הורוסקופ יומי

הורוסקופ יומי: אסטרולוגיה יומית 07-02-2019

תחזית אסטרולוגית יומית למזלות – הורוסקופ יומי

טלה
אתם סוגרים קצוות בתחום הקשור ללימודים. נראה שהחלטתם על כיוון מדויק והדבר מביא עמו הקלה רבה. התחום האינטלקטואלי חשוב לכם מאוד. למרות המגבלות בבית אתם מחפשים פינה שבה ניתן יהיה לקבל עידוד ותמיכה. מישהו במשפחה יתגלה כידיד של אמת בשעת הצורך. אם אתם כמהים לזוגיות טובה, כדאי שקודם לכם תתנערו מן הדעות הקדומות שיש לכם בנושא. אם יציעו לכם לוותר על תפקיד שהגעתם אליו בעמל רב, או להחליפו בג'וב אחר – כדאי לכם לדחות את ההצעה.

שור
קניה גדולה עומדת על הפרק. אתם מקבלים עזרה כספית ממישהו שלא ציפיתם ש'התגייס' לעזור לכם. חידושים בתחום הביתי גורמים לכם להרגיש נהדר. אתם עסוקים מאוד בכל מה שקשור לסביבתכם הקרובה. התחום החברתי על אש קטנה. את הבילויים וההשתוללויות- שמרו למחר, ככה זה פשוט יותר מתאים. אין טעם לנסות לשנות את אופיו של אדם היקר לליבכם, נראה שמדובר בעסקה בה יש לקבל את הדבש עם העוקץ.

תאומים
כוכב מרקורי השולט במזל שלכם, מושפע לטובה מאנרגיות של אהבה. נצלו את התופעה כדי לשפר את מצבכם בתחום שבינו לבינה. בן משפחה מתייעץ אתכם בנוגע לעניין אישי- רומנטי. הגיע הזמן לגלות את המידע הנוסף שידוע לכם ולא גיליתם עד היום. יתכן וזה יהיה בדיוק המפתח לסגירת הפרשיה המביכה לכאן או לכאן. מצד שני, שווה לבדוק את טיב היחסים ביניכם ובין האדם השלישי המעורב. יתכן כי אתם טועים לחלוטין לגבי המניעים העמוקים שמניעים את הגלגלים מאחורי הקלעים.

סרטן
הנטייה שלכם היום היא לעשות את המינימום האפשרי וללכת עם זה עד הסוף. נסו לא להיכנס לעימותים על הרקע הזה. נראה שאתם נסחפים לבצע דברים רק כדי לזכות בתשומת ליבו של מישהו, עימו יש לכם קשר מעורפל. הכוכבים מעודדים אתכם להיצמד לעקרונותיכם, גם אם הצד השני עלול להסיק מכך מסקנות מרחיקות לכת. מי שאוהב אתכם באמת צריך להשקיע ביחסים איתכם, ולא בקשרים עם אחרים.

אריה
הצעה מפתה מגיעה אליכם כאילו משום מקום. נדרש מכם כושר החלטה מהיר בתחום העבודה. יש לכם צ'אנס להשיג קידום של ממש. גלו ערנות כדי לא לפספס את חלון ההזדמנויות שנפתח לפניכם. הצטברות מתחים עלולה לגרום לכם לשקוע בדכדוך בעיתוי ממש גרוע עבורכם, אשר מחליש את היכולות שלכם. ייתכן שאתם נצמדים מדי לקיים, מבלי לתת את דעתכם על האפשרויות הגלומות בשינוי כלשהו.

בתולה
הספונטאניות שלכם שבדרך כלל די מוסתרת, באה היום לידי ביטוי. אתם מצליחים לבצע פעולה ש'מצילה' את המצב וגורמת לאנשים לגלות בכם צד שלא הכירו קודם לכן. עוד ייקח זמן לשינוי משמעותי בתחום הכספי, אבל אין ספק שאתם בדרך הנכונה. הייחוד שלכם הוא גם היתרון וגם החיסרון שלכם. התמקדו בצדדים החיוביים. ייתכן כי מישהו מציע לכם כבוד ותהילה יותר מאשר כסף או בפשטות, יותר מדי טפיחות על השכם ללא תמורה כספית.

