הורוסקופ יומי

הורוסוקופ יומי / אסטרולוגיה יומית 10-10-2020

כל המזלות. בעמוד הורוסקופ יומי תוכלו לקרוא מה צופים הכוכבים למזל שלכם בכל התחומים: אהבה, פרנסה, קריירה ועוד...

ברוכים הבאים להורוסקופ יומי ותחזית אסטרולוגית יומית לגלגל מזלות האסטרולוגיה

הורוסקופ מזל טלה

עליכם להתייחס ביתר רצינות לנטיות הלב שלכם ולזרום עם זה. נראה שאתם עושים מאמצים רבים מדי לעשות את מה שצריך ופחות מדי את מה שאתם רוצים באמת. הגיע הזמן להקדיש קצת זמן לבית ולסדר את מה שמזמן רציתם לשנות. שינוי האווירה יביא משב רוח רענן גם למערכות היחסים בין המתגוררים תחת גג אחד.
בהפלת גורל שהתקיימה לכבודכם לצורך קבלת מסרים רוחניים, עלה בגורלכם המסר הבא: אם אתם כמהים לזוגיות טובה, כדאי שקודם לכם תתנערו מן הדעות הקדומות שיש לכם בנושא. דעות קדומות הן כקורי עכביש.
הורוסקופ שנתי מזל טלה
התאמת מזלות
קלף טארוט יומי
הורוסקופ אהבה יומי
הצטרפו אלינו באינסטגרם
קריסטל המזל שלך בקניון הרוחניות מבית אלטרנטיבלי

הורוסקופ מזל שור

מערכת היחסים המשמעותית בה אתם מעורבים, מעייפת אתכם במקצת. לא שאתם מחפשים לברוח אבל אין ספק דרושה פעולת רענון כדי להעלות את רמת הריגוש והחידוש. אתם מאבדים עניין במהירות ואם לא יעשה שום דבר בנידון אתם עלולים להיקלע לבעיה. תחושה קלה של אכזבה גורמת לכם לתפוס מרחק גם ממי שזקוק ביותר לתשומת ליבכם.
בהפלת גורל שהתקיימה לכבודכם לצורך קבלת מסרים רוחניים, עלה בגורלכם המסר הבא: זה הזמן לשוחח בגלוי על אודות משקעים שהצטברו, ולא לשמור דברים בבטן. שמירת דברים על לב דווי ודואב, עלולה לפגוע באוצר אותם בקרבו.
הורוסקופ שנתי מזל שור

הורוסקופ מזל תאומים

הנטייה לקיטורים ותלונות כמו גם לדיבורים בלי הפסקה גורמת לכם לבידוד חברתי מסוים. ההתנהגות שלכם מעוררת הסתייגות הולכת וגוברת גם אצל החברים הכי טובים. היום אתם עוברים קו אדום והתגובה המגיעה אליכם כמו בומרנג, מפתיעה אתכם. נסו להירגע ובמקום לספר לכל העולם על חוסר הצדק המשווע, כדאי לעשות חושבים. לבד! ובשקט!
בהפלת גורלות לחיזוי עתיד וקבלת מסרים שהתקיימה לכבודכם באמצעות מטוטלת החגה על פני אותיות ומספרים [לוח וויג'ה], עלה בגורלכם המסר הבא: כאשר מתעורר צורך עז בשותפות, אין לתת אמון עיוור בצד השני.
הורוסקופ שנתי מזל תאומים
התאמת מזלות
קלף טארוט יומי
הורוסקופ אהבה יומי
הצטרפו אלינו באינסטגרם
קריסטל המזל שלך בקניון הרוחניות מבית אלטרנטיבלי

הורוסקופ מזל סרטן

יום כבד. אווירה רצינית בבית גורמת לכם להתאמץ עוד יותר לכיוון של השתקעות בתוך עצמכם. דווקא השקט שלאחר הסערה גורם לכם להרגיש לחוצים. בן/ת הזוג נוקטים באמצעים חריגים כדי לשכנע אתכם בצדקת מעשיהם. אתם חשים ירידה מסוימת באנרגיות. פגישה עם אדם ממזל מאזניים תגרום לכך שלקראת הערב מצב הרוח הירוד יתפוגג.
בהפלת גורלות לחיזוי עתיד וקבלת מסרים שהתקיימה לכבודכם באמצעות מטוטלת החגה על פני אותיות ומספרים [לוח וויג'ה], עלה בגורלכם המסר הבא: יש להתייחס בקלילות למצבים הפכפכים, ייתכן שדווקא בהם מצפה לכם המזל הטוב.
הורוסקופ שנתי מזל סרטן

