הורוסקופ יומי

אסטרולוגיה יומית: 19-11-2019

תחזית אסטרולוגית יומית למזלות – הורוסקופ יומי

מזל טלה
חברים טובים מהווים עבורכם כתובת בכל בעיה שאתם נתקלים בה. במיוחד מישהו שבשמו מופיעה האות ש'. כדאי שתתחילו לעבוד בכיוון של פיתוח ה'אני העצמי' על מנת לא להיות תלויים באף אחד. בפעם הבאה העמידו פנים כאילו נותרתם לבד בעולם ופשוט הקדישו זמן למחשבה עצמאית. חכו עד שתגיעו למסקנה. הרקיע מעודד אווירה מהסוג המסתורי.

מזל שור
היום הקשר האישי במיטבו. תנו צ'אנס לאנרגיה החיובית שקיימת ביניכם, לפרוח. אל תתלבטו יותר מידי. אם בא לכם להביע את רגשותיכם- עשו זאת ללא היסוס. הביטוי העצמי יתקבל בברכה ויביא לתגובה הולמת מהצד השני. למי שאינו נמצא בקשר- יש לכם סיכוי לפגוש מישהו מעניין מאוד. פתחו את הלב. הרקיע מזהיר אתכם מפני פרשיות המתעמתות עם המוסכמות החברתיות.

מזל תאומים
מצב הרקיע מוסיף לכם מעין פן רגיש ומתחשב בהרבה מכפי שהורגלתם. אתם מלאים ברצון טוב ונכונות לעזור ולכן מבזבזים המון זמן לטובת אנשים אחרים במקום לדאוג לעצמכם. הקפידו להיצמד לסדר יום קפדני ולא להרפות עד אשר אתם ממלאים את כל המטרות שהצבתם לעצמכם ליום זה. צפויה פגישה נעימה עם אדם מסוים שרוחש לכם הערכה וכבוד. חשבו על מה מילה שיוצאת לכם מהפה.

מזל סרטן
אפשר להפעיל מניפולציות על חלק מהאנשים- חלק מהזמן. אל תגזימו בכיוון זה כי אתם עלולים ליפול למלכודת. האינטליגנציה הגבוהה שלכם מאפשרת לכם מבחר של דרכי פעולה. נסו להיות הגיוניים ואסרטיביים ולא להיכנע ליצרים שדוחקים בכם לעיתים לעשות שטויות. תופעה קוסמית מתחילה להכניס לפרופורציות את הפרשיות שריחפו באוויר ללא תכלית כלשהי.

מזל אריה
שינויים וסערות רגשיות צפויים ביום האמצעי של שבוע זה. הם ממשיכים להטריד אתכם. לא לגמרי ברור לכם מה קורה ואין ספק שהמצב לא נעים לכם במיוחד. היכולת להגיע להרמוניה וזרימה חופשית עם אנשים סביבכם, תיקח עוד זמן ולא תתרחש מאליה. תצטרכו להתאמץ. כושר המיקוח והשכנוע שלכם לא נמצא בשיאו, חכו קצת.

מזל בתולה
הבחירה בידיכם. אתם מחליטים מה לעשות בזמנכם הפנוי. שמרו על דיסקרטיות ואל תנדבו מידע לא חיוני לאנשים שחוקרים אתכם לפרטי פרטים, בלי סיבה ממשית. אירוע חברתי או מסיבה בה תשתתפו, פותחים פתח לקשר בעל אופי רומנטי. מי שרוצה להרשים אתכם יצטרך לעשות מאמץ ממשי ומספר מחוות על מנת להרוויח את אמונכם המלא.

מזל מאזניים
הציפיות שלכם לא תואמות את המציאות. את זה כבר הבנתם ועכשיו באמת הגיע השלב המעשי. פנטזיות שטיפחתם זמן רב לגבי מטרה חברתית שהייתם רוצים להגיע אליה, מערפלות את המציאות וגורמות לתסכול מיותר. רדו לקרקע המציאות ואז תגלו מחדש את כל אותם אנשים ודברים נפלאים שיש לכם בדיוק במקום בו אתם נמצאים.

מזל עקרב
האמונה הפנימית ביכולת שלכם לא מתערערת מול עימותים עם אנשים שלא ממש מפרגנים. היום אתם יוצאים לבלות מחוץ לבית אך מגיעים למצב בו עליכם לבחור בין שתי קבוצות אנשים. בחירה לא קלה הגוררת התלבטות. יש לכם סיכוי למצוא זוגיות דווקא במקום האחרון שהייתם חושבים שזה יקרה. אתם נחשבים למאהבים מסתוריים ורומנטיים, שמוכנים להקריב מעצמם כדי לזכות באהבה מהסוג הסוער ביותר.

מזל גדי
אתם מודאגים בגלל אדם שחביב עליכם. לא צריך להוציא את העניין הזה מפרופורציות. התחילו בשיחה אישית לוחצת. בתחום הזוגיות, אל תתנו לדברים להתמסמס לכם בין האצבעות. הצד השני להוט למסד את הקשר. ובעצם למה לא? אתם מאוד זקוקים לאלמנט הביטחון והיציבות בחיים שלכם. לכו על זה! הרקיע קורא לכם שלא לשרוף גשרים ולהותיר פתוחות את כל האופציות.

מזל קשת
עשיתם את זה בגדול והצלחתם להתגבר על רגשות טינה וכעס בגלל מריבה שהתפרצה לה כאילו משום מקום. כאשר נפגשתם עם אותם אנשים שגרמו לכם להתרגז כול כך, גיליתם שאתם יכולים לסלוח הרבה יותר מהר ממה שחשבתם. בסופו של דבר, 'ההר הוליד עכבר' ומצאתם את עצמכם נהנים עד הגג. אתם מגלים לארג'יות רבה בכל מה שנוגע לכסף, שממילא נחשב בעיניכם רק אמצעי להגשמת חלומותיכם.

מזל דלי
אתם צריכים לקבל החלטות שחלקן יכול להיות בעל השפעה לטווח ארוך. מספיק עם ההתלבטויות שאינן מובילות לשום מקום. יש לכם צ'אנס לקבל פרויקט מסוים שלא מתאים לכם במאת האחוזים, אבל זה הזמן להזכיר לכם ש"עדיף ציפור אחת ביד משתיים על העץ". הבטחות שלא מתממשות לא שוות כלום. מה שחשוב זה ההווה. הרקיע מביא אל סף דלתכם שפע, מזל, הצלחה, פריון וברכה.

מזל דגים
היום תצטרכו להפעיל את האינטואיציה ואת היכולת האינטלקטואלית שלכם ממש עד לקצה. אתם צריכים לשקול לגופו כל נושא שיעלה, ולא לערב רגשות במקום בו ההיגיון צריך לפעול. שמירה על נקודת מבט אובייקטיבית ומקצועיות- חיונית בשלבים קריטיים של קבלת החלטות. אל תבזבזו אנרגיה על אנשים שלא מפרגנים לכם. הרקיע קורא לכם לנצור בליבכם דברים שהשתיקה יפה להם.

Back to top button