הורוסקופ יומי

הורוסקופ יומי: אסטרולוגיה יומית 25-06-2019

תחזית אסטרולוגית יומית למזלות – הורוסקופ יומי

טלה
תופעה קוסמית מובילה אל מצב רוח שפוף קמעה. כמעט הכול נראה לכם די חסר טעם. המשפחה המורחבת, בן/ת הזוג וגם העבודה. נראה כי מבחינת ההרגשה הסובייקטיבית, זה יום שהייתם יכולים לוותר עליו ברצון. הפטנט הוא להסתכל סביב ולהודות על מה שיש במקום להתמקד במה שאין. נסו ותיווכחו לדעת שהמאמץ קטן ממה שחשבתם. סוויטץ' במחשבה וזה הכול. התוצאה- כדאית מאוד.

שור
אנרגיה עדינה ורומנטית מגיעה מכוכב פלוטו הישר אל כוכב ונוס שליטכם: אתם שוקלים ברצינות תהומית מגוון נושאים הקשורים למשפחה ולבית. יש מי שמתחיל לדבר על מיסוד הקשר הזוגי ויש מי ששוקל את הרחבת המשפחה. היחסים החמים בין בני הבית מאפשרים שיתוף פעולה מילולי וכללי. חשוב לפרגן ולתת לכול אחד להתבטא ולבטא את דעתו האישית.

תאומים
יום לא קל בהתחשב בעובדה שעליכם להתנתק ממישהו שאתם מחבבים. העובדה שהעניין זמני מקלה אך לא פותרת אתכם לחלוטין מההרגשה שאתם נשארים לבד. צפויה נסיעה ארוכה ומתישה. דרושה לכם שנת לילה שלווה וארוכה. הקדימו ללכת לישון. האסטרולוגיה הסינית מייחסת לכם את תכונות שנת הסוס, כלומר [על פי שיטתם]: אתם נדיבים, שנונים, חסרי מנוחה, עוקצניים, תקשורתיים ובעלי כושר הבעה בכתב ובעל-פה.

סרטן
תופעה קוסמית המשפיעה על הירח מובילה אל התכסחויות מיותרות. נראה כי ברגע שלא נוח לכם אתם לא מהססים לשלוף ציפורניים. הדיבור החותך שלכם עושה שמות גם לאוזניים ידידותיות במיוחד. אנשים קרובים לכם עלולים להיפגע מהלשון החדה שלכם שהיום עובדת שעות נוספות. נסו לבדוק מה קורה ולמה אתם מרגישים מאוימים וכועסים. מנסים לפצות את עצמכם על משהו?

אריה
בעבודה יש צורך בשיחה עם מי שממונה עליכם כדי להבהיר עמדות ולקדם עניינים. מפגש אישי יתרום רבות. אל תדחו! מה שנראה בשלב זה כמשימה קשה במיוחד, יעבור בקלות מפתיעה. בשורות משמחות יגיעו מחו"ל. חידוש קשר שהיה נדמה לכם שהגיע לקצה דרכו- הכרחי למרות אי נעימות מסוימת שכרוכה בדבר. התפתחויות מפתיעות צפויות בקרוב. אל תניחו לבעלי אנרגיות שלילות להפריע לכם בהשגת מטרותיכם או בהגשמה העצמית שלכם.

בתולה
אין טעם לבלות את כל היום ברחמים עצמיים, למרות אתם מרגישים שהכול הולך לכם הפוך. זה יום עמוס מידי לטעמכם. אתם עסוקים יותר מידי ומרגישים מותשים. האצלת וחלוקת סמכויות תעזור מאוד במצב זה, אך בתנאי שתרגישו שהדבר נעשה בצורה הוגנת. אם תצליחו לשנות את הגישה כלפי מה שקורה, תשתפר הרגשתכם ללא היכר. הרקיע קורא לכם לפתח את מה שמכונה בשם "תפיסה על-חושית".

