הורוסקופ יומי

הורוסקופ יומי: אסטרולוגיה יומית 14-09-2019

תחזית אסטרולוגית יומית למזלות – הורוסקופ יומי

טלה
חוש ההומור הנפלא שלכם לא מצליח להוציא אתכם מהתסבוכת אליה נקלעתם. יש לכם רצון לשלוט בעניינים והדבר באמת רק מסבך לכם את החיים. אתם נראים לאחרים שתלטנים ואפילו די כפייתיים. זה די מקומם ואתם מקבלים תגובות תוקפניות. משהו עובר עליכם ואתם מוצאים את העצבים החוצה בצורה הכי לא מתאימה. מסר רוחני יומי רומז כי כשם שצמחים סופגים מים, כך אתם צריכים לינוק חוכמה ממורה מואר ורוחני.

שור
מזל שור סופג אנרגיות מגרם שמיים האחראי על פרדות וניתוקים. אכזבה מאדם קרוב מביאה אתכם למצב רוח מדוכדך למדי. הגיע הזמן להשלים עם הנושא שכבר עלה לדיון עשרות פעמים. אתם מרגישים מותשים, אבל חבל על הזמן ובזבוז האנרגיות הלא מיותרות. השקיעו את מרצכם בתחום החברתי. היכרות חדשה תתרחש היום. אם תתנו לעצמכם הזדמנות אמיתית תוכלו לפתח קשר רומנטי.

תאומים
תופעה קוסמית שנוצרה ברקיע עשויה להוביל אל יום של חוסר מנוחה. אתם מתקשים לבחור את המקום והאנשים לבלות איתם. העניין מעסיק אתכם כיוון שהתחייבתם לתת תשובה. ההרגשה תשתפר לאחר שתחליטו מה מתאים לכם. החרדה שיש לכם מלאכזב אחרים צריכה להיות הדבר האחרון שאתם חושבים עליו. תלמדו להיות קצת יותר אגואיסטים במובן החיובי של המילה. פטפוט מיותר עלול לעלות לכם ביוקר. אל תסגירו סודות לידי מי שלא יודע לנצור אותם.

סרטן
נסו לא להיכנס לעימותים, למרות שהסבלנות שלכם עומדת לפקוע. יש לכם יותר מידי מה להפסיד. אתם נבוכים מול אדם קרוב שאומר לכם את כל האמת בפנים. דברים שלא הייתם מודעים להם, עולים וצפים על פני השטח ואתם מתבקשים לתת עליהם את הדעת. הרקיע רומז כי ההצלחה הצפויה לכם קשורה במשהו עונתי, אתם יודעים, כזה שיש לו קשר ישיר עם תקופת הקיץ.

אריה
מצבה המשופר של השמש שליטתכם בגזרת מזל בתולה מעודד מצב שנוח לכם מאוד בו ולכן אינכם מנסים לשנות שום דבר. גם כאשר העניינים מתחממים אינכם נוקפים אצבע. האמת היא שאתם קצת נרדמים בשמירה. מה שהכי חשוב הוא שלא תבואו בטענות והאשמות, מאוחר יותר. החוזה בלתי כתוב מתעצב עכשיו ואחר כך עלול להיות מאוחר מידי.

בתולה
אתם באמת מנסים להיות אוהבים וקשובים כלפי הקרובים אליכם אבל זה לא ממש הולך לכם. ייסורי מצפון שכביכול עוזרים לכם לכפר על מה שעשיתם לא בסדר או שלא עשיתם מספיק – לא ממש תורמים לשינוי המצב בשטח. האמת היא שהציפיות שלכם מעצמכם ומאחרים מוגזמות. מצד שני, חשוב שאת החובות הבסיסיים שלכם תמלאו כמו שצריך. אם אתם נמצאים במאבק כלשהו, נראה כי הגיע הזמן להסיר את הכפפות. יש מי שאינו מכבד טאקט ודיפלומאטיות.

מאזניים
אתם אינדיבידואליסטים ולכן לא קל לכם לתפקד. יש לכם ראיה אישית של פני הדברים מה שגורם לאחרים לראות אתכם לפעמים באור לא מפרגן. הקדישו חלק מהמשאבים לכיוון של אנשים אחרים וגם לפיתוח ההבנה ש'לא כולם כמו כולם'. גלו קצת יותר גמישות! כדאי לצאת ממצב הרוח הלוחמני. צפויה תקופה נפלאה לפנויים שביניכם המבקשים זוגיות. המון שמחה, בילויים, הצלחה ופופולאריות.

עקרב
גרמי רקיע ממשיכים להזרים אנרגיות של בריאות ואושר אל גזרת מזל עקרב. צפוי יום נעים. בימים אלה אתם חיים על פי המוטו "חיה ותן לאחרים לחיות על פי דרכם". אנשים סביבכם מעריכים את המאמצים שלכם. עם זאת, לעיתים אתם מרשים לעצמכם, בשם האהבה לעשות דברים שחורגים מגבול הטעם הטוב. הפתרון נמצא בפיתוח המודעות האישית וככל שתקדימו לטפל בנושא- כך טוב יותר.

קשת
נראה שאין לכם יותר מידי סבלנות לאף אחד. יש לכם הרגשה שאתם לא בסדר ומצב הרוח ירוד. דווקא בימים כאלה מוטב למצוא מישהו קרוב שיזכיר לכם שרגעי המשבר הם גם הזדמנות ללמוד ולצמוח, לשרוד ולהחכים. לדבר עם חברים קרובים ומפרגנים ולא לוותר על בילוי משותף לתוך הלילה. עד שהמועקה תעבור. ממש כך. נראה שאתם מבזבזים אנרגיה על תוכניות ותכנונים, בעוד שהמציאות דורשת פעולה וביצועיזם.

גדי
על מנת לצאת מתפקיד הקורבן אליו אתם נסחפים לעיתים קרובות מידי, עליכם לגלות את האפשרות של אהבה עצמית והצבת סדר עדיפויות ברור ומוחלט. אל תזניחו את הרצונות והמאווים הכמוסים שלכם רק כדי לרצות אחרים. זאת דרך בטוחה להגיע למקומות לא נעימים של קיפוח ותסכול. יחד עם כל אלה נראה כי ממש בקרוב, לאנשי העסקים שביניכם צפויה הצלחה גדולה המלווה ברווחים משמעותיים.

דלי
צפויים עימותים מילוליים עם חברים ובני/ת זוג. לא להתרגש יותר מידי! מצד שני, כדאי לבדוק איפה אפשר לחסוך במילים ולנקוט בפעולות בשטח שיוכיחו מי החברים האמיתיים ולמי באמת איכפת מכם. מומלץ לבדוק אפשרויות חדשות. צפו לתוצאה חיובית. רסנו את יצר הבזבזנות שעולה על פני השטח כפיצוי על עוגמת נפש. לפנויים שביניכם צפויה אהבה גדולה, שפע של דמיון והשראה.

דגים
אין צורך "לחפור" ולנדנד עד אין קץ. יש אנשים שאומנם מבקשים מכם עזרה אך לא פנויים לשמוע תשובות המחייבות אותם למאמץ. דאגו לעניינים שלכם, זה יהיה הרבה יותר יעיל. בתכל'ס כשאתם צריכים עזרה, אין מסביב כל כך הרבה מתנדבים. אין צורך "לאכול את הלב" בגלל המצב הזה אלא לקבל אותו מתוך השלמה. הרקיע מבשר על הצלחה גדולה בתחום משמעותי הודות לעוצמתכם האישית.

Back to top button