ריפוי בצבעים אורה-סומארפואה משלימה

כל מה שרצית לדעת על אורה סומא

האורה סומא היא מערכת של צבעים. באמצעותה ניתנת לנו ההזדמנות לעשות שימוש באנרגיות הדינמיות החיות של הטבע כדי לעזור לעצמנו.

אורה סומא (ריפוי בצבעים) היא קרן ידע עתיקה שנולדה מחדש. הקרן הזו הפכה לנחלת הכלל בציר החשוב הנוכחי בהיסטוריה של כדור הארץ, בשפה האוניברסאלית שכל אדם הבין מטבעו מאז שבורא העולם אמר: "ויהי אור" – והיא "שפת הצבע"

ה"חלון של הנפש" מגלה את ההיבטים הנסתרים ביותר שלנו בצורה שמאפשרת לנו להבין, לקבל ובמובן אחר – גם לצמוח דרכו. נאמר לעתים קרובות על אורה-סומא ש"הנך הצבע שבחרת", ושהצבעים האלה אינם רק דימוי של "הקיום האמיתי" שלך, אלא גם מאפשרים תקשורת בין העצמי והנפש דרך "גשר הקשת בענן".

"אנרגיית חיים" זו היא לב ליבה של האורה- סומא. היכולת שלה להנחות ולהאיר אותנו בעדינות, ולתגמל אותנו עם הבנה עשירה ועמוקה ועם החוויה העצמית ושל העתיד שאנו יוצרים…. היא עזה בהחלט.

לידתה של האורה-סומא
המילה אורה מקורה בלטינית, ופירושה: דומה לאוויר, נשימה קלה, אד או הבהוב. סומא היא המילה היוונית העתיקה ל"גוף", ובסנסקריט היא מתייחסת למשקה המסתורי המוביל את הנשמה אל תוך אקסטזה אלוהית. כאשר משלבים את שתי המילים, הן מרכיבות ויברציה שונה ומאד מסוימת, מכיוון ששני המושגים, אורה ו-סומא, הם בעלי משמעות עמוקה הרבה יותר הטבועה בתוכם. בשנת 1984 השם אורה-סומא וחזון הבריאה שלו הוענקו לשומר הנבחר שלו – ויקי וואל (Vicky Wall). בסדרה של חזיונות מדיטטיביים חוזרים ונשנים – ויקי קיבלה את המסר שוב ושוב – נאמר לה: "ילדתי, לכי והפרידי את המים".

ויקי, שהייתה כירופודיסטית, רוקחת ומטפלת בצמחי מרפא במקצועה, הייתה אז בת 66 ועיוורת מבחינה "קלינית"! לא היה לה מושג מה היא עשתה כאשר קיבלה את הדחף להיכנס למעבדתה הקטנה ולפתח תערובת המורכבת משכבות שונות וצבעים מחומרים טבעיים.

"איזון נולד באותו לילה! ויקי דיווחה מאוחר יותר: "ידיים אחרות הנחו את הידיים שלה" – מכיוון שהיא לא יכלה "לראות" את התכשיטים הנפלאים ומלאי ההשראה שיצרה – וגם לא את מטרתם המיועדת. עוד יותר מבלבל היה הכוח הויברציוני שהיא הרגישה שנבע מהם כאשר הם עמדו באור השמש בבוקר שלמחרת, וגילו שתי שכבות נפרדות ושונות באופן ברור ביותר.
אלפים מתוך הלקוחות של ויקי חשו משיכה לבקבוקי ה"איזון" והדבר אפשר לה לבנות מערכת פורמאלית של ידע מחקרי איתן.

מדוע אנשים בחרו בבקבוקים מסוימים? איזו השפעה הייתה לבקבוקים על חייהם לאחר חשיפה ממשוכת אליהם? מה הייתה "דינמיות החיים" של האנשים לפני ואחרי חשיפה או שימוש ממושכים בתכולה של בקבוקים מסוימים?
לאחר תקופה של מספר שנים קצרות, גישה מדעית זו אימתה את התשובות לכל השאלות האלה ואפילו יותר. בוודאות מוחלטת ויקי יכלה לאמת את הנחת היסוד ש"צבע מדבר בשפה משלו".

