הורוסקופ יומי

הורוסקופ יומי: אסטרולוגיה יומית 22-03-2019

תחזית אסטרולוגית יומית למזלות – הורוסקופ יומי

טלה
התחייבויות חברתיות גוזלות מכם את מרבית הזמן הפנוי. אתם נהנים להסתובב כל היום עם חברים והעיקר לא לחשוב יותר מידי על מה שקורה לכם בתוך הנשמה. אתם בתהליך של היפתחות לשלב חדש ומבטיח בחיים. לפתוח את הלב ולזרום. יהיה בסדר! גורמים שמעבר לים משפיעים עליכם. ייתכן שמדובר בקריירה הקשורה בחו"ל או באהוב לב השוהה במרחקים. נראה כי אתם כועסים על אדם שמסרב לקחת אחריות על מעשיו. בסיפור הזה כדאי לכם לערב גורם שלישי.

שור
כדאי להתעלות מעל רגשות קטנוניים שרוחשים מתחת לפני השטח והופכים אתכם לעצבניים. אל תעסקו בפנקסנות. גלו נדיבות ונסו לראות את כל מה שקורה באור חיובי. זה בהחלט אפשרי אם תפסיקו להאשים את עצמכם ואת כל העולם. לרחם על עצמכם לא עוזר לאף אחד. צאו מהדיכאון: צפויה לכם הצלחה הודות לעוצמתכם האישית. נופלת עליכם שיחה שאיכשהו השתדלתם לדחות את עיתויה. נראה כי יש מי שממש מתעקש לקיים אותה.

תאומים
הרגישות הלא צפויה מעוררת ומביאה אל פני השטח נושאים ישנים וכאובים. חבר טוב שסמכתם עליו בעבר, מוכיח שוב את נאמנותו וטורח להגיע לביקור. תחושת הבדידות שהרגשתם בתחילת היום פשוט נעלמת. הקטע הוא לא להישאר לבד. אפשר וכדאי גם לוותר על רגשות המרירות. אף אחד לא עושה לכם שום דבר בכוונה רעה. כל האפשרויות פתוחות בפניכם, בין אם מדובר בהתלבטות רומנטית – ובין אם בהתלבטות מתחום הקריירה.

סרטן
פתחו לרווחה את העיניים! מישהו מנסה להטעות אתכם. אתם מגלים כוח עמידות בלתי רגיל למרות הקושי. כול הכבוד. מוקד חיכוך יעלם תוך זמן קצר כי שיתוף פעולה משפחתי יתרום לתחושת הקלה. התקרבות לבן/ת הזוג תשפר את מצב הרוח הירוד. אם תשכילו לעשות הפרדה בין העבודה והחיים האישיים, תוכלו לחזור בתחילת השבוע הבא עם כוחות מחודשים. צפויה פריצת דרך שתתבצע בסגנון סוחף, פורץ וכובש.

אריה
אתם מרגישים לבד, אבל תזכרו שיש הבדל בין זה ובין תחושת בדידות. תלמדו ליהנות מהשקט. יש לכם מספיק דברים לעשות שאינם סובלים דחייה נוספת ומוטב שלא תתחמקו מכך גם אם צפוי עימות. גישה ניטראלית ואובייקטיבית תאפשר לכם לראות את כול הזוויות הדרושות כדי להתקדם. אל תסתירו רגשות אך מצד שני צנזרו. לא את הכול אפשר לומר, גם במחיר של כנות. הכול במידה. צפוי בילוי במקום שקט השופע שכיות חמדה.

בתולה
אווירה טובה בבית זורמת עם סוף שבוע נעים. כדאי לנסות ליזום פעילות משותפת שתקרב בין הצדדים, גם אם יש חילוקי דעות. אתם חייבים ללמוד לסמוך גם על אחרים שיעשו עבורכם חלק מהמטלות השוטפות. ערב שקט בבית הוא הבילוי המועדף. רק תגידו שזה מה שאתם רוצים בלי לעלות על טורים. זה ממש מיותר. מעט תשומת לב שתתנו תשתלם בהמשך. יש מי שמעביר אליכם מסרים באמצעות ידידיכם. קחו בחשבון כי 'טלפון שבור' עלול לשבש את תוכן ההודעות.

