הורוסקופ יומי

אסטרולוגיה יומית 28-03-2020

תחזית אסטרולוגית יומית למזלות – הורוסקופ יומי

מזל טלה
יש לכם חשק לעזוב הכל אבל אינכם יכולים. המשיכו ב'משחק' עד הסוף. אתם מגלים כושר דיפלומטי ביחסים עם אנשים קרובים. שינוי במערך כוחות עשוי להביא לפריצת דרך מפתיעה במערכת יחסים רומנטית, אך חשוב שתיקחו את זה בקצב איטי במיוחד. שימו לב לתגובת הצד השני עוד לפני שאתם פוצחים בהצהרות בומבסטיות. אם מניעיכם כנים, הרי שליבכם ינחה אתכם בדרך הנכונה אל האושר והאהבה.
הורוסקופ שנתי מזל טלה
התאמת מזלות
קלף טארוט יומי
הורוסקופ אהבה יומי
הצטרפו אלינו באינסטגרם
קריסטל המזל שלך בקניון הרוחניות מבית אלטרנטיבלי

מזל שור
גרמי שמיים בעלי אנרגיות של מזל והצלחה מרעיפים אור על מפת הלידה שלכם, בעיקר על הבית השביעי [בית הזוגיות]. צפוי לכם יום מלא הפתעות. צפויים שינויים חיוביים בכל התחומים. אתם מרגישים טוב ומשדרים החוצה את הרגשתכם הפנימית. זה כמובן משפיע גם על תחום הזוגיות והרומנטיקה. בני הזוג שלכם ישתפו פעולה אם תאמצו גישה חיובית ועניינית. אמרו את מה שאתם מבקשים ואל תתלוננו על מה שלא קיים. פנקו את עצמכם בקניה של בגד חדש. מומלץ לצאת לבילוי רומנטי שקט.
הורוסקופ שנתי מזל שור

מזל תאומים
כוכב מרקורי שליטכם מושפע כעת מגזרת שמיים הטעונה באנרגיות של כוכבים רבים והפכפכים. ביקורת נוקבת שתגיע אליכם מצד מישהו קרוב אליכם, תפגע בכם בגלל היותה בלתי צפויה ופתאומית. אתם זקוקים לתחושה שהבית והמשפחה הם סלע של יציבות בחיים שלכם. אל תדאגו יותר מידי. זהו רק שלב מעבר שבסופו, העניין שמטריד אתכם יסתדר כאילו מעצמו. למרות שאתם חושבים שאתם רואים את המצב לאשורו, יתכן שאתם טועים לחלוטין. כדאי להתייעץ עם אדם אובייקטיבי ובעל ניסיון.
.הורוסקופ שנתי מזל תאומים
התאמת מזלות
קלף טארוט יומי
הורוסקופ אהבה יומי
הצטרפו אלינו באינסטגרם
קריסטל המזל שלך בקניון הרוחניות מבית אלטרנטיבלי

מזל סרטן
אתם סוגרים במרץ רב את השבוע. הפעלתנות המוגברת מעידה על חוסר שקט. עליכם להיזהר לא להיקלע לעימותים ולהאשמות. יש לכם מה להסתיר? עדיף לקחת זמן ולעשות סדר במחשבות על מנת למצוא את שביל הזהב ולפעול להשגת תקשורת מאוזנת. אל תסתירו רגשות אך מצאו דרך נאותה לבטא אותם. אתם חייבים לעצמכם בילויים והנאות, גם אם הדברים באים על חשבון אפיקים חומריים.
הורוסקופ שנתי מזל סרטן

מזל אריה
כשאתם מחליטים לעשות שמח אף אחד לא יכול להתנגד. אירוע רב משתתפים שאתם יוזמים הופך להיות הצלחה גדולה מעל ומעבר לצפוי. תשומת הלב לה אתם זוכים מתאימה לכם כמו כפפה ליד. כולם מחמיאים לכם ואתם נהנים מכל רגע. הכול טוב ויפה, אבל אם להיות מעשיים: כדאי ללמוד להפיק מכושר הארגון שלכם כסף. הרקיע רומז כי דבר-מה שאבד לכם, ישוב ויתגלה בקרוב.
הורוסקופ שנתי מזל אריה
התאמת מזלות
קלף טארוט יומי
הורוסקופ אהבה יומי
הצטרפו אלינו באינסטגרם
קריסטל המזל שלך בקניון הרוחניות מבית אלטרנטיבלי

מזל בתולה
מצב רוח מוזר תוקף אתכם היום. עולה גל של נוסטלגיה לגבי קשר שהיה בעבר. דפדוף באלבום התמונות המשותפות מעלה זיכרונות גם הוא. אתם מתלבטים אם ליצור קשר מחדש. לפני אתם מרימים את היד כדי לחייג, חשבו פעמיים. כדאי שתגדירו לעצמכם מה הסיבה שהקשר הסתיים. ועכשיו- תחליטו. הרקיע רומז כי כל סיום מהווה פתח לקשר חדש: הפרשיה הבאה תסתיים במצב רוח מרומם.
הורוסקופ שנתי מזל בתולה

