הורוסקופ יומי

הורוסוקופ יומי / אסטרולוגיה יומית 27-11-2020

כל המזלות. בעמוד הורוסקופ יומי תוכלו לקרוא מה צופים הכוכבים למזל שלכם בכל התחומים: אהבה, פרנסה, קריירה ועוד...

ברוכים הבאים להורוסקופ יומי ותחזית אסטרולוגית יומית לגלגל מזלות האסטרולוגיה

הורוסקופ מזל טלה

קצב החיים מהיר מידי עבורכם ועלול לגרום לתחושת חולשה. קשה לעמוד בכל הדרישות והצרכים ובמיוחד אלה הבלתי צפויים שנופלים עליכם כמו גשם ביום קיץ. אם תבקשו עזרה- תקבלו. חבר נאמן ישתף אתכם בסוד אישי. זאת יכולה להיות התחלה של שיתוף פעולה. מצד שני, אל תקפצו למסקנות נמהרות ואל תחשפו את כל הקלפים.
בפתיחת חיזוי וקבלת מסרים שהתקיימה לכבודכם באמצעות קריאת צורות במשקע של קפה, עלתה בגורלכם צורה של מצנפת: המסר הוא- אין להסתפק באינטואיציה, יש לרכוש גם ידע על-מנת לפתח כוחות נסתרים.
הורוסקופ שנתי מזל טלה
התאמת מזלות
קלף טארוט יומי
הורוסקופ אהבה יומי
הצטרפו אלינו באינסטגרם
קריסטל המזל שלך בקניון הרוחניות מבית אלטרנטיבלי

הורוסקופ מזל שור

עליכם לפתח קצת יותר את האגו האבוד. היו נאמנים לרצונות ולקולות הפנימיים. נחישות וכוח רצון חזק הן מילות המפתח ליום זה. העכבות שלכם קיימות רק בדמיון. במחי יד תוכלו לבטל את השפעתן- אם רק תרצו. האמינו בעצמכם על מנת שגם אחרים ירגישו כלפיכם את אותו הדבר. ייתכן שאתם משקיפים על המציאות מבעד לעדשות הזויות מדי.
בפתיחת חיזוי וקבלת מסרים שהתקיימה לכבודכם באמצעות קריאת צורות במשקע של קפה, עלתה בגורלכם צורה של כורסה: המסר הוא- זה הזמן לעשות למען בני ביתכם ומשפחתכם, זאת גם על חשבון עיסוקים אחרים.
הורוסקופ שנתי מזל שור

הורוסקופ מזל תאומים

נראה כי צפויות תקלות הקשורות לנסיעה ולמעבר ממקום למקום. מכל מקום אל תהססו לגלות את רגשותיכם לבן המין השני. כנות היא הבסיס לכל קשר, במיוחד למי שרוצה שהמערכת תאריך ימים. יש לכם נטייה להגזים בצורה פראית ולהוציא כל התרחשות מכלל פרופורציה. הרקיע מודיע כי מצב רוחכם משתפר בעקבות שינוי בדרך שבחרתם.
בפריסת קלפים שהתקיימה עבורכם בחפיסה מיסטית של קלפי טארוט עלה בגורלכם קלף מכשף הפיתויים: הקלף מבשר על תקופה סוערת ועתירת ריגושים רומנטיים.
הורוסקופ שנתי מזל תאומים
התאמת מזלות
קלף טארוט יומי
הורוסקופ אהבה יומי
הצטרפו אלינו באינסטגרם
קריסטל המזל שלך בקניון הרוחניות מבית אלטרנטיבלי

הורוסקופ מזל סרטן

יום טוב. אמנם נכון כי הבוקר מתחיל בעצלתיים אך ככל שהוא מתקדם, העניינים מתפתחים לחיוב וצוברים תאוצה. בשלב מאוחר יותר צפויה לכם חוויה של ממש. ערב ארוך לפניכם. התכוננו לפגוש אדם מיוחד במינו. אולי תתקשו להאמין שזה קורה לכם. אבל בעצם למה לא? מגיע לכם לקבל לפחות באותה מידה בה אתם יודעים להעניק. צפוי לכם ערב מהנה שישפיע על מהלך הסוף שבוע כולו.
בפריסת קלפים שהתקיימה עבורכם בחפיסה מיסטית של קלפי טארוט עלה בגורלכם קלף חמשת העוקצים: הקלף חוזה קשר רומנטי מפתיע בזמן ובמקום הכי פחות צפויים.
הורוסקופ שנתי מזל סרטן

