הורוסקופ יומי

הורוסוקופ יומי / אסטרולוגיה יומית 17-06-2020

כל המזלות. בעמוד הורוסקופ יומי תוכלו לקרוא מה צופים הכוכבים למזל שלכם בכל התחומים: אהבה, פרנסה, קריירה ועוד...

ברוכים הבאים להורוסקופ יומי ותחזית אסטרולוגית יומית לגלגל מזלות האסטרולוגיה

הורוסקופ מזל טלה

היום נראה כאילו ההתנהגות שלכם מושפעת מסדרות וטלנובלות בטלוויזיה. במילים אחרות, אתם במו ידיכם מחוללים סערה בכוס מים. חבל על האנרגיה המבוזבזת לשווא. כדאי מאוד לנסות להירגע ולקחת בפרופורציה הנכונה את מה שקורה. התמודדות עם שינויים במצב האישי והחברתי אינה חייבת להיות מלווה בכאב לב. חפשו אנשים אשר פיהם וליבם שווים.
בפריסת ניבוי וחיזוי שהתקיימה לכבודכם באמצעות חפיסת קלפי טארוט, עלה בגורלכם קלף ששמו אס הגביעים: הקלף מייצג מצב אשר לפיו צפויה לכם התחלה חדשה המבוססת על מניעים רגשיים ורגשניים.
הורוסקופ שנתי מזל טלה
התאמת מזלות
קלף טארוט יומי
הורוסקופ אהבה יומי
הצטרפו אלינו באינסטגרם
קריסטל המזל שלך בקניון הרוחניות מבית אלטרנטיבלי

הורוסקופ מזל שור

מערכת היחסים האישית פורחת. אתם עלולים לקחת את העניין כמובן מאליו. בן/ת הזוג זקוקים לחיזורים וחיזוקים. אל תפסיקו לעשות מה שעשיתם עד עכשיו. התחום החברתי נחלש לאחרונה. מישהו קרוב שבשמו מופיעות האותיות מ' ו – ל, מאכזב וגדול. שינוי בעבודה דרוש לכם כמו חמצן לנשימה. קחו את הזמן לעשות תוכניות אופרטיביות.
בפריסת ניבוי וחיזוי שהתקיימה לכבודכם באמצעות חפיסת קלפי טארוט, עלה בגורלכם קלף ששמו שישה מטות: הקלף מייצג מצב אשר לפיו אתם צפויים לניצחון גדול על יריביכם, אך לכם כדאי שלא להשפיל אותם.

הורוסקופ שנתי מזל שור

הורוסקופ מזל תאומים

קשה לכם מאוד לקבל תכתיבים מאנשים מכל סוג שהוא. יחד עם זה, מישהו צריך לתת את הטון ופעמים רבות, אתם מעדיפים לקחת עמדה של 'ראש קטן' כדי לא לשאת באחריות לתוצאות שנראות לכם לא בטוחות. כידוע לכם, אי אפשר לאכול את העוגה ולהשאיר אותה שלמה. אל תתאמצו יותר מידי להיות מה שאתם לא. צפויים מצבים הדורשים פסק-זמן ושיקול דעת.
בפריסת ניבוי וחיזוי שהתקיימה לכבודכם באמצעות חפיסת קלפי טארוט, עלה בגורלכם קלף ששמו שני לבבות: הקלף מייצג מצב אשר לפיו צפויה לכם אהבה גדולה או שיתוף פעולה פורה מצד עמיתיכם לעבודה.
הורוסקופ שנתי מזל תאומים
התאמת מזלות
קלף טארוט יומי
הורוסקופ אהבה יומי
הצטרפו אלינו באינסטגרם
קריסטל המזל שלך בקניון הרוחניות מבית אלטרנטיבלי

הורוסקופ מזל סרטן

יום חביב למדי עובר עליכם. קחו לכם כמה שעות זמינות לבילוי רומנטי שדרוש לכם כמו אוויר לנשימה. היצירתיות שלכם תעזור לכם למצוא את הדרך לרגעי החסד. בקשר לעבודה ? שלא כהרגלכם גלו יותר אסרטיביות והשמיעו את קולכם ברמה. יהיה מי שיקשיב. אל תחושו רגשי אשם בשל שאיפתכם התמידית לזכות בהגנה ובביטחון.
בתקשור שהתקיים עבורכם באמצעות מערכת של סמלים מבשרים, עלתה בגורלכם צורה של עצי מחט: הסמל מייצג מצב אשר לפיו תצטרכו לנקוט בהתנהגות מחוספסת במקצת ומכל מקום, לוותר לפרק זמן כלשהו על כללי הדיפלומטיה.
הורוסקופ שנתי מזל סרטן