מזל מאזניים
יש צורך לתפוס קצת שלווה אבל יש מי שמצליחים לתמרן אתכם לכיוונים אחרים. רשימת המשימות היא ארוכה במיוחד ובשלב מסוים עלול התסכול שלכם לעלות אל פני השטח. הגיע הזמן שתלמדו להגיד לא ובקול רם וגם הצבת גבולות היא משהו שיש צורך לעבוד עליו. אל תדחו! אם אתם מקבלים ייעוץ כלשהו, כדאי שתבדקו אותו בציציות. ההיגיון משמיע את קולו אך הרגש מפתה אתכם אל נתיב הרפתקני. כמאזניים אמיתיים נראה כי תבחרו ברגש.
הורוסקופ שנתי מזל מאזניים
התאמת מזלות
קלף טארוט יומי
הורוסקופ אהבה יומי
הצטרפו אלינו באינסטגרם
קריסטל המזל שלך בקניון הרוחניות מבית אלטרנטיבלי

מזל עקרב
יש לא מעט קשיים שנערמים בדרככם אבל אין הדבר אומר שמישהו מלמעלה מתנכל לכם. אל תתרווחו בנוחות בכורסה עם קופסת מטפחות כדי למחות את הדמעות ולהתמרמר על גורלכם הקשה. קומו, טלפנו, קבעו פגישות, צאו מהבית ודברו עם אנשים. לא בטוח שתראו תוצאות כבר היום אבל התנועה עצמה תזרים לכם את האדרנלין, כמו שצריך והכי חשוב: שמרו על אופטימיות. במקביל, הרקיע מבשר על הישגים בחברת בני ובנות מזל טלה.
הורוסקופ שנתי מזל עקרב

מזל קשת
מאוד חשוב לכם העניין הזה של אהבה וקבלה ללא תנאי. אתם ממש אלרגיים לביקורת, וכל הערה מתקבלת כעלבון אישי. אין לכם את האפשרות להתמכר למותרות מעין אלה, במיוחד לא בתחום האישי. גלו מיקוד והתרכזו. יש לכם הרבה מה ללמוד. בשעות הערב צפויה שיחה חשובה שהייתה צריכה להתקיים מזמן. במקביל, הרקיע מבשר על הישגים בחברת ילידי מזלות האש [טלה, אריה וקשת כמוכם], כמו גם על אפשרות לזכייה בהימורים.
הורוסקופ שנתי מזל קשת
התאמת מזלות
קלף טארוט יומי
הורוסקופ אהבה יומי
הצטרפו אלינו באינסטגרם
קריסטל המזל שלך בקניון הרוחניות מבית אלטרנטיבלי

מזל גדי
יש סיכוי להתפתחות רומן אבל רק אם תואילו בטובכם לצאת מאזור הנוחות שלכם. כדאי לכם להראות קצת יותר התלהבות כדי לעודד את הצד השני שגם כך אינו סובל מעודף בטחון עצמי ומרגיש די מאוים מכל הסיטואציה. בכל מקרה, חבל על הביקורת שצצה לה מאי שם אפילו כשאתם מרגישים ממש טוב. על החלומות על נסיך/ת החלומות כדאי מאוד לוותר כבר עכשיו. במקביל, הרקיע מבשר על הצורך להימנע מהרפתקאות רומנטיות ולהתמיד בתלם הישר. כמו כן, הוא מכריז על אהבה שצריך להעניק לה מעטה ממוסד.
הורוסקופ שנתי מזל גדי

מזל דלי
יש מישהו או משהו, שבהרגשה שלכם 'מקצצים' לכם את הכנפיים ומונעים מכם את ההתקדמות שאתם חולמים עליה. שמרו מרחק מאדם זה או מההתרחשות הבעייתית. אולי המחשבות והתכנונים הם המקסימום האפשרי מבחינתכם לתקופה זאת, אבל הן ממלאים תפקיד חשוב אז נא לא לזלזל. במקביל, הרקיע צופה הצלחות לאלה מכם העוסקים בכלכלה ומנהל עסקים, כמו גם למי שעומדים לחתום על חוזים רשמיים. לכו על זה בשבוע הבא.
הורוסקופ שנתי מזל דלי
התאמת מזלות
קלף טארוט יומי
הורוסקופ אהבה יומי
הצטרפו אלינו באינסטגרם
קריסטל המזל שלך בקניון הרוחניות מבית אלטרנטיבלי

מזל דגים
יום של בלבול ואי סדר. אתם מרגישים חולשה פנימית שמושפעת מרגישות יתר שנחתה עליכם. זיכרונות מהעבר מציפים וכשאף אחד לא רואה, אתם אפילו מוחים דמעה. למה לא? להפגין רגשות זה אנושי. אולי לא כדאי לחשוף את עולמכם הפנימי לפני כל העולם אבל הקרובים לכם לא רק שיתמכו ויפרגנו אלא גם יתנו מילה טובה שתשפר מאוד את ההרגשה. במקביל, הרקיע מבשר על הרפתקאות רגשיות מהסוג הסוחף והדינאמי, כמו גם על הצורך להסתער על היעד ולכבוש אותו.
הורוסקופ שנתי מזל דגים

Back to top button