הורוסקופ מזל אריה

נראה כי לעיתים קרובות אתם בעצמכם מקלקלים מהלכים שהיו יכולים לקבל תפנית חיובית. זה קורה כי אתם לא סובלים חוסר וודאות. נכון, זה מלחיץ, אבל העניין הוא שבדרך כלל, יש להניח לדברים להתפתח בקצב הפנימי שלהם ולא ללחוץ בכוח. זה נכון גם לגבי חיי חברה וגם במערכות יחסים אישיות. נא להירגע.
בפתיחה לקבלת מסרים מן העתיד שבוצעה עבורכם בשיטה של תקשור רוחני, עלתה בגורלכם צללית של שושנה: המסר הוא – אתם צפויים לתפוס מקום מרכזי בחיי החברה. זה הזמן לגלות נדיבות גם כלפי מתחריכם.
הורוסקופ שנתי מזל אריה
התאמת מזלות
קלף טארוט יומי
הורוסקופ אהבה יומי
הצטרפו אלינו באינסטגרם
קריסטל המזל שלך בקניון הרוחניות מבית אלטרנטיבלי

הורוסקופ מזל בתולה

אין ספק שהכריזמה והקסם האישי שלכם משפיעים על אנשים אחרים במידה רבה, עד כדי מניפולציה גורפת. כולם משתמשים באותן שיטות ואין טעם שאתם תהיו 'יותר אדוקים מהאפיפיור'. הזמן פועל לטובתכם. זה הזמן להשפיע ולהוביל מהלך חדש. בטוח שאתם הולכים להצליח ובגדול. אתם קולטים את מחשבותיו של הצד השני ומגיבים על דברים עוד בטרם נאמרו.
בפתיחה לקבלת מסרים מן העתיד שבוצעה עבורכם בשיטה של תקשור רוחני, עלתה בגורלכם צללית של פגיון: המסר הוא – אדם המקנא לכם עלול לעמוד בדרככם. מצד שני, היו זהירים בכבודו.
הורוסקופ שנתי מזל בתולה

הורוסקופ מזל מאזניים

אתם נחושים למצות ולבדוק את כל האפשרויות העומדות בפניכם. עומס ולחצים חיצוניים גורמים לכם לדאגה. העומס גורם לתחושה של בלבול ותשישות. חשוב לנסות באופן מודע להרגיע את הסערה הפנימית למרות הקושי. אם רק תחליטו לשתף ותבקשו, תקבלו תמיכה והתחשבות מבן/ת הזוג. אתם תמצאו תמיכה ועידוד דווקא אצל צעירים במשפחה.
בקריאת העתיד שבוצעה למענכם בעזרת משקע של עלי תה, עלתה בגורלכם צללית המזכירה בצורתה צללית של האות העברית "טית": המסר הוא – יש לעגל פינות ואסור להקצין עמדות. גישה דיפלומטית תתברר כנכונה.
הורוסקופ שנתי מזל מאזניים
התאמת מזלות
קלף טארוט יומי
הורוסקופ אהבה יומי
הצטרפו אלינו באינסטגרם
קריסטל המזל שלך בקניון הרוחניות מבית אלטרנטיבלי

הורוסקופ מזל עקרב

נראה כי תקבלו הצעה שתסחרר את ראשכם. שקלו ברצינות את כל המרכיבים הכרוכים בדבר. בעקרון זהו זמן מתאים להתחדשות. הצעה שלא חשבתם כבר שתגיע- מפתיעה. בררו את כל הפרטים ואל תשאירו שטחים מעורפלים כפי שאתם נוהגים בדרך כלל. זה ימנע עוגמת נפש בעתיד. אם תפעלו בגלוי וביושר, תוכלו ליהנות משני העולמות.
בקריאת העתיד שבוצעה למענכם בעזרת משקע של עלי תה, עלתה בגורלכם צללית המזכירה בצורתה תחנת רוח: המסר הוא – צפוי מזל רב בעניין פיננסי. נראה שאתם מצטיינים בגלגול כספים.
הורוסקופ שנתי מזל עקרב