הורוסקופ מזל אריה

מישהו נבוך מאוד לאחר שהתנהגותכם מפתיעה אותו. אתם לא חייבים להתנצל אבל בהחלט יש חובה מוסרית להסביר את משמעות ההתנהלות לאנשים קרובים שיש להם מינימום של ציפיות מכם. האמת היא שבזמן האחרון די סיבכתם את עצמכם והפתרון אינו קל. עליכם להחליט אם להמשיך 'לרקוד על שתי חתונות' או לא לרקוד כלל. המזל הטוב מצפה לפנויים שביניכם בדילוגים מאתר בילוי אחד אל משנהו.
בתקשור שהתקיים עבורכם באמצעות מערכת של סמלים מבשרים, עלתה בגורלכם צורה של דולפין: הסמל מייצג מצב אשר לפיו אתם עשויים לפתח יכולות בתחום הנסתר, אך לשם כך תצטרכו לרכוש ידע בנושא. אין די בכישרון.
הורוסקופ שנתי מזל אריה
התאמת מזלות
קלף טארוט יומי
הורוסקופ אהבה יומי
הצטרפו אלינו באינסטגרם
קריסטל המזל שלך בקניון הרוחניות מבית אלטרנטיבלי

הורוסקופ מזל בתולה

אתם עשויים למצוא את עצמכם בבדידות מסוימת יחסית לאשר הורגלתם לו לאחרונה. צפוי יום לא ברור ואפילו מעורפל קמעה. מידע סותר שמגיע אליכם גורם לכם לבלבול. עייפות גורמת לכם לאבד את יכולת הניתוח הבהירה והברורה שלכם. אתם עלולים לקבל החלטות שגויות ולכן מומלץ להתייעץ עם אדם קרוב בקשר לעניינים הרי גורל. בתחום העבודה תקבלו הצעה מעניינת אולם נראה שבסופו של דבר בגלל עיתוי לא מתאים- תדחו אותה.
בפתיחת חיזוי עתיד וקבלת מסרים על-פי 22 האותיות העבריות, עלתה בגורלכם האות ו: האותיות רומזות על משהו טכסי או רשמי, אשר ישפיע על מהלך העניינים.
הורוסקופ שנתי מזל בתולה

הורוסקופ מזל מאזניים

למרות ניסיונות עקשניים לשפר את מצבכם, אתם מתחילים את היום ב-'נפילה קטנה' אך מצליחים להתאושש ולהתאזן. זה יום בו צפויים לכם קטעים טובים ומאתגרים. דווקא משום כך השתדלו להתמקד בתחום אחד ולהקדיש את מלוא תשומת הלב למקום הספציפי שתבחרו בו. אין לכם מה להיפגע מאנשים קרובים. כול אחד דואג לעצמו בנקודת זמן זאת. חיים ולומדים, אתם יודעים.
בפתיחת חיזוי עתיד וקבלת מסרים על-פי 22 האותיות העבריות, עלתה בגורלכם האות ח: האותיות רומזות על הצלחה הודות להתערבותו של גורם חיצוני.
הורוסקופ שנתי מזל מאזניים
התאמת מזלות
קלף טארוט יומי
הורוסקופ אהבה יומי
הצטרפו אלינו באינסטגרם
קריסטל המזל שלך בקניון הרוחניות מבית אלטרנטיבלי

הורוסקופ מזל עקרב

מתיחות בעבודה מביאה אתכם אל מצב של עייפות רבה. כדאי מאוד לנצל את הזמן הפנוי למנוחה ולבילוי מהנה. אל תתפתו להזמנות של אנשים שלא ממש מעניינים אתכם. זה לא הזמן לנהוג בנימוס. תעשו את מה שבא לכם באמת, בין אם מדובר בבילוי שקט בבית או יציאה למועדון ריקודים. תהיה לכם הזדמנות לשחרר מתח. היכרויות חדשה בהחלט באה בחשבון.
בפריסת קלפי טוטם-החיות לצורך קבלת מסרים וייעוץ, עלה בגורלכם קלף הכלב: המסר הוא – פעולה התנדבותית שאתם עושים למען הכלל ולמען הזולת, תחזור אליכם עם אנרגיות ממוזלות כפל-כפליים.
הורוסקופ שנתי מזל עקרב