מאזניים
ימים לחוצים בעבודה. גלו קצת יותר גמישות והפעלת הפונקציה של 'שמיעה סלקטיבית' יכולה להועיל לכם אף היא, במקום להתרגז מכול שטות שאתם שומעים. שתפו פעולה עם אלה שרוצים את חברתכם ויכולים לסייע לכם להתחבר למקומות הנכונים. אנרגיה קוסמית מייצגת מצב [אישי או קרייריסטי] הדורש מכם תחכום ומניפולטיביות, גם אם באופייכם אתם מעדיפים הגינות ויושר. אתם עלולים להיפגע מאדם שאינכם מייחסים לו תכונות נעלות. זה מסוג הדברים שכדאי פשוט להתעלם מהם.

עקרב
אל תישארו מאחור כאשר כולם דוהרים קדימה. יתכן כי אתם לא ערניים מספיק. יום חשוב מאוד בעסקים. יש סימנים שצריכים לעורר בכם חשד לגבי אנשים שאתם קשורים אליהם. אורות אדומים לא מהבהבים ככה סתם. שימו לב לפרטים הקטנים ואל תהססו לשאול את כול השאלות המתבקשות. אנרגיה קוסמית מעודדת סולחה והתפייסות עם אדם שאתם וגם הוא, כבר שכחתם על אודות מה ניטש וויכוח ביניכם. בקיצור, לשכוח ולסלוח.

קשת
זה יום ממוזל ומעודד. יום מתאים לטיולים ונסיעות ממושכות. צפויה לכם חוויה ייחודית. אתם תאבי הרפתקאות אבל היזהרו שלא להיסחף יותר מידי ולסכן את עצמכם. לפנויים שביניכם יש סיכוי גבוה להיכרות עם מישהו חדש. הספונטאניות וההתלהבות שלכם מאפשרות התחלה חדשה במקום בו אחרים לא היו רואים שום דרך. יום מרגש. זכרו כי ביישנות יתר עלולה להוביל לסגירות, מופנמות ובדידות.

גדי
היום קפצה עליכם נטייה למרוח את הזמן במקום לעסוק בדברים החשובים באמת. אין צורך להרגיש רגשי אשמה. עבדתם קשה מאוד בימים האחרונים ועכשיו מותר לכם להתרווח וליהנות מהתוצאות. אדם בן מזל דלי מוכיח את נאמנותו לכם. אל תשכחו להביע את הכרת התודה שלכם. מילה טובה ומפרגנת תיצור אווירה נפלאה לעבודה משותפת. גם אם ניחנתם בסגולות רוחניות, אל תבוזו לחומרי ולגשמי. זה הזמן לצאת להשיגם.

דלי
עליכם לעשות מאמץ של ממש כדי לא להיגרר להתעסקות עם מחשבות שליליות שרק מורידות אתכם למטה. מצאו דרך קלה, נוחה ופשוטה לחיזוק הביטחון העצמי ולהעלאת האגו. אל תסכימו להיפגש עם אנשים שמקטרים ופוסלים כל רעיון שלכם על הסף. טיול רגלי על שפת הים יחזיר לכם תחושות של אושר עילאי שמזמן לא הרגשתם. עליכם לפתח את כישוריכם המיסטיים: זה הזמן ללמוד את הנושא בדרך ממוסדת.

דגים
אתם נאלצים להדוף את החיזורים. אתם נראים כל כך טוב ומושכים אליכם הרבה תשומת לב מבני המין השני. הרשו לעצמכם ליהנות ולקבל תשומת לב מכמה כיוונים, עד שתחליטו היכן מתאים לכם להתמקד. פרגנו לעצמכם כמה הנאות קטנות הקשורות גם לאוכל טוב וגם לעניינים שברוח. אדיבות ועדינות מצידכם, עלולות להתפרש כחולשה בעיני יריביכם. אל תהססו להפגין את עוצמתכם.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button