הורוסקופ יומי

הורוסקופ יומי: אסטרולוגיה יומית 11-02-2019

תחזית אסטרולוגית יומית למזלות – הורוסקופ יומי

טלה
הגיע הזמן להסיר את הכפפות ולהסביר לאנשים סביבכם שאתם לא כל כך עדינים כפי שלעיתים נוצר הרושם. יש לכם שאיפות ברורות מאוד בתחום האישי וכן בענייני משפחה. הלחצים המופעלים עליכם כבר מזמן נמאסו לחלוטין והגיע העיתוי המושלם להפגין אסרטיביות. הרקיע רומז על התלבטות בין מאוויי ליבכם לבין עצותיהם של הסובבים אתכם. צפויים מפגשים עם אנשים שחלקו איתכם את ספסל-הלימודים. אל תופתעו אם המספר 7 יופיע ויככב בחייכם.

שור
יש לכם הרבה מה להציע לאנשים הנכונים. החברה בה בחרתם לבלות אינה בחירה מקרית. אתם מתבלטים ומנסים להוכיח, ובהצלחה רבה, את מה שכולם כבר יודעים. אז מה אם אתם יכולים בקלות לזכות בתואר 'מלך/ת המסיבה' בכל זמן נתון? השאלה היא האם זאת הבחירה הטבעית עבורכם או סתם פוזה. הרקיע מבשר טובות לאלה מכם שנקטו לאחרונה בצעד נחרץ, נועז ואמיץ. יהיו מי שיפלסו לכם דרך אל תפקידים רבי חשיבות. במקביל, אל תופתעו אם הם יידרשו מכם תמורה הולמת.

תאומים
אתם מבלים את היום בהתלבטויות. יש לכם מספר אופציות וקשה לכם להחליט במה לבחור. אתם מצליחים להסתיר את סערת הנפש בה אתם נתונים וחבל. הפוזה הזאת לא רק שאינה מחמיאה לכם, אלא גורמת לאחרים לחשוב שאתם חסרי רגשות ורגישות. חבל. אדישות היא לא תכונה נערצת על ידי בני זוג. הרקיע מציע לכם ללכת לקראת יריביכם ולהושיט יד מפייסת לשלום.

סרטן
לאחרונה חסרה לכם מאוד תחושת שייכות ויציבות ונראה שכל 'רוח' קלה גורמת לכם להשפעה עמוקה. אתם מוקפים בקבוצת אנשים עקשנים וקריזיונרים ולא פלא שמצבים מסוימים גורמים לכם לרצון להסתגרות מצד אחד ולדכדוך מצד שני. הרקיע צופה התנסויות וחוויות מהסוג המרטיט והמהם. במקביל, הוא רומז על הצורך להשתחרר ממעצורים פסיכולוגיים ומעכבות. תופעה קוסמית מזרימה מזל למהלכים שלכאורה נראים כחסרי סיכוי.

אריה
צפוי שיפור בחיי האהבה. רומנטיקה באוויר. אתם יוצאים מהקיפאון שהייתם שרויים בו הודות לאירוע חריג. מפגש ספונטאני סוחף אתכם במהירות אל תוך פרשיה לוהטת. סוף היום הזה יהיה בסימן אהבה. יהיה לכם קשה לעמוד בהתחייבויות קודמות. זה הזמן להנאות חושים שאינן מושפעות מקולו של ההיגיון או של המסגרת המחייבת. אל תשתעבדו לקריזות של אף אחד, וזאת גם אם אתם מסתכנים ב- ברוגז. יש דברים שצריך לטפל בהם בעודם קטנים.

בתולה
מצב רוח תוקפני תוקף אתכם היום. יש לכם לא מעט טענות, למרות שבסך הכל שום דבר לא נעשה נגדכם באופן אישי. במקום להתחשב קצת יותר אתם מרגישים מקופחים ומתמכרים לתחושת הרחמים העצמיים. מריבה שפורצת עם חבר קרוב עלולה לגרום לנתק. נסו לגלות יותר בגרות וטיפ טיפת איפוק. התייעצו עם אדם בעל ניסיון אשר ידריך אתכם כיצד להימנע מחרדות שווא ומדאגות מיותרות.

