הטבות לבוגרים של אלטרנטיבלי Collegeצרכנות ולייפסטייל

איך לקדם את הסדנה / קורס שלי?

מדריך מיוחד ומפורט להצלחה בשיווק וקידום סדנאות רוחניות / קורסים ולימודי אונליין

איזה יופי! יש לנו סדנה שבה השקענו את מיטב כוחינו, מרצינו ואת הידע שצברנו… הכנו מערכי שיעור, הכנו סילבוס, הכנו מצגות מושקעות, הכנו סרטוני תדמית, הכנו תעודות סיום, מצאנו את המקום המושלם להעברת הסדנה (או הקורס) > ועכשיו אנחנו עומדים בפני השאלה: איך אני משווק / משווקת את הקורס לתלמידים?
במאמר נגלה לכם את הדרכים לשיווק סדנה / קורס / לימודים שנתיים ולמכור את כל המקומות מראש, חודשים לפני הזמן.
אנחנו בטוחים שכבר ניסיתם לפחות חלק מטכניקות השיווק שנסקור במאמר – בכל זאת תקראו עד הסוף… כי הכנו לכם הפתעה והטבה מיוחדת

קידום ושיווק קורסים וסדנאות
קידום ושיווק קורסים וסדנאות

השלב הראשון – שאלו את עצמיכם את השאלות:
מי הקהל שאתם רוצים לשווק לו את הסדנה שלכם?
מה הערך המוסף שלכם כמדריכים?
מה הצורך שהקורס / סדנה שלכם ממלאים? לדוגמא: רכישת כלים להעצמה, רכישת מקצוע לחיים, חוויה מיוחדת ומציאת אושר, תוספת הכנסה בקליניקה, העשרה רוחנית, פורקן / הפחתת מתחים וחרדות, העצמה אישית ועוד…
איפה הקהל שאליו אני רוצה לפנות נמצא?
האם יש לי רשימת לקוחות שמכירים אותי, ואני יכול /יכולה להציע להם להצטרף לקורס או לסדנה?
מהי הדרך האפקטיבית (והזולה ביותר) להגיע אל קהל היעד שלי?

אחרי שעניתם על השאלות הבאות (ורצוי שתעשו זאת בכתב) תוכלו לקבל החלטה ולהתחיל לבצע את השלבים והפעולות הבאות על מנת לקדם את הסדנה שלכם.

כבעלי נסיון של מעל לעשרים שנה בעולם הרפואה משלימה, רוחניות והעצמה, אנחנו כבר בדקנו עבורכם את היעילות והאפקטיביות של דרכי הפרסום האפשריות… ככה תוכלו לחסוך מאות רבות (ואף אלפי שקלים) בקידום הסדנאות והקורסים שלכם.
אז הנה סקירה על האפשרויות שלכם לקדם את הסדנה (כדאי לקרוא עד הסוף כי יש לכם הטבה מיוחדת…)

פרסום במקומונים / מגזינים
דרך זו אינה נחשבת דרך אפקטיבית משום שלמרות שהפרסום הוא ממוקד לאזור הגאוגרפי שלך (או שבו נמצא קהל היעד שלך) יש לרכוש מודעה מאוד בולטת וגדולה על מנת "למשוך את תשומת הלב" של הקוראים ו"אורך החיים" של המועעה הוא מאוד מאוד קצר (בד"כ סוף שבוע אחד בלבד)

קידום אורגני במנועי חיפוש
יתרונות: אם יש לכם את הידע לבצע קידום אורגני, זהו קידום נכון ואפקטיבי. היתרון של סוג קידום זה נמצא בעובדה שהקידום הוא ארוך טווח (יחסית) והוא נתפס כאמין בקרב הגולשים שמקבלים תוצאת חיפוש במנוע "אובייקטיבי".
חסרונות: כנראה שיעבור זמן רב עד לקבלת אפקטיביות (לעיתים זה יכול לקחת חודשים רבים ולא בטוח שתצליחו), במידה ותצטרכו לשכור שרותי קידום אתרים (SEO) הדבר יכול לעלות לכם סכום לא מבוטל שמגיע לעיתים לאלפי שקלים בכל חודש.
החסרון המשמעותי ביותר הוא שגם אם הצלחתם להגיע למיקומים גבוהים במנועי החיפוש – המצב יכול להשתנות בכל רגע נתון ולכם עליכם לדאוג כל הזמן לקידום האורגני.
כמובן שאם יש לכם מספר סדנאות / קורסים, יהיה לכם קשה מאוד לקדם את כולם למיקומים גבוהים ללא עזרה בתשלום.

קידום ממומן במנועי חיפוש / קידום ממומן ברשתות חברתיות
מטפלים רבים, מנחי סדנאות ומכללות נוהגים להשתמש בצורה תדירה בקידום ממומן במנועי חיפוש או ברשתות חברתיות.
יתרונות: אין צורך להשקיע זמן, משאבים כספיים וידע טכנולוגי על מנת להגיע "לראש העמוד" או לקבל חשיפה בקרב קהל יעד שמחפש את הקורסים שלך.
חסרונות: יש להקציב הרבה כסף כדי לקבל תוצאות! במקרה של מנועי חיפוש תזכרו שאתם משלמים על כל "קליק" (לא על השארת פרטים) – פעמים רבות מתחרים שלכם לוחצים על המודעות שלך כדי "לבזבז" לך תקציב, פעמים רבות הלקוחות לוחצים בלי לבצע פעולה של הרשמה ואז אתם שילמתם על הקליק אבל לא קיבלתם תוצאה…