הורוסקופ מזל קשת

אל תעשו פרובוקציות. זה לא יעזור לאף אחד למרות שזה מה שמתחשק לכם לעשות. נסו לרסן את הכעסים שלכם ולהפנות אותם לכתובת המתאימה. מפגש קבוצתי מעלה למודעות שלכם נושאים שהצלחתם להדחיק עד עכשיו. למרות שאתם רוצים פתרונות מידיים, ברור לכם שתצטרכו להתאזר בסבלנות ולעשות עבודה פנימית בטרם יתגשמו הרצונות שלכם.
בהכוונה רוחנית שבוצעה באמצעות סימבוליקה של בעלי חיים, עלתה בגורלכם רוח של ברבור: המסר המועבר לכם הוא- זה הזמן להשקיע בטיפוח המראה וההופעה החיצונית. אין לחסוך כשמדובר במלתחה.
הורוסקופ שנתי מזל קשת
התאמת מזלות
קלף טארוט יומי
הורוסקופ אהבה יומי
הצטרפו אלינו באינסטגרם
קריסטל המזל שלך בקניון הרוחניות מבית אלטרנטיבלי

הורוסקופ מזל גדי

יום חשוב במיוחד. אף כי זה היום החופשי, אתם נפגשים עם אנשים שיכולים להשפיע על עתידכם במידה רבה. חשוב לשמור על ראש פתוח ולגלות גמישות. עליכם להשתחרר מהנטייה להוות אוזן קשבת לכל מי שמבקש, בכל זמן נתון. בשעות אחר-הצהרים, בן משפחה משתמש בכם כדי לנגח מישהו אחר. אל תתערבו בסכסוכים חיצוניים. דאגו לאינטרסים הפרטיים שלכם.
בהכוונה רוחנית שבוצעה באמצעות סימבוליקה של בעלי חיים, עלתה בגורלכם רוח של עכביש: המסר המועבר לכם הוא- ההצלחה בתחומים הקרייריסטי והפיננסי תושג בעזרת איפוק, סבלנות ונחישות של ברזל.
הורוסקופ שנתי מזל גדי

הורוסקופ מזל דלי

אתם מתבקשים על ידי מישהו קרוב לכם לקבל החלטה הקשורה בנסיעה מרתקת. הדבר קשה לכם מאוד כי התחום הגשמי עלול להתערבב עם הרגשות. התעלמות ודחייה נוספת רק יגבירו את המתח שגם כך כבר מגיע לרמה גבוה מהדרוש. קחו אחריות על עצמכם והפסיקו להטיל את ה"עבודה השחורה" על אחרים. אל תעשה מחר מה שאתה יכול לעשות היום.
בפתיחת חיזוי וקבלת מסרים שהתקיימה לכבודכם באמצעות קריאת צורות במשקע של קפה, עלתה בגורלכם צורה של דורבן: המסר הוא – לא די בכך שאתם מגוננים על עצמכם. לפעמים צריך להסיר את הכפפות ולהחזיר מנה אחת אפיים.
הורוסקופ שנתי מזל דלי
התאמת מזלות
קלף טארוט יומי
הורוסקופ אהבה יומי
הצטרפו אלינו באינסטגרם
קריסטל המזל שלך בקניון הרוחניות מבית אלטרנטיבלי

הורוסקופ מזל דגים

מעורבות ומחווה מפתיעה של בן מזל דלי בחייכם, עשויה לגרום לשינוי משמעותי בגישתכם אליו. אחרי הרבה זמן של מתח, לפתע יש סיכוי לגשר על הפערים ולמצוא מכנה משותף מחודש. ההתפתחות הבלתי צפויה מעודדת אתכם מאוד ונראה שזה יכול להשפיע גם על תחומים אחרים. קחו את כל מה שקורה ביתר קלות ונסו ליישם בבן/ת הזוג.
בפתיחת חיזוי וקבלת מסרים שהתקיימה לכבודכם באמצעות קריאת צורות במשקע של קפה, עלתה בגורלכם צורה של קונכייה: המסר הוא – אתם זקוקים לאהבה אשר יש הגנה וביטחון בצידה, ולא לזו שאין עימה תכלית כלשהי.
הורוסקופ שנתי מזל דגים


אנחנו מקווים שנהנתם לקרוא הורוסקופ יומי שהוכן על ידי אסטרולוגים מומלצים. עמוד זה מעודכן עבור כל מי שאוהב לקרוא הורוסקופ יומי, אסטרולוגיה, התאמת מזלות, התאמה אסטרולוגית, הורוסקופ שבועי, הורוסקופ מזלות יומי, אסטרולוגיה הורוסקופ יומי, הורוסקופ תחזית יומית, הורוסקופ מזל עקרב, הורוסקופ מזל טלה, גלגל המזלות, הורוסקופ מזל תאומים, הורוסקופ מזל שור, הורוסקופ מזל בתולה, הורוסקופ מזל גדי, הורוסקופ מזל דלי, הורוסקופ מזל דגים, הורוסקופ מזל מאזניים ועוד.


Back to top button