מאזניים
יש מי שמנסה לעזור לכם אבל אתם מסרבים לקבל עזרה גם כאשר אתם ממש צריכים אותה. אינכם מרגישים בטחון בקטע חברתי, אך זה עניין שקשור יותר לאישיותכם מאשר למצב האמיתי בשטח. חשוב שתלמדו להסתכל על חצי הכוס המלאה ולפרגן לעצמכם ולקרובים לכם. הנתינה שאתם נותנים לאחרים תצבע את היום בוורוד! קחו בחשבון כי עלינו ללמוד לסבול גם את הטיפשים: יש לגלות סבלנות ולא לפגוע בכבודם של אנשים.

עקרב
יום טוב! עם קצת מזל תצלחו להרים קטע שבניתם עליו הרבה זמן. אל תפלו למלכודת של תחרותיות. מישהו מנסה להציב לכם מטרות, ב'מגמה' להשוות ביניכם ובין אחרים. התמקדו במטרה. קשה לכם להתמודד עם מה שבמושגים שלכם נקרא חוסר הצלחה מתמשך. אולי כדאי לשנות את ההגדרות או לחשוב בצורה קצת יותר חיובית? קחו בחשבון כי יש להימנע מקיצוניות: ייתכן שייכפו עליכם וויכוח, אך עליכם מוטל לגלות התחשבות תוך התעלמות מאלה המנסים להתגרות.

קשת
אתם מתלבטים בשאלות לגבי הזוגיות שלכם. בן/ת הזוג ייתנו לכם הזדמנות לפרוק את המטענים הרגשיים השליליים. לאחר ניקוי השטח צפויה התקרבות ואף אינטימיות. תרגישו מאוזנים, אהובים ונינוחים. עכשיו יש לכם צ'אנס לבחור את הבילוי האולטימטיבי המתאים לסיום יום של קירוב לבבות. מישהו חושד כי אינכם נוהגים עימו בגילוי לב. לא שהוא סבור כי אתם משקרים אלא לא ממש אומרים את כל האמת.

גדי
יום של פינוקים. יש דברים שעליהם אינכם מוכנים לוותר ואין שום סיבה שבעולם שתעשו זאת. מתאים לכם לשכוח לעיתים מהכול ומכולם ופשוט להיכנס לעולם משלכם. עם זאת, אל תשכחו לשמור על רגישות לבני המשפחה. זה בדיוק ההבדל בין מי שלא שוכח לדאוג לעצמו, ובין מי שדורס את כל השאר בגלל אגואיזם צרוף. מתחדש קשר שהתגעגעתם אליו. עכשיו תוכלו לברר עד כמה טשטשתם את הגבול שבין חלום למציאות.

דלי
המשחק שאתם מנסים לשחק מסוכן למדי. אתם הולכים על כל הקופה ומסכנים את מה שלקח לכם הרבה זמן לבנות. אל תשחקו ברגשות של אחרים, זה יחזור אליכם כמו בומרנג. 'הקשה להשגה' יצא כבר מזמן מהאופנה. התחילו לנהוג בכנות, בגרות ובאחריות למעשיכם. כיפת הרקיע צופה מצבים לפיהם מומלץ להתנגד לכוחות מפתים והרפתקניים, אלא לפסוע בנתיב הרציני והאחראי. הנדיבות שניחנתם בה היא תכונה נעלה אך עלולה גם להכשיל. שימו לב למי שמנצל את טוב ליבכם.

דגים
הנוכחות שלכם מרשימה במיוחד ויש לכם הזדמנות להתבלט באירוע חברתי חשוב. אתם מושכים הרבה תשומת לב והדבר מחמיא לאגו השברירי שלכם. מצב הרוח רומנטי במיוחד וההמלצה היא לצאת לרקוד או לבלות, גם אם אין לכם פרטנר צמוד. מה עם כל החברים? יש כמה משימות שעליכם להשלים לפני תום סוף השבוע. אל תשכחו אותן! כיפת הרקיע צופה מצבים לפיהם יש להסתער על היעד, מבלי להמתין לצעדיהם של יריבים ומתחרים.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button