הורוסקופ מזל קשת

האמת היא שדי נמאס לכם מבילויים הרפתקניים ונראה כי נפשכם יוצאת אל משהו קצת יותר שפוי. יחד עם זה אתם מנצלים את ההפוגה כדי להשקיע קצת בעצמכם ולעשות את כל אותם הדברים שרציתם לעשות מזמן אבל לא הספקתם. פעילות כמו מדיטציה, יוגה או עיסוי עם שמנים חמים- מבורכת ומתאימה במיוחד לימים אלה. קחו בחשבון כי ניחנתם בכל הכלים העשויים לעזור לכם להתחבר עם האור הגדול.
בפריסת קלפי טוטם-החיות לצורך קבלת מסרים וייעוץ, עלה בגורלכם קלף אריה ההרים: המסר הוא – אם רצונכם להכניע את מתחריכם ואת המקנאים בכם, עליכם לפעול במהירות ובנחישות. פעולה זריזה ומהירה תתברר כטובה יותר מזו השקולה והמחושבת.
הורוסקופ שנתי מזל קשת
התאמת מזלות
קלף טארוט יומי
הורוסקופ אהבה יומי
הצטרפו אלינו באינסטגרם
קריסטל המזל שלך בקניון הרוחניות מבית אלטרנטיבלי

הורוסקופ מזל גדי

עליכם לחקור קצת יותר לעומק מה גורם לאדם קרוב לכעוס עליכם כול כך. יש מי שמסתיר מכם את רגשותיו האמיתיים. עליכם לבדוק מדוע אתם מעוררים כול כך הרבה אנטגוניזם בימים אלה. אל תכפו את דעותיכם על אחרים. מצב הרוח שלכם כבד מהרגיל וייקח לפחות עוד יום אחד עד שהמצב ישתפר. הרקיע רומז על הצלחה שתושג בעזרת התלהבות ואופטימיות.
בפריסת קלפי טוטם-החיות לצורך קבלת מסרים וייעוץ, עלה בגורלכם קלף השפירית: המסר הוא – אתם מביאים אושר לאחרים, אך הגיע הזמן להביא אותו גם לכם. תצטרכו ללמוד כיצד לקבל ולא רק כיצד להעניק.
הורוסקופ שנתי מזל גדי

הורוסקופ מזל דלי

מגיעה אליכם הפתעה מפרגנת בשיחת טלפון לא צפויה. לא רק שזה נעים לכם אלא יש לזה קשר ישיר עם התקדמותכם בעבודה. החדשות הטובות מגיעות דווקא ביום של ירידה מוראלית מסוימת וזה נראה לכם כעיתוי מושלם שמהווה סימן לבאות. בעקבות ההתרחשויות צפויה התאוששות מהירה לכיוון של מצב רוח חיובי הרבה יותר. קחו את יכולותיכם והמריאו עימם לשחקים.
בתקשור רוחני לצורך קבלת מסרים, חיזוי וייעוץ, עלתה בגורלכם צורה של עקרב: המסר הוא – זכרו כי אין הברכה שורה אלא בסמוי מן העין. פירוש הדבר הוא כי שמירה על סודיות וחשאיות, תקדם את מטרותיכם.
הורוסקופ שנתי מזל דלי
התאמת מזלות
קלף טארוט יומי
הורוסקופ אהבה יומי
הצטרפו אלינו באינסטגרם
קריסטל המזל שלך בקניון הרוחניות מבית אלטרנטיבלי

הורוסקופ מזל דגים

יש לפניכם לא מעט פיתויים אבל אתם מתמודדים עימם בהצלחה. הסבלנות והעמידה על העקרונות שלכם תוציא אתכם מהסיטואציה באור הטוב ביותר שאפשר. יש לכם מספר רעיונות מקוריים ומהפכניים בראש, בתחום העבודה. אבל עדיין מוקדם לדבר על יישום. חכו לשעת כושר. קחו בחשבון כי על מנת להצליח יהיה עליכם להתנשא אל מעל ראשי יועציכם. רק כך תוכלו להתבונן בתמונה הגדולה.
בתקשור רוחני לצורך קבלת מסרים, חיזוי וייעוץ, עלתה בגורלכם צורה של נחש-אנקונדה: המסר הוא – זה הזמן לפתות את יריביכם בשיטות מתוחכמות ואפילו ערמומיות, על מנת שיפסעו הישר אל המלכודת שאתם טומנים להם. אל תהיו כה גלויים ושקופים.
הורוסקופ שנתי מזל דגים


אנחנו מקווים שנהנתם לקרוא הורוסקופ יומי שהוכן על ידי אסטרולוגים מומלצים. עמוד זה מעודכן עבור כל מי שאוהב לקרוא הורוסקופ יומי, אסטרולוגיה, התאמת מזלות, התאמה אסטרולוגית, הורוסקופ שבועי, הורוסקופ מזלות יומי, אסטרולוגיה הורוסקופ יומי, הורוסקופ תחזית יומית, הורוסקופ מזל עקרב, הורוסקופ מזל טלה, גלגל המזלות, הורוסקופ מזל תאומים, הורוסקופ מזל שור, הורוסקופ מזל בתולה, הורוסקופ מזל גדי, הורוסקופ מזל דלי, הורוסקופ מזל דגים, הורוסקופ מזל מאזניים ועוד.


Back to top button