אורה סומא – מהי?
האורה סומא היא מערכת מסעירה של צבעים. באמצעותה ניתנת לנו ההזדמנות לעשות שימוש באנרגיות הדינמיות החיות של הטבע כדי לעזור לעצמנו בדרכים רבות כל כך…..
* להרגיש יותר רגוע
* לגלות מחדש את התלהבותך בחיים
* לשפר מערכות יחסים
* ללמוד להעריך את עצמך ואת כישורך, ולחזק את הביטחון העצמי שלך
* לגלות כלים חדשים להתמודדות עם אתגרי החיים
* להביא יותר אהבה ואכפתיות אל תוך חייך
* לאזן מחדש את האנרגיה שלך ולהחיות אותן
* לשנות את חייך
* לשנות את חייך ו"לזרום" עם אתגרי החיים
* להביא יותר אהבה ואכפתיות אל תוך חייך
* לאזן מחדש את האנרגיה שלך ולהחיות אותן
* להגיע אל האני הפנימי ולאינטואיציה שלך.

מתאים לילדים, נוער ומבוגרים שלהם בעיות רגשיות, לקויות למידה, בעיות התנהגות, בעיות רגשיות, מצבים התפתחותיים הדורשים תשומת לב וגישה שונה מן המקובל, ולשיפור הביטחון העצמי.

האורה סומא פותחת בפנינו הזדמנויות שמעולם לא חשבנו שהן בגדר האפשרי.

בקבוקי האיזון – התעוררות המודעות דרך הצבע
בקבוקי האיזון הם לב – ליבה של מערכת האורה סומא. צבעיה מלאי החיים תומכים באדם ומכוונים אותו להרגשת רווחה ומודעות עצמית.
בחירת הצבעים של בקבוקי האיזון – הם כעין מראה המשקפת מי את/ה ברמה העמוקה ביותר. כאן ניתנת לך ההזדמנות לגלות הרבה על אודות עצמך והנסתר הטמון בך.
הבקבוקים מכילים את אנרגיות החיים של פרחים וצמחים, שמנים אתריים, אבני חן וקריסטלים, גבישים ומינרלים המקודדים במיוחד בהתאם לצבעים כדי להביא הרמוניה ואיזון לשדה האלקטרומגנטי ולמרכזי האנרגיה שלך.

אורה סומא – השימושים וערכה לתועלת האדם
האורה סומא מעצם שימושה והטיפול דרכה, היא דרך נפלאה להתחבר מחדש לגוף, לנשמה ולרוח האדם, מסייעת ועוזרת לאנרגיה הקולקטיבית לעבוד בהרמוניה ובאיזון.
הצבעים הקורנים בנמרצות ומלאי החיות שבהם, יחד עם האלמנטים החיוניים שכל אחד מהמוצרים המכילים, מתעלים ומרוממים את רוחו של האדם, כדי להביאו לעוררות ולהפיח בו מרץ ואנרגיית שמחת החיים השוכנת באדם, ולעודדו לרמה אחרת של רווחה פנימית.

האורה סומא היא תרפיה שאינה מתערבת באדם. זוהי תרפיה שבה האדם בוחר את הצבעים שהכי מושכים אותו מתוך עצמו, ובוחר את "הנכון לו לטיפול" ללא התערבות חיצונית.
הצבעים משקפים את אישיותו ורצונותיו על מגוון רבדיו – פיזי, רגשי, מנטלי, רוחני, התנהגותי ומעבר לכך.

האורה סומא מפעילה, מזיזה, מניעה ותומכת באדם ובמקצב הטבעי של הריפוי בכל הרבדים של הקיום.

ליצירת קשר ופרטים מלאים על שולמית רונן

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button