הורוסקופ מזל אריה

מישהו חורג בהתנהגותו מגבולות הסביר ואתם נפגעים מכך באופן ישיר. אתם שוקלים איך להתמודד עם העניין. במקום להיעלב ולהסתגר סגלו לעצמכם דרך פעולה ישירה ואסרטיבית. השתמשו במשפטים כמו 'לא מתאים לי' ו-'לא מקובל עלי'. זה לא אומר להתפרץ ולהשתולל אלא לחשוב על טובתכם האישית והמשפחתית לעומת הכלל. הרבה חומר למחשבה.
בפריסת ניבוי שהתקיימה לכבודכם באמצעות משקע של גרגרי קפה, עלתה בגורלכם צורה של מגן-דוד: הצורה מייצגת מצב אשר לפיו אין הצדקה לקיצוניות מכל סוג שהוא. להיפך, רק איזון והרמוניה יביאו את האושר הנכסף.
הורוסקופ שנתי מזל אריה
התאמת מזלות
קלף טארוט יומי
הורוסקופ אהבה יומי
הצטרפו אלינו באינסטגרם
קריסטל המזל שלך בקניון הרוחניות מבית אלטרנטיבלי

הורוסקופ מזל בתולה

הפנויים עשויים לפגוש מועמדים מתאימים לקשר רציני. אל תמהרו לחשוב במושגים של מערכת יחסים מבוססת. תנו לזמן לעשות את שלו ובקצב המתאים. יש לכם לא מעט סידורים וקניות. תתאימו את לוח הזמנים לרומנטיקה ולא להיפך. אל תשכחו את בני המשפחה שעלולים להרגיש הזנחה מסוימת עקב היותכם עסוקים עד מעל הראש באירועים חיצוניים.
בתקשור שהתקיים לכבודכם בקלפי טוטם החיות, עלה בגורלכם קלף הלוטרה: המסר הוא – אתם עומדים להצליח בתחום שוותיקים ומנוסים מכם נכשלו בו, אל תבטלו את עצמכם מפניו של איש.
הורוסקופ שנתי מזל בתולה

הורוסקופ מזל מאזניים

זהו יום של סגירת מעגלים. התוקפנות והמתח יורדים ויש לכם תחושה של פיוס עם הסביבה ואופטימיות לגבי התרחשויות עתידיות. שיפור המעמד החברתי שלכם תורם למורל הגבוה גם הוא. יום מתאים ליצירה בכל התחומים ובמיוחד בתחום הרוחני. הרבה תנועה ונסיעות ובילוי עם אנשים במסגרות שונות ומגוונות. האהבה ממתינה לכם בהישג יד, אך אם התכוונתם לבצע השקעה פיננסית – כדאי שתרדו מזה.
בפריסת ניבוי שהתקיימה לכבודכם באמצעות משקע של גרגרי קפה, עלתה בגורלכם צורה של אשד-מים: הצורה מייצגת מצב אשר לפיו עליכם ליהנות מן הקיים מבלי לתת את דעתכם על הצפוי לכם בעתיד.
הורוסקופ שנתי מזל מאזניים
התאמת מזלות
קלף טארוט יומי
הורוסקופ אהבה יומי
הצטרפו אלינו באינסטגרם
קריסטל המזל שלך בקניון הרוחניות מבית אלטרנטיבלי

הורוסקופ מזל עקרב

היום נראה כי תתעוררו עם הרגשה נהדרת. זה מן יום שמתאים בדיוק לתחושה שלכם. אתם מפזרים אופטימיות סביבכם וסוחפים איתכם אנשים אחרים. היום אתם במיטבכם. לכן, אירועים ופגישות שתשתתפו בהם יזרמו מעצמם ואתם תצליחו להקסים את הנוכחים. היו בטוחים בעצמכם. הפגינו והחצינו רגשות חיוביים. החשש שלכם מפני אובדן שליטה, אינו מוצדק. אל תחששו לזרום עם מה שיש.
בהפלת גורל שהתקיימה עבורכם בשיטה סינית ששמה אי-צ'ינג, הופיע לכבודכם השישייה שמספרה 13 ושמה רעות: המסר הוא – אל תפקידו את גורלכם בידיהם של מכרים מזדמנים, השליכו את יהבכם על חבריכם וידידיכם.
הורוסקופ שנתי מזל עקרב

