הורוסקופ יומי

הורוסקופ יומי: אסטרולוגיה יומית 28-01-2019

תחזית אסטרולוגית יומית למזלות – הורוסקופ יומי

הורוסקופ מזל טלה: תחושת בדידות משתלטת עליכם למרות שאתם מוקפים חברים. לעיתים נדמה לכם שאין להאמין לאף אחד, הרי שאתם נוכחים לדעת שיש לכם הרבה סיבות להיות שמחים במצבכם החברתי. נראה שאתם פשוט עייפים מידי, לכן, קחו את היום למנוחה. מחר תהיה לכם הזדמנות לבלות ולהשתולל. ההישגים יתחילו לזרום אליכם החל מן הרגע בו תרככו את עמדתכם ותתחברו עם הפן הרגיש באישיותכם.
בפריסת חיזוי וקבלת מסרים שהתקיימה למענכם בחפיסת טארוט עם סימנים כירולוגים עלה בגורלכם קלף הצלחה בהימורים: הקלף מבשר על מזל טוב העומד לפקוד אתכם בעניינים העוסקים בגורלות והגרלות. כאשר המזל מקיש בדלת, אין צורך בהשקעות גדולות של כספים.

הורוסקופ מזל שור: מצב הרוח לא במיטבו. אתם מוטרדים מכך שהניסיונות לחסוך כמה שיותר מזומנים למטרה חשובה, לא עולה יפה. לפי המתוכנן, מצבכם כבר היה צריך להיות הרבה יותר טוב, אך אתם מתקשים לעמוד בהוצאות הבלתי מתוכננות שנוחתות עליכם. מן הראוי להתנתק מהמחשבות המטרידות ולנצל את הזמן הפנוי למנוחה. זו תקופה טובה לעבודת צוות ולשיתוף פעולה עם עמיתיכם. לעצמאיים שביניכם, מומלצות שותפויות.
בפריסת חיזוי וקבלת מסרים שהתקיימה למענכם בחפיסת טארוט עם סימנים כירולוגים עלה בגורלכם קלף היוזמה: הקלף מייעץ לכם לנקוט פעולה בעניין משמעותי ולא להמתין לדברים שיתרחשו מאליהם.

הורוסקופ מזל תאומים: אתם מקבלים חיזוק לגבי תחושות פנימיות. תחושה של חוסר שקט ממשיכה להוות את המרכז המניע אתכם להתרוצץ ממקום למקום ולחפש עיסוקים במשך כל היום. מחשבות שחוזרות על עצמן והעלאת זיכרונות, ללא תכלית, לא מקדמות אתכם, גם אם נדמה לכם שמוטב להחצין את הרגשות. הכי טוב עבורכם זה פשוט לשחרר את העבר ולהמשיך קדימה עם הפנים לעתיד. הרקיע מייצג תקופה נפלאה למניפולציות פיננסיות. כמו כן הוא מייצג מזל הנובע מאנרגיות המגיעות מעולם הנסתר.
בפריסת חיזוי וקבלת מסרים שהתקיימה למענכם בחפיסת טארוט עם סימנים כירולוגים עלה בגורלכם קלף הסיוע והעזרה: הקלף מצביע על אישיות רבת עוצמה הצפויה להתייצב לצידכם.

הורוסקופ מזל סרטן: מישהו מבקש מכם טובה ואתם מסכימים. אחר כך אתם מתחרטים על הרצון הטוב שגיליתם ומנסים לגייס אדם שלישי לפתוח את ה'פלונטר'. זה בדיוק סוג התסבוכות שאתם נוטים להיכנס אליהן. הרקיע מייצג תקופה ברוכה בה למזל הטוב נועד תפקיד מרכזי. כמו כן הוא מעודד אתכם ליטול סיכונים ולהמר באהבה, בקריירה, בכסף ובכל תחום רלוונטי אחר. הצבע המאפיין אתכם הוא כסף, אבן המזל היא פנינה, המתכת היא כסף, הצמחים הם קחוון וסוף, המזל המשלים הוא גדי, מספר המזל שלכם הוא 2 הקלף הוא מלך לב ובעל החיים הוא סרטן.
בפריסת חיזוי וקבלת מסרים שהתקיימה למענכם בחפיסת טארוט עם סימנים כירולוגים עלה בגורלכם קלף הידידות: הקלף קובע כי בקרוב תיעזרו בידי חברים, אף יותר מאשר בידי בני משפחה.

