הורוסקופ יומי

הורוסקופ יומי: אסטרולוגיה יומית 08-07-2019

טלה
החלטות פזיזות עלולות להביא אתכם למצבים לא נעימים. לא שזה אופייני לכם אבל אתם נוטים לעיתים להתפתות. מצב הרוח מתדרדר בהתאם. גלו סבלנות! אל תיכנעו לסיפוק יצרים מיידי. למרות תחושת הדחיפות, באמת ששום דבר לא בוער ואל תנסו להשיג דברים בכל מחיר. אתם עלולים לגלות שעשיתם עסקה ממש לא כדאית. הרקיע צופה הצלחות בתחומים העוסקים בנפש האדם.

שור
גלו פתיחות בכל מה שנוגע ליחסי אנוש. יש מי שמחכה מעבר לפינה להזדמנות להתקרב אליכם. אנרגיה נמוכה יחסית גורמת לכם להתנהג בחוסר סבלנות. האטו את הקצב, גם אם עליכם לעשות מאמץ מיוחד. אתם שוקלים מספר הצעות הקשורות לתחום הקריירה אך המצב עדיין לא מבשיל ואינכם מסוגלים לקבל החלטה. הקדישו את שעות הערב לבילוי משפחתי. הרקיע מבשר על סיומה של תקופה בעייתית והליכה אל אופק וורוד.

תאומים
החרדות שמציפות אתכם לא קשורות כלל לגורמים חיצוניים ואתם יודעים את זה. הפרדה חייבת להיעשות על מנת שתוכלו לתפקד באופן אופטימאלי. קשרים ישנים וחדשים שלא מתאימים לכם, צריכים להסתיים, למרות אי הנוחות הכרוכה בעניין. אלה הן אבדות הכרחיות על מנת לפנות מקום לאנשים חדשים שיכנסו לחיים שלכם. הרקיע רומז על צורך בהתחדשות תוך כדי סילוק הפחדים מפני השינוי הצפוי.

סרטן
בהשפעתו המתמשכת של הרקיע על הירח שליטכם, אתם חשים התפכחות גדולה ומצליחים לראות דברים שקודם לכן היו נסתרים מכם. סף הרגישות שלכם מאפשר פתיחה לכיוונים חדשים. בעבודה אתם מרגישים מנוצלים. תקופה לא הכי טובה אך עדיין לא הגיעה הזמן לשנות. טיפ: להחזיק מעמד ולבדוק במקביל מה קורה בשטח. צפויות בשורות טובות למחפשי העבודה שביניכם, בעיקר אם מדובר במשרות הדורשות כריזמה וייצוגיות.

אריה
אנרגיה טובה זורמת היום בין נקודת המזל הקוסמית, לבין השמש שליטתכם: חשוב שתקפידו על התנהלות מכובדת גם בתחום החברתי וגם בעבודה. בעוד שמצד אחד אתם מקפידים שיתייחסו אליכם בכבוד הראוי, בתחום האישי אתם מרשים לאחרים לעבור את גבול הטעם הטוב. נכון שהדבר אינו קורה לעיתים קרובות מידי אבל זה מספיק מעצבן. שימו לב ואל תוותרו במקומות שבאמת חשובים לכם.

בתולה
חוסר יציבות במצב הכלכלי נמשך בינתיים אך אתם עושים מאמצים וגם מצליחים להימנע מלחץ. אתם מקבלים המון תשומת לב מאדם שעוזר ותומך בכם נפשית. גלו איפוק בקניות. אפשרויות חיוביות צפויות במפגשים חברתיים. כדאי לנסות פעילות שלא התנסיתם בה קודם לכן. איפה חוש ההרפתקנות? הרקיע רומז לכם כי יהיה עליכם להתאים את עצמכם לשינויי הקדמה החלים סביבכם, ולא לקפוא על שמרי העבר.

מאזניים
אתם מייחסים יותר מידי חשיבות לרושם שאתם יוצרים על אחרים. הדרמטיזציה מיותרת, במיוחד לאור העובדה שאתם מוערכים בכל מקום, בזכות אישיותכם הכובשת. היום תהיה לכם הזדמנות להיווכח בעובדות אלה באופן ברור ביותר. התרחקו מאנשים שטחיים ורדודים שמשפיעים עליכם בכיוונים לא רציניים. הרקיע רומז לכם כי האדם הרוחני אינו מניח למחשבותיו לרחף רחוק יותר מן המצב בו הוא נתון.

עקרב
יום מתאים לנסיעות עסקים. עלולות להתעורר בעיות טכניות או משפחתיות. תאלצו להפגין יכולת תמרון ואלתור במילוי משימות סותרות. טאקט ורגישות יעזרו לכם להתמודד עם המצב. שמרו על רמת אנרגיה מאוזנת במשך כל היום. בערב תהיה לכם הזדמנות להסדיר כמה עניינים שמטרידים אתכם וגורמים לעייפות נפשית. הרקיע רומז לכם כי האדם הרוחני משתדל לטפח יחסים טובים דווקא עם יריביו ומתחריו.

קשת
יום של התחדשות. אחרי תקופה ארוכה של התנזרות אתם יוצאים למסע קניות. ההרגשה משכרת ומרעננת. אתם משקיעים בעצמכם ומרגישים טוב עם איך שאתם נראים. עוד קצת עבודה על נושא של קבלה עצמית ואתם עשויים למצוא את עצמכם בתוך מערכת יחסים נפלאה עם… עצמכם. לא לזלזל. מי שלא אוהב את עצמו- יתקשה לאהוב אחרים. התחלה טובה! הרקיע צופה התרפקות נוסטלגית על זיכרונות העבר.

גדי
יום טוב. אתם מתעוררים בבוקר עם צליל מנדולינה בלב. יש המון אנרגיה שמופנית לכיוון של שינוי. יש מי שינסה להוריד אתכם מ"העץ". הדרך שקבעתם לעצמכם היא די הגיונית מבחינתכם, כדאי רק לבדוק מה תהיה התוצאה לגבי אנשים אחרים הנוגעים בדבר. בסך הכל זהו יום מרגש עם התחלות חדשות. הרקיע מבשר טובות לאלה מכם העוסקים בענייני מחשב ואלקטרוניקה.

דלי
אתם מסיימים משימה שהתחלתם והדבר מניב תחושות טובות במיוחד. היכולות שלכם בשיאן. המזל מאיר פנים. הכל פתוח. יש לכם ים של אפשרויות. בזוגיות- אתם קצת ממהרים ויש סימנים להתקדמות בכיוון של מיסוד הקשר. אם אתם בטוחים בעצמכם ויודעים מה רצוי ונוח, שיהיה לכם בכיף. העיתוי נחשב לנפלא וטוב בכל הנוגע לענייני זוגיות, כמו גם לשותפויות למיניהן.

דגים
המזל מאיר לכם פנים. יום מתאים להתחלות חדשות ולבדיקה של אופציות בתחום התעסוקה וכן בתחום החברתי. היום תחוו ריגושים שכבר מזמן לא הייתה לכם הזדמנות לקבל. זמן מתאים להתפתחות אישית. כדאי לבדוק אפשרות להירשם לסדנא בתחום שונה וחדש שמעולם לא חשבתם עליו. המזל האסטרולוגי הקוטבי אשר משלים אתכם בתכונותיו הוא בתולה, הנחשב למזל מסודר, מאורגן, שנון וביקורתי.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button