הורוסקופ מזל קשת

אתם מרגישים מספיק בטוחים בעצמכם כדי לשתף את בן/ת הזוג ברגשות שלכם. שיחה כנה מניבה תמיד תוצאות טובות ויוצרת קירבה. במידה ואתם לא נמצאים במערכת יחסים, יש לכם הזדמנות לנסות דרך שונה מהרגיל בקשר עם בני המין השני. מומלץ לצאת לבילוי ולהשאיר את 'הקוצים' בבית. שינוי של ממש בגישה יביא לתוצאות דרסטיות.
בהפלת גורל שהתקיימה עבורכם בשיטה סינית ששמה אי-צ'ינג, הופיע לכבודכם השישייה שמספרה 12 ושמה חוסר התאמה: המסר הוא – אל תמשיכו להיצמד אל פרשיות אשר אבד עליהן הכלח, לכו אל דרך חדשה וטובה יותר.
הורוסקופ שנתי מזל קשת
התאמת מזלות
קלף טארוט יומי
הורוסקופ אהבה יומי
הצטרפו אלינו באינסטגרם
קריסטל המזל שלך בקניון הרוחניות מבית אלטרנטיבלי

הורוסקופ מזל גדי

יש לכם תחושה של ניכור גם כלפי אנשים שקרובים אליכם. ההרגשה שאף אחד לא מבין אתכם נובעת מתוך כעסים פנימיים שלא קשורים דווקא באלה שסובלים מזה. אפשר בקלות יחסית לפתור את הבעיה. מה שצריך זה לאפשר לעצמכם חופשה קצרה במהלכה תוכלו לאגור כוחות ולא להיות במצב של ריצה בלתי פוסקת. כן, מותר גם לבקש עזרה מאחרים ולהאציל סמכויות.
בפתיחת חיזוי וקבלת מסרים שהתקיימה לכבודכם באמצעות קריאת צורות במשקע של קפה, עלתה בגורלכם צורה של סוס דוהר ביער: המסר הוא – אל תניחו לתחרויות לגרום לכם לסגת. להיפך, הן צריכות לדרבן אתכם להישגיות יוצאת דופן.
הורוסקופ שנתי מזל גדי

הורוסקופ מזל דלי

דפוסי החשיבה שלכם משתנים עקב דברים שאתם נחשפים אליהם במקרה. בקריירה וגם בתחום האישי אתם צריכים להפיק לקחים מניסיון העבר ולא להתמקד על הטפל, כפי שלעיתים קרובות יש לכם נטייה לעשות. אתם מחפשים שליטה במקום תוצאות. חבל על זמנכם היקר. זה יום מתאים לניצול הכישרונות הטבעיים בכיוון של עשיית רווחים.
בפתיחת חיזוי וקבלת מסרים שהתקיימה לכבודכם באמצעות קריאת צורות במשקע של קפה, עלתה בגורלכם צורה של אפרוח בוקע מביצה: המסר הוא – זו תקופה פורייה ונפלאה עבור אלה מכם שתכננו את הרחבת המשפחה, כמו גם לסטודנטים הניצבים לפני בחינות.
הורוסקופ שנתי מזל דלי
התאמת מזלות
קלף טארוט יומי
הורוסקופ אהבה יומי
הצטרפו אלינו באינסטגרם
קריסטל המזל שלך בקניון הרוחניות מבית אלטרנטיבלי

הורוסקופ מזל דגים

בתחום הזוגי חלה התקרבות. תנו לרגשות שלכם לפרוץ החוצה בדרכים מילוליות ואחרות. יש לכם חשק לפנק ולהתפנק. לכו על זה ובגדול. מצב הרוח מעולה. פגישה חברתית עולה יפה ומניבה תוצאות טובות. אם מדובר בהצעה עסקית, זכרו לחתום על הסכמים לפני שאתם מתחילים לפעול. נראה כי תבונתכם מביסה את נוצות הטווס של מתחריכם.
בתקשור שהתקיים לכבודכם בקלפי טוטם החיות, עלה בגורלכם קלף כלב הערבות: המסר הוא – במקום להיבהל מן המלכודות שיריביכם הציבו, השתמשו באיוולתם על-מנת להפילם בפח. שם המשחק הוא תחכום ומניפולטיביות.
הורוסקופ שנתי מזל דגים


אנחנו מקווים שנהנתם לקרוא הורוסקופ יומי שהוכן על ידי אסטרולוגים מומלצים. עמוד זה מעודכן עבור כל מי שאוהב לקרוא הורוסקופ יומי, אסטרולוגיה, התאמת מזלות, התאמה אסטרולוגית, הורוסקופ שבועי, הורוסקופ מזלות יומי, אסטרולוגיה הורוסקופ יומי, הורוסקופ תחזית יומית, הורוסקופ מזל עקרב, הורוסקופ מזל טלה, גלגל המזלות, הורוסקופ מזל תאומים, הורוסקופ מזל שור, הורוסקופ מזל בתולה, הורוסקופ מזל גדי, הורוסקופ מזל דלי, הורוסקופ מזל דגים, הורוסקופ מזל מאזניים ועוד.


Back to top button