הורוסקופ מזל אריה: נראה שלמצוא אהבה זאת המשימה שלכם השבוע. אתם מתחילים ברגל ימין עם יצירת נסיבות שיאפשרו חשיפה למספר רב של אנשים. אלמנטים של רומנטיקה אכן מורגשים באוויר אך כלל לא בטוח שתפגשו את האדם המתאים בעיתוי דחוף כמו ב'הזמנה'. קחו נשימה עמוקה והתאזרו בסבלנות. הצבע המאפיין אתכם הוא זהב, אבן המזל היא אודם, המתכת היא זהב, הצמחים הם חמנית וציפורני חתול, המזל המשלים הוא דלי, מספר המזל שלכם הוא 1 הקלף הוא מלכה תלתן ובעל החיים הוא אריה.
בפריסת חיזוי וקבלת מסרים שהתקיימה למענכם בחפיסת טארוט עם סימנים כירולוגים עלה בגורלכם קלף השינויים: הקלף רומז על צורך בהתחדשות תוך כדי סילוק הפחדים מפני השינוי הצפוי.

הורוסקופ מזל בתולה: יום באווירה של מעשיות והחלטיות. אתם עסוקים יותר מתמיד ואין ספק שאם תמשיכו בקצב הזה, תהיינה תוצאות מרשימות! חשוב שתיצרו מרחק רגשי בטוח מאנשים מלאי ביקורת במשפחה ובסביבה הקרובה בכלל. זה חיוני לכם, על מנת להמשיך לתפקד באווירה אופטימאלית עד להשגת התוצאה. הצבע המאפיין אתכם הוא כחול, אבן המזל היא שוהם, המתכת היא ניקל, הצמחים הם חיטה ושעורה, המזל המשלים הוא דגים, מספר המזל שלכם הוא 4 הקלף הוא מלך יהלום ובעל החיים הוא דבורה.
בפריסת חיזוי וקבלת מסרים שהתקיימה למענכם בחפיסת טארוט עם סימנים כירולוגים עלה בגורלכם קלף התוכניות הסנטימנטאליות: הקלף קובע כי גישתכם אל המציאות מושפעת מהרהורי הלב ולא מקולו של ההיגיון. אגב, לא שזה רע.

הורוסקופ מזל מאזניים: מאוד חשוב לכם להרשים את הסביבה, ולהפגין ידע ובקיאות בכל תחום שעולה על הפרק. אם אינכם רוצים לעשות מעצמכם צחוק, מוטב שתדעו מתי לדבר ומתי לא. אל תחפשו הצדקה להתנהגות לא מתאימה ותפנימו כי, מותר ורצוי להודות בטעויות ולהתנצל. בתחום המשפחתי-תורגש הקלה בשעות הערב. הצבע המאפיין אתכם הוא תכלת, אבן המזל היא ירקן, המתכת היא ברונזה, הצמחים הם נרקיס ושקד, המזל המשלים הוא טלה, מספר המזל שלכם הוא 6 הקלף הוא מלך עלה ובעל החיים הוא יונה.
בפריסת חיזוי וקבלת מסרים שהתקיימה למענכם בחפיסת טארוט עם סימנים כירולוגים עלה בגורלכם קלף החביבות: הקלף מעודד אתכם לפזר חיוכים לכל עבר ולהשקיע ביחסי ציבור ולא בעקרונות.

הורוסקופ מזל עקרב: אולי אתם נראים לעיתים שבריריים אולם ב'חולשה' ובעדינות שלכם אתם מפגינים המון כוח. התחושה הנוסטלגית שאתם מפזרים סביבכם מעוררת אצל אחרים רצון לעזור לכם, ללא הרף. ואחר כך, אתם לא מבינים למה לא ממש סומכים עליכם, או לא מציעים לכם תפקידים עם אחריות? ותחשבו על זה… התחדשות כבירה תיטיב איתכם, אל תחששו מפניה. צפויים קשרים יוצאי דופן עם אדם שבשמו מופיעה האות נ'.
בפריסת חיזוי וקבלת מסרים שהתקיימה למענכם בחפיסת טארוט עם סימנים כירולוגים עלה בגורלכם קלף העונג שבאהבה: הקלף מציע לכם להתמקד בפירותיה הגשמיים של הזוגיות, מבלי להתפלסף בנוגע לזוטות שוליות.

