתכם למצב בו תמצאו את עצמכם בבלגאן. קשה לכם לשלוט על עצמכם. אתם טעונים מאוד והתפרצות לא יכולה לשרת שום מטרה. יש מתח גם בתחום הביתי. רצוי לשתף מישהו קרוב במה שעובר עליכם. בקרוב תבינו כי הכי טוב שתתקדמו באופן מסודר ושיטתי ותבססו בחייכם סדר חדש מתוך התוהו אשר שרר בהם קודם לכן.

דגים
אתם שבעי רצון ממה שקורה סביבכם. תחושת ניצחון ושליטה על המצב גורמות לכם לסיפוק ומעניקות שקט נפשי. קשר בעייתי עם שכנים משתפר בעקבות מחווה. נתינה לשם נתינה תמיד פותחת את הלב. אם אתם מתכננים שינוי במקום העבודה, אל תמהרו. קחו את הזמן. כדאי שתיעתרו לבקשתו של אדם המסוגל להעניק לכם עושר ותהילה. ה"תפוסים" שבכם יחושו עתה הקלה ושחרור לאחר תקופה בה הזוגיות סבלה מחוסר ספונטאניות.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button