מאזניים
יום של חוסר מנוחה. צורת הדיבור העצבנית שלכם מעוררת התנגדות אצל אנשים סביבכם, בין אם מדובר בבני משפחה או באנשים שאתם נמצאים איתם בקשרי עבודה. אתם לא יודעים מה בדיוק אתם מחפשים אבל מה שבטוח הוא שקשה לכם למצוא. תוכניות הקשורות במאבקים חברתיים מעיבות אף הן על מצב הרוח. החיים אינם פיקניק והם צופנים רכלנים ומתחרים. מצד שני, זו אינה סיבה לנטוש את שדה המערכה.

עקרב
במהלך היום תיתכן תחושת עייפות וחוסר אונים לאחר כמה אירועים של אופוריה. אתם מותשים בגלל עומס עבודה מוגזם שלקחתם על עצמכם. הורידו פרופיל וחכו לשעות הערב. במפגש חברתי לא מתוכנן נפתח עבורכם פתח לפעילות חדשה ומעניינת שלא הכרתם. מצב הרוח משתפר במידי כתוצאה מהריגושים שצפויים בגילוי החדש. זו תקופה הוללת וצוהלת בה אין לתת את הדעת על נושאים חמורי סבר, אלא רק על קלילותם של החיים ויופיים.

קשת
אדם כפייתי מצליח להוציא אתכם מהכלים. העסיקו את עצמכם בשיקום וגיבוש היחסים עם בן/ת הזוג. כל השאר יכול לחכות. אתם זקוקים לפסק זמן מההתרוצצויות בין בני המשפחה המורחבת. מצאו דרך לבלות זמן איכות אמיתי. יהיו לכם כמה הזדמנויות. אז אל תפספסו. צפויים מצבים לפיהם את מצליחים "לרקוד על שתי חתונות", כגון: שתי משרות במקביל או שני מקורות הכנסה. אל תרגישו שמשהו לא בסדר איתכם כאשר תסכימו להצעות שבעבר נרתעתם מהן.

גדי
דווקא כשנדמה לכם שהיום כמעט אבוד, מתחילים לקרות כל מיני אירועים מוזרים. המציאות עולה על כל דמיון. אדם שלא תכננתם לראות, מגיע מאי שם והמפגש המעניין מתרחש במקום מאוד לא צפוי. בכך הכל זהו יום מלא הפתעות, אז צאו מהמתח וקחו את הכל בקלילות והשאירו זמן בשעות הערב להתבודדות ולחשיבה. צפויים מצבים מוצלחים והישגיים המושתתים על היררכיה כלשהי המשחקת לטובתכם, כמו גם על דמות אסרטיבית הניצבת לצידכם ותומכת בכם.

דלי
דרושה לכם אתנחתא מהעבודה, בגלל מתח שהצטבר בתקופה האחרונה. ההזדמנות לזה לא תתרחש בימים הקרובים. בזוגיות הגעתם למצב סטטי ויציב שגורם לכם להירגע. מישהו בעבודה מחמיא לכם אולם אתם לא מסתפקים במילים יפות אלא דורשים הכרה במעמדכם וקידום מקצועי. עליכם להתאזר בסבלנות. זכרו כי אם אתם ניצבים בפני פרידה כואבת, הרי שצפויה לכם ידידות חדשה ומוצלחת יותר מזו הקודמת.

דגים
היום צפויות התפתחויות חיוביות בעבודה. אתם עשויים לקבל הצעה שתקסום לכם מאוד ולא רק מבחינה כלכלית. הפעילו שיקול דעת. קשר בעייתי עשוי להגיע לסיומו. למרות שברור לכם שזהו צעד שכדאי לעשות, תיגרם לכם עוגמת נפש. תחושת התסכול תחלוף בקרוב עם כניסה של מערכת יחסים חדשה לתוך חייכם. הגורמים אשר ישפיעו עתה על חייכם הם – טיולים, נסיעות, נופשים ופגישות הרחק מן הבית.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button