הורוסקופ מזל קשת: הכלל של 'כבדהו וחשדהו' מתאים לכם כהוראה והמלצה כללית ובמיוחד ליום זה. מתאים לכם להתלהב עד כדי איבוד שליטה רגשי. אבל, חשוב שלא תשכחו את הכללים הבסיסיים. קשר חדש שעשוי להתאים לכם מתפתח לאיטו. תנו צ'אנס. יחד עם זאת, אל תשנו תוכניות מוקדמות. היום צפוי לכם בילוי מהנה בחיק הטבע בפעילות מרתקת. צפויה לכם הצלחה חומרית הודות לרצונו הטוב של גורם מבחוץ. צפויים קשרים יוצאי דופן עם אדם שבשמו מופיעה האות ר'.
בפריסת חיזוי וקבלת מסרים שהתקיימה למענכם בחפיסת טארוט עם סימנים כירולוגים עלה בגורלכם קלף ההצלחה בקרוב: הקלף מבשר על ידיעה מרנינה שתושמע באוזניכם כבר בימים הקרובים.

הורוסקופ מזל גדי: באמת יום נהדר. אתם נהנים משפע של הצעות והזדמנויות. הלך הרוח שלכם ממש מעולה ונע בין נינוחות לתחושת הצלחה מובטחת. אתם מרגישים את זה בבטן! עליכם רק לבחור ולהגדיר את מה שאתם רוצים. קונפליקטים פנימיים שמתעוררים נפתרים במקום. תפעלו מתוך הקשבה לילד הפנימי. הרקיע צופה התחלה חדשה הדורשת השקעה רבה של אנרגיה והכול לטובה.
בפריסת חיזוי וקבלת מסרים שהתקיימה למענכם בחפיסת טארוט עם סימנים כירולוגים עלה בגורלכם קלף האהבה: הקלף מבשר על קשר רומנטי הממשמש ובא, גם אם אתם ספקנים לגביו.

הורוסקופ מזל דלי: מתעוררים קשרים חדשים ומעניינים. שיתוף פעולה עסקי עולה על הפרק. עליכם לסגור מעגלים לפני שתמשיכו הלאה. אכזבות כספיות מהעבר עלולות להשפיע על החלטות בהווה. יש לכם לא מעט משימות ואתגרים להתמודד איתם. תחפשו מסגרת בה אתם יכולים לבטא את הכישורים המקצועיים שלכם. את הניהול תשאירו למישהו אחר. הרקיע מעודד פרשיות אהבה אשר יש עימן תכלית כלשהי, ומתריע מפני הרפתקנות לשמה.
בפריסת חיזוי וקבלת מסרים שהתקיימה למענכם בחפיסת טארוט עם סימנים כירולוגים עלה בגורלכם קלף העצה הטובה: הקלף רומז על אדם עתיר ניסיון העומד להדריך אתכם בדרך הנכונה.

הורוסקופ מזל דגים: חיפוש עבודה חדשה או קבלת תפקיד חדש הוא נושא "בוער". קצב ההתקדמות תלוי במאמץ שאתם מוכנים להשקיע בשטח ולא רק בדיבורים. אתם מצליחים ליצור קשר עם אנשים בעלי השפעה שיוכלו לכוון ולהפנות אתכם לכיוונים ראויים. יש מישהו שמפזר הבטחות ללא כיסוי. הרקיע מבשר על אנרגיה וויטאלית, כמו גם על שינוי זוהר במראה ובהופעה.
בפריסת חיזוי וקבלת מסרים שהתקיימה למענכם בחפיסת טארוט עם סימנים כירולוגים עלה בגורלכם קלף הרעיון הטוב: הקלף מבשר על הארה פתאומית שתבליח מתוך האפלה ותעניק לכם מסר ממוזל ומבורך.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button