הנה קישור לחברה שיכולה לעזור לכם למנוע את הקליקים האלה ולחסוך לכם הרבה כסף (אבל זה גם עולה 😊) וזה מתאים למי שתקציב הפרסום שלו במנועי החיפוש גבוה יחסית…
https://bit.ly/3OFAIEH

פרסום ממומן ברשתות חברתיות
ברשתות חברתיות הסיפור הוא מעט שונה… יש לכם את האפשרות ממש לפלח את קהל היעד שאתם רוצים לפנות אליו אבל כאן מאוד מאוד חשוב לזכור שרוב הרשתות החברתיות הגדולות גובות מיכם תשלום על כל צפיה! במודעה (כלומר, אם לקוח עבר בפיד על המודעה שלכם – אתם מחוייבים בתשלום). ניתן גם למטב את הקמפיין אבל הדבר דורש הרבה "ניסויים" עד שתגיעו למצב שבו הפרסום מתחיל לתת תוצאות… ועד אז תקציב הפרסום שלכם עלול לגדול מאוד ולהגיע לאלפי שקלים!
כמו כן, בשתי האופציות האלה ברירית המחדל היא "תקציב מתמשך ומתחדש"… אתם מבינים כבר? תקציב שלכם מתחדש בכל יום! עד שתפסיקו אותו או אם הייתם חכמים מספיק להגביל אותו כבר ביצירת הקמפיין. בקיצור: צריך להיות עם "יד על הדופק" בצורה הדוקה ועם ידע מקצועי כדי להצליח בצורת שיווק זו.
כמובן, שבמידה ויש לכם עמוד עיסקי עם מסה של לקוחות שעוקבים אחריכם או קבוצות שבהם נמצאים לקוחות פוטנציאליים שלכם – מומלץ (ואף חובה!) לשתף את עמוד הקורס שלכם!

יצירת רשימת דיוור לסדנאות / קורסים שלכם
יצירת רשימת דיוור היא משימה רחבה והיא כוללת שלבים מובנים. כדי ליצור רשימת דיוור וללמוד כיצד לעשות זאת הצורה נכונה (לאורך זמן) אתם מוזמנים לצפות בהדרכות וידאו שהכנו לכם כאן:
בניית עמוד נחיתה לקורס:
https://vod.alternativli.co.il/browse-landing-page-marketing-videos-1-date.html

קידום באמצעות SMS
https://vod.alternativli.co.il/browse-sms-marketing-videos-1-date.html

קידום ושיווק באמצעות דואר אלקטרוני:
https://vod.alternativli.co.il/browse-email-marketing-videos-1-date.html

פרסום / קידום הסדנה באתרים הקשורים לתחום העיסוק שלכם
לחצו להוספת הקורס / סדנה שלכם וקבלו הטבה מיוחדת
https://w.alternativli.co.il/healthy-lifestyle/add-course/

מהנסיון העצום שצברנו ושיחות עם מנחי סדנאות ומכללות, זו האפשרות הטובה ואפקטיבית ביותר.
היתרונות: הקהל כבר מפולח – הוא גולש באתרים אלה כי הוא אוהב את התוכן וזה יתרון עצום! ובעצם כבר קיבלתם סינון אוטומתי ואתם לא מפרסמים את הקורס / סדנה שלכם ללקוחות שזה לא מעניין אותם!

בצורה זו אתם מצליחים להגיע ללקוחות הפוטנציאליים לקורס / סדנה שלכם בזמן שהם כבר נמצאים בMOOD נכון ועכשיו אתם מציעים להם להרחיב את תחום העניין שלהם / למלא להם צורך מסויים וזה שילוב ייחודי שלא קיים בשום אופצייה אחרת.

כמובן שעליכם למצוא את האתרים שיש להם כמות גולשים כי יש המון אתרים בתחום שלכם אבל אין בהם את האפשרות להוסיף את הסדנה / קורס שלכם או שכמות הגולשים בהם היא ממש (אבל ממש זניחה)
המקום לקבל מידע על כמות גולשים לפי אתר הוא אתר similarweb, זהו האתר הגדול בעולם להשוואת טראפיק. במידה והאתר קטן מאוד וזניח אז לא יהיה מידע עליו, במידה ולאתר יש תנועת גולשים משמעותית תוכלו לראות נתונים.
צירפנו לכם שלוש דוגמאות בעזרתם ניתן ללמוד על כמות הגולשים, התנהגות באתר ופופולאריות:
אתר אלטרנטיבלי (ניתן לראות שהאתר מקום ראשון בישראל בקטגוריית בריאות > רפואה משלימה)
https://www.similarweb.com/website/alternativli.co.il/#overview
אתר עידן הדלי
https://www.similarweb.com/website/idan-hadli.co.il/#overview
אתר קורסים
https://www.similarweb.com/website/coursim.co.il/#overview

אז בואו נסכם!
יש הרבה דרכים לקדם את הקורסים / סדנאות / מסלולי לימודים שלכם. בחרו את הדרך הטובה והנכונה ביותר עבורכם ושיהיה בהצלחה!
אם תחליטו להוסיף את הקורס / סדנה שלכם למתחם הלימודים של אלטרנטיבלי יש לכם הטבה מיוחדת.
לחצו להוספת הקורס / סדנה שלכם כאן כולל הטבה מיוחדת
https://w.alternativli.co.il/healthy-lifestyle/add-course/

Back to top button