מאזניים
מישהו מעיר לכם הערה נכונה, ו…חוטף על הראש. חבל. זהו אירוע משני שמרעיל את הניסיון לפיוס הדדי. התנאים מתאימים למימוש קטע רומנטי עם מישהו שאתם מכירים מהעבר. אתם מחפשים הוכחה שאוהבים אתכם בכול תנאי ובכל מצב. אם תנהגו בקלילות רבה יותר- תיווכחו לדעת שהכול פתוח ואפשרי. אל תחששו לאחוז במקל בשני קצותיו, צפויה לכם הצלחה בביצוע משימה שאינה אפשרית לכאורה.

עקרב
כוכב פלוטו השולט בכם ממשיך להתגושש עם אנרגיות מאתגרות. אתם חושבים יותר מידי ומתפלספים עם עצמכם, מה שגורם לתסבוכות פנימיות. הידוק הקשר הזוגי מלחיץ אתכם ובמקום ליהנות אתם מתמקדים בחסרונות. חישבו היטב לפני שאתם מוציאים כספים שמגיעים אליכם עכשיו. השיפור ההדרגתי אינו מאפשר עדיין להשתולל כפי שמתחשק לכם. תחושת הביטחון הכלכלי- מסולפת במידה מסוימת. אל תתפסו לשאננות.

קשת
כוכב יופיטר השולט בכם סופג עתה אנרגיות הרמוניות מן הרקיע. אתם עומדים בפני מבחן שידרוש מכם מאמץ רגשי לא קטן. אין לכם מה לדאוג. קטן עליכם. אתם אלופים בתחומכם ולא יהיה לכם יותר מידי קשה להיענות לאתגר. בעיות רגשיות שמטרידות אתכם, חולפות בקלות יחסית ואתם מתמלאים במרץ ובשמחת חיים. בשעות הערב, אתם מצליחים להתמודד גם עם התפתחויות מפתיעות בתחום החברתי.

גדי
תופעה קוסמית מולידה יום של שינויים. אלה נוחתים עליכם ומתקבלים בקלות יחסית. אתם מגלים תעצומות נפש שמכוונות אתכם למקומות הנכונים, אליהם אתם צריכים להגיע. את התובנות והתשובות האולטימטיביות תוכלו למצוא בתוך תוככם. רק תנו לעצמכם צ'אנס להקשיב. תחושה של התחדשות וניקיון פנימי גורמת למצב רוח מעולה. אם היו לכם ספיקות בנוגע לפגישה שהסתבכה, כדאי שתיפטרו מהן. הסיפור הזה יחזור אל חייכם מהר מכפי שאתם משערים.

דלי
תיתכן עליה במתח עם בני משפחה או שותפים לדירה. המרחב המשותף גורם לחוסר פרטיות ומרחב אישי, מה שדרוש לכם מאוד בימים אלה. הכמיהה לברוח מכולם ומהכול מתגברת, אך הדבר אינו בר ביצוע כרגע. תצטרכו לגלולת יצירתיות ולמצוא לעצמכם פינה שתשמש כמפלט ומקום מקלט. הרקיע רומז על התלבטות בין ההיגיון לבין הרגש. אל תוותרו על סדר העדיפויות שקבעתם לעצמכם בעמל רב! הפעילו מחשבה. זה הזמן לפעול בהיגיון ולא להיגרר אחרי הרגש.

דגים
יש לכם צורך עמוק להתעסק עם משהו שיסחף אתכם ויהווה עבורכם עולם ומלואו. הגישה הזאת אופיינית לדגיגים הרגישים יותר שבחבורה. עם כל הרצון לחיות בהגשמה, אתם נוטים קצת לפנטזיה. כדאי למצוא את שביל הזהב בין שני הקצוות. כרגע, אתם מתישים את עצמכם בחיפושים חסרי תכלית. הרקיע מנבא הצלחה לפעולות פיננסיות מהסוג המתוחכם והמניפולטיבי, כמו גם לעיסוק בתורת הנסתר.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button