אלטרנטיבלי Collegeלימודי רוחניותלימודי רפואה משלימהקורסים וסדנאות

קורס טאי צ'י בהרצליה / קורס טאי צ'י בשרון

מחפשים קורס טאי צ'י בהרצליה? הגעתם למקום הנכון ללמוד לתרגל טאי צ'י באזור השרון

מחפשים מקום ללמוד טאי צ'י בהרצליה או באזור השרון? מצאתם! מדיקל צ'י קונג ישראל מזמינים אותכם להירשם לקורס טאי צ'י, לבקר בסדנאות טאי צ'י וצ'י קונג הנערכות בהרצליה או להשתתף בשיעור פתוח.
קורס טאי צ'י צ'ואן יאנג סטייל המתקיים בהרצליה מיועד לכל מי שמעוניין ללמוד טאי צ'י באופן יסודי ומלא.

אמיר פרלמן מייסד מדיקל צ'י קונג ישראל וטאי צ'י יאנג סטייל ישראל מעביר קורס רב שנתי (שלושה סמסטרים) בהם נלמד את סט המיומנויות המלא לתרגול טאי צ'י: הפורם יאנג סטייל המסורתי בן 113 התנועות, אמנות ההקשבה בידיים (פושינג הנדס), כמו כן נכיר גם את המבואות ההיסטוריים, כמו כן נכיר את הפילוסופיה ותפיסת עולמם של האנשים העומדים מאחורי סגנון הטאי צ'י הפופולארי כיום. כמו כן נכיר את כתביו ומשנתו של זנג סאן פנג ממציא הטאי צ'י צ'ואן, פילוסופיה זו הועברה ממורה לתלמיד לאורך הדורות והיא העומדת בבסיס השיטה של אומנות הלחימה הרכה טאי צ'י.

כיום, מיליוני אנשים בכל רחבי סין וברחבי העולם המערבי מתרגלים את הפורם הארוך של טאי צ'י יאנג סטייל בכל בוקר. מדוע? בשל היותו תרגול משמר בריאות מיטבית שעבר את מבחן הזמן, במהלך העשורים האחרונים נעשו למעלה מאלף וחמש מאות מחקרים על תרגול טאי צ'י אשר מדגימים שיפור ביציבה, שיפור הגמישות ויכולות תנועה, הטבה לחולי פיברומיאלגיה, הגנה מפני ירידה קוגניטיבית ועוד.
הרשמו עכשיו


» לאתר מדיקל צ'י קונג ישראל
» לערוץ הוידאו של מדיקל צ'י קונג ישראל
» הצטרפו לקבוצת הפייסבוק של מדיקל צ'י קונג ישראל


צוות ההוראה של קורס טאי צ'י בהרצליה
אמיר פרלמן, מבכירי המורים לצ'י קונג ולטאי צ'י בישראל, ייסד את בית הספר הגדול בארץ להכשרת מדריכי צ'י קונג וטאי צ'י מדיקל צ'י קונג ישראל בשנת 2014. את הקורס טאי צ'י בצפון אמיר מעביר באופן אישי. אמיר בוגר וינגייט, למד בסין אצל מאסטר וון שו יו, ובשנים האחרונות תלמידו של מאסטר יאנג ג'ווינג מינג.

לצדו של אמיר ישמשו סטודנטים שנה שלישית כעוזרי הוראה במסגרת התכנית להכשרת מורים לטאי צ'י צ'ואן. כפי שמאסטר יאנג המורה של אמיר תמיד אמר "כאשר אתה לומד אתה מלמד". העברת הידע עתיק היומין היא חלק מהליך הלימוד והדרך הטובה ביותר להפנים את הידע כמשנה סדורה.
מסלול הכשרת מדריכי טאי צ'י באזור השרון (הרצליה)
במסגרת קורס טאי צ'י שיערך בהרצליה נלמד את הסילבוס המלא הנדרש למעבר מבחני הסמכה כמדריך טאי צ'י. סטודנטים רציניים יכולים להשלים את מסלול הלימודים בשש סמסטרים ולגשת למבחני הסמכה. עבור מי שלא מגיע עם רקע ויסודות מתרגול צ'י קונג או טאי צ'י סביר שידרשו ארבע שנות לימוד להשלמת כל הדרישות להסמכה כמדריכי טאי צ'י יאנג סטייל. הכל כמובן בהתאם ליכולת ולרמת ההשקעה של התלמיד.
לצפיה בסילבוס (כולל מבחני המעבר בסוף כל שנה) של קורס טאי צ'י לחצו כאן.

לאתר מדיקל צ'י קונג ישראל
לערוץ הוידאו של מדיקל צ'י קונג ישראל
הצטרפו לקבוצת הפייסבוק של מדיקל צ'י קונג ישראל

הרשמו עכשיו

נושאי חיפוש קשורים לעמוד זה:

Back to top button